Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Anyag/eszköz beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2023/PB12950

Meghosszabbítva 2. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: Drónok és tartozékai - 2 részajánlati körben
Ajánlat sorszáma: SZTE/2023/PB12950

Ajánlattételi határidő: 2023. március 17 08:30

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: A szerződés hatályba lépését/a megrendelés kiküldését követően legkésőbb 2023. április 30-ig

A beszerzés rövid ismertetője:

Igénylés tárgya:Drónok és tartozékai - 2 részajánlati körben" - a mellékelt dokumentum szerint.

Mennyiségi adat: - 1-1 db drón a megfelelő számú tartozékokkal - a mellékelt dokumentum szerint.

Igénylő egység: SZTE TTIK Biológia Intézet Ökológiai Tanszék

Tervezett szállítási cím: SZTE TTIK Biológia Intézet Ökológiai Tanszék - 6726 Szeged, Közép fasor 52. - a termékeket kérjük épületen belül adott helységbe szállítani

Tervezett számlán szereplő cím: Szegedi Tudományegyetem, 6720 Szeged, Dugonics tér 13.

Kérjük, hogy az ajánlaton vevő címszó alatt kizárólag a SZTE kerüljön feltüntetésre (Szegedi Tudományegyetem, 6720 Szeged, Dugonics tér 13. - adószám 19308650-2-06).

Szakmai kérdésekben kapcsolattartó Kérjük, ha az eljárás alatt szakmai vagy eljárásrendi kérdésük van, akkor ezt a beszerzést intéző részére (farkas.beata@gmf.u-szeged.hu ) küldjék meg, így eljárásrendileg is megfelelő tájékoztatást tudunk közvetíteni.


Pályázati finanszírozás: LP2022-17/2022 azonosítószámú pályázat és NKFI FK 142428 azonosítószámú pályázat - (mivel a drónok nem ugyanazon forrásból finanszírozódnak akkor is külön szükséges számlázni ha mindkét részajánlati körben ugyanazon cég lenne a nyertes)


Teljesítési határidő: legkésőbb 2023. április 30-ig leszállításra kell kerüljenek a teljesítési helyre a drónok. A határidő vállalása nélkül az ajánlat nem lehet érvényes nyertes ajánlat. Kérjük az ajánlaton feltüntetni a 2023. április 30-ig történő teljesítés vállalását.



Letölthető állományok:
Specifikáció webára – Drónok és tartozékai két részajánlati körben – 1. részajánlati kör - 510.docx
Specifikáció webára – Drónok és tartozékai két részajánlati körben – 2. részajánlati kör - 510.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Az ajánlati ár csak forintban (HUF) adható meg, amennyiben a benyújtott ajánlaton forintos (HUF) ár nem szerepel, az ajánlatot érvénytelennek nyilvánítjuk.


Az ajánlattevő a megadott forintos ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt be az ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, az összevethetőség miatt az ajánlatnak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is - a hatályos magyar jogszabályok szerint.

(Az árképzésnél kérjük vegyék figyelembe azt is, hogy a megrendelés leadása NEM webáruházon keresztül történik majd.)


2022. szeptemberétől egyetemünk KATA-s számlát nem tud befogadni, nem tud kifizetni.

 

Ajánlatkérő a webra eljárásban nyertes ajánlattevő (Eladó) fél felé küldött egyedi megrendelésben/egyedi szerződésben minden esetben rögzíti, hogy olyan okból, amelyért Eladó felelős (Ptk. 6:186.§) bármely teljesítéssel késedelembe esik, az egyedi megrendelésből a késedelemmel érintett termékek nettó ellenértéke (vételára) 1%-ának megfelelő mértékű késedelmi kötbér fizetésére kötelezett minden megkezdett naptári nap vonatkozásában, amely késedelmi kamat maximum 20% lehet. A kötbér összege a végszámlából kerül visszatartásra. Amennyiben a késedelem a 15 napot meghaladja, a Vevő jogosult a megrendeléstől (egyedi szerződéstől) elállni/azt felmondani.”

 

Fizetési mód: utólagosan, minimum 30 napos átutalással tud az egyetem ezen kiírás szerint kifizetést teljesíteni - az ajánlaton és a fedlapon szerepeltetni szükséges minimum ennek megadását.

Kérjük, hogy a benyújtott ajánlatokhoz minden esetben tüntessék fel :

  • a forintos nettó egységárat, a forintos nettó/bruttó rész-, és végösszegeket (a kért mennyiségre számítva), ÁFA-t is (a későbbi lehetséges számlakibocsátással egyező forintos árat szerepeltetve a rész- és végösszeg esetében is). A forintos ajánlati ár a rész illetve a végösszesen tekintetében is meg kell, hogy egyezzen a teljesítés napján kiállítandó számlán szereplő összegekkel!!
  • Valamint fizetési határidőként a legalább 30 napos utólagos átutalási határidőt,
  • a részajánlati kör számát, amelyre az ajánlat készül - kérjük részajánlati körönként nyújtsák be ajánlatukat külön feltöltésben és jelöljék rajta a részajánlati kör számát amire benyújták (vagy azt, hogy mindkét részajánlati körre szeretnének az adott típussal pályázni - ennek híján csak az egyik részajánlati körnél tekintjük benyújtottnak az ajánlatot).
  • A teljesítési határidőt, mely szerint 2023. április 30-ig mindenképpen leszállításra kerülnek a teljesítési helyre a drónok. A határidő vállalása nélkül az ajánlat nem lehet érvényes nyertes ajánlat, az ajánlaton szükséges feltüntetni a 2023. április 30-ig történő teljesítés vállalását.
  • A termékek gyártmányát és típusát és amennyiben nem a meghatározott gyártmányt és típust ajánlják meg, hanem helyettesítő terméket: abban az esetben szükséges az ajánlaton vagy a mellé csatolt termékadatlapon a specifikációban szereplő összes terméktulajdonságnak is szerepelnie - hogy a benyújtott dokumentumokból megállapítható legyen a megajánlott termék megfelelősége.


