Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Anyag/eszköz beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2021/PB11977


MÓDOSÍTOTT SPECIFIKÁCIÓVAL

Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: Kertészeti termékek, eszközök és vegyszerek
Ajánlat sorszáma: SZTE/2021/PB11977

Ajánlattételi határidő: 2021. december 16 12:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Tervezetten 12 hónapra szóló (további 6 hónap hosszabbítás lehetősőgével) vagy a keretösszeg lehívásáig (nettó 3.000.000 Ft) terjedő időszakra a keretszerződés szerinti időtartamban , illetve a megkötött keretszerződés terhére történő igénylő egység által kiküldött eseti megrendelésektől számított 5 munkanapon belül

A beszerzés rövid ismertetője: *2021.12.10-én specifikációs módosítás történt a kiírásban! Kérjük a meghosszabbított ajánlattételi határidőig a módosított táblázatnak megfelelő ajánlatot szíveskedjenek benyújtani- Amennyiben töltöttek fel ajánlatot, úgy szíveskedjenek a módosításoknak megfelelően újra feltölteni azt. A korábban beérkezett ajánlatok a bírálat során nem kerülnek értékelésre.


Igénylés tárgya: Kertészeti termékek, eszközök és vegyszerek

Igénylő egység: SZTE Füvészkert

Tervezett szállítási cím/számlakiküldési cím: 6726 Szeged, Lövölde u. 42.

A szállítási költséget az ajánlati árnak tartalmaznia kell.

Igényelt mennyiség: A tényleges mennyiség a szerződéses időszak alatt nem tervezhető, az Igénylő egysége igénylései alapján készített eseti megrendelők szerinti fog történni, a specifikációs táblázatban feltüntetett termékek közül.


Az ajánlatkérő, mint Vevő és a nyertes ajánlattevő, mint Eladó között adásvételi keretszerződés jön létre tervezetten 12 hónapos időtartamra,de legkésőbb a keretösszeg kimerüléséig (nettó: 3.000.000Ft), mely idő alatt a Füvészkert eseti igényei alapján történnek a lehívások. A lehívásoknak a termékekre vonatkoztatva minimum vagy maximum mennyiségi korlátja nincs. Amennyiben a szerződéses keretösszeg nem kerül lehívásra a szerződés időtartama automatikusan további 1/2 évvel meghosszabbodik, de maximum a keretösszeg kimerüléséig.

 

Az Eladónak vállalnia kell, hogy eseti lehívásonként a megrendeléstől számított 5 munkanapon belül teljesít a megadott szállítási címre (lásd fent).

 

Eladó és Vevő közt ADÁSVÉTELI KERETSZERZŐDÉS kötődik, így ennek megfelelően a keretszerződés ideje alatt az Eladó az ajánlati árat tartani köteles. A keretszerződés lehívásairól Eladó adatszolgáltatási kötelezettséggel tartozik Vevő részére, ennek megfelelőn a keretszerződés terhére történő lehívásokat külön rögzíteni köteles saját rendszerében. A keretszerződés terhére a termékek összlehívása maximum a becsült keretösszegig (mely jelenleg nettó 3.000.000Ft) terjedhet ki.

Részletes terméklista: lásd csatolt melléklet

Az ajánlattételi felhíváshoz csatolt táblázat kitöltése és az ajánlathoz való csatolása az érvényes ajánlattétel elsődleges feltétele!

Az ajánlattételi táblázatot a megadott formában (oszlopok, sorok) kell kitölteni. Az ajánlattételi táblázatba nem lehet további sorokat, oszlopokat beszúrni, illetőleg a megadottakat törölni.

 

FONTOS! A CSATOLT EXCEL TÁBLÁZAT KITÖLTÉSE ÉS FELTÖLTÉSE az ajánlatadás részét képezi, ELVÁRT dokumentum hozzá. A csatolt excel táblázatot kérjük kitöltve feltölteni szerkeszhető excel táblázat formában és cégadatokkal, aláírással ellátva szkennelt (pdf) formában is.


Ajánlatkérő tájékoztatja az ajánlattevőket, hogy a műszaki leírásban szereplő esetleges gyártmányra, eredetre, típusra, eljárásra, tevékenységre való hivatkozás a beszerzés tárgyának egyértelmű és közérthető meghatározása érdekében történt, ezen termékek felelnek meg a minőségi elvárásoknak.

 

Az ajánlattételi felhíváshoz feltöltött táblázat következő oszlopait (annak valamennyi celláját) hiánytalanul ki kell tölteni:

-nettó egységár

-nettó ár mennyiségi egységekre kalkulálva

-nettó ár mindösszesen,

-bruttó ár mindösszesen.


Kérjük a képleteket szíveskedjenek figyelni, és ne módosítsanak rajta!


Az ajánlattevőknek az ajánlattételi táblázat minden tételét hiánytalanul beárazva kell csatolniuk. A tételekhez tartozó árakat magyar forintban kell megadni.

Az ajánlattevők által megajánlott, illetőleg leszállításra kerülő termékeknek meg kell felelniük az ajánlattétel, illetőleg a szállítás napján érvényes valamennyi szabványnak, jogszabályi előírásnak, I. osztályú minőségűnek kell lenniük, mentesnek mindenfajta hibától.


A Szállítónak a termékeket becsomagolva, a szállítási módjának megfelelő csomagolásban kell leszállítania.

