Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Anyag/eszköz beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2023/PB12939

Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: EPOC vérgázteszt
Ajánlat sorszáma: SZTE/2023/PB12939

Ajánlattételi határidő: 2023. március 09 11:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Megrendeléstől/szerződéskötéstől számított 30 naptári napon belül

A beszerzés rövid ismertetője:

Igénylés tárgya: EPOC vérgázteszt

Részletes termékleírás, ajánlati feltételek, igényelt mennyiség:

EPOC vérgázteszt,

pH/pCO2/pO2/K/Na/Ca/Cl/Glu/Lac/Crea

T.Kód: EPCT10060000/1


Mennyiség: 150 db


Igénylő egység: SZTE Interdiszciplináris Kutatásfejlesztési és Innovációs Kiválósági Központ

Felhasználó: SZTE SZAOK-TTIK Sejtbiológia és Molekuláris Medicina Tanszék

Tervezett szállítási cím: 6720 Szeged, Somogyi utca 4.

Tervezett számlán szereplő cím: Szegedi Tudományegyetem, 6720 Szeged, Dugonics tér 13.

Kérjük, hogy az ajánlaton VEVŐ címszó alatt kizárólag a SZTE székhelye kerüljön feltüntetésre: (Szegedi Tudományegyetem, 6720 Szeged, Dugonics tér 13.)


A kiírt tételekre csak együttes ajánlat tehető, az Ajánlatkérő részajánlatot nem értékel, Ajánlattevőnek minden, a felhívásban részletezett termékre ajánlatot kell adnia.


Kérjük, hogy csak a specifikációban részletezett termékre (amennyiben meg van jelölve, különös figyelemmel gyártóra, gyártói kódokra, típusra és kiszerelésre) nyújtsanak be ajánlatot. Helyettesítő terméket nem fogadunk el.


Kérjük, hogy feltöltött ajánlata feltétlen tartalmazza az érvényességi idő lejártát, a vállalt 30 napos fizetési határidőt és a vállalt szállítási határidőt!


A beszerzés pályázati forrásból valósul meg, ezért feltöltött ajánlatának részét kell, hogy képezze a kiírásunkhoz csatolt összeférhetetlenségi nyilatkozat kitöltve és cégszerűen aláírva.


Az ajánlat benyújtható a csatolt ajánlati sablont kitöltve, vagy ettől eltérő ajánlat minta is elfogadható, amennyiben a kötelező elemeket tartalmazza.


Pályázati azonosító: TKP-2021-EGA-28

Pályázat címe: Transzlációs biomedicina (Az agyi iszkémia/reperfúzió elégtelenségének új elektrofiziológiai biomarkere megnevezésű alprojekt)


Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a beszerzést intéző részére (kissne.pusztai.erika@gmf.u-szeged.hu ) is feltétlen küldjék meg!



Letölthető állományok:
TKP_2021_osszeferhetetlensegi_nyilatkozat_NKFIH20220713-tól.docx
Arajanlat_minta_eszkoz_TKP_2021.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Az Ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az Ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is (pl. EUR/Ft árfolyamváltozás miatti kockázat), a hatályos magyar jogszabályok szerint.

 

Fizetési mód: utólagosan, 30 napos átutalással

 

Kérjük, hogy a benyújtott ajánlatokon minden esetben tüntessék fel a nettó/bruttó rész-, és végösszegeket is (a kerekítési szabálynak megfelelően).

Az ajánlati ár a rész illetve a végösszesen tekintetében is meg kell, hogy egyezzen a teljesítés napján kiállítandó számlán szereplő összegekkel!


Az ajánlati ár csak forintban (HUF) adható meg, amennyiben a benyújtott ajánlaton forintban (HUF) megadott ár nem szerepel, az ajánlatot érvénytelennek nyilvánítjuk.


Ajánlatkérő a webra eljárásban nyertes Ajánlattevő (Eladó) felé küldött egyedi megrendelésben/egyedi szerződésben minden esetben rögzíti, hogy olyan okból, amelyért Eladó felelős (Ptk. 6:186.§) bármely teljesítéssel késedelembe esik, az egyedi megrendelésből a késedelemmel érintett termékek nettó ellenértéke (vételára) 1%-ának megfelelő mértékű késedelmi kötbér fizetésére kötelezett minden megkezdett naptári nap vonatkozásában, amely késedelmi kamat maximum 20% lehet. A kötbér összege a végszámlából kerül visszatartásra. Amennyiben a késedelem a 15 napot meghaladja, a Vevő jogosult a megrendeléstől (egyedi szerződéstől) elállni/azt felmondani.

