Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Anyag/eszköz beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2021/PB12005

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: Ásványvíz adagoló automata kihelyezése és ballonos víz rendszeres kiszállítása
Ajánlat sorszáma: SZTE/2021/PB12005

Ajánlattételi határidő: 2021. december 16 11:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 4 adagoló kihelyezése + 20 ballon, illetve éves szinten kb. 520 ballon cseréje

A beszerzés rövid ismertetője:

Igénylés tárgya:Ásványvíz adagoló automata kihelyezése és ballonos víz rendszeres kiszállítása

Nyertes ajánlattevővel keretszerződés jön létre a lentiek szerint, melyben az ajánlati egységárak lesznek a szerződés alapárai.


Automatára vonatkozó elvárt paraméterek: Hideg-meleg vizet adó vízadagoló automata legyen.


Szerződéses időtartam: A keretszerződés időtartama 1 év, mely alatt az ajánlattevő a megadott egységárakat tartani köteles, illetve további 12+12 hónap meghosszabbítás lehetőségével.


Teljesítési és szállítási határidők és feltételek:

4 db vízadagoló automata kihelyezése a szerződéskötéstől számítottan mihamarabb, de legfeljebb 30 naptári napon belül kell megtörténnie. Illetve a beszerelés és kipróbáláshoz, illetve tartalék biztosítása miatt szükséges 20 ballont leszállítani ekkor.

Éves tervezett mindöszesen mennyiség: 520 ballon, melytől az igénylő fenntartja a jogot, hogy eltérjen.

Pontos mennyiségek az eseti (Igénylő egység saját megrendelései szerint, melyben meghivatkozzák jelen eljárás eredményként kötött keretszerződést) a lehívásoknak megfelelően.

A lehívások az Igénylő egység kapcsolattartójának eseti megrendelései alapján történnek, melyre a szállításnak 48 órán belül kell megtörténnie.

Szállítási cím: 6724 Szeged, Kossuth L. sgt. 38.


Teljesítési határidők az ivóvíz ballonok esetében a megrendeléstől számított 48 órán belül kérjük a leszállítást a telepítési címre.

Az Eladó/Bérbeadó telepíti ki az automatákat, és az esetenkénti megrendelés szerint szállítja a ballonos vizet a telepítés helyekre.

Kérjük a kiajánlott ár minden járulékos költséget tartalmazzon.,beleértve a ballonbetéti díjakat.

Csak olyan ajánlattevő ajánlatát tudjuk érvényes ajánlatként elfogadni, aki vállalja a fenti szállítási határidők lehetőség szerinti betartását.


Számlázás: A lehívott mennyiségek alapján történő leszámlázással és a szerződésben foglaltaknak megfelelően.

Kérjük, hogy a benyújtott ajánlatokon minden esetben tüntessék fel a nettó/bruttó rész-, és végösszegeket is.

Tehát az ajánlati árat úgy szíveskedjenek meghatározni, hogy egyértelműen megállapíthatóak legyen az automaták kihelyezése, a ballonok egységárai.

Az értékeléshez kérjük 4 db automatára (kihelyezési költséggel, ha felmerül), 12 hónap időtartamra (bérlés) és 520 darab ballonra (cserére) meghatározni a mindösszesen ajánlati árakat az ajánlatok érdemi összevethetőségéhez.

Bírálati szempont: a becsült összmennyiségre vonatkoztatva (minden járulékos költséggel kalkulálva) - Kérjük emiatt szíveskedjenek a megadott mennyiségre kalkulálva mindösszesen árat adni az ajánlatokon. (Ez a becsült árat jelenti, a tényleges lehívás mennyisége ettől eltérő lehet.)


Az egyéb járulékos költségeket is szíveskedjenek feltüntetni (géptisztítás stb.), de azok nem képezik az értékelés részét.




Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

a fentiek szerint, szerződéses árak az ajánlati egységárak



További információk:

Az ajánlatkérő a megadott ajánlati (egység) áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt be az ajánlattevő részére, az ajánlati árnak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, az automaták kihelyezési és üzembe helyezési díját, az ivóvíz ballonok esetenkénti szállítását, vagy egyéb járulékos költségeket is, a hatályos magyar jogszabályok szerint.


Fizetési mód: utólagosan, átutalással szállítástól/számlakiállítástól számított 30 napon belül.


Kérjük, tüntessék fel a garanciális/jótállási feltételeket a készülékekre amennyiben releváns.


A kiírt tételekre és tartozékaira csak együttes ajánlat tehető, az ajánlatkérő részajánlatot nem értékel, ajánlattevőnek minden, a felhívásban részletezett termékre és tartozékra érvényes ajánlatot kell adnia.


Kérjük, hogy csak a kiírásban specifikált termékekre adjon be ajánlatot.


Kérjük, hogy a benyújtott ajánlatokon minden esetben tüntessék fel a nettó/bruttó rész-, és végösszegeket is.


"Jelen beszerzési eljárásban csak nettó 15 millió forint érték alatt, azaz közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz."


Ajánlattevővel szembeni elvárások:

„Ajánlattevő minősüljön átlátható szervezetnek az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 41. (6) bekezdésében foglaltak alapján. Ajánlatkérő az ajánlatok értékelésekor ellenőrzi, hogy az átláthatóság igazolására szolgáló dokumentum nyilvántartásában rendelkezésre áll-e, szükség esetén az átláthatósági nyilatkozatot hiánypótlásban kéri be.”

 

„Kérjük, hogy az esetlegesen felmerülő kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a beszerzést intéző részére (csabai.aniko@gmf.u-szeged.hu) is küldjék meg!”


A Szegedi Tudományegyetem jelenleg érvényben lévő Szerződéskötési és Kötelezettségvállalási Szabályzata alapján amennyiben a szerződéses ajánlat értéke meghaladja a bruttó 2mft-ot, érvényes szerződés csak az SZTE Kancellár jóváhagyásával köthető. Erre tekintettel tájékoztatjuk a Szolgáltatót/Szállítót, hogy a kancellári jóváhagyás elmaradása esetén a szerződést a Megrendelőnek nem áll módjában megkötni.


Kérjük, hogy az esetlegesen felmerülő kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a beszerzést intéző részére (csabai.aniko@gmf.u-szeged.hu) is küldjék meg!


„Az SZTE Beszerzési Igazgatóság nyílt ajánlattételi (webra) rendszer keretén belül lebonyolított beszerzési eljárásai során a beszerzési szabályzat lehetőséget nyújt az Ajánlattevők részére iratbetekintésre meghatározott feltételek mellett.

A fentiek alapján tájékoztatjuk az Ajánlattevőket, hogy ajánlatukban az üzleti titkot tartalmazó iratok nyilvánosságra hozatalát megtilthatják.

Az üzleti titkot tartalmazó irat kizárólag olyan információt tartalmazhat, amelynek nyilvánosságra hozatala az ajánlattevő üzleti tevékenysége szempontjából aránytalan sérelmet okozna. Ajánlattevő nem tilthatja meg nevének, címének (székhelyének, lakóhelyének), valamint olyan adatoknak a nyilvánosságra hozatalát, amelyek az értékelési szempont(ok) alapján értékelésre kerülnek, az alkalmasság igazolása körében bemutatott adatokat, továbbá az ajánlatban meghatározott áruk, építési beruházások, szolgáltatások leírását, kivéve a leírásnak azt a jól meghatározható, elkülönített elemét, amelynek nyilvánosságra hozatala az ajánlattevő üzleti tevékenysége szempontjából aránytalan sérelmet okozna.”




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető-helyettes

kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Csókásiné Tóth - Kása Matild, ügyintéző SZTE SZAOK Anatómiai Szövet- és Fejlődéstani Intézet, tel: 06-62-54-5877

email: csokasine.toth-kasa.matild@med.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Dél-Ásványvíz Kft.
Nyertes ajánlati ár: 1 125 600,-Ft+ÁFA