Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Anyag/eszköz beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2023/PB13535

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: Elektropneumatikus időzítő panel
Ajánlat sorszáma: SZTE/2023/PB13535

Ajánlattételi határidő: 2023. december 04 14:30

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: szerződéskötéstől számított 30 naptári napon belül

A beszerzés rövid ismertetője:
  1. SPECIFIKÁCIÓ LEJJEBB RÉSZLETEZVE

 

Igénylés tárgya: Elektropneumatikus időzítő panel


Mennyiségi adat: 4 darab


A kiírt tételekre csak együttes ajánlat tehető, az ajánlatkérő részajánlatot nem értékel, ajánlattevőnek MINDEN, a felhívásban részletezett termékre és tartozékra ajánlatot kell adnia!


Kérjük, hogy csak a kiírásban meghatározott termékre és a kiírásban igényelt mennyiségre adjon be ajánlatot. Helyettesítő termékekre és más mennyiségre benyújtott ajánlatokat nem tudunk elfogadni.


FESTO elektropneumatikus oktatórendszerrel kompatibilis időzítő panel (TON/TOF) műszaki jellemzői:

 

  • A panel rendelkezik egy késleltetett kioldási és egy késleltetett aktiválási időrelével.
  • Mindkét időrelé rendelkezik egy fokozatmentesen állítható potenciométeres forgatógombbal.
  • IEC szabvány szerinti szimbólumok, rendelési szám 162243
  • NEMA szabványok szerinti szimbólumok, rendelési szám 8062960
  • Műszaki adatok
  • Érintkezőkészlet: 2 záróretesz, 2 nyitóretesz
  • Érzékelőterhelés: max. 5 A
  • Kikapcsolási teljesítmény: max. 100 W
  • Késés: 0,5 - 10 másodperc, szabályozható


A Szeged, Moszkvai krt. 9. szám alatt található épület 2023. december 22.-2024. január 7. között zárva tart, az ügyintézés ezidő alatt szünetel!


Igénylő egység: SZTE Mérnöki Kar Mechatronikai és Automatizálási Intézet

Tervezett szállítási cím: SZTE MK Mechatronikai és Automatizálási Intézet, 6725 Szeged, Moszkvai krt. 9.

Tervezett számlán szereplő cím: Szegedi Tudományegyetem, 6720 Szeged, Dugonics tér 13.

Kérjük, hogy az ajánlaton vevő címszó alatt kizárólag a SZTE kerüljön feltüntetésre (Szegedi Tudományegyetem, 6720 Szeged, Dugonics tér 13. - adószám 19308650-2-06).

Kérjük, ha az eljárás alatt szakmai vagy eljárásrendi kérdésük van, akkor ezt a beszerzést intéző részére (patyi.timea@gmf.u-szeged.hu) küldjék meg, így eljárásrendileg is megfelelő tájékoztatást tudunk közvetíteni.



Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt be az Ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, az összevethetőség miatt az ajánlatnak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is - a hatályos magyar jogszabályok szerint. (Az árképzésnél kérjük vegyék figyelembe azt is, hogy a megrendelés leadása NEM webáruházon keresztül történik majd.)


Fizetési mód: utólagosan, legalább 30 napos átutalással tud az Egyetem ezen kiírás szerint kifizetést teljesíteni - az ajánlaton szerepeltetni szükséges ennek megadását.


Kérjük, hogy a benyújtott ajánlatokhoz minden esetben tüntessék fel

  • a forintos nettó egységárat, a forintos nettó/bruttó rész-, és végösszegeket (a kért mennyiségre számítva) ÁFA összegét is (a későbbi lehetséges számlakibocsátással egyező árat szerepeltetve a rész- és végösszeg esetében is). A forintos ajánlati ár a rész-, illetve a végösszesen tekintetében is meg kell, hogy egyezzen a teljesítés napján kiállítandó számlán szereplő összegekkel!!
    • „Ajánlatkérő a webra eljárásban nyertes ajánlattevő (Eladó) fél felé küldött egyedi megrendelésben/egyedi szerződésben minden esetben rögzíti, hogy olyan okból, amelyért Eladó felelős (Ptk. 6:186.§) bármely teljesítéssel késedelembe esik, az egyedi megrendelésből a késedelemmel érintett termékek nettó ellenértéke (vételára) 1 %-ának megfelelő mértékű késedelmi kötbér fizetésére kötelezett minden megkezdett naptári nap vonatkozásában, amely késedelmi kamat maximum 20 % lehet. A kötbér összege a végszámlából kerül visszatartásra. Amennyiben a késedelem a 15 napot meghaladja, a Vevő jogosult a megrendeléstől (egyedi szerződéstől) elállni/azt felmondani.”
    • Az ajánlati ár csak forintban (HUF) adható meg, amennyiben a benyújtott ajánlaton forintos (HUF) ár nem szerepel, az ajánlatot érvénytelennek nyilvánítjuk.
  • Valamint garanciális/jótállási feltételeket: gyártói garancia 3 év,
  • a fizetési határidőként a legalább 30 napos utólagos átutalási határidőt,
  • a szállítási határidőt,
  • a termék adatait, a specifikációnak való megfelelőségét mutató (szükség esetén gyártó által is igazolható) jellemzőit,
  • a termék mennyiségét a kiírásban szereplő mennyiségi követelménynek való megfelelőségét mutatva

 

Ajánlattevővel szembeni elvárások:

„Ajánlattevő minősüljön átlátható szervezetnek az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 41. (6) bekezdésében foglaltak alapján. Ajánlatkérő az ajánlatok értékelésekor ellenőrzi, hogy az átláthatóság igazolására szolgáló dokumentum nyilvántartásában rendelkezésre áll-e, szükség esetén az átláthatósági nyilatkozatot hiánypótlásban kéri be.”

 

 Ajánlati kötöttség a bontás napjától számított 30 nap.

 

„Az SZTE Beszerzési Igazgatóság nyílt ajánlattételi (Webra) rendszer keretén belül lebonyolított beszerzési eljárásai során a beszerzési szabályzat lehetőséget nyújt az Ajánlattevők részére iratbetekintésre meghatározott feltételek mellett. A fentiek alapján tájékoztatjuk az Ajánlattevőket, hogy ajánlatukban az üzleti titkot tartalmazó iratok nyilvánosságra hozatalát megtilthatják. Az üzleti titkot tartalmazó irat kizárólag olyan információt tartalmazhat, amelynek nyilvánosságra hozatala az ajánlattevő üzleti tevékenysége szempontjából aránytalan sérelmet okozna. Ajánlattevő nem tilthatja meg nevének, címének (székhelyének, lakóhelyének), valamint olyan adatoknak a nyilvánosságra hozatalát, amelyek az értékelési szempont(ok) alapján értékelésre kerülnek, az alkalmasság igazolása körében bemutatott adatokat, továbbá az ajánlatban meghatározott áruk, építési beruházások, szolgáltatások leírását, kivéve a leírásnak azt a jól meghatározható, elkülönített elemét, amelynek nyilvánosságra hozatala az ajánlattevő üzleti tevékenysége szempontjából aránytalan sérelmet okozna.”




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető

kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Maczelkáné Minyó Judit, beszerzési szakértő SZTE Mérnöki Kar, tel: +36 (62) 546-007, +36 (62) 544-000/6007

email: mjudit@mk.u-szeged.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Festo Kft.
Nyertes ajánlati ár: 983 840,-Ft+ÁFA