Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Anyag/eszköz beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2024/PB13739

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: Meglévő vízadagoló automatához ballonos víz biztosítása
Ajánlat sorszáma: SZTE/2024/PB13739

Ajánlattételi határidő: 2024. március 11 10:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2 éves időtartamban szerződéskötéstől számítottan

A beszerzés rövid ismertetője:

Igénylés tárgya:

Meglévő vízadagoló automatához ballonos víz biztosítása


Részletes leírás:

Az SZTE Egyetemi Életvezetési Tanácsadó Központ (SZTE-EÉTK) rendelkezik egy Finlux márkájú FWD-1955 Aqua nevű vízadagoló automata modelllel. A meglévő készülékhez kompatibilis ballonos vizet kívánunk beszerezni balloncserével és leszállítással.

Szerződéses időtartam: 24 hónap

Tervezetten 19 literes ballonból 3db/ hó mennyiséggel , melyre igénylő fenntartja a jogot, hogy eltérjen akár 50%-os arányban is. (Tehát havonta 2-4 db ballon várható rendelésre).

Értékelésnél ennek megfelelően 72 db/ 24 hó mennyiségre

A ballonokat kérjük csere rendszerben biztosítani.

Ajánlatkérő további szolgáltatásra és kiegészítőkre (pl. pohár, ballontartó rács stb. ) nem tart igényt. Így az ajánlatuknál kérjük erre legyenek tekintettel.

AJÁNLATKÉRŐ CSAK A VIZESBALLONOK ÉRTÉKÉT BÍRÁLJA.

A vizesballonok költségét kérjük feltüntetni, sérülés, vagy eltulajdonítás esetén kiszámlázható a költsége, egyéb esetben a csererendszer miatt nem kerül az értékelésben felszámításra, mivel az ára göngyöleg rendszerben rendeződne. (Ajánlatkérő visszaszolgáltatja a ballonokat minden esetben az újabb rendelések során.)


Szerződéses időtartam: A keretszerződés időtartama 24 hónap, mely alatt az ajánlattevő a megadott egységárakat tartani köteles.


Tervezett rendelési ütem: havi 1 alkalommal


Teljesítési és szállítási határidők és feltételek:

Éves tervezett mindöszesen mennyiség: 72 ballon, melytől az igénylő fenntartja a jogot, hogy eltérjen a tényleges fogyás tükrében.

Pontos mennyiségek az eseti (Igénylő egység saját megrendelései szerint, melyben meghivatkozzák jelen eljárás eredményként kötött keretszerződést) a lehívásoknak megfelelően.

A lehívások az Igénylő egység kapcsolattartójának eseti megrendelései alapján történnek, melyre a szállításnak 1 héten belül kell megtörténnie.


Szállítási cím: SZTE Egyetemi Életvezetési Tanácsadó Központ (SZTE-EÉTK) 6722 Honvéd tér 6. (11.-es iroda)


Számlázás: A lehívott mennyiségek alapján történő leszámlázással és a szerződésben/megrendelésben foglaltaknak megfelelően.

Kérjük, hogy a benyújtott ajánlatokon minden esetben tüntessék fel a nettó/bruttó rész-, és végösszegeket is.

Tehát az ajánlati árat úgy szíveskedjenek meghatározni, hogy egyértelműen megállapíthatóak legyen az ballonok egységárai.

Bírálati szempont: 72 db vizesballonra vonatkoztatva










Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

fentiek szerint



További információk:

Az ajánlatkérő a megadott ajánlati (egység) áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt be az ajánlattevő részére, az ajánlati árnak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, vizesballonok esetenkénti szállítását, vagy egyéb járulékos költségeket is, a hatályos magyar jogszabályok szerint.


Fizetési mód: utólagosan, átutalással szállítástól/számlakiállítástól számított 30 napon belül.


Kérjük, tüntessék fel a garanciális/jótállási feltételeket a készülékekre amennyiben releváns.


A kiírt tételekre és tartozékaira csak együttes ajánlat tehető, az ajánlatkérő részajánlatot nem értékel, ajánlattevőnek minden, a felhívásban részletezett termékre és tartozékra érvényes ajánlatot kell adnia.


Kérjük, hogy csak a kiírásban specifikált termékekre adjon be ajánlatot.


Kérjük, hogy a benyújtott ajánlatokon minden esetben tüntessék fel a nettó/bruttó rész-, és végösszegeket is.


Ajánlattevővel szembeni elvárások:

„Ajánlattevő minősüljön átlátható szervezetnek az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 41. (6) bekezdésében foglaltak alapján. Ajánlatkérő az ajánlatok értékelésekor ellenőrzi, hogy az átláthatóság igazolására szolgáló dokumentum nyilvántartásában rendelkezésre áll-e, szükség esetén az átláthatósági nyilatkozatot hiánypótlásban kéri be.”

 

Kérjük, hogy az esetlegesen felmerülő kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a beszerzést intéző részére (csabai.aniko@gmf.u-szeged.hu) is küldjék meg!


Az SZTE Beszerzési Igazgatóság nyílt ajánlattételi (webra) rendszer keretén belül lebonyolított beszerzési eljárásai során a beszerzési szabályzat lehetőséget nyújt az Ajánlattevők részére iratbetekintésre meghatározott feltételek mellett.

A fentiek alapján tájékoztatjuk az Ajánlattevőket, hogy ajánlatukban az üzleti titkot tartalmazó iratok nyilvánosságra hozatalát megtilthatják.

Az üzleti titkot tartalmazó irat kizárólag olyan információt tartalmazhat, amelynek nyilvánosságra hozatala az ajánlattevő üzleti tevékenysége szempontjából aránytalan sérelmet okozna. Ajánlattevő nem tilthatja meg nevének, címének (székhelyének, lakóhelyének), valamint olyan adatoknak a nyilvánosságra hozatalát, amelyek az értékelési szempont(ok) alapján értékelésre kerülnek, az alkalmasság igazolása körében bemutatott adatokat, továbbá az ajánlatban meghatározott áruk, építési beruházások, szolgáltatások leírását, kivéve a leírásnak azt a jól meghatározható, elkülönített elemét, amelynek nyilvánosságra hozatala az ajánlattevő üzleti tevékenysége szempontjából aránytalan sérelmet okozna.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető

kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Tajti Péter, irodavezeto SZTE Életvezetési Tanácsadó, tel: +36 (62) 544-029, +36 (62) 544-000/4029

email: dcentrum@stud.u-szeged.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Maros Forrás Kft.
Nyertes ajánlati ár: 76 536,-Ft+ÁFA