Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Anyag/eszköz beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2024/PB13767

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: Hőségriadók idejére 87 db álló hidegvizes vízadagoló automata bérlése a megadottak szerint
Ajánlat sorszáma: SZTE/2024/PB13767

Ajánlattételi határidő: 2024. április 02 14:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Hőségriadók idejére, 06.01-08.31-ig terjedő időszakra, de az időjárási viszonyoknak megfelelően, amennyiben 05 és 09 hónapban is elrendelésre kerülne hőségriadó, akkor május és szeptemberi időszakra is, vízadagoló automaták, pohártartók kihelyezése/bérlése (kihelyezés 06.01., elszállítás 08.31., amennyiben szükséges (az időjárási viszonyoknak megfelelően), akkor kihelyezés 05 hónapban, elszállítás 09 hónapban), 19 literes ballonos ivóvíz, eldobható műanyag pohár biztosítása, a melléklet szerinti járóbeteg ambulanciákon.

A beszerzés rövid ismertetője:

Igénylés tárgya: Hőségriadók idejére 87 db álló hidegvizes vízadagoló automata bérlése a megadottak szerint


Részletes leírás:

Hőségriadók idejére*, tervezetten 06.01-08.31-ig terjedő időszakra, de az időjárási viszonyoknak megfelelően (amennyiben 05 és 09 hónapban is elrendelésre kerülne hőségriadó, akkor május és szeptemberi időszakra is), vízadagoló automaták, pohártartók kihelyezése/bérlése (kihelyezés 06.01., elszállítás 08.31., (amennyiben szükséges - az időjárási viszonyoknak megfelelően -, akkor kihelyezés 05 hónapban, elszállítás 09 hónapban), 19 literes ballonos ivóvíz, eldobható műanyag pohár biztosítása, a melléklet szerinti járóbeteg ambulanciákon.


Mennyiségi meghatározás:

87 db álló hidegvizes vízadagoló automata pohártartóval

5 db rendelkezésre álló (tartalék) automata

kb. 1300 db ballon (19 literes) ivóvíz (+ -30%)

kb. 60000 db pohár (+ - 30%)


*Hőségriadó: A legalább II. fokú hőségriadó elrendelése alkalmával, az Országos Tiszti főorvos, az Országos Meteorológiai Szolgálat előrejelzése és az Országos Környezetegészségügyi Intézet, szakmai ajánlása alapján. A magas napi átlaghőmérséklet olyan környezetegészségügyi kockázatot jelent, amely indokolja az egészséget érintő, megelőző intézkedések (ivóvíz biztosítása a megnövekedett igények miatt) megtételét.


Szerződéses időtartam: A szerződés időtartama tervezetten 3 hónap, de pontosabban a megadott hőségriadó* figyelembevételével, mely alatt az Ajánlattevő a megadott egységárakat tartani köteles.


Teljesítési és szállítási határidők és feltételek:

A vízadagoló automaták kihelyezése/bérlése, ballonos víz, pohár beszerzése, 3 hónapos, 06.01.-08.31-ig terjedő időszakra. Az időjárási viszonyok alakulásának megfelelően, amennyiben 05 és 09 hónapban is elrendelésre kerül a hőségriadó, akkor kihelyezés a 05 hónapban, visszaszállítás 09 hónapban.

A megrendelő megrendeli, a szállító kiszállítja Szegedi, Szentesi, és Deszki telepítési helyekre a rendelt mennyiséget. A rendelés előre egyeztetett nyomtatványon/elektronikus felületen, a szállító által meghatározott e-mail címen, a szállító honlapján történik.

A szállító előre meghatározza a kapcsolattartás módját, kapcsolattartó nevét elérhetőségét.

A megrendelés ütemezése a kihelyezési/bérlési időszak alatt folyamatos, de esetenkénti rendeléssel, az időjárás függvényében (követve a meteorológiai szolgálat időjárás előrejelzését), a hőségriadót megelőző, és a hőségriadó napjain történik.

Kizárólag az NNK által elrendelt II. fokú hőségriadók esetén, a hőségriadók idejére, a hőségriadót megelőzően, és a hőségriadó napjain rendelünk ivóvizet.

