Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Anyag/eszköz beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2023/PB13325

Meghosszabbítva 2. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: A Welcome Camp-Összegyetemi Gólyatábor rendezvényhez szaniterek és iroda konténerek és mobil WC-k biztosítása
Ajánlat sorszáma: SZTE/2023/PB13325

Ajánlattételi határidő: 2023. augusztus 28 10:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2023. 09.27-től telepítés és 2023.10.01.től bontás követő elvitellel

A beszerzés rövid ismertetője:

Igénylés tárgya:

A Welcome Camp-Összegyetemi Gólyatábor rendezvényhez szaniterek és iroda konténerek és mobil WC-k biztosítása

Részletes műszaki leírás/igényelt mennyiségek:

Specifikáció Mobil wc-k valamint szaniter és irodakonténerek beszerzéséhez a Welcome Camp-Összegyetemi Gólyatáborra 2023

 

1 db szaniter konténer melyet a backstage-ben a fellépők számára öltözőként biztosítunk.

 

Felszereltség:

- bejárat: 1 db egyszárnyas ajtó

-elválasztófalban, egy db egyszárnyas ajtó

-1db WC és 1db zuhanykabin

-1db mosdó, piperepolccal és tükörrel

- 1db 80L-es elektromos vízmelegítő

-1db szagelszívó

-1db hőszigetelt, nyílóbukó ablak

-belső világítás: 3db 40Wos neon

- földelt, csatlakozó aljzat

-32 amperes 5 pólusú konnektor

-targoncanyílás és rakodáshoz szükséges emelőszem

 

Tulajdonságok:

- mérete: 6055mm x 2435 mm

- belmagasság 2,35 m

- külső magasság 2, 6 m

- belső dekor: világos tölgy

- padló PVC anyagú

- klímával felszerelt

 

3 db irodakonténer a rendezvény szervezői számára a backstage-be

 

Felszereltség:

- bejárat: 1 db egyszárnyas ajtó-

-1db hőszigetelt, nyílóbukó ablak

-belső világítás: 3db 40Wos neon

- földelt, csatlakozó aljzat

-32 amperes 5 pólusú konnektor

-targoncanyílás és rakodáshoz szükséges emelőszem

 

 

Tulajdonságok:

- mérete: 6055mm x 2435 mm

- belmagasság 2,35 m

- külső magasság 2, 6 m

- belső dekor: világos tölgy/törtfehér

- padló PVC anyagú

- klímával felszerelt

 

WC konténerek

2 db 14 kabinos konténer

 

felszereltség:

 

- külön 14 db egyszárnyas ajtó

- 14 db, kívülről nyíló WC kabin, önálló bejárattal

- rövid oldalon 4 kézmosóval ellátott, szaniter ablakokkal nem rendelkezik

- világítás

 

3 db VIP mobil WC

 

felszereltség:

- zárt gyűjtőtér

- öblítéses tartály

- normál, angol wc ülőke

- piszoár

- nagy tekercses toalettpapír

- folyékony szappan

- fényáteresztő tető

- kéztörlő

- tükör

- szagelvezetőcső

- világítás

 

Az iroda és szaniter konténer, illetve a WC konténerek bekötését, (szennyvíz és tisztavíz bekötés) a szolgáltatónak szükséges elvégezni, ehhez személyzetet és eszközöket is szükséges biztosítani.

A szolgáltató a fenti eszközök szállítását, építését és bontását is köteles elvégezni a rendezvényszervezőkkel egyeztetett időpontban. A rendezvényt megelezően személyes bejárást köteles tartani a kapcsolattartókkal.

Az építést megkezdeni 2023.09.27-én, 08.00-tól van lehetőség.

A rendezvény 2023. 09.29-én és 2023.09.30.-án este tart.

A bontást leghamarabb a rendezvényzárást követően, tehát 2022.10.01-én lehet mekezdeni.


A kiírt tételekre és azok építésére, bontására, valamint szállítására csak együttes ajánlat tehető, az ajánlatkérő részajánlatot nem értékel, ajánlattevőnek MINDEN, a felhívásban részletezett termékre és szállításra, építésre, bontásra ajánlatot kell adnia!


Igénylő egység: SZTE EHÖK


Tervezett cím: Újszeged, Partfürdő, 6726 Szeged, Középkikötő sor 1-3.


Tervezett számlán szereplő cím: Szegedi Tudományegyetem, 6720 Szeged, Dugonics tér 13.


Tervezett számlakiküldési cím: SZTE EHÖK - 6722 Szeged, Szentháromság u. 34.



Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt be az ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, az összevethetőség miatt az ajánlatnak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is - a hatályos magyar jogszabályok szerint, illetve minden részletezett szolgáltatást biztosítani szükséges.


Kérjük, ha a kiírásban és/vagy a specifikációban adminisztrációs hibát vélnek felfedezni, akkor azt az ügyintézőnek (csabai.aniko@gmf.u-szeged.hu) jelezni szíveskedjenek.


