A beszerzés tárgya: SZTE 44 helyszínén lévő napelemes rendszer komplett karbantartási és javítási munkái
Szerződés időtartama: a hatályba lépéstől számított 1+1+1 év, mindösszesen 3 év, illetve hatálya maximum a szerződésben maghatározott keretösszeg (évente nettó 4 mFt, mindösszesen a 3 évre vonatkozóan nettó 12mFt) lehívásáig terjed. Évenként a határozott idő lejártát megelőző 30. napig bármelyik fél jogosult a szerződést felmondással megszüntetni. Amennyiben ilyen felmondás nem történik, úgy a szerződés további 1 év határozott időre meghosszabbodik. A szerződés a 3 év lejártával, illetve a jelen szerződés 3. pontjában megadott lehívható keretösszeg elérése esetén hatályát veszti.
Teljesítés tervezett időpontja: a szerződés hatályba lépését követő dokumentált munkaterület átadást követően a rendszer karbantartási feladatokat 6 havonta köteles végezni a Vállalkozó, az eseti javítási munkálatokat a Megrendelővel történt egyeztetések alapján a szerződés hatálya alatt folyamatosan.
A beszerzés rövid ismertetője: SZTE 44 helyszínén lévő napelemes rendszer komplett karbantartási és javítási munkái az 54/2014.(XII.5.) BM rendelettel kiadott Országos Tűzvédelmi Szabályzat 255. §. (7.) f. pontjában meghatározott rendkívüli karbantartás keretében, a Felülvizsgálat és Karbantartás Tűzvédelmi Műszaki Irányelvekben meghatározott tartalommal és dokumentációval
A beszerzési eljáráshoz szükséges egyéb információk:
- Napelemes rendszer komplett karbantartása az érvényben lévő jogszabályok és az ide vonatkozó Tvmi ajánlások, és a telepítő átadási dokumentációjának karbantartási leírásainak megfelelően.
-Az ajánlattevő alkalmatlan, ha nem rendelkezik legalább 1 db a beszerzés tárgya szerinti referenciával, amely egy adott éven belül, 2019 és 2020 években középületeken lett elvégezve, melynek értéke legalább nettó 2.000.000.-Ft.
Az ajánlatnak tartalmaznia kell:
Karbantartás:
Javítás (munkadíj)
-Rezsióradíj elszámolással a helyszínen dokumentált, tényleges javítással eltöltött munkaidő alapján (tartalmaznia kell az összes költséget pl.: kiszállás, emelőkocsi, rezsianyag…stb )
További feltételek:
-részajánlat a teljes felelősségvállalás miatt nem adható be
-vállaljon minimum 12 hónap jótállási időt
-fogadja el a 30 napos fizetési határidőt
Általános elektromos előírások:
Az ajánlatnak tartalmaznia kell az esetleges finomtakarítás költségeit is.
A kivitelezés során figyelembe kell venni, hogy a munkavégzés működő közösségi épületben történik!
A berendezési tárgyak bevédéséről a Vállalkozónak kell gondoskodnia!
A munkavégzésből adódó törmeléket a Vállalkozónak folyamatosan el kell szállítania a munkaterületről. A közlekedési útvonalakat folyamatosan tisztán kell tartani!
A vállalkozók az átadott műszaki leírások, az árazatlan költségvetések és a helyszíni felmérés alapján határozhatják meg a végzendő munkák mennyiségét. Ezt követően nincs mód észre vételezésre.
A munkavégzésből adódó törmeléket, szemetet stb. vállalkozónak folyamatosan el kell szállítania a teljesítési helyszínről. A műszaki átadás-átvétel feltétele többek között, hogy a Vállalkozó a keletkezett építési és bontási hulladékot lerakóhelyi átvételét bizonyító szállítólevelek másolatát, továbbá az ártalmatlanításra, újra hasznosításra való átvételt igazolja, az igazolást csatolja az építési napló mellékleteként. A munka költségeinek összeállításánál az árképzés irányelvei szerint járjanak el, vegyenek figyelembe, a teljesítéshez szükséges minden költséget abban az esetben is ha a költségvetés tételeinél nem szerepel, de a megvalósításhoz elengedhetetlenül szükséges (anyag, munkadíj, szállítási- és gépköltségek, közterület-használati díjak, törmelékszállítás, ideiglenes melléklétesítmények, finomtakarítás költségei, tervekben, engedélyekben szereplő előírásokat). A szakszerűtlen kivitelezési tevékenységből eredő károk Vállalkozót terhelik és a vétlen vagy szándékos magatartásból eredő károkat Vállalkozónak az átadás napjáig meg kell szüntetni. A kivitelezés (szerelés, üzembe helyezés) során a munka jellegének megfelelő általános szerelési munkavédelmi utasításban előírtakat be kell tartani. Az elektromos szerelést a jelenleg érvényben lévő szabványok, és rendeletek szerint kell kivitelezni. A szabványos szerelésről és a megfelelő dokumentáltságról a felelős műszaki vezető gondoskodjon. Minden újonnan felszerelésre kerülő elektromos berendezés felszerelés előtt a pontos helyét is a felhasználó határozza meg. A tervdokumentáció műszaki megoldásaitól eltérni csak a tervezővel és a beruházóval történt egyeztetés és építési naplóbejegyzés után lehetséges. A helyszíni bejáráson elhangzott műszaki információk az elvégzendő munka részének kell tekinteni, elvégzendő feladatként.
A kivitelezési munka nem építési engedély köteles tevékenység.
Az ideiglenes áramvételezési helyről érintésvédelmi jegyzőkönyvet kell készíteni melyet a munkaterületen kell tartani!
A karbantartás és javítás műszaki átadáshoz a következő dokumentációk szükségesek:
Beépített anyagok teljesítménynyilatkozatai, minőségi tanúsításai, műbizonylatai (magyar nyelvű)
Karbantartási dokumentumok, hibalisták, javítási dokumentációk és fényképek megküldése
Kivitelezői szabványossági nyilatkozat (alkalmazott szabványok feltüntetésével)
Garanciajegyek
A Vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni.
Kérjük, a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot az ajánlatukhoz csatolni.
A Vállalkozó évente a karbantartási tevékenységekről 2db (50-50%) számlát nyújthat be a műszaki ellenőr által kiadott műszaki teljesítésigazolás után. Az eseti javítások elszámolása Megrendelő jóváhagyást követően külön számlázás mellett történik.
A vállalkozói számla kiegyenlítése átutalással történik, 30 napos fizetési határidővel.
A megrendelő előleget nem fizet.
Helyszíni bejárás helye és időpontja: nem kötelező
Amennyiben kell, időpont egyeztetés: Hulmann Ferenc 0630-174-6978
Az ajánlattételi felhívás részét képezi a vállalkozási keretszerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: szenasi.orsolya@gmf.u-szeged.hu).
Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:
Hulmann Ferenc, Tel.: +36-30/174-6978; E-mail: hulmann.ferenc@gmf.u-szeged.hu
Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: szenasi.orsolya@gmf.u-szeged.hu) is feltétlen küldjék meg!
Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.
Nyertes ajánlattevő: Hódi Szabolcs e.v.
Nyertes ajánlati ár: 5 400 000,-Ft+ÁFA
SZTE Gazdasági Szervezet
6720 Szeged, Horváth M. u. 1/B