Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Anyag/eszköz beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2023/PB13166

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: Hőségriadó idejére vízadagoló automaták, pohártartók kihelyezése, 19 literes ballonos ivóvíz, eldobható műanyag pohár biztosítása, a melléklet szerinti járóbeteg ambulanciákon.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2023/PB13166

Ajánlattételi határidő: 2023. június 02 12:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: A megrendelés ütemezése, folyamatos, de esetenkénti rendeléssel, az időjárás függvényében történik, a teljesítésnek is ehhez igazodva kell történnie a részletes meghatározásoknak megfelelően.

A beszerzés rövid ismertetője:

Igénylés tárgya:

Hőségriadó idejére vízadagoló automaták, pohártartók kihelyezése, 19 literes ballonos ivóvíz, eldobható műanyag pohár biztosítása, a melléklet szerinti járóbeteg ambulanciákon.


Nyertes ajánlattevővel keretszerződés jön létre a lentiek szerint, melyben az ajánlati egységárak lesznek a szerződés alapárai.


Teljesítési és szállítási határidők és feltételek:

65 db vízadagoló automata kihelyezése a szerződéskötéstől számított 5 naptári napon belül kell megtörténnie. Illetve a beszerelés és kipróbáláshoz szükséges ballon és pohár mennyiségeket kérjük leszállítani ekkor. Továbbá 5 vízadagoló automatának tartalékként rendelkezésre kell állnia és a nyertes ajánlat szerinti egységáron kihelyezni szükséges igény esetén (lehetőség szerint 24 órás vállalással, de ez nem kizáró tényező).

Hőségriadó * idején történő leszállítással: Kb . összesen 800 ballon (19 literes) ivóvíz (amelytől az igénylő + - 30 %-ban eltérhet), kb. 45 000 db pohár (amelytől az igénylő + - 30 %-ban eltérhet) a lehívásoknak megfelelően, tekintettel az időjárási viszonyokra.A lehívások az Igénylő egység kapcsolattartójának eseti megrendelései (általa összesítve a teljesítés helyek szerinti készletet) alapján történnek, melyre a szállításnak 24 órán belül kell megtörténnie. Tehát a SZTE SZAKK Járóbeteg ambulanciák esetében, a megrendelés ütemezése az időjárás függvényében történik, csak az NNK által elrendelt II. fokú hőségriadó esetén biztosítunk ivóvizet.

Teljesítési határidők az ivóvíz ballonok és a poharak esetében a megrendeléstől számított 24 órán belül kérjük a leszállítást a telepítési címekre.

Az Eladó/Bérbeadó telepíti ki az automatákat, és az esetenkénti megrendelés szerint szállítja a ballonos vizet és a poharakat a telepítési helyekre. Az automaták kihelyezést követő 3 hónapig szükséges a kihelyezést fenntartani. Tehát Ajánlattevő ezen időszak alatt kéri az automaták helyszínen történő tartását (bérlését).

Kérjük a kiajánlott ár minden járulékos költséget tartalmazzon.,beleértve a ballonbetéti díjakat.

Csak olyan ajánlattevő ajánlatát tudjuk érvényes ajánlatként elfogadni, aki vállalja a fenti szállítási határidők lehetőség szerinti betartását.


*Hőségriadó: A legalább II. fokú hőségriadó elrendelése alkalmával, az Országos Tiszti főorvos, az Országos Meteorológiai Szolgálat előrejelzése és az Országos Környezetegészségügyi Intézet, szakmai ajánlása alapján. A magas napi átlaghőmérséklet olyan környezetegészségügyi kockázatot jelent, amely indokolja az egészséget érintő, megelőző intézkedések (ivóvíz biztosítása a megnövekedett igények miatt) megtételét.

Számlázás: A lehívott mennyiségek alapján történő leszámlázással és a szerződésben foglaltaknak megfelelően.

Kérjük, hogy a benyújtott ajánlatokon minden esetben tüntessék fel a nettó/bruttó rész-, és végösszegeket is.

Tehát az ajánlati árat úgy szíveskedjenek meghatározni, hogy egyértelműen megállapíthatóak legyen az automaták kihelyezése, a ballonok és poharak egységárai.

Az értékeléshez kérjük 65 db automatára, 800 darab ivóvíz ballonra (19 literes) és 45.000 db pohárra meghatározni a mindösszesen ajánlati árakat az ajánlatok érdemi összevethetőségéhez.

Egyéb információk/kiegészítések:

A megrendelés ütemezése, folyamatos, de esetenkénti rendeléssel, az időjárás függvényében történik.