Az ajánlati ár csak forintban (HUF) adható meg, amennyiben a benyújtott ajánlaton forintban (HUF) megadott ár nem szerepel, az ajánlatot érvénytelennek nyilvánítjuk.


Fizetési mód: utólagosan, 30 napos átutalással vagy díjbekérő alapján 50% előleget módunkban áll utalni és rendezvény teljesítését követően a fennmaradó 50%-ot végszámla kiállítás mellett rendezni.


Tervezett számlán szereplő cím: Szegedi Tudományegyetem, 6720 Szeged, Dugonics tér 13.

Kérjük, hogy az ajánlaton vevő címszó alatt kizárólag a SZTE kerüljön feltüntetésre (Szegedi Tudományegyetem, 6720 Szeged, Dugonics tér 13.)

 

A kiírt tételekre csak együttes ajánlat tehető, az ajánlatkérő részajánlatot nem értékel, ajánlattevőnek minden, a felhívásban részletezett termékre és tartozékra ajánlatot kell adnia.


Kérjük, hogy csak a kiírásban meghatározottaknak megfelelő ajánlatot szíveskedjenek benyújtani!


Kérjük, hogy a benyújtott ajánlatokon minden esetben tüntessék fel a nettó/bruttó rész-, és végösszegeket is (a későbbi lehetséges számlakibocsátással egyező árat szerepeltetve), az ÁFA-ra vonatkozó információt is.


Kérjük, tüntessék fel a garanciális/jótállási feltételeket.


Ajánlattevővel szembeni elvárások:

Ajánlattevő minősüljön átlátható szervezetnek az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 41. (6) bekezdésében foglaltak alapján. Ajánlatkérő az ajánlatok értékelésekor ellenőrzi, hogy az átláthatóság igazolására szolgáló dokumentum nyilvántartásában rendelkezésre áll-e, szükség esetén az átláthatósági nyilatkozatot hiánypótlásban kéri be.


A Szegedi Tudományegyetem jelenleg érvényben lévő Szerződéskötési és Kötelezettségvállalási Szabályzata alapján amennyiben a szerződéses ajánlat értéke meghaladja a bruttó 2mft-ot, érvényes szerződés csak az SZTE Kancellár jóváhagyásával köthető. Erre tekintettel tájékoztatjuk a Szolgáltatót/Szállítót, hogy a kancellári jóváhagyás elmaradása esetén a szerződést a Megrendelőnek nem áll módjában megkötni.


Kérjük, hogy az esetlegesen felmerülő kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a beszerzést intéző részére (csabai.aniko@gmf.u-szeged.hu) is küldjék meg!


„Az SZTE Beszerzési Igazgatóság nyílt ajánlattételi (webra) rendszer keretén belül lebonyolított beszerzési eljárásai során a beszerzési szabályzat lehetőséget nyújt az Ajánlattevők részére iratbetekintésre meghatározott feltételek mellett.

A fentiek alapján tájékoztatjuk az Ajánlattevőket, hogy ajánlatukban az üzleti titkot tartalmazó iratok nyilvánosságra hozatalát megtilthatják.

Az üzleti titkot tartalmazó irat kizárólag olyan információt tartalmazhat, amelynek nyilvánosságra hozatala az ajánlattevő üzleti tevékenysége szempontjából aránytalan sérelmet okozna. Ajánlattevő nem tilthatja meg nevének, címének (székhelyének, lakóhelyének), valamint olyan adatoknak a nyilvánosságra hozatalát, amelyek az értékelési szempont(ok) alapján értékelésre kerülnek, az alkalmasság igazolása körében bemutatott adatokat, továbbá az ajánlatban meghatározott áruk, építési beruházások, szolgáltatások leírását, kivéve a leírásnak azt a jól meghatározható, elkülönített elemét, amelynek nyilvánosságra hozatala az ajánlattevő üzleti tevékenysége szempontjából aránytalan sérelmet okozna.”


Szerződéses feltétel:

A jelen eljárás szerint rögzített bármely kötelezettsége késedelmes vagy hibás teljesítése esetén a Bérbeadó kötbért köteles fizetni a Bérbevevőnek. A késedelmi kötbér a programok tervezett kezdési időpontjához képest minden megkezdett 10 perc után fizetendő, melynek mértéke a szerződéses érték 0,1%-a, de maximum a számla teljes értékének 20%-a. A kötbérek a programok eredetileg tervezett kezdési időpontjaiban válnak esedékessé. A kötbért a Bérbevevő jogosult a benyújtott számlából levonni.


Ajánlattevő ajánlatadás esetén elfogadja a szerződés kötbér feltételét.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető

kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Kávási Noémi, irodavezető SZTE EHÖK, tel: +36-62-343-094

email: ehokiroda@gmail.com


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Xeless Kft.
Nyertes ajánlati ár: 2 369 800,-Ft+ÁFA