Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Műszaki jellegű szolgáltatás/beruházás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2015/PM05650

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE JGYPK Szeged, Szilléri sgt. 12. számú épületében analóg képrögzítő cseréje AHD technológiás képrögzítőre 21,5”-os LED monitorral
Ajánlat sorszáma: SZTE/2015/PM05650

Ajánlattételi határidő: 2015. október 12 14:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: szerződéskötéstől számított 14 naptári nap

A beszerzés rövid ismertetője:

Kivitelező feladata:

 

A jelenlegi analóg képrögzítés cseréje a meglévő analóg kamerák rögzíthetőségének érdekében AHD technológiás DVR-re, melynek műszaki paramétere (tudása) már magában foglalja a későbbiekben a meglévő koaxiális vezetéken üzemelő kamerák csere lehetőségét 2MP AHD technológiás kamerákra, ill. ezekkel párhuzamosan a későbbiekben kiépítendő 3MP IP kamerák kezelhetőségét is.

 

  • 1.  1db AHD technológiás digitális videó rögzítő beszerzése (16db AHD vagy PAL bemenet, minimum 6db IP csatorna 25fps/3MP, legalább 2db belső HDD hely, AHD: 1080p, PAL WD1: 25fps/ch.) beüzemelése a jelenlegi analóg kamerák rákötésével, szoftverrel, kezelőszervekkel (PL: egér), stb..

 

  • 2. A berendezésnek távelérési lehetőséggel kell rendelkeznie, valamint az adatrögzítéshez szükséges 2T merevlemezt a kivitelezőnek kell biztosítania a berendezéshez.

 

  • 3. 1db 21,5” LED monitor beszerzése és beüzemelése a fenti képrögzítőhöz csatolva (kijelző felbontása: 1920x1080 pixel, 16:9 Wide képarány, látószög legalább (H/V)° 90/65, válaszidő: legalább 5ms.

 

Műszaki átvétel feltétele:

A helyszíni bejáráson egyeztetetteknek megfelelően üzemképes berendezések átadása. A helyszíni oktatás elvégzése, kezelési utasítások, szoftverek, kódok, stb. teljes körű átadása az üzemeltetés részére.

1 hét próbaüzem prezentálása. 2 év teljes körű garancia vállalása a berendezésekre és a szerelésre.

 

Csak a helyszíni bejáráson résztvevő pályázótól fogadunk el ajánlatot!

 

A helyszín megtekinthető:

 

2015. október 08. 09:00 óra, (Szeged, Szilléri sgt. 12. ) Találkozás a portánál.

 

A Vállalási árat a pályázati lapon a következő formában kérjük megadni:

nettó összesen:……………..………,- Ft

ÁFA 27%:………………………..…- Ft

Bruttó összeg:…………………...….,- Ft

 

A vállalkozó 1 db végszámlát nyújthat be, a műszaki ellenőr által kiadott műszaki teljesítésigazolás után.

A számla fizetési határideje 60 naptári nap.

Megrendelő előleget nem fizet.

A Vállalkozónak a szerződésben nyilatkoznia kell, hogy a szerződés tárgyát képező feladatot ellátó, a Vállalkozót képviselő személy nem áll a Szegedi Tudományegyetemnél közalkalmazotti jogviszonyban.

A Vállalkozónak a szerződésben nyilatkoznia kell, hogy szervezetük átlátható szervezetnek minősül. Vállalja továbbá, hogy amennyiben a fentiekkel kapcsolatban változás történik, arról az Egyetemet haladéktalanul tájékoztatja.



Letölthető állományok:
Általános szerződéses feltételek végleges.doc
Építési szerződés webrás nem építési engedélyes módosított.doc

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás



Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Fakan Zoltán, irodavezető

fakan.zoltan@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Szikszay Miklós, munkatárs SZTE Létesítménygazdálkodási Igazgatóság Műszaki és Beruházási Iroda, tel: +36 (62) 546-180, +36 (62) 544-000/6180

email: szikszay.miklos@gmf.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: DOKTOR_ALARM BIZTONSÁGTECHNIKAI ÉS INFORMATIKAI Kft.
Nyertes ajánlati ár: 185 900,-Ft+ÁFA