Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Műszaki jellegű szolgáltatás/beruházás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2022/PM12677

Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE Öthalmi Diáklakások, 44. számú (új) épület lakásajtóinak zárcseréje (60 db)
Ajánlat sorszáma: SZTE/2022/PM12677

Ajánlattételi határidő: 2022. november 10 13:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: munkaterület átadástól számított 30 naptári nap

A beszerzés rövid ismertetője:

Figyelem! Jelen ajánlattételi felhívásra csak a 2022. november 3-án, csütörtökön, 11:00 órakor tartott helyszíni bejáráson megjelenő és ezt aláírásukkal igazoló Vállalkozók adhatnak érvényes ajánlatot.

Igény megnevezése: SZTE Öthalmi Diáklakások, 44. számú (új) épület lakásajtóinak zárcseréje (60 db)

Munkaterület átadása: a szerződés aláírását követően

Befejezési határidő: munkaterület átadástól számított 30 naptári nap

Helyszín: Szeged, Budapesti út 7.

 

Igény rövid szakmai leírása: 44. számú (új) épület lakásajtóinak zárcseréje (60 db)

A lakások bejárata jelenleg elavult kártyás rendszerrel működik, melyekhez egy db kulcs tartozik. A legtöbb ajtó kártyával már nem nyitható, a kulcs nem másolható, pedig minden lakást többen laknak. A legnagyobb akadályt az jelenti, ha a kulcs is elvész, mert akkor a lakások használhatatlanok lesznek.

A fentiek alapján a 60 db meglévő zárat le kell szerelni, és helyébe hagyományos beltéri bevéső zárat szükséges beépíteni kilinccsel, címmel, cilinderbetéttel és 5 db szükség esetén másolható kulccsal. Mivel az új zárak mérete el fog térni a meglévőktől, szükséges a fa bejárati ajtók zárak körüli részének esztétikus javítása.

 

Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy ajánlatukat a helyszín ismeretében kérjük megadni.

Érvényes ajánlatadás feltétele a helyszíni bejáráson való részvétel!

Helyszíni bejárás helye és időpontja:

Helyszín: SZTE Öthalmi Diáklakások, Szeged, Budapesti út 7. találkozó a 44. sz. épület bejárata előtt

Időpont: 2022. november 3. (csütörtök), 11:00 óra

Kapcsolattartó: Milihovszki Karolina, Tel.: +36-62/545-625, +36-30/554-9803

 

Általános elvárások:

A vállalkozó a kiadott dokumentációt (műszaki leírást, költségvetést stb) és az építési helyszínt, szakkivitelezőtől elvárhatóan ellenőrzi, az ajánlata minden körülményre kiterjed, illetve ezen körülményeket figyelembe veszi, egyeztet, helybenhagy.

A munka nem építési engedély köteles.

A munkálatokat követően a rendeltetésszerű használat alapvető követelmény, minden egyéb utólagos beavatkozás nélkül.

A munkavégzésből adódó törmeléket, szemetet stb. vállalkozónak folyamatosan el kell szállítania a teljesítési helyszínről. A munka befejeztével a vállalkozó a területet tisztán, a munkálatokból származó por, kosz, szemét eltávolítása után adja át a területet.

A munka költségeinek összeállításánál az árképzés irányelvei szerint járjanak el, vegyenek figyelembe, a teljesítéshez szükséges minden költséget (anyag, munkadíj, szállítási- és gépköltségek, törmelékszállítás, finomtakarítás költségei).

A szakszerűtlen tevékenységből eredő károk Vállalkozót terhelik és a vétlen vagy szándékos magatartásból eredő károkat Vállalkozónak az átadás napjáig meg kell szüntetni.

A kivitelezési munkát a Megrendelővel történő egyeztetés alapján kell végezni.

 

A mindösszesen vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni, illetve kérjük, hogy az ajánlathoz csatolja tételesen (anyagköltség, munkadíj, kiszállási díj stb.) árazott ajánlatát is. Kérjük továbbá, a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot is az ajánlatukhoz csatolni.

 

A Vállalási árat a következő formában kérjük megadni:

Nettó összeg:………………………..,- Ft

ÁFA 27%:………………………..…- Ft

Bruttó összeg:…………………...….,- Ft

 

Vállalkozó kizárólag 0 db részszámlát és 1 db végszámlát nyújthat be.

Végszámla: A teljes Létesítmény befejezése, és átadása, a 191/2009.(IX.15.) Korm. rend. 33.§-ban meghatározott nyilatkozatok, dokumentumok, tanúsítványok, igazolások és útmutatók Megrendelő részére történő hiánytalan átadása után nyújtható be a teljesítésigazolásban szereplő – a fel nem használt pótmunka kerettel - csökkentett bruttó átalány vállalkozói díjra.

 

A számlák fizetési határideje 30 naptári nap.

Megrendelő előleget nem fizet.

Megrendelő előteljesítést elfogad.



Letölthető állományok:
Vállalkozási szerződés-tervezet_Öthalmi Diáklakások zárcsere.doc
Műszaki tartalom.doc
Felolvasólap.doc
atlathatosagi_nyilatkozat_szte.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Az ajánlattételi felhívás részét képezi a vállalkozási szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: szenasi.orsolya@gmf.u-szeged.hu).

 

Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:

Milihovszki Karolina, Tel.: +36-62/545-625, +36-30-/554-9803; E-mail: milihovszki.karolina@gmf.u-szeged.hu

Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: szenasi.orsolya@gmf.u-szeged.hu) is feltétlen küldjék meg!

 

Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, irodavezető

darvas.imre@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Milihovszki Karolina, építész műszaki ellenőr SZTE Műszaki Igazgatóság Műszaki és Beruházási Iroda, tel: +36 (62) 545-625, +36 (62) 544-000/5625

email: milihovszki.karolina@gmf.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Bertók és Társa Kft.
Nyertes ajánlati ár: 2 064 000,-Ft+ÁFA