Ajánlat sorszáma:
SZTE/2021/PM11556
Ajánlattételi határidő: 2021. június 02 09:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: a szerződés hatályba lépésétől (2021. szeptember 3.) számított 365 nap
A beszerzés rövid ismertetője:
A beszerzés tárgya: SZTE Rektori épület épületfelügyeleti rendszerének karbantartási munkái. 6720 Szeged, Dugonics tér 13.
Teljesítés tervezett időpontja: a szerződés hatályba lépésétől (2021. szeptember 3.) számított 365 nap
A beszerzés rövid ismertetése
Az ajánlatadó feladata az SZTE Rektori épület épületfelügyeleti rendszerének karbantartási munkáinak elvégzése a feltárt hibák javítása.
Épületautomatizációs vezérlőrendszerének, műszereinek és szabályzóköri elemeinek, valamint a felügyeleti számítógépeinek időszakos karbantartása, a karbantartás során feltárt hibák javítása. Az ellenőrzés gyakorisága 6 havonta, dokumentálva, és legalább az alábbiak részletességgel történjen:
1. Terepi készülékek
- technológiai rendszer működőképességének szemrevételezéssel történő ellenőrzése
- mozgató motorok pozícióinak ellenőrzése érzékelők mért értékeinek ellenőrzése.
- technológiai funkciópróbák elvégzése
- villamos bekötések ellenőrzése, után húzása
2. Szabályozó készülékek
- a szabályozók ki-és bemeneti működőképességének ellenőrzése
- paraméterek szükség szerinti beállítása, módosítása
- idő programok beállítása
- villamos bekötések ellenőrzése, után húzása
3. Épületfelügyeleti számítógép
- a központi számítógép és monitor ellenőrzése
- biztonsági mentések elkészítése, programok szakszerű frissítése
- számítógép belső tisztítása, portalanítása
4. Épület automatizációs kapcsolószekrények
- elektromos bekötések ellenőrzése, csatlakozók után húzása
- biztosítékok, relék, kapcsolók, mágneskapcsolók ellenőrzése, tisztítása, szükség szerinti cseréje
- reteszfeltételek működésének ellenőrzése
Szakmai műszaki gazdasági alkalmassági feltételek/ az igazoló dokumentumokat, kérjük az ajánlathoz csatolni:
- Nyertes pályázóval szemben elvárás, hogy a pályázati anyag részeként készítsen és adjon be külön karbantartási folyamatleírást a szükséges karbantartási gyakoriságok megjelölésével.
- Minimum 2 db leinformálható karbantartási referenciahely megjelölése, karbantartási helyenként minimum évi nettó 1.000.000,- Ft értékben.
- Egy mérnök munkatárs szakmai önéletrajza.
- Tevékenység elvégzésének jogosultság igazolása.
- Nyilatkozat arról, hogy a vállalt karbantartás szakszerű, szabványok rendeletek szerinti, ami a kivitelezői garanciális feltételeit kielégíti. Az ajánlatadó vállalja, hogy a karbantartási utasítás, gyártói előírás szerint a garanciális feltételekhez az előírásokhoz, és a biztonságos üzemeltetéshez szükséges üzemeltetési karbantartási feladatokat elvégzi.
Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
További feltételek
-részajánlat a teljes felelősségvállalás miatt nem adható be
-vállaljon minimum 12 hónap jótállási időt
-fogadja el a 30 napos fizetési határidőt
Általános elektromos előírások: ld. csatolt műszaki leírás
Kiegészítő információk: ld. csatolt műszaki leírás
Funkciók: ld. csatolt műszaki leírás
Az épületfelügyelet által működtetett gépészeti, és egyéb rendszerek: ld. csatolt műszaki leírás
A teljesítés igazoláshoz a következő dokumentációk szükségesek:
-Az esetleges beépített anyagok teljesítménynyilatkozatai, minőségi tanúsításai, műbizonylatai (magyar nyelvű)
-Dokumentumok, hibalisták, esetleges javítási dokumentációk és fényképek megküldése
A Vállalási árat a következő formában kérjük megadni, a kiadott költségvetés beárazásával együtt:
nettó összeg:………………………..,- Ft
ÁFA 27%:………………………..…- Ft
Bruttó összeg:…………………...….,- Ft
A szerződés időtartama 1 év! A vállalkozó 6 havonta részszámlát a karbantartás elvégzése után a műszaki teljesítésigazolással nyújthat be.
A számla fizetési határideje 30 naptári nap.
Kapcsolattartó az igénylő részéről: Kálmánné Mihály Noémi üzemeltetési referens
Műszaki ellenőr: Hulmann Ferenc 06 30/174-6978
Helyszíni bejárás és időpont egyeztetés: az ajánlattételnek nem feltétele a helyszíni bejáráson való részvétel, de amennyiben szükséges és indokolt, az illetékes műszaki ellenőrrel lehet egyeztetni időpontot: Hulmann Ferenc műszaki ellenőr 06 30/174-6978 előre egyeztetett időpontban
Letölthető állományok:
Átláthatósági nyilatkozat.docxFelolvasólap_Rektori épület felügyeleti rendszer karbantartása.docMűszaki leírás_Rektori épületfelügyeleti rendszer_szerk..docxVállalkozói szerződés-tervezet_Rektori épület felügyeleti rendszer karbantartása.docBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
További információk:
Az ajánlattételi felhívás részét képezi a vállalkozói szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu).
Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:
Hulmann Ferenc, Tel.: +36-30/174-6978; E-mail: hulmann.ferenc@gmf.u-szeged.hu
Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu) is feltétlen küldjék meg!
Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, irodavezető
darvas.imre@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Hulmann Ferenc, elektromos műszaki ellenőr SZTE Műszaki Igazgatóság Műszaki és Beruházási Iroda, tel: +36 (62) 544-586, +36 (62) 544-000/4586
email:
hulmann.ferenc@gmf.u-szeged.hu
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: LS Épületautomatika Kft.
Nyertes ajánlati ár: 3 355 000,-Ft+ÁFA