Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Műszaki jellegű szolgáltatás/beruházás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2021/PM11585

Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE 44 helyszínen lévő napelemes rendszereinek karbantartási és javítási munkái
Ajánlat sorszáma: SZTE/2021/PM11585

Ajánlattételi határidő: 2021. június 14 10:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: a szerződés hatályba lépését követő dokumentált munkaterület átadást követően a rendszer karbantartási feladatokat 6 havonta köteles végezni a Vállalkozó, az eseti javítási munkálatokat a Megrendelővel történt egyeztetések alapján a szerződés hatálya alatt folyamatosan.

A beszerzés rövid ismertetője:

A beszerzés tárgya: SZTE 44 helyszínén lévő napelemes rendszer komplett karbantartási és javítási munkái

Szerződés időtartama: a hatályba lépéstől számított 1+1+1 év, mindösszesen 3 év, illetve hatálya maximum a szerződésben maghatározott keretösszeg (évente nettó 4 mFt, mindösszesen a 3 évre vonatkozóan nettó 12mFt) lehívásáig terjed. Évenként a határozott idő lejártát megelőző 30. napig bármelyik fél jogosult a szerződést felmondással megszüntetni. Amennyiben ilyen felmondás nem történik, úgy a szerződés további 1 év határozott időre meghosszabbodik. A szerződés a 3 év lejártával, illetve a jelen szerződés 3. pontjában megadott lehívható keretösszeg elérése esetén hatályát veszti.


Teljesítés tervezett időpontja: a szerződés hatályba lépését követő dokumentált munkaterület átadást követően a rendszer karbantartási feladatokat 6 havonta köteles végezni a Vállalkozó, az eseti javítási munkálatokat a Megrendelővel történt egyeztetések alapján a szerződés hatálya alatt folyamatosan.

 

A beszerzés rövid ismertetője: SZTE 44 helyszínén lévő napelemes rendszer komplett karbantartási és javítási munkái az 54/2014.(XII.5.) BM rendelettel kiadott Országos Tűzvédelmi Szabályzat 255. §. (7.) f. pontjában meghatározott rendkívüli karbantartás keretében, a Felülvizsgálat és Karbantartás Tűzvédelmi Műszaki Irányelvekben meghatározott tartalommal és dokumentációval

 

A beszerzési eljáráshoz szükséges egyéb információk:

- Napelemes rendszer komplett karbantartása az érvényben lévő jogszabályok és az ide vonatkozó Tvmi ajánlások, és a telepítő átadási dokumentációjának karbantartási leírásainak megfelelően.

-Az ajánlattevő alkalmatlan, ha nem rendelkezik legalább 1 db a beszerzés tárgya szerinti referenciával, amely egy adott éven belül, 2019 és 2020 években középületeken lett elvégezve, melynek értéke legalább nettó 2.000.000.-Ft.

 

Az ajánlatnak tartalmaznia kell:

Karbantartás:

  • Évi két alkalommal (6 havonta) napelemek tisztítását fényképes dokumentálással (előtte-utána)
  • Fogyasztási adatok leolvasása és termelési adatok letöltése és azok szerkesztett formában történő elektronikus leadása.
  • Távfelügyeleti rendszer működésének biztosítása és javítása
  • Elosztók, csatlakozó vezetékek ellenőrzése, karbantartása és javítása
  • Karbantartási ütemterv elkészítése, amit az üzemeltetőnek jóvá kell hagyni
  • A helyszínen nem elhárítható garanciális hibák esetén a garanciális szolgáltató haladéktalanul történő értesítése a károk minimalizálása érdekében
  • A karbantartási dokumentumok, hibalisták, javítási dokumentumok és fényképek leadása papír és elektronikus formában (email)
  • Hibajavítási kötelezettség valamint a garanciális problémák kezelése 72 órán belül
  • Rendelkezzen a szolgáltatási tevékenységhez szükséges eszközökkel és raktárkészlettel

 

Javítás (munkadíj)

-Rezsióradíj elszámolással a helyszínen dokumentált, tényleges javítással eltöltött munkaidő alapján (tartalmaznia kell az összes költséget pl.: kiszállás, emelőkocsi, rezsianyag…stb )

 

További feltételek:

-részajánlat a teljes felelősségvállalás miatt nem adható be

-vállaljon minimum 12 hónap jótállási időt

-fogadja el a 30 napos fizetési határidőt

 

Általános elektromos előírások:

Az ajánlatnak tartalmaznia kell az esetleges finomtakarítás költségeit is.

A kivitelezés során figyelembe kell venni, hogy a munkavégzés működő közösségi épületben történik!

A berendezési tárgyak bevédéséről a Vállalkozónak kell gondoskodnia!

A munkavégzésből adódó törmeléket a Vállalkozónak folyamatosan el kell szállítania a munkaterületről. A közlekedési útvonalakat folyamatosan tisztán kell tartani!

