Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Anyag/eszköz beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2024/PB13680

Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: Ferromágneses detektorok
Ajánlat sorszáma: SZTE/2024/PB13680

Ajánlattételi határidő: 2024. február 28 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: megrendeléstől/szerződéskötéstől számított maximum 12 hét

A beszerzés rövid ismertetője:

Igénylő egység: SZTE Interdiszciplináris Kutatásfejlesztési és Innovációs Kiválósági Központ

Tervezett szállítási cím: SZTE SZAKK Radiológiai Klinika, 6725 Szeged, Semmelweis u. 6.

Tervezett számlán szereplő cím: Szegedi Tudományegyetem, 6720 Szeged, Dugonics tér 13., adószám: 19308650-2-06, közösségi adószám: HU19308650

Kérjük, hogy az ajánlaton VEVŐ címszó alatt kizárólag a SZTE székhelye kerüljön feltüntetésre: (Szegedi Tudományegyetem, 6720 Szeged, Dugonics tér 13.)


Igénylés tárgya: Ferromágneses kézi detektor: 2 db; Ferromágneses egypólusú detektor: 1 db


Részletes termékleírás, ajánlati feltételek: ld. a lenti táblázatokat és a csatolt mellékletet. Kérjük a mellékletet kitölteni és az árajánlattal együtt benyújtani.


Ferromágneses kézi detektor - igényelt mennyiség: 2 db


Minimum műszaki előírás

Elvárás

A ferromágneses és a nem ferromágneses anyagok megkülönböztetésére képes?

Igen

Hordozható kivitel

Igen

Nyéllel ellátott, egykezes használat

Igen

A ferromágneses tárgyakat az emberi testen kívül és belül egyaránt képes érzékelni

Igen

NiMH akkumulátorral

Igen

Szkennelési idő teljesen feltöltött akkumulátorral min. 50 perc

Igen, kérjük megadni

Megfelel min. az ACR, TJC, VA és FGI MR Safety előírásainak

Igen, kérjük megadni

Tömege max. 1 kg

Igen, kérjük megadni

Tartozékok: fali tartó és akkumulátortöltő

Igen


Ferromágneses egypólusú detektor: igényelt mennyiség: 1 db


Minimum műszaki előírás

Elvárás

A ferromágneses és a nem ferromágneses anyagok megkülönböztetésére képes?

Igen

Falra szerelhető kivitel

Igen

Azonosítja a ferromágneses tárgy helyét

Igen

Min. 12 érzékelő szenzor

Igen, kérjük megadni

Min. 6 vizsgálati zóna

Igen, kérjük megadni

Kiküszöböli a folyosón való mozgás által okozott irreleváns riasztásokat és téves riasztásokat

Igen

Megfelel az ES60601-1-8 nemzetközi szabványoknak

Igen

Magassága min. 210 cm

Igen, kérjük megadni

Elektromos hálózathoz csatlakoztatható

Igen



További elvárások/feltételek:

Minimum garanciavállalási idő: 12 hónap

Helyszíni üzembe helyezés és betanítás 2 fő részére 1 órában


Kérjük, hogy az ajánlaton mindkét fajta termlék szerepeljen, valamint azt is, hogy csak a kiírásban meghatározott termékre, a meghatározott kiszerelésben adjon be ajánlatot, vagy ezzel műszaki tartalmában teljesen egyenértékű vagy jobb helyettesítő termékre az elvárásoknak megfelelően.


Kérjük, hogy feltöltött ajánlata feltétlen tartalmazza az érvényességi idő lejártát, a vállalt fizetési határidőt és a vállalt szállítási határidőt. Az ajánlati árnak tartalmaznia kell a betanítás és a beüzemelés költségeit is.


Szállítási/teljesítési határidő: megrendeléstől/szerződés hatálybalépéstől számított maximum 12 hét.

Kérjük, hogy csak abban az esetben nyújtsa be ajánlatát, ha a megrendelést a megadott határidőre teljesíteni képes! Ezt a vállalást kérjük, hogy benyújtott ajánlatán is szerepeltesse! Amennyiben az ajánlat szerint a teljesítés határidőre nem tud megtörténni, úgy az ajánlat érvénytelenítésre kerül.