 

Az ajánlat benyújtható a csatolt ajánlati sablont kitöltve, vagy ettől eltérő ajánlat minta is elfogadható, amennyiben a kötelező elemeket tartalmazza:

Kérjük, hogy a benyújtott ajánlatokon minden esetben tüntessék fel a következőket (amelyek egyben a rendszerünkbe feltöltött ajánlatok alaki és formai minimumkövetelményei is):

- az árajánlatban részt vevők megnevezését, aláírását, nyilatkozatát a kereskedői vagy gyártói státuszra vonatkozóan;

- egyedi gyártás esetén az erre vonatkozó gyártói nyilatkozat feltüntetését;

- az árajánlat tárgyának pontos megnevezését, típusát, műszaki paramétereit, szakmai jellemzőit, rendelésre gyártott beszerzés esetén a technikai feltételek és az egyedi költségkalkuláció részletes feltüntetését;

- tartozék beszerzése esetén annak jelölését, hogy mely eszközhöz tartozik;

- az árajánlat tárgyának Vámtarifa Számát (VTSZ) számát;

- az árajánlat kiállításának dátumát, és az árajánlat érvényességi idejét

- a vállalt szállítási/teljesítési határidőt

- a nettó egységára(ka)t, a nettó összesen árat, az áfát és a bruttó összesen árat (az ajánlati ár a rész illetve a végösszesen tekintetében is meg kell, hogy egyezzen a teljesítés napján kiállítandó számlán szereplő összegekkel).

- fizetési határidőként az elvárt 30 napos utólagos átutalási határidőt

- garanciális/jótállási feltételeket (amennyiben releváns)

- az eszköz gyártási évét és a forgalmazó nyilatkozatát arra vonatkozóan, hogy az eszköz új;

- amennyiben az árajánlat tartalmaz betanítást, szállítást, üzembe helyezést is, kérjük e költségeket külön feltüntetni;

- az árajánlatadó honlapjának elérését


Ajánlati kötöttség a bontást követő 30 nap.


Ajánlattevővel szembeni elvárások:

Ajánlattevő minősüljön átlátható szervezetnek az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 41. (6) bekezdésében foglaltak alapján. Ajánlatkérő az ajánlatok értékelésekor ellenőrzi, hogy az átláthatóság igazolására szolgáló dokumentum nyilvántartásában rendelkezésre áll-e, szükség esetén az átláthatósági nyilatkozatot hiánypótlásban kéri be.

 

Az SZTE Beszerzési Igazgatóság nyílt ajánlattételi (webra) rendszer keretén belül lebonyolított beszerzési eljárásai során a beszerzési szabályzat lehetőséget nyújt az Ajánlattevők részére iratbetekintésre meghatározott feltételek mellett.

A fentiek alapján tájékoztatjuk az Ajánlattevőket, hogy ajánlatukban az üzleti titkot tartalmazó iratok nyilvánosságra hozatalát megtilthatják.

Az üzleti titkot tartalmazó irat kizárólag olyan információt tartalmazhat, amelynek nyilvánosságra hozatala az ajánlattevő üzleti tevékenysége szempontjából aránytalan sérelmet okozna. Ajánlattevő nem tilthatja meg nevének, címének (székhelyének, lakóhelyének), valamint olyan adatoknak a nyilvánosságra hozatalát, amelyek az értékelési szempont(ok) alapján értékelésre kerülnek, az alkalmasság igazolása körében bemutatott adatokat, továbbá az ajánlatban meghatározott áruk, építési beruházások, szolgáltatások leírását, kivéve a leírásnak azt a jól meghatározható, elkülönített elemét, amelynek nyilvánosságra hozatala az ajánlattevő üzleti tevékenysége szempontjából aránytalan sérelmet okozna.


Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető-helyettes

kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Istenes Henriett, ügyvivő szakértő SZTE SZAOK-TTIK Sejtbiológia és Molekuláris Medicina Tanszék, tel: +36 62/342-297

email: istenes.henriett@med.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: WIP Kft.
Nyertes ajánlati ár: 540 000,-Ft+ÁFA