Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Anyag/eszköz beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2022/PB12290

Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: Hideg-melegvizes vízadagoló automata bérlése határozott 24 hónapos időtartamra, 19L-es ballonos víz biztosításával
Ajánlat sorszáma: SZTE/2022/PB12290

Ajánlattételi határidő: 2022. május 10 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Keretszerződéses időtartam 24 hónap

A beszerzés rövid ismertetője:

Igénylés tárgya:

Hideg-melegvizes vízadagoló automata bérlése határozott 24 hónapos időtartamra, 19L-es ballonos víz biztosításával


Nyertes ajánlattevővel keretszerződés jön létre a lentiek szerint (24 hónapos időtartamra), melyben az ajánlati egységárak lesznek a szerződés alapárai.


Automatára vonatkozó elvárt paraméterek: Hideg-meleg vizet adó standard vízadagoló automata legyen.


Szerződéses időtartam: A keretszerződés időtartama 2 év, mely alatt az ajánlattevő a megadott egységárakat tartani köteles.


Teljesítési és szállítási határidők és feltételek:

1 db vízadagoló automata kihelyezése a szerződéskötéstől számítottan mihamarabb, de legfeljebb 30 naptári napon belül kell megtörténnie. Illetve a beszerelés és kipróbáláshoz, illetve tartalék biztosítása miatt szükséges 6 ballont leszállítani ekkor.

Ballon szállításra vonatkozóan tervezett mindöszesen mennyiség: havonta 6-8 db ballon, melytől az igénylő fenntartja a jogot, hogy eltérjen. (24 hónap alatt a tervezett mennyiség: 168 db (átlag 7db-bal kalkulálva).

Pontos mennyiségek az eseti (Igénylő egység saját megrendelései szerint, melyben meghivatkozzák jelen eljárás eredményként kötött keretszerződést) a lehívásoknak megfelelően.

A ballonokra vonatkozó lehívások az Igénylő egység kapcsolattartójának eseti megrendelései alapján történnek, melyre a szállításnak 1 héten belül kell megtörténnie.

Szállítási cím: SZTE EHÖK iroda , Szeged Szentháromság u. 34.

Kiegészítő termékekre pl. pohár, ballontartó rács, tea, üdítő stb. NINCS szükség.

Szükség esetén Nyertes Ajánlattevőnek a gép szervizelését és adott esetben csereeszközt is biztosítani szükséges!

A z automata kiszállítását és beüzemelést is tartalmaznia kell a kiajánlott ajánlati árnak!


Teljesítési határidők az ivóvíz ballonok esetében a megrendeléstől számított 1 héten belül kérjük a leszállítást a telepítési címre.

Az Eladó/Bérbeadó telepíti ki az automatákat, és az esetenkénti megrendelés szerint szállítja a ballonos vizet a telepítés helyekre.

Kérjük a kiajánlott ár minden járulékos költséget tartalmazzon.,beleértve a ballonbetéti díjakat.

Csak olyan ajánlattevő ajánlatát tudjuk érvényes ajánlatként elfogadni, aki vállalja a fenti szállítási határidők lehetőség szerinti betartását.


Számlázás: A lehívott mennyiségek alapján történő leszámlázással és a szerződésben foglaltaknak megfelelően.

Kérjük, hogy a benyújtott ajánlatokon minden esetben tüntessék fel a nettó/bruttó rész-, és végösszegeket is.

Tehát az ajánlati árat úgy szíveskedjenek meghatározni, hogy egyértelműen megállapíthatóak legyen az automaták kihelyezése, a ballonok egységárai.

Az értékeléshez kérjük 1 db automatára (kihelyezési költséggel, ha felmerül), 24 hónap időtartamra (bérlés) és 168 darab ballonra (cserére) meghatározni a mindösszesen ajánlati árakat az ajánlatok érdemi összevethetőségéhez.

Bírálati szempont: a becsült összmennyiségre vonatkoztatva (minden járulékos költséggel kalkulálva) - Kérjük emiatt szíveskedjenek a megadott mennyiségre kalkulálva mindösszesen árat adni az ajánlatokon. (Ez a becsült árat jelenti, a tényleges lehívás mennyisége ettől eltérő lehet.)


Az egyéb járulékos költségeket is szíveskedjenek feltüntetni (géptisztítás stb.), de azok nem képezik az értékelés részét.




Letölthető állományok:
Nyilatkozat02_Katás vállalkozók szűrhetőségére.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

A Szegedi Tudományegyetem, mint Ajánlatkérő, a vonatkozó jogszabályok (Art.) értelmében, amennyiben katás vállalkozó üzleti partnerei részére adott tárgyévre vonatkozóan összességében bruttó 3 millió forintot meghaladó értékben könyvel bevételt, akkor a 3 millió forintot meghaladó értékrész után 40%-os adót köteles befizetni a NAV felé.

