Ajánlat sorszáma:
SZTE/2021/PSZ11359
Ajánlattételi határidő: 2021. március 17 13:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Felek a szerződést a szerződéskötés időpontjától 2021. június 30-ig tartó időszakra kötik.
A beszerzés rövid ismertetője:
- A projekt egyik vállalása, hogy a projektben közreműködő munkáltató partnerek által elkészített és működtetett mobilitási tervek eredményeit rendszerezve európai szintű tudástranszferre alkalmassá tegye. Az esettanulmány elkészítése ezen eredmények összegyűjtéséhez és feldolgozásához kapcsolódik. A dokumentum célja, hogy valós és meggyőző alapként szolgáljon a fenntartható munkáltatói mobilitástervezés gyakorlatának elterjesztéséhez. Az esettanulmányban kiemelt figyelmet szükséges fordítani a kis- és közép vállalkozásokra vonatkozó előnyök kiemelésére.
- Feladat:
- Esettanulmány (Business Case Study) készítése magyar nyelven, minimum 30 oldal terjedelemben.
- Esettanulmány (Business Case Study) készítése angol nyelven, minimum 30 oldal terjedelemben.
- Elvárások:
- A megvalósítás során Megbízottnak folyamatosan együtt kell működnie Megbízó SASMob projektben dolgozó munkatársaival. Kapcsolattartás módja: telefonon és online.
- Az esettanulmány alapját képező dokumentumok: SASMob munkáltató projektpartnerek által elkészített és SZTE részére átadott „individual employer business case report”-ok.
- Megbízott vállalja kiegészítő információk gyűjtését a SASMob partnerektől egyéni mélyinterjúk formájában, amennyiben erre az „individual employer business case report”-ok tartalmán túlmenően szükség van. Amennyiben szükséges:
- Az interjúk maximális száma: 10 db
- Az interjúk elkészítésének módja: online interjú
- Javasolt fejezet címek:
- Bevezetés (Introduction)
- A business case (The business case)
- A Kkv-k működésének környezeti és társadalmi felelősségvállalásának sajátosságai (Specifics of the functioning of SMEs – including SMEs environmental and social responsibilities)
- A SASMob „individual employer business case report”-okból levonható következtetések (Main findings of „individual employer business case reports” prepared by SASMob partner organizations)
- A SASMob „individual employer business case report”-okból levonható következtetések jelentősége a Kkv-k számára (Consequences of the main findings of „individual employer business case reports” prepared by SASMob partner organizations for SMEs)
- Összegzés (Summary)
- Dokumentumformázás: A Megbízó által biztosított arculati követelmények alapján.
- Átadás módja: 1-1 digitális példány elektronikus adathordozón.
Letölthető állományok:
Felolvasólap.docxBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
Az ellenszolgáltatás összegét a mellékelt Felolvasólap beárazásával kérjük megadni.
Ajánlatkérő a mindösszesen megadott bruttó árakat fogja értékelni a bírálat során.
Az ajánlati árnak fedezetet kell nyújtania minden a szolgáltatással kapcsolatosan felmerülő költségre.
További információk:
Fizetési feltételek: Megbízott teljesítésigazolást követően 1 db számlát nyújthat be, mely számlát a Megbízó a számla kézhezvételétől számított 30 napon belül átutalással egyenlíti ki.
Pályázati forrás: UIA 02-239, „Smart Alliance for Sustainable Mobility” projekt.
Ajánlattevővel szembeni elvárások:
- Ajánlattevő csatoljon egyszerű referencianyilatkozatot legalább 1 db fenntarthatóság, környezetvédelem területen készített tanulmányról.
-
Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, elérhetőségét, valamint a szolgáltatás tárgyát.
- Ajánlattevő teljesítésben részt vevő legalább 1 fő szakembere rendelkezzen felsőfokú végzettséggel.
-
Igazolási mód: Ajánlattevő csatolja az 1 fő szakember felsőfokú végzettségét igazoló dokumentuma másolatát.
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető-helyettes
kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Dr. Málovics György, egyetemi docens SZTE Gazdaságtudományi Kar, tel: +36 (70) 439-9306
email:
malovics.gyorgy@eco.u-szeged.hu
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: NDH Projekt Bt., 6723 Szeged, Hóbiárt Basa u. 13/C. 2/4.
Nyertes ajánlati ár: 2 750 000,-Ft+ÁFA