Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Szolgáltatás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2021/PSZ11443

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: „Kötelező projektszintű könyvvizsgálati szolgáltatás elvégzése EFOP-3.6.3-VEKOP-16-2017-00002 azonosítószámú projekt keretében”
Ajánlat sorszáma: SZTE/2021/PSZ11443

Ajánlattételi határidő: 2021. április 16 13:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: A könyvvizsgálati szolgáltatást a pályázat tervezett záró időpontjáig (2021. augusztus. 31.) kell teljesíteni. A pályázat megadott, tervezett záró időpontja változhat. A záró időpont esetleges változásáról Megbízó a Közreműködő Szervezet jóváhagyását követően tájékoztatja Megbízottat. Amennyiben a projekt tervezett záró időpontja hosszabbításra kerül, akkor Megbízottnak igazodnia kell Megbízó ütemezéséhez, és a szerződés teljesítési határideje automatikusan meghosszabbodik az új záró időpont függvényében.

A beszerzés rövid ismertetője:

Az SZTE-nél, mint főkedvezményezettnél, EFOP-3.6.3-VEKOP-16-2017-00002 azonosítószámú projekt keretében záró könyvvizsgálói feladatok ellátása, az alábbiak szerint:

  • Uniós támogatású projekt teljes időszakára vonatkozóan a Szegedi Tudományegyetem 272/2014 (XI. 5.) Korm. rendeletben meghatározott feltételeinek megfelelően projektszintű könyvvizsgálatát köteles elvégezni az adott partner helyszínén, mely dokumentációt Megbízó teljes körűen rendelkezésre bocsát az adott helyszínen. (Szegedi Tudományegyetem Rektori Hivatal – 6720 Szeged Dugonics tér 13.)
  • Az ellenőrzést a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény, valamint a Magyar Könyvvizsgálati Standardok, kiemelten a 4400. számú standard alapján szükséges végezni, érvényesítve a GDPR (általános adatvédelmi rendelet Az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (2016. április 27.) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről rendelkezéseit, a Magyar Könyvvizsgálói Kamara honlapján elérhető „Az Uniós támogatások könyvvizsgálói ellenőrzése” című módszertani útmutató figyelembevételével.
  • Amennyiben a könyvvizsgálói standardok, illetve a Megbízót támogató előírásai jelen szerződés alatt változnak, akkor a teljesítésnél értelemszerűen a megfelelő könyvvizsgálói standard, előírás útmutatásai szerint kell eljárni.
  • A könyvvizsgálói záradék alátámasztására, a tapasztalatok részletezése céljából a Megbízott Kiegészítés”-t csatol a könyvvizsgálói jelentéshez, mely a záró beszámoló benyújtásáig még felmerült, be nem nyújtott, illetve le nem vizsgált tételek könyvvizsgálatát tartalmazza. Ebben a Megbízó köteles a kifizetési kérelmek Támogató általi hiánypótlása, korrekciói alapján megfogalmazott módosítási igények átvezetését követően az átadott könyvvizsgálati jelentés megállapításait is térítésmentesen felülvizsgálni és módosítani.
  • Kiegészítés” benyújtásának határideje az utolsó kifizetési kérelem hiánypótlás benyújtásától számított 30 napon belül, de legkésőbb a Hatóság által kijelölt záró helyszíni ellenőrzés időpontját megelőző 2. munkanapig.
  • A „kiegészítés” elkészítéséért külön díjat Megbízott nem jogosult felszámítani.
  • A könyvvizsgálat során készült jelentések és kiegészítések tartalmazzák minden esetben a projekt azonosítószámát, valamint mindkét fél aláírását.
  • A projekt könyvvizsgálatát csak a SZTE, mint főkedvezményezett esetében szükséges elvégezni.
  • Jogszabályi környezet:
    • 272/2014 (XI. 5.) Korm. rendelet a 2014–2020 programozási időszakban az egyes európai uniós alapokból származó támogatások felhasználásának rendjéről
    • 2000. évi C. törvény a számvitelről
    • 4/2013. (I. 11.) Korm. rendelet az államháztartás számviteléről
    • 2007. évi CXXVII. törvény az általános forgalmi adóról
    • 1995. évi CXVII. törvény a személyi jövedelemadóról
    • 2011. évi CXCV. törvény az államháztartásról
    • 2012. évi I. törvény a munka törvénykönyvéről
    • 2011. évi CXCIX. törvény a közszolgálati tisztviselőkről
    • 2007. évi LXXV. törvény Magyar Könyvvizsgálói Kamaráról, a könyvvizsgálói tevékenységről, valamint a könyvvizsgálói közfelügyeletről

 

Az ellenőrizendő projekt alapadatai:

  • Projektazonosító: EFOP-3.6.3-VEKOP-16-2017-00002
  • Projekt címe: „Integrált Kutatói utánpótlás-képzési program az informatika és számítástudomány diszciplináris területein”
  • Támogatás összege (bruttó): 1 654 001 226 Ft SZTE része: 391 517 930 Ft
  • A projekt fizikai befejezésének tervezett határideje: 2021.08.31.





Letölthető állományok:
Szerz tervezet.doc
Felolvasólap.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

Az ellenszolgáltatás összegét a mellékelt Felolvasólap beárazásával kérjük megadni.

 

Ajánlatkérő a megajánlott bruttó könyvvizsgálói díjakat fogja értékelni a bírálat során és a legalacsonyabb összegű ajánlatot adó Ajánlattevőt hirdeti nyertesnek.

Figyelem! Az ajánlati árnak tartalmaznia kell a könyvvizsgálókra előírt jogszabályi és szakmai szabályok szerinti teljes szolgáltatást. Minden, a könyvvizsgálattal kapcsolatban felmerült egyéb költség az Ajánlattevőt terheli.


További információk:

Ajánlattevővel szembeni elvárások:

  • Ajánlattevő nyilatkozzon, hogy kötelezettséget vállal a felhívásban lévő szerződéstervezet megkötésére és teljesítésére, melynek tartalmát megismerte és fenntartások nélkül elfogadja. A szerződéstervezet a felhívás csatolmányaként megtekinthető.
  • Ajánlattevő csatoljon egyszerű referencianyilatkozatot az ajánlattételi felhívás megjelentetését megelőző 36 hónap időszakban legalább 1 db EFOP projektben teljesített könyvvizsgálói szolgáltatásról.

Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, elérhetőségét, és a szolgáltatás tárgyát. Továbbá adja meg a projekt címét és azonosítószámát, amelynél a könyvvizsgálatot végezte.

 

Fizetési feltételek: Megbízott a könyvvizsgálatáról teljesítésigazolást követően 1 db számla benyújtására jogosult, melyet Megbízó a számla kézhezvételét követő 30 napon belül átutalással teljesít. A Megbízó előleget nem biztosít.


Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető-helyettes

kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Márta Dorina, projektkoordinátor SZTE Rektori Hivatal Projektmenedzsment Igazgatóság, tel: +36 (62) 545-084, +36 (62) 544-000/5084

email: marta.dorina@gmf.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Juhász Péter e.v., 6100 Kiskunfélegyháza, Bercsényi M. u. 19. és Focus Audit Kft., 1139 Budapest, Petneházy u. 52. II/238. közös ajánlattevők
Nyertes ajánlati ár: 280 000,-Ft+ÁFA