Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Szolgáltatás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2021/PSZ11255

Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: „Erasmus+ KA203 Stratégiai Partnerségi pályázat megvalósításának monitoring vizsgálata külső szakértő (external evaluator – továbbiakban EE) által”
Ajánlat sorszáma: SZTE/2021/PSZ11255

Ajánlattételi határidő: 2021. február 04 13:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Felek a szerződést a szerződéskötés időpontjától 2021. március. 20-ig tartó időszakra kötik.

A beszerzés rövid ismertetője:

I. mérföldkő a szerződéskötés időpontjától 2021. február 20-ig:

  • 1. Az ISGEE projekt meglévő anyagainak (input) rendelkezésre bocsátása – Az ISGEE projekt 29 hónapja fut, és eddig a nemzeti iroda (Tempus Közalapítvány) által előírt előrehaladási jelentés (progress report) és időközi jelentés (interim report) benyújtása történt meg. Ezen jelentéseket a nemzeti iroda elfogadta. Az EE számára az eredeti pályázat, támogatási szerződés, a preventív monitoring jelentés illetve az arra adott válasz, valamint a fent részletezett jelentések, továbbá a jelentésekre adott értékelések szolgálnak inputként. Emellett a projekt partnerek által megvalósított belső monitoring jelentés, és minden kapcsolódó projekt eredmény (online formában) az EE számára átadásra kerül. Az átadásra kerülő anyagok nyelve angol.
  • 2. Az ISGEE projekt megvalósításában résztvevő szakértőkkel való egyeztetés – Az EE számára lehetőség nyílik a konzorciumi tagok képviselőivel történő 1-1 órás online tájékozódó megbeszélés lefolytatására. Emellett a konzorciumvezető SZTE kapcsolattartója heti 1 órában áll az EE rendelkezésére ezen időszakban a szükséges információk begyűjtése és tisztázása céljából. Amennyiben az EE szükségesnek ítéli a nemzeti irodától további információk begyűjtését, úgy a nemzeti irodával (Tempus Közalapítvány) való kapcsolat felvétele az EE feladata, melyben a konzorciumvezető kapcsolattartója közreműködik.
  • Eredménytermék 1-2. részfolyamatok végén: Az EE által szükségesnek ítélt input adatok begyűjtése – írásos nyilatkozat az EE részéről, hogy munkájának megkezdéséhez szükséges bemeneti (input) információk rendelkezésére állnak. Ezt követően további tisztázó információk bekérésével a konzorciumvezető kapcsolattartójához fordulhat.

 

II. mérföldkő 2021. március 20.:

  • 3. Értékelés elvégzése, értékelési jelentés elkészítése – Az 1. és 2. részfolyamatban átadott információk alapján az EE elvégzi az ISGEE projekt értékelő áttekintését, elemzését. Az értékelésnek ki kell térnie különösen az alábbiakra: az ISGEE projekt előrehaladásának értékelése; a kitűzött indikátorok elérésének állapota; a projekt sikeres zárásához szükséges tevékenységek, lépések ismertetése. Az eredményekről részletes, angol nyelvű írásos beszámolót készít, valamint a konzorcium vezető képviselői előtt online előadás formájában beszámol. Az írásos beszámoló és a prezentáció formai feltételei a konzorcium vezető (SZTE) kapcsolattartójával való egyeztetés során kerül meghatározásra.
  • Eredménytermék 3. részfolyamat végén: Szakértői írásos értékelés és online prezentáció


Letölthető állományok:
Felolvasólap.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

Az ellenszolgáltatás összegét a mellékelt Felolvasólap beárazásával kérjük megadni.

Ajánlatkérő a mindösszesen megadott bruttó árakat fogja értékelni a bírálat során.

Az ajánlati árnak fedezetet kell nyújtania minden a szolgáltatással kapcsolatosan felmerülő költségre.


További információk:

Fizetési feltételek: Vállalkozó teljesítésigazolást követően 1 db számlát nyújthat be, mely számlát a Megrendelő a számla kézhezvételétől számított 30 napon belül átutalással egyenlíti ki.

 

Pályázati forrás: ISGEE-2018-1-HU01-KA203-047712, „Implementing Serious Games in Entrepreneurship Education” projekt. (költségek 75 %-ig)

 

Ajánlatkérő rendelkezésére álló maximális keretösszeg: bruttó 1.830.000,- Ft

 

Ajánlattevővel szembeni elvárások:

Ajánlattevő teljesítésben részt vevő legalább 1 fő szakembere rendelkezzen „nemzetközi kapcsolatok szakértő” vagy „közgazdász” MSc szintű felsőfokú végzettséggel, továbbá legalább 5 éves és minimum 5 db felsőokatási uniós projektre kiterjedő szakmai tapasztalattal projektek monitoring illetve ellenőrzése terén.

 

Igazolási mód:

  • Ajánlattevő csatolja az 1 fő szakember felsőfokú végzettségét („nemzetközi kapcsolatok szakértő” vagy „közgazdász” MSc színtű) igazoló dokumentuma másolatát.
  • Ajánlattevő csatoljon egyszerű referencianyilatkozatot az ajánlattételi felhívás megjelentetését megelőző 5 év során teljesített minimum 5 db uniós projektben végzett ellenőrzési vagy monitoring feladatokról, melyet a teljesítésben résztvevő szakember végzett.






Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető-helyettes

kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Prónay Szabolcs dr., adjunktus SZTE GTK Üzleti Tudományok Intézete Marketing-Menedzsment Szakcsoport, tel: +36 (30) 370-8131

email: pronay.szabolcs@eco.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Csonka Viktória egyéni vállalkozó, 1111 Budapest, Kende u. 6.
Nyertes ajánlati ár: 1 400 000,-Ft+ÁFA