Igénylés tárgya: Hideg-meleg szénsavas vizet biztosító automata beszerzése és vizesballonok cseréje
Részletes leírás:
1 db automata kihelyezése, havi bérlése
Tervezetten 19 literes ballonból heti 5 ballon víz fogyasztással,
Tervezetten félévenkénti karbantartással és CO2 palack bérleti díjával és évi 6 alkalommal (2 havonta) történő palackcserével.
Szerződéses időtartam: A keretszerződés időtartama 12 hónap, mely alatt az ajánlattevő a megadott egységárakat tartani köteles, illetve további 12+12 *hónap meghosszabbítás lehetőségével.
*Amennyiben a teljesítés a szerződéses időszak alatt mindkét fél megelégedésére történik, és az 1 éves időszak lejártát megelőző 30 napig írásban történő elégedetlenségi megkeresés egyik fél részéről sem történik, úgy a szerződés változatlan feltételek mellett automatikusan további 1 évig meghosszabbodik (meghossszabbodhat).
Teljesítési és szállítási határidők és feltételek:
1 db vízadagoló automata kihelyezése a szerződéskötéstől/megrendeléstől számítottan 30 naptári napon belül. A vízadagoló automata kihelyezésekor 5 ballon víz leszállítása is szükséges.
Éves tervezett mindöszesen mennyiség: 260 ballon, melytől az igénylő fenntartja a jogot, hogy eltérjen a tényleges fogyás tükrében.
Pontos mennyiségek az eseti (Igénylő egység saját megrendelései szerint, melyben meghivatkozzák jelen eljárás eredményként kötött keretszerződést) a lehívásoknak megfelelően.
A lehívások az Igénylő egység kapcsolattartójának eseti megrendelései alapján történnek, melyre a szállításnak 1 héten belül kell megtörténnie.
Szállítási cím: SZTE Beszerzési Igazgatóság 6721 Szeged, Felső Tisza-Part 16.
Teljesítési határidők az ivóvíz ballonok esetében a megrendeléstől számított 1 héten belül kérjük a leszállítást a telepítési címre.
Az Eladó/Bérbeadó telepíti ki az automatákat, és az esetenkénti megrendelés szerint szállítja a ballonos vizet a telepítés helyre.
Kérjük a kiajánlott ár minden járulékos költséget tartalmazzon.
Az alábbi összesítő excel szerint kérjük az ajánlati áraikat meghatározni!
Csak olyan ajánlattevő ajánlatát tudjuk érvényes ajánlatként elfogadni, aki vállalja a fenti szállítási határidők lehetőség szerinti betartását.
Számlázás: A lehívott mennyiségek alapján történő leszámlázással és a szerződésben/megrendelésben foglaltaknak megfelelően.
Kérjük, hogy a benyújtott ajánlatokon minden esetben tüntessék fel a nettó/bruttó rész-, és végösszegeket is.
Tehát az ajánlati árat úgy szíveskedjenek meghatározni, hogy egyértelműen megállapíthatóak legyen az automaták kihelyezése, a ballonok és egyéb tételek egységárai.
Az értékeléshez kérjük 1 db automatára (kihelyezési költséggel, ha felmerül), 12 hónap időtartamra (bérlés) és 260 (5db*52hét) darab ballonra (cserére) meghatározni a mindösszesen ajánlati árakat az ajánlatok érdemi összevethetőségéhez.
Csatolt excel szerinti bírálattal lesznek értékelve az ajánlatok.
Bírálati szempont: a becsült összmennyiségre vonatkoztatva (minden járulékos költséggel kalkulálva) - Kérjük emiatt szíveskedjenek a megadott mennyiségre kalkulálva mindösszesen árat adni az ajánlatokon. (Ez a becsült árat jelenti, a tényleges lehívás mennyisége ettől eltérő lehet.)
Az egyéb járulékos költségeket is szíveskedjenek feltüntetni (opcionális lehetőségek, stb.), de azok nem képezik az értékelés részét.
megadott súlyszámok alapján csatolt excel szerint kalkulálva
Az ajánlatkérő a megadott ajánlati (egység) áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt be az ajánlattevő részére, az ajánlati árnak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, az automaták kihelyezési és üzembe helyezési díját, az ivóvíz ballonok esetenkénti szállítását, vagy egyéb járulékos költségeket is, a hatályos magyar jogszabályok szerint.
Fizetési mód: utólagosan, átutalással szállítástól/számlakiállítástól számított 30 napon belül.
Kérjük, tüntessék fel a garanciális/jótállási feltételeket a készülékekre amennyiben releváns.
A kiírt tételekre és tartozékaira csak együttes ajánlat tehető, az ajánlatkérő részajánlatot nem értékel, ajánlattevőnek minden, a felhívásban részletezett termékre és tartozékra érvényes ajánlatot kell adnia.
Kérjük, hogy csak a kiírásban specifikált termékekre adjon be ajánlatot.
Kérjük, hogy a benyújtott ajánlatokon minden esetben tüntessék fel a nettó/bruttó rész-, és végösszegeket is.
Ajánlattevővel szembeni elvárások:
„Ajánlattevő minősüljön átlátható szervezetnek az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 41. (6) bekezdésében foglaltak alapján. Ajánlatkérő az ajánlatok értékelésekor ellenőrzi, hogy az átláthatóság igazolására szolgáló dokumentum nyilvántartásában rendelkezésre áll-e, szükség esetén az átláthatósági nyilatkozatot hiánypótlásban kéri be.”
Kérjük, hogy az esetlegesen felmerülő kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a beszerzést intéző részére (csabai.aniko@gmf.u-szeged.hu) is küldjék meg!
Az SZTE Beszerzési Igazgatóság nyílt ajánlattételi (webra) rendszer keretén belül lebonyolított beszerzési eljárásai során a beszerzési szabályzat lehetőséget nyújt az Ajánlattevők részére iratbetekintésre meghatározott feltételek mellett.
A fentiek alapján tájékoztatjuk az Ajánlattevőket, hogy ajánlatukban az üzleti titkot tartalmazó iratok nyilvánosságra hozatalát megtilthatják.
Az üzleti titkot tartalmazó irat kizárólag olyan információt tartalmazhat, amelynek nyilvánosságra hozatala az ajánlattevő üzleti tevékenysége szempontjából aránytalan sérelmet okozna. Ajánlattevő nem tilthatja meg nevének, címének (székhelyének, lakóhelyének), valamint olyan adatoknak a nyilvánosságra hozatalát, amelyek az értékelési szempont(ok) alapján értékelésre kerülnek, az alkalmasság igazolása körében bemutatott adatokat, továbbá az ajánlatban meghatározott áruk, építési beruházások, szolgáltatások leírását, kivéve a leírásnak azt a jól meghatározható, elkülönített elemét, amelynek nyilvánosságra hozatala az ajánlattevő üzleti tevékenysége szempontjából aránytalan sérelmet okozna.
Nyertes ajánlattevő: Szivárvány Aqua Kft.
Nyertes ajánlati ár: 395 267,-Ft+ÁFA
SZTE Gazdasági Szervezet
6720 Szeged, Horváth M. u. 1/B