Ennek megfelelően Ajánlatkérő azon Ajánlattevők ajánlatát, akiknek a katás nyilatkozatában jelzett Ajánlatkérőtől származó bevétele és a jelen ajánlati ára eléri vagy meghaladja a fentebb említett értékhatárt az alábbiak szerint veszi figyelembe az értékelés során:

 

*(Ajánlatkérőtől származó bevétel + jelen ajánlati ár 3 millió forintot meghaladó része x 0,4) + jelen ajánlati ár

 

*Jelmagyarázat: Amennyiben Ajánlattevő az ajánlata részeként benyújtott nyilatkozatában foglaltak alapján katás vállalkozónak minősül és a fentebb említett értékhatárt jelen ajánlattételével eléri, illetve meghaladja, akkor a Szegedi Tudományegyetem fenntartja magának a jogot, hogy a beérkező ajánlatok értékelése során a 3 millió forintot meghaladó értékrészre vonatkozó 40%-os adóterhet a katás vállalkozó ajánlati árához hozzáadja, és az így keletkező mindösszesen értéket veszi alapul a bontási- értékelési folyamat során.

 

Ajánlattevő benyújtott ajánlatához köteles a kiíráshoz csatolt NYILATKOZAT-ot is kitöltve és cégszerűen aláírva csatolni!

Amennyiben Ajánlattevő tárgyévben egyszer már feltöltötte rendszerünkbe kisadózás szempontjából NEMLEGES NYILATKOZATÁT azt ismételten benyújtani nem szükséges!

 

Az ajánlatkérő a megadott ajánlati (egység) áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt be az ajánlattevő részére, az ajánlati árnak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, az automaták kihelyezési és üzembe helyezési díját, az ivóvíz ballonok esetenkénti szállítását, vagy egyéb járulékos költségeket is, a hatályos magyar jogszabályok szerint.


Fizetési mód: utólagosan, átutalással szállítástól/számlakiállítástól számított 30 napon belül.


Kérjük, tüntessék fel a garanciális/jótállási feltételeket a készülékekre amennyiben releváns.


A kiírt tételekre és tartozékaira csak együttes ajánlat tehető, az ajánlatkérő részajánlatot nem értékel, ajánlattevőnek minden, a felhívásban részletezett termékre és szolgáltatásra vonatkoznia kell a benyújtott áraajánlatnak.


Kérjük, hogy a benyújtott ajánlatokon minden esetben tüntessék fel a nettó/bruttó rész-, és végösszegeket is.


Ajánlattevővel szembeni elvárások:

„Ajánlattevő minősüljön átlátható szervezetnek az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 41. (6) bekezdésében foglaltak alapján. Ajánlatkérő az ajánlatok értékelésekor ellenőrzi, hogy az átláthatóság igazolására szolgáló dokumentum nyilvántartásában rendelkezésre áll-e, szükség esetén az átláthatósági nyilatkozatot hiánypótlásban kéri be.”

 

„Kérjük, hogy az esetlegesen felmerülő kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a beszerzést intéző részére (csabai.aniko@gmf.u-szeged.hu) is küldjék meg!”


A Szegedi Tudományegyetem jelenleg érvényben lévő Szerződéskötési és Kötelezettségvállalási Szabályzata alapján amennyiben a szerződéses ajánlat értéke meghaladja a bruttó 2mft-ot, érvényes szerződés csak az SZTE Kancellár jóváhagyásával köthető. Erre tekintettel tájékoztatjuk a Szolgáltatót/Szállítót, hogy a kancellári jóváhagyás elmaradása esetén a szerződést a Megrendelőnek nem áll módjában megkötni.


Kérjük, hogy az esetlegesen felmerülő kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a beszerzést intéző részére (csabai.aniko@gmf.u-szeged.hu) is küldjék meg!


„Az SZTE Beszerzési Igazgatóság nyílt ajánlattételi (webra) rendszer keretén belül lebonyolított beszerzési eljárásai során a beszerzési szabályzat lehetőséget nyújt az Ajánlattevők részére iratbetekintésre meghatározott feltételek mellett.

A fentiek alapján tájékoztatjuk az Ajánlattevőket, hogy ajánlatukban az üzleti titkot tartalmazó iratok nyilvánosságra hozatalát megtilthatják.

Az üzleti titkot tartalmazó irat kizárólag olyan információt tartalmazhat, amelynek nyilvánosságra hozatala az ajánlattevő üzleti tevékenysége szempontjából aránytalan sérelmet okozna. Ajánlattevő nem tilthatja meg nevének, címének (székhelyének, lakóhelyének), valamint olyan adatoknak a nyilvánosságra hozatalát, amelyek az értékelési szempont(ok) alapján értékelésre kerülnek, az alkalmasság igazolása körében bemutatott adatokat, továbbá az ajánlatban meghatározott áruk, építési beruházások, szolgáltatások leírását, kivéve a leírásnak azt a jól meghatározható, elkülönített elemét, amelynek nyilvánosságra hozatala az ajánlattevő üzleti tevékenysége szempontjából aránytalan sérelmet okozna.”

 




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető-helyettes

kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Vincze Alexandra Erika, irodavezető SZTE EHÖK - Egyetemi Hallgatói Önkormányzat, tel: +36 (62) 343-094, +36 (62) 544-000/3094

email: ehokiroda@gmail.com


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Clear Water Kft.
Nyertes ajánlati ár: 332 400,-Ft+ÁFA