A szállító telepíti ki az előre meghatározott Szegedi, Szentesi, és Deszki telepítési helyekre és helyezi üzembe a megrendelt vízadagoló automatákat.

A szállító a szerződés megkötését követően legkésőbb 06.01-ig, de amennyiben az időjárási körülmények miatt már 05 hónapban elrendelésre kerül a hőségriadó, akkor a 05 hónapban, a megrendelő megrendelése alapján, a megrendelést követő 3 napon belül, a telepítési lista szerinti helyszínekre kihelyezi a 87 db vízadagoló automatát, a pohártartókat, és elvégzi a gépek beüzemelését. A beüzemeléshez szükséges vízmennyiséget (ballont) kihelyezi a vízadagoló berendezésre. A megrendelő által meghatározott telepítési helyszíneken, az esetenkénti rendelések, és szállítások alkalmával elvégzi a ballonok cseréjét a kihelyezett vízadagoló gépeken. A nem meghatározott telepítési helyszíneken, a szállító a megrendelt ballonos vizeket, elhelyezi a megrendelő által kijelölt helyeken.

A szállító, az 5 db rendelkezésre álló (tartalék) vízadagoló automatát, a megrendelő kérésére (a megrendelő által történő pontos helyszín megjelölésével), a megrendeléstől számított 24 órán belül kihelyezi a megrendelő által megjelölt helyszínekre.

A megrendelő napi szinten ellenőrzi a telepített helyszíneken a poharak, és a ballonos víz fogyását, és ennek megfelelően végzi el az (esetenkénti) újra rendelést, a vizek és poharak pótlását a járóbeteg ambulanciákon kihelyezett vízadagoló automatákhoz.

A megrendelő a naptári hét valamennyi munkanapján leadhatja megrendelést, a szállító köteles a naptári hét munkanapjain, a rendelés leadását követő 24 órán belül, kiszállítani a megrendelt mennyiséget (víz, pohár) a megrendelő által meghatározott szállítási, telepítési helyszínekre.

A szállító, a megrendelt ivóvizes ballonok és poharak kiszállításakor a telepítési helyszínekről elszállítja az üres ballonokat.

A szállító az esetenkénti megrendelés szerint kiszállított ivóvizes ballonok és a poharak mennyiségéről, szállítólevelet ad át a megrendelőnek a szállítás alkalmával. Az árajánlat tartalmazza a vízadagoló automaták bérlési-bérleti díját 3 hónapra, 06.30 – 08.31. (kiegészítve egy esetleges 05 és 09 havi bérlési időszakkal), a ballonok, és a poharak egységárait, az esetleges karbantartási, javítási, szervízelési, kiszállási stb. díjakat is. A szállító, a nem a Megrendelő szerződésszegése következtében jelentkező – meghibásodása esetén a megrendelő bejelentése alapján, a naptári hét munkanapjain, a bejelentést követő 24 órán belül a hibát díjmentesen kijavítja, a vízadagoló gépet kicseréli (szervizszolgáltatás).


Teljesítési helyek: SZTE SZAKK Szegedi, Szentesi és Deszki Járóbeteg ambulanciák

(a csatolt telepítési lista szerint)


Az alábbi összesítő excel szerint kérjük az ajánlati áraikat meghatározni!


Csak olyan Ajánlattevő ajánlatát tudjuk érvényes ajánlatként elfogadni, aki vállalja a fenti szállítási határidők betartását.


Számlázás: A lehívott mennyiségek alapján történő leszámlázással és a szerződésben/megrendelésben foglaltaknak megfelelően.

Kérjük, hogy a benyújtott ajánlatokon minden esetben tüntessék fel a nettó/bruttó rész-, és végösszegeket is.

Az ajánlati árat úgy szíveskedjenek meghatározni, hogy egyértelműen megállapíthatóak legyen az automaták kihelyezése, a ballonok és egyéb tételek egységárai.

