Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Anyag/eszköz beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2024/PB13802

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: Hang,- fény- és színpadtechnika biztosítása
Ajánlat sorszáma: SZTE/2024/PB13802

Ajánlattételi határidő: 2024. április 11 15:45

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: A SZTE JGYPK HÖK által szervezett XXVI. Juhász Gyula Napok c. rendezvényhez 2024. 04. 15-19. időpontban szükséges a szolgáltatás biztosítása - amelynek vállalása ajánlattételi feltétel

A beszerzés rövid ismertetője:

Igénylés tárgya: „Hang,- fény- és színpadtechnika biztosítása"- a mellékelt dokumentum szerint.

Mennyiségi adat: - a mellékelt dokumentum szerint

Igénylő egység: SZTE JGYPK HÖK

Tervezett szállítási cím: 6725 SZEGED, Hattyas sor 10. SZTE JGYPK HÖK

Tervezett számlán szereplő cím: Szegedi Tudományegyetem, 6720 Szeged, Dugonics tér 13.

Kérjük, hogy az ajánlaton vevő címszó alatt kizárólag a SZTE kerüljön feltüntetésre (Szegedi Tudományegyetem, 6720 Szeged, Dugonics tér 13. - adószám 19308650-2-06).

Szakmai kérdésekben kapcsolattartó Kérjük, ha az eljárás alatt szakmai vagy eljárásrendi kérdésük van, akkor ezt a beszerzést intéző részére (farkas.beata@gmf.u-szeged.hu ) küldjék meg, így eljárásrendileg is megfelelő tájékoztatást tudunk közvetíteni.


Teljesítési időpont:
A SZTE JGYPK HÖK által szervezett XXVI. Juhász Gyula Napok c. rendezvényhez 2024. 04. 15-19. napokon szükséges a szolgáltatás - ajánlattételi feltétel ennek vállalása.
Részletesen:
2024. 04. 15. 17:00 órától lehetséges elkezdeni az építési- és telepítési munkákat,
2024. 04. 19. 05:00 órától a bontást.
2024. 04. 16. 10:00 óra a rendezvénykezdés előtti határidő amelyre működőképes rendszer szükséges.

Szerződéses feltétel:

A jelen eljárás szerint rögzített bármely kötelezettsége késedelmes vagy hibás teljesítése esetén a Bérbeadó kötbért köteles fizetni a Bérbevevőnek. A késedelmi kötbér a kért építés-befejezési vagy átadási időponthoz (2024. 04. 16. 10:00 óra) képest minden megkezdett 10 perc után fizetendő, melynek mértéke a szerződéses érték 0,1%-a, de maximum a számla teljes értékének 20%-a. A kötbér a kért építés-befejezési időpontban válik esedékessé. A kötbért a Bérbevevő jogosult a benyújtott számlából levonni.



Letölthető állományok:
Specifikáció webrára - Hang-, fény- színpadtechnika biztosítása - 1061.xlsx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Az ajánlati ár csak forintban (HUF) adható meg, amennyiben a benyújtott ajánlaton forintos (HUF) ár nem szerepel, az ajánlatot érvénytelennek nyilvánítjuk.


Az ajánlattevő a megadott forintos ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt be az ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, az összevethetőség miatt az ajánlatnak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is - a hatályos magyar jogszabályok szerint.

(Az árképzésnél kérjük vegyék figyelembe azt is, hogy a megrendelés leadása NEM webáruházon keresztül történik majd.)


2022. szeptemberétől egyetemünk KATA-s számlát nem tud befogadni, nem tud kifizetni.


Kérjük, hogy a benyújtott ajánlatokhoz minden esetben tüntessék fel :
  • a nettó egységárat, nettó/bruttó rész-, és végösszegeket (a kért mennyiségre számítva) ÁFA-t is (a későbbi lehetséges számlakibocsátással egyező árat szerepeltetve a rész- és végösszeg esetében is). Az ajánlati ár a rész illetve a végösszesen tekintetében is meg kell, hogy egyezzen a teljesítés napján kiállítandó számlán szereplő összegekkel!!
  • Fizetési határidőként a 30 napos utólagos fizetési feltételt,
  • a rendezvény időpontjában való szolgáltatás vállalását.
  • A bérlés specifikációnak való megfelelőségét mutató jellemzőit, - minden specifikációban foglalt paramétert tartalmaznia kell az ajánlatnak!
  • A mennyiségeket a kiírásban szereplő mennyiségi követelménynek való megfelelőségét mutatva.


A kiírt tételekre csak együttes ajánlat tehető, az ajánlatkérő részajánlatot nem értékel, az ajánlati árnak tartalmaznia kell MINDEN specifikációban megadott követelményt.


RÉSZLETES TERMÉKLEÍRÁS és feltételek A MELLÉKLETKÉNT CSATOLT DOKUMENTUMBAN


Kérjük, hogy csak a specifikációban meghatározott paraméterekkel rendelkező, a bérlés tárgyát képező termékekre, valamint a meghatározott mennyiségekre és szolgáltatásokra, üzemeltetésre, a meghatározott időpontokra adjon be ajánlatot.

Amennyiben az ajánlaton nem a meghatározott paraméterekkel rendelkező termékek, szolgáltatás és üzemeltetés szerepel, vagy nem a meghatározott mennyiségben, illetve ha nem a meghatározott időpontokra vonatkozik, akkor az ajánlatot érvénytelennek minősíthetjük.


Kérjük a benyújtott ajánlaton szerepeltessenek minden szakmai és formai feltételt, hogy az értékelés elvégezhető legyen.


„Ajánlattevő minősüljön átlátható szervezetnek az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 41. (6) bekezdésében foglaltak alapján. Ajánlatkérő az ajánlatok értékelésekor ellenőrzi, hogy az átláthatóság igazolására szolgáló dokumentum nyilvántartásában rendelkezésre áll-e, szükség esetén az átláthatósági nyilatkozatot hiánypótlásban kéri be.”

 

Ajánlati kötöttség a bontás napjától számított 30 nap.

 

„Az SZTE Beszerzési Igazgatóság nyílt ajánlattételi (webra) rendszer keretén belül lebonyolított beszerzési eljárásai során a beszerzési szabályzat lehetőséget nyújt az Ajánlattevők részére iratbetekintésre meghatározott feltételek mellett. A fentiek alapján tájékoztatjuk az Ajánlattevőket, hogy ajánlatukban az üzleti titkot tartalmazó iratok nyilvánosságra hozatalát megtilthatják. Az üzleti titkot tartalmazó irat kizárólag olyan információt tartalmazhat, amelynek nyilvánosságra hozatala az ajánlattevő üzleti tevékenysége szempontjából aránytalan sérelmet okozna. Ajánlattevő nem tilthatja meg nevének, címének (székhelyének, lakóhelyének), valamint olyan adatoknak a nyilvánosságra hozatalát, amelyek az értékelési szempont(ok) alapján értékelésre kerülnek, az alkalmasság igazolása körében bemutatott adatokat, továbbá az ajánlatban meghatározott áruk, építési beruházások, szolgáltatások leírását, kivéve a leírásnak azt a jól meghatározható, elkülönített elemét, amelynek nyilvánosságra hozatala az ajánlattevő üzleti tevékenysége szempontjából aránytalan sérelmet okozna.”




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető

kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Juhász Levente, gazdasági alelnök SZTE JGYPK HÖK, tel: +36 70/6389-660

email: farkas.beata@gmf.u-szeged.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Szűcs Gábor Lajos e.v.
Nyertes ajánlati ár: 1 530 000,-Ft+ÁFA