Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Műszaki jellegű szolgáltatás/beruházás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2022/PM12626

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE Füvészkert Szeged, Lövölde u. 42. szám alatt, régi kazánház nyílászáróinak cseréje
Ajánlat sorszáma: SZTE/2022/PM12626

Ajánlattételi határidő: 2022. október 20 10:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: A munkaterület igazolt átadását követő 60 naptári nap

A beszerzés rövid ismertetője:

A beszerzés tárgya: SZTE Füvészkert régi kazánház nyílászáróinak cseréje.

Helyszín: Szeged, Lövölde u. 42.

Teljesítési határidő: A munkaterület igazolt átadását követő 60 naptári nap.

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2022. december

 

A beszerzés rövid ismertetője: A meglévő kopolit üvegfalak, szellőzőgép tartó és homlokzati nyílászárók bontása. Kávák előkészítése új nyílászárók fogadásához. Konszignáció szerinti új nyílászárók legyártása és helyszíni elhelyezése, szegőzés. Bontott anyagok, törmelék elszállítása.

 

Az átláthatósági nyilatkozatot kérjük az ajánlathoz csatolni.

A munka nem építési engedély köteles.

A munkálatokat követően a rendeltetésszerű használat alapvető követelmény, minden egyéb utólagos beavatkozás nélkül.

A munkavégzés időtartamánál, a napi beosztásban, az átlagostól eltérő környezeti hatást kiváltó munkafolyamatok végzésénél egyéb időszaki korlátozásra is sor kerülhet.

A munkavégzésből adódó törmeléket, szemetet stb. vállalkozónak folyamatosan el kell szállítania a teljesítési helyszínről.

A munka költségeinek összeállításánál az árképzés irányelvei szerint járjanak el, vegyenek figyelembe, a teljesítéshez szükséges minden költséget (anyag, munkadíj, szállítási- és gépköltségek, törmelékszállítás, ideiglenes melléklétesítmények, finomtakarítás költségei).

A szakszerűtlen tevékenységből eredő károk Vállalkozót terhelik és a vétlen vagy szándékos magatartásból eredő károkat Vállalkozónak az átadás napjáig meg kell szüntetni.

A kivitelezési munkát a Megrendelővel történő egyeztetés alapján kell végezni.

 

Átadáshoz szükséges dokumentumok:

  • Kivitelezői nyilatkozat.
  • Beépített anyagok teljesítmény nyilatkozatai (Magyar nyelvű).

 

A mindösszesen vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni, illetve tételesen/ árazottan hivatalos ajánlat formájában. Kérjük, a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot is az ajánlatukhoz csatolni

 

Kapcsolattartó az Intézet részéről:

Németh Anikó

SZTE Füvészkert

+36-70/439-9327, vnemeth@bio.u-szeged.hu

 

Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy ajánlatukat a helyszín ismeretében kérjük megadni.

Az érvényes ajánlatadás feltétele a helyszíni bejáráson való részvétel.

Helyszíni bejárás időpontja: 2022. október 17. (hétfő), 10:00 óra

Helye: Szeged, Lövölde u. 42., találkozó a főbejáratnál

 

A helyszíni bejáráson részt vevők szakmai kérdéseiket a helyszíni bejárást követő 24 órán belül írásban tehetik fel, melyeket a Megrendelő 24 órán belül (munkanapokon) együttesen megválaszol és az ajánlati felhívásban publikál.

 

Vállalkozó kizárólag: 1 db előleg számla a nettó tartalékkeret nélküli vállalási ár 30 %-a.

1 db végszámlát nyújthat be a munkálatok 100 % készültségi fokánál

A teljes Létesítmény befejezése, és átadása, a 191/2009.(IX.15.) Korm. rend. 33.§-ban meghatározott nyilatkozatok, dokumentumok, tanúsítványok, igazolások és útmutatók Megrendelő részére történő hiánytalan átadása után nyújtható be a bruttó átalány vállalkozói díjra.

 

A számlák fizetési határideje 30 naptári nap.

Megrendelő előteljesítést elfogad.



Letölthető állományok:
Építési-Kivitelezési szerződés tervezet_Füvészkert kazánház.docx
webra kiírás.docx
felolvasolap.doc
atlathatosagi_nyilatkozat_szte.docx
1.sz. mell_Nyílászáró méretek és mennyiségek, műszaki leírással.pdf

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Az ajánlattételi felhívás részét képezi az építési-kivitelezési szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: szenasi.orsolya@gmf.u-szeged.hu).

 

Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:

Stammer Árpád, Tel.: +36-62/544-150; E-mail: stammer.arpad@gmf.u-szeged.hu

Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: szenasi.orsolya@gmf.u-szeged.hu) is feltétlen küldjék meg!

 

Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, irodavezető

darvas.imre@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Stammer Árpád, építész műszaki ellenőr SZTE Műszaki Igazgatóság Műszaki és Beruházási Iroda, tel: +36 (62) 544-150, +36 (62) 544-000/4150

email: stammer.arpad@gmf.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Alp-Favill '96 Kft.
Nyertes ajánlati ár: 5 361 399,-Ft+ÁFA