 

FONTOS!

Ajánlatkérő a dokumentáció összeállítása során megvizsgálta, hogy az adott kiszerelési egységben a termékek forgalomban vannak-e. Miután a gyártók a termékeket, illetőleg azok kiszerelési egységét folyamatosan változtatják, előfordulhat, hogy az ajánlattételkor az adott termék nincs kínálatban. Amennyiben ajánlattevő tudomása szerint az ajánlattételi táblázatban megadott kiszerelési egységben a megnevezett termék nincs forgalomban, úgy az ajánlattételi határidő lejárta előtt jelezze, hogy konkrétan mely termék esetében nem lehetséges sem a megnevezett termékre vagy az ajánlattételi táblázatban megadott kiszerelési egységben ajánlatot tenni és – a megajánlani kívánt kiszerelési egységet megadva – kérjen kiegészítő tájékoztatást.


Ajánlattételként van lehetőség zip , rar és egyéb tömörített fájlformátumban történő feltöltésére is. Illetve adott esetben egy Ajánlattevő több fájlt is külön - külön fel tud tölteni (excelt is). Tájékoztatjuk az Ajánlattevőket, hogy a feltöltésekről nem kapnak automatikus választ.

Letölthető állományok:
MÓD_4021_webrara_keplettel.xlsx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Fizetési mód: utólagosan, átutalással az eseti megrendelésekben szreplő termékek leszállítástól számított 30 napon belül


FONTOS! A CSATOLT EXCEL TÁBLÁZAT KITÖLTÉSE ÉS FELTÖLTÉSE az ajánlatadás részét képezi, ELVÁRT dokumentum hozzá. A csatolt excel táblázatot kérjük kitöltve feltölteni szerkeszhető excel táblázat formában és cégadatokkal, aláírással ellátva szkennelt (pdf) formában is.

 

A kiírt tételekre csak együttes ajánlat tehető, az ajánlatkérő részajánlatot nem értékel, ajánlattevőnek minden, a felhívásban részletezett termékre ajánlatot kell adnia.

 

Az Ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az Ajánlatkérő részére, az ajánlat végösszegének tartalmaznia kell az összes adó, illeték, a teljesítés helyére való szállítási és egyéb járulékos költségeket, továbbá minden olyan vámos, adót és egyéb illetéket, amely az ajánlattevőnél felmerül, a hatályos magyar jogszabályok szerint.


"Jelen beszerzési eljárásban csak nettó 15 millió forint érték alatt, azaz közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz."


Kérjük, hogy csak a kiírásban meghatározott minimum elvárosknak megfelelő termékre nyújtsanak be ajánlatot.


Ajánlattevővel szembeni elvárások:

Ajánlattevő minősüljön átlátható szervezetnek az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 41. (6) bekezdésében foglaltak alapján. Ajánlatkérő az ajánlatok értékelésekor ellenőrzi, hogy az átláthatóság igazolására szolgáló dokumentum nyilvántartásában rendelkezésre áll-e, szükség esetén az átláthatósági nyilatkozatot hiánypótlásban kéri be.


Kérjük, hogy az esetlegesen felmerülő kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a beszerzést intéző részére (csabai.aniko@gmf.u-szeged.hu) is küldjék meg!


Tervezett számlán szereplő cím: Szegedi Tudományegyetem, 6720 Szeged, Dugonics tér 13.

Kérjük, hogy az ajánlaton vevő címszó alatt kizárólag a SZTE kerüljön feltüntetésre (Szegedi Tudományegyetem, 6720 Szeged, Dugonics tér 13.)


Kérjük, ha a kiírásban és/vagy a specifikációban adminisztrációs hibát vélnek felfedezni, akkor azt az ügyintézőnek (csabai.aniko@gmf.u-szeged.hu) jelezni szíveskedjenek.


„Az SZTE Beszerzési Igazgatóság nyílt ajánlattételi (webra) rendszer keretén belül lebonyolított beszerzési eljárásai során a beszerzési szabályzat lehetőséget nyújt az Ajánlattevők részére iratbetekintésre meghatározott feltételek mellett.

A fentiek alapján tájékoztatjuk az Ajánlattevőket, hogy ajánlatukban az üzleti titkot tartalmazó iratok nyilvánosságra hozatalát megtilthatják.

Az üzleti titkot tartalmazó irat kizárólag olyan információt tartalmazhat, amelynek nyilvánosságra hozatala az ajánlattevő üzleti tevékenysége szempontjából aránytalan sérelmet okozna. Ajánlattevő nem tilthatja meg nevének, címének (székhelyének, lakóhelyének), valamint olyan adatoknak a nyilvánosságra hozatalát, amelyek az értékelési szempont(ok) alapján értékelésre kerülnek, az alkalmasság igazolása körében bemutatott adatokat, továbbá az ajánlatban meghatározott áruk, építési beruházások, szolgáltatások leírását, kivéve a leírásnak azt a jól meghatározható, elkülönített elemét, amelynek nyilvánosságra hozatala az ajánlattevő üzleti tevékenysége szempontjából aránytalan sérelmet okozna.”




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető-helyettes

kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Szatmári Mihály, ügyvivő szakértő SZTE Fűvészkert, tel: +36 (70) 439-93-23

email: szatmari.mihaly@szte.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Calendula Kft.
Nyertes ajánlati ár: 11 501 611,-Ft+ÁFA