Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Műszaki jellegű szolgáltatás/beruházás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2021/PM11556

Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE Rektori épület épületfelügyeleti rendszerének karbantartási munkái
Ajánlat sorszáma: SZTE/2021/PM11556

Ajánlattételi határidő: 2021. június 02 09:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: a szerződés hatályba lépésétől (2021. szeptember 3.) számított 365 nap

A beszerzés rövid ismertetője:

A beszerzés tárgya: SZTE Rektori épület épületfelügyeleti rendszerének karbantartási munkái. 6720 Szeged, Dugonics tér 13.

Teljesítés tervezett időpontja: a szerződés hatályba lépésétől (2021. szeptember 3.) számított 365 nap

 

A beszerzés rövid ismertetése

Az ajánlatadó feladata az SZTE Rektori épület épületfelügyeleti rendszerének karbantartási munkáinak elvégzése a feltárt hibák javítása.

Épületautomatizációs vezérlőrendszerének, műszereinek és szabályzóköri elemeinek, valamint a felügyeleti számítógépeinek időszakos karbantartása, a karbantartás során feltárt hibák javítása. Az ellenőrzés gyakorisága 6 havonta, dokumentálva, és legalább az alábbiak részletességgel történjen:

 

1. Terepi készülékek

  • technológiai rendszer működőképességének szemrevételezéssel történő ellenőrzése
  • mozgató motorok pozícióinak ellenőrzése érzékelők mért értékeinek ellenőrzése.
  • technológiai funkciópróbák elvégzése
  • villamos bekötések ellenőrzése, után húzása

 

2. Szabályozó készülékek

  • a szabályozók ki-és bemeneti működőképességének ellenőrzése
  • paraméterek szükség szerinti beállítása, módosítása
  • idő programok beállítása
  • villamos bekötések ellenőrzése, után húzása

 

3. Épületfelügyeleti számítógép

  • a központi számítógép és monitor ellenőrzése
  • biztonsági mentések elkészítése, programok szakszerű frissítése
  • számítógép belső tisztítása, portalanítása

 

4. Épület automatizációs kapcsolószekrények

  • elektromos bekötések ellenőrzése, csatlakozók után húzása
  • biztosítékok, relék, kapcsolók, mágneskapcsolók ellenőrzése, tisztítása, szükség szerinti cseréje
  • reteszfeltételek működésének ellenőrzése


Szakmai műszaki gazdasági alkalmassági feltételek/ az igazoló dokumentumokat, kérjük az ajánlathoz csatolni:

  • Nyertes pályázóval szemben elvárás, hogy a pályázati anyag részeként készítsen és adjon be külön karbantartási folyamatleírást a szükséges karbantartási gyakoriságok megjelölésével.
  • Minimum 2 db leinformálható karbantartási referenciahely megjelölése, karbantartási helyenként minimum évi nettó 1.000.000,- Ft értékben.
  • Egy mérnök munkatárs szakmai önéletrajza.
  • Tevékenység elvégzésének jogosultság igazolása.
  • Nyilatkozat arról, hogy a vállalt karbantartás szakszerű, szabványok rendeletek szerinti, ami a kivitelezői garanciális feltételeit kielégíti. Az ajánlatadó vállalja, hogy a karbantartási utasítás, gyártói előírás szerint a garanciális feltételekhez az előírásokhoz, és a biztonságos üzemeltetéshez szükséges üzemeltetési karbantartási feladatokat elvégzi.

 

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

 

További feltételek

-részajánlat a teljes felelősségvállalás miatt nem adható be

-vállaljon minimum 12 hónap jótállási időt

-fogadja el a 30 napos fizetési határidőt


Általános elektromos előírások: ld. csatolt műszaki leírás

 

Kiegészítő információk: ld. csatolt műszaki leírás

 

Funkciók: ld. csatolt műszaki leírás

 

Az épületfelügyelet által működtetett gépészeti, és egyéb rendszerek: ld. csatolt műszaki leírás

 

A teljesítés igazoláshoz a következő dokumentációk szükségesek:

-Az esetleges beépített anyagok teljesítménynyilatkozatai, minőségi tanúsításai, műbizonylatai (magyar nyelvű)

-Dokumentumok, hibalisták, esetleges javítási dokumentációk és fényképek megküldése

 

A Vállalási árat a következő formában kérjük megadni, a kiadott költségvetés beárazásával együtt:

nettó összeg:………………………..,- Ft

ÁFA 27%:………………………..…- Ft

Bruttó összeg:…………………...….,- Ft

 

A szerződés időtartama 1 év! A vállalkozó 6 havonta részszámlát a karbantartás elvégzése után a műszaki teljesítésigazolással nyújthat be.

A számla fizetési határideje 30 naptári nap.

 

Kapcsolattartó az igénylő részéről: Kálmánné Mihály Noémi üzemeltetési referens

Műszaki ellenőr: Hulmann Ferenc 06 30/174-6978

 

Helyszíni bejárás és időpont egyeztetés: az ajánlattételnek nem feltétele a helyszíni bejáráson való részvétel, de amennyiben szükséges és indokolt, az illetékes műszaki ellenőrrel lehet egyeztetni időpontot: Hulmann Ferenc műszaki ellenőr 06 30/174-6978 előre egyeztetett időpontban

Letölthető állományok:
Átláthatósági nyilatkozat.docx
Felolvasólap_Rektori épület felügyeleti rendszer karbantartása.doc
Műszaki leírás_Rektori épületfelügyeleti rendszer_szerk..docx
Vállalkozói szerződés-tervezet_Rektori épület felügyeleti rendszer karbantartása.doc

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Az ajánlattételi felhívás részét képezi a vállalkozói szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu).

 

Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:

Hulmann Ferenc, Tel.: +36-30/174-6978; E-mail: hulmann.ferenc@gmf.u-szeged.hu

Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu) is feltétlen küldjék meg!


Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, irodavezető

darvas.imre@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Hulmann Ferenc, elektromos műszaki ellenőr SZTE Műszaki Igazgatóság Műszaki és Beruházási Iroda, tel: +36 (62) 544-586, +36 (62) 544-000/4586

email: hulmann.ferenc@gmf.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: LS Épületautomatika Kft.
Nyertes ajánlati ár: 3 355 000,-Ft+ÁFA