Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Anyag/eszköz beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2023/PB13121

Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: 150 db 1,5- 2,00 kg súlyú és 50 db 2,0-2,5 kg vegyes ivarú fehér új-zélandi kísérleti nyúl, szállítással együtt
Ajánlat sorszáma: SZTE/2023/PB13121

Ajánlattételi határidő: 2023. május 19 11:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Keretszerződés szerint 1 éves időtartamban az eseti lehívások szerint

A beszerzés rövid ismertetője:

Igénylő egység és tervezett szállítási cím:

SZTE Farmakológiai és Farmakoterápiai Intézet

Cím: 6720 Szeged, Dóm tér 12. IV.emelet Állatház


Jelen beszerzésben:

-Eladó és Vevő közt Adásvételi keretszerződés jön létre 1 éves időtartamra. (Tervezetten 2023.május hótól.)

- A keretszerződés a megadott ajánlati feltételek szerint és a benyújtott nyertes Ajánlattevő árajánlatában foglaltak szerint kerül megkötésre.

- Ajánlattevő az Árajánlatában rögzített egységárakat a keretszerződés teljes időtartamára (1év) tartani köteles. Fizetési feltétel az utólagos 30 napos átutalás részteljesítést követően.

- A szállítódobozok és/vagy ketrecek számát szíveskedjenek az állatok egységárába építve megadni. A szállítódobozok lehetőség szerint újrahasználható - csere dobozok legyenek, de nem feltétel. A kritérium, hogy az állatszállítási szabályoknak megfelelő módon történjen a szegedi címre történő leszállításuk.

Tájékoztatásul: egy szállítás alkalmával minimum 20, maximum 40 db nyulat kérünk.

 

Beszerzés tárgya: 150 db 1,5- 2,00 kg súlyú és 50 db 2,0-2,5 kg vegyes ivarú fehér új-zélandi kísérleti nyúl, szállítással együtt


Specifikáció: a fentiek szerint, MD higéniai státusszal


Tervezett/ Becsült mennyiség: 200 db/év

150 db 1,5- 2,00 kg súlyú és 50 db 2,0-2,5 kg


A fenti darabszám (200db) tervezett (becsült) mennyiség, Vevő részéről +/- 30%-os eltérés lehetséges az lehívás során.

A pontos lehívási mennyiség eseti megrendelések során pontosítódnak. Tervezetten összesen 7 szállítással szíveskedjenek kalkulálni.


Az összevethető ajánlatok biztosítása miatt kérjük minden tételt szíveskedjenek egységárakban megadni , úgy, hogy a nyulak költségébe építség bele a szállítódobozok költségét. Jelezni szíveskedjenk a hozzá tartozó ÁFA kulcs mértékét, és a bruttó egységárat: a 2 súlycsoportban a megadott becsült mennyiséghez kapcsolódó (100-200 db felosztásában) állat és minden járulékos költséget (szállítás) összesen költségét.



FONTOS! csak olyan Ajánlattevők ajánlatát tudjuk érvényes pályázatként elfogadni, akik rendelkeznek:

-állatkísérleti felhasználó és tenyésztő létesítményt nyilvántartásba vételi és működési engedéllyel illetve a tárgyhoz kötődő szállítmányozási engedéllyel, melyet Ajánlattevőnek igazolni szükséges az Ajánlattétel során.

- az állatok MD higiéniai státusszal kell rendelkezzenek, melynek igazolását az Ajánlattételhez szükséges csatolni!

Ajánlatkérő az értékéles során erre vonatkozó dokumentumokat bekérhet az Ajánlattevőtől, hogy igazolható legyen ezen feltétel. Amennyiben nem rendelkezik Ajánlattevő a fenti engedélyekkel, úgy az ajánlat kizárásra/érvénytelenítésre kerül.


Kérjük, hogy csak a kiírásban meghatározott állatra, egységár megadása mellett a meghatározott tervezett mennyiségre is adjon be ajánlatot. (200 darab állat és ehhez tartozó szállítódobozok száma(egyben) és a tervezett 7 alkalmas szállítás)


A kiírt tételekre csak együttes ajánlat tehető, az ajánlatkérő részajánlatot nem értékel, ajánlattevőnek komplex ajánlat benyújtása kötelező! Tehát a becsült megadott állatmennyiségre és azok szállításához szükséges összes felmerülő költségre egyaránt.


Pályázati források: K135464 Prof. Dr. Varró András, FK142949 Dr. Nagy Norbert


Tervezett számlán szereplő cím: Szegedi Tudományegyetem, 6720 Szeged, Dugonics tér 13.

Kérjük, hogy az ajánlaton vevő címszó alatt kizárólag a SZTE kerüljön feltüntetésre (Szegedi Tudományegyetem, 6720 Szeged, Dugonics tér 13.









Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

A rendszerünkbe feltöltött ajánlatok alaki és formai minimumkövetelményei:

  • az ajánlatnak tartalmaznia kell az ajánlattevő/ szállító megnevezését, cégadatait,
  • az ajánlat tárgyának megnevezését, műszaki paramétereit, szakmai jellemzőit,
  • a vállalt szállítási/teljesítési határidőt,
  • az árajánlat érvényességi idejét és/vagy az ajánlat kiállításának dátumát,
  • garanciális/jótállási feltételeket (amennyiben releváns),
  • fizetési határidőként az elvárt 30 napos utólagos átutalási határidőt,
  • az egységára(ka)t, a nettó összesen árat, az áfát és a bruttó összesen árat (az ajánlati ár a rész illetve a végösszesen tekintetében is meg kell, hogy egyezzen a teljesítés napján kiállítandó számlán szereplő összegekkel),
  • valamint az ajánlat legyen cégszerűen aláírt.


Kérjük, ha a kiírásban és/vagy a specifikációban adminisztrációs hibát vélnek felfedezni, akkor azt az ügyintézőnek (csabai.aniko@gmf.u-szeged.hu) jelezni szíveskedjenek.


Ajánlatkérő a webra eljárásban nyertes ajánlattevő (Eladó) fél felé küldött egyedi megrendelésben/egyedi szerződésben minden esetben rögzíti, hogy olyan okból, amelyért Eladó felelős (Ptk. 6:186.§) bármely teljesítéssel késedelembe esik, az egyedi megrendelésből a késedelemmel érintett termékek nettó ellenértéke (vételára) 1%-ának megfelelő mértékű késedelmi kötbér fizetésére kötelezett minden megkezdett naptári nap vonatkozásában, amely késedelmi kamat maximum 20% lehet. A kötbér összege a végszámlából kerül visszatartásra. Amennyiben a késedelem a 15 napot meghaladja, a Vevő jogosult a megrendeléstől (egyedi szerződéstől) elállni/azt felmondani.”


A kiírt tételekre csak együttes ajánlat tehető, az ajánlatkérő részajánlatot nem értékel, ajánlattevőnek komplex ajánlat benyújtása kötelező! Tehát a becsült megadott állatmennyiségre (belekalkulálva a szállítódobozok költségét) és a szállítási költségre a fentebb megadottak alapján.


Az Ajánlattevő megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt be az Ajánlatkérő részére, az ajánlati árnak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is, a hatályos magyar jogszabályok szerint.


Fizetési mód a keretszerződés terhére történő eseti lehívások teljesítése után utólagos 30 napos átutalással


Kérjük, hogy csak a kiírásban meghatározott állatra, egységár megadása mellett a meghatározott tervezett mennyiségre is adjon be ajánlatot.


Kérjük az ajánlatokon az ajánlatok érvényességi idejét meghatározni szíveskedjenek, lehetőség szerint kérjük az átfutási időkre tekintettel a 60 napos érvényességi idő megadását.


Ajánlattevővel szembeni elvárások:

Ajánlattevő minősüljön átlátható szervezetnek az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 41. (6) bekezdésében foglaltak alapján. Ajánlatkérő az ajánlatok értékelésekor ellenőrzi, hogy az átláthatóság igazolására szolgáló dokumentum nyilvántartásában rendelkezésre áll-e, szükség esetén az átláthatósági nyilatkozatot hiánypótlásban kéri be.


Kérjük, hogy az esetlegesen felmerülő kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a beszerzést intéző részére (csabai.aniko@gmf.u-szeged.hu) is küldjék meg!


Az SZTE Beszerzési Igazgatóság nyílt ajánlattételi (webra) rendszer keretén belül lebonyolított beszerzési eljárásai során a beszerzési szabályzat lehetőséget nyújt az Ajánlattevők részére iratbetekintésre meghatározott feltételek mellett.


A fentiek alapján tájékoztatjuk az Ajánlattevőket, hogy ajánlatukban az üzleti titkot tartalmazó iratok nyilvánosságra hozatalát megtilthatják.

Az üzleti titkot tartalmazó irat kizárólag olyan információt tartalmazhat, amelynek nyilvánosságra hozatala az ajánlattevő üzleti tevékenysége szempontjából aránytalan sérelmet okozna. Ajánlattevő nem tilthatja meg nevének, címének (székhelyének, lakóhelyének), valamint olyan adatoknak a nyilvánosságra hozatalát, amelyek az értékelési szempont(ok) alapján értékelésre kerülnek, az alkalmasság igazolása körében bemutatott adatokat, továbbá az ajánlatban meghatározott áruk, építési beruházások, szolgáltatások leírását, kivéve a leírásnak azt a jól meghatározható, elkülönített elemét, amelynek nyilvánosságra hozatala az ajánlattevő üzleti tevékenysége szempontjából aránytalan sérelmet okozna.


Ajánlattételnél van lehetőség zip , rar és egyéb tömörített fájlformátumban történő feltöltésére is. Illetve adott esetben egy Ajánlattevő több fájlt is külön - külön fel tud tölteni. Tájékoztatjuk az Ajánlattevőket, hogy a feltöltésekről nem kapnak automatikus választ.












Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető

kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Kőrös Anikó, gazdasági referens SZTE ÁOK Farmakológiai és Farmakoterápiai Intézet, tel: +36 (62) 545-675, +36 (62) 544-000/5675

email: koros.aniko@med.u-szeged.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Sano-Pikk Kft.
Nyertes ajánlati ár: 3 277 500,-Ft+ÁFA