Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Szolgáltatás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2021/PSZ11826

Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: Szálláshely biztosítása két éjszakára a HÖOK közgyűlés résztvevői számára, tervezetten 150 főre
Ajánlat sorszáma: SZTE/2021/PSZ11826

Ajánlattételi határidő: 2021. október 05 12:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2021.10.15-17.

A beszerzés rövid ismertetője:

Szálláshely biztosítása két éjszakára a HÖOK közgyűlés résztvevői számára, tervezetten 150 főre, az alábbiak szerint:

 

  • Időpont: 2021.október 15-17. két éjszaka
  • Tervezett létszám: 150 fő (a vendégeink 18. évüket betöltött egyetemisták, akik az ország más egyetemeiről érkeznek a MEFESZ megalakulásának 65. évfordulója alkalmából szervezett ünnepségre, valamint szakmai konferenciára-közgyűlésre)
  • Szállodákkal kapcsolatos elvárások:
    • Maximum 2 db a jelzett létszám elhelyezésére alkalmas, 4 csillagos minősítésű szálloda, mely(ek) az SZTE BTK (6720 Szeged, Egyetem u. 2.) és az SZTE TIK (6720 Szeged, Ady tér 10) épületektől gyalogos megközelítéssel maximum 1500 m-es körzetben helyezkedhetnek el.
    • Elhelyezés: 2-től maximum 7 fős szobákban, akár pótágyas megoldással is
    • A 4 csillagos szálloda/szállodák nevének és címének megadása kötelező!
  • Étkezés biztosítása:
    • reggeli biztosítása 150 főre október 16-án és október 17-én reggel
    • október 15-én, pénteken vacsora biztosítása 150 fő részére, a vacsora mellé csapvíz bekészítése, kancsóban vagy nagy üveges kiszerelésben, melyet egyénileg tölthetnek ki maguknak a vendégek
    • a tárgyalóterembe 50 fő részére 5-5 dkg sós és édes sütemény, valamint ásványvíz bekészítése, fejenként 1 db 0,5 l-es mentes és 1 db 0,5 l-es savas víz
  • Terembérlet:
    • október 15-én tárgyalóterem biztosítása 50 fő részére, Választmány ülés céljából 18:00-tól 24:00-ig
    • a tárgyalótermet 50 fő részére U alakban kérjük asztalokkal és megfelelő számú (50 db) székkel berendezni
    • A Választmányt levezető elnök részére 1 db projektor, 1 db vetítővászon, 2 db mikrofon és hangfalak biztosítása. Hangtechnikusra (1 fő) csak az eszközök beüzemeléséhez van szükség, üzemben tartáshoz nincs. A Választmány előtt kérjük, hogy a Választmányt levezető elnökkel egyeztetve üzemeljék be a hangtechnikát és vetítést, majd az ülést követően az eszközök kikapcsolásához kérjük a segítségét.
  • Parkolási lehetőség: parkolási lehetőség biztosítása, melyet a vendégek saját költségükön használhatnak

Bírálati szempont: A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás. Az ellenszolgáltatás összegét a mellékelt Felolvasólapon kérjük megadni.

 

A felolvasólapon található táblázattól eltérő ár táblázat is alkalmazható, de tekintve, hogy tervezett létszámról van szó mindenképp tartalmaznia kell az eltérő Áfa tartalmú tételek egységárait is a tételes elszámolás miatt.

Ajánlatkérő a mindösszesen megadott bruttó árakat fogja értékelni a bírálat során.


A résztvevők száma tervezett létszám, mely változhat. Megrendelő a résztvevők létszámában történt eltérést legkésőbb a rendezvényt megelőző napon jelzi a nyertes Vállalkozó felé. Az elszámolás a megadott egységárak alapján a legkésőbb a rendezvényt megelőző napon megadott létszámnak megfelelően történik. Felek kötelesek a megadott létszámot a teljesítésigazolásban rögzíteni.

Ajánlatkérő az ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt, annak fedezetet kell nyújtania minden a helyszín és étkezés biztosításával kapcsolatban felmerülő költségre beleértve a szervizdíjat is.



Letölthető állományok:
Felolvasólap.docx
Szállás specifikáció_EHÖK.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

Bírálati szempont: A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás. Az ellenszolgáltatás összegét a mellékelt Felolvasólapon kérjük megadni.

 

 

A felolvasólapon található táblázattól eltérő ár táblázat is alkalmazható, de tekintve, hogy tervezett létszámról van szó mindenképp tartalmaznia kell az eltérő Áfa tartalmú tételek egységárait is a tételes elszámolás miatt.

Ajánlatkérő a mindösszesen megadott bruttó árakat fogja értékelni a bírálat során.



További információk:

Az SZTE Kötelezettségvállalási Szabályzata alapján amennyiben a szerződéses ajánlat értéke meghaladja a bruttó 2 mft-ot érvényes szerződés csak az SZTE Kancellár jóváhagyásával köthető. Erre tekintettel tájékoztatjuk a Szolgáltatót/Szállítót, hogy a kancellári jóváhagyás elmaradása esetén a szerződést a Megrendelőnek nem áll módjában megkötni.


Fizetési feltételek: A szerződés aláírását követően a Megrendelő a Vállalkozó által kibocsátott előlegbekérő/proforma alapján bruttó 2.100.000,- forint előleget fizet meg vállalkozó bankszámlája javára teljesített átutalással a szerződésben meghatározott időpontig. Vállalkozó tudomásul veszi, hogy a vonatkozó számviteli szabályok szerint az előlegről, annak pénzügyi teljesítésekor az Megrendelő felé előlegszámlát köteles kiállítani. Vállalkozó a szolgáltatás teljesülését és annak Egyetem általi írásban való elfogadását követően 1 darab végszámlát köteles kiállítani, amelyben az előlegek összegét rendezi. A fennmaradó összeg átutalással kerül kiegyenlítésre a rendezvényt követő 30 banki napon belül.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető-helyettes

kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Vincze Alexandra Erika, irodavezető SZTE EHÖK - Egyetemi Hallgatói Önkormányzat, tel: +36 (62) 343-094, +36 (62) 544-000/3094

email: fekete.csaba@hszi.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Mórahalmi Rozsmalom Kft.
Nyertes ajánlati ár: 3 951 041,-Ft+ÁFA