Az értékeléshez kérjük 87 db automatára és pohártartókkal (kihelyezési költséggel, ha felmerül), 3 hónap időtartamra (bérlés) és 1300 db ballonra (cserére) és 60.000 db pohárra meghatározni a mindösszesen ajánlati árakat az ajánlatok érdemi összevethetőségéhez.

Csatolt excel szerinti bírálattal lesznek értékelve az ajánlatok.

Ajánlatkérő jelen beszerzési eljárásban szénsavas vízre nem tart igényt.

Bírálati szempont: a becsült összmennyiségre vonatkoztatva (minden járulékos költséggel kalkulálva) - Kérjük emiatt szíveskedjenek a megadott mennyiségre kalkulálva mindösszesen árat adni az ajánlatokon. (Ez a becsült árat jelenti, a tényleges lehívás mennyisége ettől eltérő lehet.)











Letölthető állományok:
Hőségriadó 2024_telepítési helyek.xls
667_értékelő táblázat.xlsx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Az ajánlatkérő a megadott ajánlati (egység) áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt be az ajánlattevő részére, az ajánlati árnak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, az automaták kihelyezési és üzembe helyezési díját, az ivóvíz ballonok esetenkénti szállítását, vagy egyéb járulékos költségeket is, a hatályos magyar jogszabályok szerint.


Fizetési mód: utólagosan, átutalással szállítástól/számlakiállítástól számított 30 napon belül.


Kérjük, tüntessék fel a garanciális/jótállási feltételeket a készülékekre amennyiben releváns.


A kiírt tételekre és tartozékaira csak együttes ajánlat tehető, az ajánlatkérő részajánlatot nem értékel, ajánlattevőnek minden, a felhívásban részletezett termékre és tartozékra érvényes ajánlatot kell adnia.


Kérjük, hogy csak a kiírásban specifikált termékekre adjon be ajánlatot.


Kérjük, hogy a benyújtott ajánlatokon minden esetben tüntessék fel a nettó/bruttó rész-, és végösszegeket is.


Ajánlattevővel szembeni elvárások:

„Ajánlattevő minősüljön átlátható szervezetnek az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 41. (6) bekezdésében foglaltak alapján. Ajánlatkérő az ajánlatok értékelésekor ellenőrzi, hogy az átláthatóság igazolására szolgáló dokumentum nyilvántartásában rendelkezésre áll-e, szükség esetén az átláthatósági nyilatkozatot hiánypótlásban kéri be.”

 

Kérjük, hogy az esetlegesen felmerülő kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a beszerzést intéző részére (csabai.aniko@gmf.u-szeged.hu) is küldjék meg!


Az SZTE Beszerzési Igazgatóság nyílt ajánlattételi (webra) rendszer keretén belül lebonyolított beszerzési eljárásai során a beszerzési szabályzat lehetőséget nyújt az Ajánlattevők részére iratbetekintésre meghatározott feltételek mellett.

A fentiek alapján tájékoztatjuk az Ajánlattevőket, hogy ajánlatukban az üzleti titkot tartalmazó iratok nyilvánosságra hozatalát megtilthatják.

Az üzleti titkot tartalmazó irat kizárólag olyan információt tartalmazhat, amelynek nyilvánosságra hozatala az ajánlattevő üzleti tevékenysége szempontjából aránytalan sérelmet okozna. Ajánlattevő nem tilthatja meg nevének, címének (székhelyének, lakóhelyének), valamint olyan adatoknak a nyilvánosságra hozatalát, amelyek az értékelési szempont(ok) alapján értékelésre kerülnek, az alkalmasság igazolása körében bemutatott adatokat, továbbá az ajánlatban meghatározott áruk, építési beruházások, szolgáltatások leírását, kivéve a leírásnak azt a jól meghatározható, elkülönített elemét, amelynek nyilvánosságra hozatala az ajánlattevő üzleti tevékenysége szempontjából aránytalan sérelmet okozna.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető

kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Szabolcski Árpád, munkavédelmi munkatárs SZTE Műszaki Igazgatóság Rendészeti Részleg, tel: 06-62-544-837

email: szabolcski.arpad@gmf.u-szeged.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Montivíz Zrt.
Nyertes ajánlati ár: 2 371 000,-Ft+ÁFA