Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Anyag/eszköz beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2023/PB13333

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: Szálcsatolt Raman mérőfej
Ajánlat sorszáma: SZTE/2023/PB13333

Ajánlattételi határidő: 2023. augusztus 22 10:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Szerződéskötéstől számított 8 héten belül

A beszerzés rövid ismertetője:

Igénylés tárgya: Szálcsatolt Raman mérőfej


Részletes termékleírás, ajánlati feltételek:


Az eszköz rövid leírása:

A beszerezni kívánt eszköz Raman spektroszkópiai mérések elvégzésére szolgál. Szerepe, hogy egy gerjesztő lézer fényét (amely nem tartozéka az eszköznek) optikai kábelek és egyéb optikai elemek segítségével a vizsgálandó mintára juttassa, majd az ott keletkező Raman jelet egy detektorként használt spektrométerbe vezesse, szintén optikai szál(ak)on keresztül (a spektrométer szintén nem tartozéka a beszerzendő eszköznek).

 

Elvárt minimális műszaki paraméterek:

Legyen kompatibilis a gerjesztő lézerünk 785 nm-es hullámhosszával.

Gerjesztő lézerfényt továbbító optikai szál magátmérője: legalább 105 µm

A gyűjtött Raman jelet a detektorba továbbító optikai szál magátmérője: legalább 200 µm

Gerjesztő ág optikai szálának csatlakozó típusa: FC

Gyűjtő ág optikai szálának csatlakozó típusa: SMA

Gerjesztő és gyűjtő ágakat alkotó optikai szálak hossza: legalább 1 m, legfeljebb 2 m

Gerjesztő ág numerikus apertúrája: legalább 0,22

Mérőfej munkatávolsága: legalább 7,5 mm

Legyen a mérőfejben beépített manuális optikai reteszelő.


Igényelt mennyiség: 1 db


A beszerzés pályázati forrásból valósul meg: 2022-2.1.1-NL-2022-00012 A pályázati azonosítót szíveskedjenek feltüntetni az árajánlatukon!

FONTOS! A beszerzés olyan pályázati forrásból valósul meg, amihez az alábbi kívánalmakkal meg kell felelni az ajánlatettevő benyújtott ajánlatának,adott esetben igazoló dokumentumokat csatolni szükséges!

Ennek megfelelően szíveskedjenek kellő körültekintéssel benyújtani ajánlatukat.

AJÁNLATOK TARTALMI ELEMEIVEL SZEMBENI ELVÁRÁSOK lentebb olvashatóak.


A projekt száma:

2022-2.1.1-NL-2022-00012

A projekt címe, megnevezése:

Kooperatív Technológiák Nemzeti Laboratórium / National Laboratory for Cooperative Technologies


Igénylő egység: SZTE Interdiszciplináris Kutatásfejlesztési és Innovációs Kiválósági Központ

Számlakiküldési cím és Szállítási cím:  SZTE TTIK Fizikai Intézet Optikai és Kvantumelektronikai Tanszék 6720 Szeged, Dóm tér 9.

Tervezett számlán szereplő cím: Szegedi Tudományegyetem, 6720 Szeged, Dugonics tér 13.

Kérjük, hogy az ajánlaton VEVŐ címszó alatt kizárólag a SZTE székhelye kerüljön feltüntetésre: (Szegedi Tudományegyetem, 6720 Szeged, Dugonics tér 13.)


Kérjük, hogy csak a kiírásban meghatározott termékre, a meghatározott kiszerelésben adjon be ajánlatot, vagy ezzel műszaki tartalmában teljesen egyenértékű vagy jobb helyettesítő termékre.


A kiírt tételekre csak együttes ajánlat tehető, az ajánlatkérő részajánlatot nem értékel, ajánlattevőnek minden, a felhívásban részletezett termékre és tartozékra ajánlatot kell adnia.


Kérjük, hogy feltöltött ajánlata feltétlen tartalmazza az érvényességi idő lejártát, a vállalt fizetési határidőt (30 naptási nap, utólagos átutalással) és a vállalt szállítási határidőt illetve a kiíráshoz megfelelőséget tartalmozó adatokat és elvárásokat!


Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a beszerzést intéző részére (csabai.aniko@gmf.u-szeged.hu) is feltétlen küldjék meg!



Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

FONTOS! A beszerzés olyan pályázati forrásból valósul meg, amihez az alábbi kívánalmakkal meg kell felelni az ajánlatettevő benyújtott ajánlatának,adott esetben igazoló dokumentumokat csatolni szükséges!

Ennek megfelelően szíveskedjenek kellő körültekintéssel benyújtani ajánlatukat.