Kizárólag az NNK által elrendelt II. fokú hőségriadók esetén, a hőségriadók idejére biztosítunk, rendelünk ivóvizet.

A szállító telepíti ki, és helyezi üzembe a megrendelt vízadagoló automatákat.(Illetve az esetleges javítások meghibásodás esetén is Szállító feladata- garanciálisan.)

A szállító a szerződés megkötését követő 8 naptári napon belül, a telepítési lista szerinti helyszínekre kihelyezi a 65 db vízadagoló automatát, a pohártartókat, és a beüzemeléshez megrendelt ballonos víz mennyiséget.

A szállító, az 5 db rendelkezésre álló (tartalék) vízadagoló automatát, a megrendelő kérésére (a megrendelő által történő pontos helyszín megjelölésével), a megrendeléstől számított lehetőség szerint 24 órán belül kihelyezi a megrendelő által megjelölt helyszínekre. (Amennyiben igény merül fel rá.)

A megrendelő napi szinten ellenőrzi a telepített helyszíneken a poharak, és a ballonos víz fogyását, és ennek megfelelően végzi el az (esetenkénti) újra rendelést, a vizek és poharak pótlását a járóbeteg ambulanciákon kihelyezett vízadagoló automatákhoz.

A szállító kiválasztásánál fontos az esetenkénti megrendeléstől számított, lehető legrövidebb szállítási határidő vállalása, a rendelés leadását követő 24 órán belül, a megrendelő által meghatározott szállítási, telepítési helyszínekre. A szállító, a megrendelt ivóvizes ballonokat és poharak a megrendeléstől számított 24 órán belül, a kiszállítja a telepítési helyszínekre, és a helyszínekről elszállítja az üres ballonokat.Azt az ajánlatot, ahol Ajánlattevő nem vállalja a megadottak szerinti határidőket, érvénytelen ajánlatnak minősítjük.

A szállító az esetenkénti megrendelés szerint kiszállított ivóvizes ballonok és a poharak mennyiségéről, szállítólevelet ad át a megrendelőnek, a szállítás alkalmával.
A leadott szállítólevelek alapján történhet a számlázás illetve a kifizetés.


Bírálati szempont: a becsült összmennyiségre vonatkoztatva (minden járulékos költséggel kalkulálva) - Kérjük emiatt szíveskedjenek a megadott mennyiségre kalkulálva mindösszesen árat adni az ajánlatokon. (Ez a becsült árat jelenti, a tényleges lehívás mennyisége ettől eltérő lehet a fentiek értelmében.)










Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Az ajánlatkérő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt be az ajánlattevő részére, az ajánlati árnak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, az automaták kihelyezési és üzembe helyezési díját, az ivóvíz ballonok és poharak esetenkénti szállítását, vagy egyéb járulékos költségeket is, a hatályos magyar jogszabályok szerint. Az ajánlatot Ajánlattevő HUF pénznem adhatja meg.


Fizetési mód: utólagosan, átutalással szállítástól/számlakiállítástól számított 30 napon belül.


Részteljesítés esetén részszámlázás lehetséges.


Kérjük, tüntessék fel a garanciális/jótállási feltételeket a készülékekre amennyiben releváns.


A kiírt tételekre és tartozékaira csak együttes ajánlat tehető, az ajánlatkérő részajánlatot nem értékel, ajánlattevőnek minden, a felhívásban részletezett termékre és tartozékra érvényes ajánlatot kell adnia.


Kérjük, hogy csak a kiírásban specifikált termékekre adjon be ajánlatot.


Kérjük, hogy a benyújtott ajánlatokon minden esetben tüntessék fel a nettó/bruttó rész-, és végösszegeket is.


Jelen beszerzési eljárásban csak nettó 15 millió forint érték alatt, azaz közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.


Ajánlattevővel szembeni elvárások:

Ajánlattevő minősüljön átlátható szervezetnek az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 41. (6) bekezdésében foglaltak alapján. Ajánlatkérő az ajánlatok értékelésekor ellenőrzi, hogy az átláthatóság igazolására szolgáló dokumentum nyilvántartásában rendelkezésre áll-e, szükség esetén az átláthatósági nyilatkozatot hiánypótlásban kéri be.

 

Kérjük, hogy az esetlegesen felmerülő kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a beszerzést intéző részére (csabai.aniko@gmf.u-szeged.hu) is küldjék meg!










Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető

kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Szabolcski Árpád, munkavédelmi munkatárs SZTE MI Védelmi Iroda, tel: 06-62-544-837

email: szabolcski.arpad@gmf.u-szeged.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Montivíz Zrt.
Nyertes ajánlati ár: 1 180 000,-Ft+ÁFA