Az eljárásra több részajánlati körben lehetséges ajánlatot benyújtani. Az adott részajánlati körre benyújtott ajánlatban szerepelnie kell a speciifkáció szerinti terméknek és minden tartozékának - hiányos ajánlatot nem tudunk érvényesként elfogadni.

Kérjük több részajánlati körre külön feltöltésben, külön ajánlatként nyújtsák be ajánlataikat - és jelöljék rajta az adott részajánlati kör számát (vagy azt, hogy mindkét részajánlati körre szeretnének pályázni az adott ajánlattal - ennek híján csak az egyik részajánlati körnél tekintjük benyújtottnak az ajánlatot).


Kérjük, hogy csak a specifikácóban meghatározott gyártmánnyal és típussal, a meghatározott tartozékokkal rendelkező termékekre a meghatározott mennyiségben nyújtsanak be ajánlatot. Helyettesítő termékként elfogadunk más gyártmányt és típust, ha az a specifikációban megadott tartozékokkal és paraméterekkel vagy jobb paraméterekkel, tartozékokkal rendelkezik.

Amennyiben az adott részajánlati körre benyújtott ajánlaton szerepelő termékek nem a meghatározott gyártmánnyal és típussal, tartozékokkal rendelkeznek és a kiajánlott termékek és tartozékai nem felelnek meg a specifikációban foglalt paramétereknek, vagy nem rendelkeznek jobb paraméterekkel sem, illetve ha nem a meghatározott mennyiséget tartalmazza, akkor az ajánlatot érvénytelennek nyilváníthatjuk.


RÉSZLETES TERMÉKLEÍRÁS A MELLÉKLETKÉNT CSATOLT DOKUMENTUMBAN


„Ajánlattevő minősüljön átlátható szervezetnek az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 41. (6) bekezdésében foglaltak alapján. Ajánlatkérő az ajánlatok értékelésekor ellenőrzi, hogy az átláthatóság igazolására szolgáló dokumentum nyilvántartásában rendelkezésre áll-e, szükség esetén az átláthatósági nyilatkozatot hiánypótlásban kéri be.”

 

Ajánlati kötöttség a bontás napjától számított 30 nap (kötelező).

 

„Az SZTE Beszerzési Igazgatóság nyílt ajánlattételi (webra) rendszer keretén belül lebonyolított beszerzési eljárásai során a beszerzési szabályzat lehetőséget nyújt az Ajánlattevők részére iratbetekintésre meghatározott feltételek mellett. A fentiek alapján tájékoztatjuk az Ajánlattevőket, hogy ajánlatukban az üzleti titkot tartalmazó iratok nyilvánosságra hozatalát megtilthatják. Az üzleti titkot tartalmazó irat kizárólag olyan információt tartalmazhat, amelynek nyilvánosságra hozatala az ajánlattevő üzleti tevékenysége szempontjából aránytalan sérelmet okozna. Ajánlattevő nem tilthatja meg nevének, címének (székhelyének, lakóhelyének), valamint olyan adatoknak a nyilvánosságra hozatalát, amelyek az értékelési szempont(ok) alapján értékelésre kerülnek, az alkalmasság igazolása körében bemutatott adatokat, továbbá az ajánlatban meghatározott áruk, építési beruházások, szolgáltatások leírását, kivéve a leírásnak azt a jól meghatározható, elkülönített elemét, amelynek nyilvánosságra hozatala az ajánlattevő üzleti tevékenysége szempontjából aránytalan sérelmet okozna.”

A Szegedi Tudományegyetem jelenleg érvényben lévő Szerződéskötési és Kötelezettségvállalási Szabályzata alapján amennyiben a szerződéses ajánlatok értéke összesen a két részajánlati körben meghaladja a bruttó 2 millió forintot, érvényes szerződés csak az SZTE Kancellár jóváhagyásával köthető. Erre tekintettel tájékoztatjuk az Ajánlatadót, hogy a kancellári jóváhagyás elmaradása esetén a szerződést az Ajánlatkérőnek nem áll módjában megkötni.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető

kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Szabó Anikó, gazdasági ügyintéző SZTE TTIK Biológiai Intézet Ökológiai Tanszék, tel: +36 (62) 343-121, +36 (62) 544-000/3121

email: farkas.beata@gmf.u-szeged.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Myactioncam Magyarország Kft.
Nyertes ajánlati ár: 1 844 400,-Ft+ÁFA

 

Nyertes ajánlattevő: Myactioncam Magyarország Kft.
Nyertes ajánlati ár: 1 331 900,-Ft+ÁFA