Ajánlatadó a kiajánlott árat tartani köteles a bontást követő 30 napig. (Ajánlati kötöttség a bontást követő 30 nap.)
Szakmai kérdésekben kapcsolattartó: Tóthpál Szabolcs, +36-70-330-4847, tothpal.szabolcs@med.u-szeged.hu .
Kérjük, ha az eljárás alatt szakmai vagy eljárásrendi kérdésük van, akkor azt a beszerzési ügyintéző részére is
(farkasne.antal.aniko@gmf.u-szeged.hu) küldjék meg.



Letölthető állományok:
ajanlati fedlap PB13680.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:


Az Ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az Ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is (pl. EUR/Ft árfolyamváltozás miatti kockázat), a hatályos magyar jogszabályok szerint.

 

Fizetési mód: utólagosan, 30 napos átutalással

 

Kérjük, hogy a benyújtott ajánlatokon minden esetben tüntessék fel a nettó/bruttó rész-, és végösszegeket is (a kerekítési szabálynak megfelelően).

Az ajánlati ár a rész- illetve a végösszesen tekintetében is meg kell, hogy egyezzen a teljesítés napján kiállítandó számlán szereplő összegekkel.


Az ajánlati ár csak forintban (HUF) adható meg, amennyiben a benyújtott ajánlaton forintban (HUF) megadott ár nem szerepel, az ajánlatot érvénytelennek nyilvánítjuk.


Ajánlatkérő a webra eljárásban nyertes Ajánlattevő (Eladó) felé küldött egyedi megrendelésben/egyedi szerződésben minden esetben rögzíti, hogy olyan okból, amelyért Eladó felelős (Ptk. 6:186.§) bármely teljesítéssel késedelembe esik, az egyedi megrendelésből a késedelemmel érintett termékek nettó ellenértéke (vételára) 1%-ának megfelelő mértékű késedelmi kötbér fizetésére kötelezett minden megkezdett naptári nap vonatkozásában, amely késedelmi kamat maximum 20% lehet. A kötbér összege a végszámlából kerül visszatartásra. Amennyiben a késedelem a 15 napot meghaladja, a Vevő jogosult a megrendeléstől (egyedi szerződéstől) elállni/azt felmondani.


Kérjük, tüntessék fel a garanciális/jótállási feltételeket (min. 12 hónap).


Ajánlattevővel szembeni elvárások:


Ajánlattevő minősüljön átlátható szervezetnek az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 41. (6) bekezdésében foglaltak alapján. Ajánlatkérő az ajánlatok értékelésekor ellenőrzi, hogy az átláthatóság igazolására szolgáló dokumentum nyilvántartásában rendelkezésre áll-e, szükség esetén az átláthatósági nyilatkozatot hiánypótlásban kéri be.

 

Az SZTE Beszerzési Igazgatóság nyílt ajánlattételi (webra) rendszer keretén belül lebonyolított beszerzési eljárásai során a beszerzési szabályzat lehetőséget nyújt az Ajánlattevők részére iratbetekintésre meghatározott feltételek mellett.

A fentiek alapján tájékoztatjuk az Ajánlattevőket, hogy ajánlatukban az üzleti titkot tartalmazó iratok nyilvánosságra hozatalát megtilthatják.

Az üzleti titkot tartalmazó irat kizárólag olyan információt tartalmazhat, amelynek nyilvánosságra hozatala az ajánlattevő üzleti tevékenysége szempontjából aránytalan sérelmet okozna. Ajánlattevő nem tilthatja meg nevének, címének (székhelyének, lakóhelyének), valamint olyan adatoknak a nyilvánosságra hozatalát, amelyek az értékelési szempont(ok) alapján értékelésre kerülnek, az alkalmasság igazolása körében bemutatott adatokat, továbbá az ajánlatban meghatározott áruk, építési beruházások, szolgáltatások leírását, kivéve a leírásnak azt a jól meghatározható, elkülönített elemét, amelynek nyilvánosságra hozatala az ajánlattevő üzleti tevékenysége szempontjából aránytalan sérelmet okozna.


Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető

kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Tóthpál Szabolcs, orvostechnológiai szakreferens, SZTE SZAKK Radiológiai Klinika, tel: +36-70-330-4847

email: tothpal.szabolcs@med.u-szeged.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Smithmann Hungary Kft.
Nyertes ajánlati ár: 6 273 750,-Ft+ÁFA