AJÁNLATOK TARTALMI ELEMEIVEL SZEMBENI ELVÁRÁSOK:

• az árajánlatban részt vevők megnevezését, aláírását, nyilatkozatát a kereskedői vagy gyártói státuszra vonatkozóan;

• egyedi gyártás esetén az erre vonatkozó gyártói nyilatkozat feltüntetését;

• az árajánlat tárgyának pontos megnevezését, típusát, műszaki paramétereit, szakmai jellemzőit, rendelésre gyártott beszerzés esetén a technikai feltételek és az egyedi költségkalkuláció részletes feltüntetését;

• tartozék beszerzése esetén annak jelölését, hogy mely eszközhöz tartozik;

• az árajánlat tárgyának Vámtarifa Számát (VTSZ) számát;

• az árajánlat kiállításának dátumát,

• az egységárat, a nettó árat, az ÁFA-t és a bruttó árat;

• az eszköz gyártási évét és a forgalmazó nyilatkozatát arra vonatkozóan, hogy az eszköz új;

• amennyiben az árajánlat tartalmaz szállítást, kérjük e költségeket külön feltüntetni;

• az árajánlatadó honlapjának elérését (amennyiben nem rendelkezik honlappal, úgy az árajánlatadó tevékenységi köréből eredő 3 darab referencia megadása szükséges a szállítási év, a cégnév, a szállított termék és az ár megadásával együtt).


Az Ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az Ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is, a hatályos magyar jogszabályok szerint.

 

Fizetési mód: utólagosan, 30 napos átutalással

 

Kérjük, hogy a benyújtott ajánlatokon minden esetben tüntessék fel a nettó/bruttó rész-, és végösszegeket is (a kerekítési szabálynak megfelelően).


Az ajánlati ár a rész illetve a végösszesen tekintetében is meg kell, hogy egyezzen a teljesítés napján kiállítandó számlán szereplő összegekkel!


Az ajánlati ár csak forintban (HUF) adható meg, amennyiben a benyújtott ajánlaton forintban (HUF) megadott ár nem szerepel, az ajánlatot érvénytelennek nyilvánítjuk.


Ajánlatkérő a webra eljárásban nyertes Ajánlattevő (Eladó) felé küldött egyedi megrendelésben/egyedi szerződésben minden esetben rögzíti, hogy olyan okból, amelyért Eladó felelős (Ptk. 6:186.§) bármely teljesítéssel késedelembe esik, az egyedi megrendelésből a késedelemmel érintett termékek nettó ellenértéke (vételára) 1%-ának megfelelő mértékű késedelmi kötbér fizetésére kötelezett minden megkezdett naptári nap vonatkozásában, amely késedelmi kamat maximum 20% lehet. A kötbér összege a végszámlából kerül visszatartásra. Amennyiben a késedelem a 15 napot meghaladja, a Vevő jogosult a megrendeléstől (egyedi szerződéstől) elállni/azt felmondani.


Ajánlati kötöttség a bontást követő 30 nap

 

Ajánlattevővel szembeni elvárások:

Ajánlattevő minősüljön átlátható szervezetnek az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 41. (6) bekezdésében foglaltak alapján. Ajánlatkérő az ajánlatok értékelésekor ellenőrzi, hogy az átláthatóság igazolására szolgáló dokumentum nyilvántartásában rendelkezésre áll-e, szükség esetén az átláthatósági nyilatkozatot hiánypótlásban kéri be.

 

Az SZTE Beszerzési Igazgatóság nyílt ajánlattételi (webra) rendszer keretén belül lebonyolított beszerzési eljárásai során a beszerzési szabályzat lehetőséget nyújt az Ajánlattevők részére iratbetekintésre meghatározott feltételek mellett.


A fentiek alapján tájékoztatjuk az Ajánlattevőket, hogy ajánlatukban az üzleti titkot tartalmazó iratok nyilvánosságra hozatalát megtilthatják.

Az üzleti titkot tartalmazó irat kizárólag olyan információt tartalmazhat, amelynek nyilvánosságra hozatala az ajánlattevő üzleti tevékenysége szempontjából aránytalan sérelmet okozna. Ajánlattevő nem tilthatja meg nevének, címének (székhelyének, lakóhelyének), valamint olyan adatoknak a nyilvánosságra hozatalát, amelyek az értékelési szempont(ok) alapján értékelésre kerülnek, az alkalmasság igazolása körében bemutatott adatokat, továbbá az ajánlatban meghatározott áruk, építési beruházások, szolgáltatások leírását, kivéve a leírásnak azt a jól meghatározható, elkülönített elemét, amelynek nyilvánosságra hozatala az ajánlattevő üzleti tevékenysége szempontjából aránytalan sérelmet okozna.


Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető

kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Balázs Ádámné, ügyviteli alkalmazott SZTE TTIK Fizikai Intézet Optikai és Kvantumelektronikai Tanszék, tel: +36 (62) 544-665, +36 (62) 544-000/4665

email: gorabea@titan.physx.u-szeged.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Joó Katalin Kft
Nyertes ajánlati ár: 1 230 000,-Ft+ÁFA