A vállalkozók az átadott műszaki leírások, az árazatlan költségvetések és a helyszíni felmérés alapján határozhatják meg a végzendő munkák mennyiségét. Ezt követően nincs mód észre vételezésre.

A munkavégzésből adódó törmeléket, szemetet stb. vállalkozónak folyamatosan el kell szállítania a teljesítési helyszínről. A műszaki átadás-átvétel feltétele többek között, hogy a Vállalkozó a keletkezett építési és bontási hulladékot lerakóhelyi átvételét bizonyító szállítólevelek másolatát, továbbá az ártalmatlanításra, újra hasznosításra való átvételt igazolja, az igazolást csatolja az építési napló mellékleteként. A munka költségeinek összeállításánál az árképzés irányelvei szerint járjanak el, vegyenek figyelembe, a teljesítéshez szükséges minden költséget abban az esetben is ha a költségvetés tételeinél nem szerepel, de a megvalósításhoz elengedhetetlenül szükséges (anyag, munkadíj, szállítási- és gépköltségek, közterület-használati díjak, törmelékszállítás, ideiglenes melléklétesítmények, finomtakarítás költségei, tervekben, engedélyekben szereplő előírásokat). A szakszerűtlen kivitelezési tevékenységből eredő károk Vállalkozót terhelik és a vétlen vagy szándékos magatartásból eredő károkat Vállalkozónak az átadás napjáig meg kell szüntetni. A kivitelezés (szerelés, üzembe helyezés) során a munka jellegének megfelelő általános szerelési munkavédelmi utasításban előírtakat be kell tartani. Az elektromos szerelést a jelenleg érvényben lévő szabványok, és rendeletek szerint kell kivitelezni. A szabványos szerelésről és a megfelelő dokumentáltságról a felelős műszaki vezető gondoskodjon. Minden újonnan felszerelésre kerülő elektromos berendezés felszerelés előtt a pontos helyét is a felhasználó határozza meg. A tervdokumentáció műszaki megoldásaitól eltérni csak a tervezővel és a beruházóval történt egyeztetés és építési naplóbejegyzés után lehetséges. A helyszíni bejáráson elhangzott műszaki információk az elvégzendő munka részének kell tekinteni, elvégzendő feladatként.

A kivitelezési munka nem építési engedély köteles tevékenység.

Az ideiglenes áramvételezési helyről érintésvédelmi jegyzőkönyvet kell készíteni melyet a munkaterületen kell tartani!

 

A karbantartás és javítás műszaki átadáshoz a következő dokumentációk szükségesek:

Beépített anyagok teljesítménynyilatkozatai, minőségi tanúsításai, műbizonylatai (magyar nyelvű)

Karbantartási dokumentumok, hibalisták, javítási dokumentációk és fényképek megküldése

Kivitelezői szabványossági nyilatkozat (alkalmazott szabványok feltüntetésével)

Garanciajegyek

 

A Vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni.

Kérjük, a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot az ajánlatukhoz csatolni.

 

A Vállalkozó évente a karbantartási tevékenységekről 2db (50-50%) számlát nyújthat be a műszaki ellenőr által kiadott műszaki teljesítésigazolás után. Az eseti javítások elszámolása Megrendelő jóváhagyást követően külön számlázás mellett történik.

A vállalkozói számla kiegyenlítése átutalással történik, 30 napos fizetési határidővel.

A megrendelő előleget nem fizet.

 

Helyszíni bejárás helye és időpontja: nem kötelező

Amennyiben kell, időpont egyeztetés: Hulmann Ferenc 0630-174-6978



Letölthető állományok:
Vállalkozási keretszerződés_SZTE 44 helysz napelemes rendszer komplett karbant. és eseti javítás.doc
Műszaki leírás SZTE 44 helyszín napelemek karbantartás_Mód.doc
Felolvasólap 44 helyszín napelem karb._Mód.doc
Átláthatósági nyilatkozat.docx
1. számú melléklet_44 SZTE helyszínlista a napelemes rendszer komplett karbantartási munkálataihoz.xlsx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Az ajánlattételi felhívás részét képezi a vállalkozási keretszerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: szenasi.orsolya@gmf.u-szeged.hu).

 

Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:

Hulmann Ferenc, Tel.: +36-30/174-6978; E-mail: hulmann.ferenc@gmf.u-szeged.hu

Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: szenasi.orsolya@gmf.u-szeged.hu) is feltétlen küldjék meg!

 

Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, irodavezető

darvas.imre@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Hulmann Ferenc, elektromos műszaki ellenőr SZTE Műszaki Igazgatóság Műszaki és Beruházási Iroda, tel: +36 (62) 544-586, +36 (62) 544-000/4586

email: hulmann.ferenc@gmf.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Hódi Szabolcs e.v.
Nyertes ajánlati ár: 5 400 000,-Ft+ÁFA