Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Műszaki jellegű szolgáltatás/beruházás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2015/PM05720

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE JGYPK Szeged, 6725 Boldogasszony sgt. 8.- Liliom utcai parkoló, udvari bejárati kapujának távirányítós, elektromos vezérlésű és kaputelefon rendszerrel ellátott, valamint portai távnyitásúvá történő átalakítása.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2015/PM05720

Ajánlattételi határidő: 2015. október 26 14:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Szerződéskötéstől számított 30 naptári nap.

A beszerzés rövid ismertetője:

Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy ajánlatot, kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő. ( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)


Kivitelező feladata:


- A helyszínen bemutatott (meglévő) eltolható kézi mozgatású kapu elektromos mozgatású kétszárnyú kapuvá történő átalakításához szükséges lakatosipari módosítások elvégzése (nagyteherbírású zsanérok, ütközők, fém dekorációk pótlása, szerkezet javítása, mázolása, stb.).

- A kétszárnyúvá alakított kapu felszerelése kétszárnyú kapunyitó motor szettel, infra sorompóval, villogóval.

- A kapu vezérlését az iskolaudvar felől 1db véletlen érintés ellen védett kivitelű kültéri vészgombbal kell felszerelni, mely a kapu teljes nyitását biztosítja (mindkét szárny teljes nyitásával).

- A kapu elektromos energiaellátását a kivitelezőnek a helyszínen bemutatott Teleki B. kollégium portáján üzemelő szünetmentes elosztóról és annak szükséges átalakításával kell megoldani.

- A Teleki B. kollégium portájára kell a beszédkapcsolatos kaputelefon beltéri egységét elhelyezni, mely a kapu Liliom utca felőli kerítésbe építendő (vandál biztos kivitelű) kültérivel, illetve a kifelé irányuló gépjármű forgalom esetére a sofőr oldalon kezelhető magasságban elhelyezett és tartószerkezetre szerelt másodlagos kültéri egységgel kommunikál. A kapu táv nyitását és zárását a portán elhelyezett nyomógombbal is meg kell oldani.

- Az elkészült kapu távvezérléséhez illeszkedő 20db (ugrókódos és a későbbiekben is beszerezhető típusú) távirányítót kell a megrendelő részére biztosítani.

- Az erős és gyengeáramú kábelezésekből adódó faláttörések, burkolat, aszfalt, beton javítások a kivitelezőt terhelik.

- A régi elektromos félsorompó és kiegészítő berendezéseinek teljes körű bontása, helyének bejavítása, ill. az intézmény megadott raktárhelyiségébe történő deponálása.

.

Műszaki átvétel feltétele:

 

A helyszíni bejáráson egyeztetetteknek megfelelően üzemképes berendezések átadása. A helyszíni oktatás elvégzése, kezelési utasítások, kódok, stb. teljes körű átadása az üzemeltetés részére.

1 hét próbaüzem prezentálása. 2 év teljes körű garancia vállalása a berendezésekre és a szerelésre.

 

Csak a helyszíni bejáráson résztvevő pályázótól fogadunk el ajánlatot!

 

A helyszín megtekinthető:

 

2015. október 21. 09:00 óra, Találkozás a Teleki Blanka kollégium Semmelweis u. 5. portájánál.

 

A Vállalási árat a pályázati lapon a következő formában kérjük megadni:

nettó összesen:……………..………,- Ft

ÁFA 27%:………………………..…- Ft

Bruttó összeg:…………………...….,- Ft

 

A vállalkozó 1 db végszámlát nyújthat be, a műszaki ellenőr által kiadott műszaki teljesítésigazolás után.


A számla fizetési határideje 60 naptári nap.


Megrendelő előleget nem fizet.


A Vállalkozónak a szerződésben nyilatkoznia kell, hogy a szerződés tárgyát képező feladatot ellátó, a Vállalkozót képviselő személy nem áll a Szegedi Tudományegyetemnél közalkalmazotti jogviszonyban.

A Vállalkozónak a szerződésben nyilatkoznia kell, hogy szervezetük átlátható szervezetnek minősül. Vállalja továbbá, hogy amennyiben a fentiekkel kapcsolatban változás történik, arról az Egyetemet haladéktalanul tájékoztatja.



Letölthető állományok:
Építési szerződés webrás nem építési engedélyes.doc
Általános szerződéses feltételek új.doc

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás



Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Fakan Zoltán, irodavezető

fakan.zoltan@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Szikszay Miklós, munkatárs SZTE Létesítménygazdálkodási Igazgatóság Műszaki és Beruházási Iroda, tel: +36 (62) 546-180, +36 (62) 544-000/6180

email: szikszay.miklos@gmf.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Doctor Alarm KFT
Nyertes ajánlati ár: 599 870,-Ft+ÁFA