Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Szolgáltatás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2021/PSZ11455

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: „Alliance Day elnevezésű közösségépítő program online lebonyolításához 3D virtulási platform és a rendezvény ideje alatt háttértámogatás biztosítása”
Ajánlat sorszáma: SZTE/2021/PSZ11455

Ajánlattételi határidő: 2021. április 23 13:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2021. május 12.

A beszerzés rövid ismertetője:
  • A platform célja:
    • A platform 3D virtuális térként a EUGLOH Szövetség egynapos nemzetközi Alliance Day elnevezésű közösségépítő programjának megjelenítési felületeként funkcionál.
    • Az esemény résztvevői és látogatói a virtuális 3D felületen keresztül nézhetik a rendezvény műsorelemeit, és csatlakozhatnak be a kommunikációba.
    • Vállalkozó feladata a platform személyre szabása a EUGLOH Szövetség vizuális elemei, logói és színei felhasználásával, melyeket Megrendelő biztosít.
    • A Megrendelő nem igényli teljesen új virtuális tér kialakítását.
    • A virtuális tér megjelenésének modernnek, letisztultnak és méltónak kell lennie a EUGLOH Európai Egyetemi szövetség éves nagyrendezvényéhez.
  • Elvárások, funkciók a 3D virtuális platformmal kapcsolatosan:
    • több helyiségből felépülő 3D virtuális tér
    • tájékoztató és információs felületek biztosítása
    • navigálás a helyiségek között
    • programelemek megjelenítése megfelelő hang-és képminőségben
    • interakció lehetőségének biztosítása (Zoom, írásos chat)
    • háttértámogatás és esetlegesen felmerülő hibák elhárítása az esemény időtartama alatt
    • galéria helyiség fotókiállításhoz
    • dokumentum letöltési lehetőségek
    • statisztikák letöltése (résztvevők száma, mikor volt bent a legtöbb résztvevő, stb)
    • a megrendelő által használni kívánt alkalmazások integrálhatósága (Zoom Webinars, OBS – Open Broadcasting Software)
    • felvételi lehetőség vagy közvetítési lehetőség a teljes konferencia időtartamán keresztül
  • Virtuális tér megjelenése, felépítése:
    • Lobby: A rendezvényre belépő vendégeket fogadó virtuális helyiség, amelyből a rendezvény összes többi helyisége nyílik. A lobbiban található egy üdvözlő és információs asztal (Welcome Desk), amelynél a látogatók információt kaphatnak a rendezvényről, és élő írásos chaten keresztül tehetik fel technikai kérdéseiket. Az asztalon helyet kap egy kijelző, amin a látogatók egy üdvözlő videót tudnak megtekinteni. Az asztal mögött egy képernyőn látszódik a rendezvény programja, kiemelve az épp futó programelemet. A lobbiban helyet kapnak még a közvetlen beszélgetésekre alkalmas asztalok, ezekhez lépve a látogató egy Zoom Meetings videokonferencia beszélgetésben találja magát, így lehetősége van kommunikálni a többi látogatóval. A teremben látható egy óra, amely a Közép-európai időt (CET) mutatja.
    • Auditorium: Az előtérből nyíló előadói helyiség, amelyben a vendégek meg tudják tekinteni a rendezvény programjait. A terem egyik falán található óriás képernyőn látható a műsor, a kijelző előtt széksorok találhatók (amennyiben a felhasznált tér felépítése ezt lehetővé teszi). A teremben helyet kap egy információs tábla, amelyen a programok láthatók, valamint egy óra, amely a pontos időt (CET) mutatja. A látogatóknak van az élő programok során kérdéseiket feltenni (mikrofon a kivetítő mellett).
    • Gallery: Az előtérből nyíló galéria, amelynek falait a EUGLOH tavaszi fotópályázatára készített fotók díszítik. A fotók mennyiségéről a megrendelő a rendezvényt megelőzően két héttel tájékoztatást ad, nagyságrendileg legalább 100 fotót szeretnénk megjeleníteni. A fotók alá/mellé a készítő nevét, egyetemét és a fotó címét (ha van) is szeretnénk feltüntetni. A galériában helyet kap egy információs tábla, amelyen a programok láthatók, valamint egy óra, amely a pontos időt (CET) mutatja.
    • Meet EUGLOH: Az előtérből nyíló, vagy az előtérrel egybekötött kiállítói helyiség, ahol a EUGLOH öt partneregyetemének és partnereinek információs pultjai találhatók. Mindegyik egyetem kap egy-egy pultot, ahol általános információk, egyetemi videók és letölthető dokumentumok érhetők el. A pulton kiemelt szerepet kap egy kijelző, amelyen az adott egyetem partnerei vannak feltüntetve (logo és nevek egymás mellett, ezekre kattintva információk, külső linkek, stb. érhetők el). A helyiségben helyet kap egy információs tábla, amelyen a programok láthatók, valamint egy óra, amely a pontos időt (CET) mutatja.
  • Alliance Day programja időrendi leosztásban (Auditorium)

09.30-09.50 Megnyitó (élő), rektori köszöntő videó (előre felvett videó)

09.50-10.50 Kerekasztal-beszélgetés (élő-Zoom Meetings)

10.50-11.10 Meeting Moments vol.1 (előre felvett videók)

11.10-11.30 Nyújtó gyakorlatok (előre felvett videó)

11.30-11.40 Zenés szünet (előre felvett videók)

11.40-13.10 Főzőműsor (élő)

13.10-13.40 Ebédszünet

13.40-14.00 Meeting Moments vol.2 (előre felvett videók)

14.00-15.00 Let’s Talk kerekasztal-beszélgetés (élő-Zoom Meetings)

15.00-15.10 Zenés szünet (előre felvett videók)

15.10-15.25 EUGLOHtalks verseny eredményhirdetés (élő + előre felvett videók)

15.25-15.30 Fotópályázat eredményhirdetés (élő)

15.30-15.50 Meeting Moments vol.3 (előre felvett videók)

15.50-16.30 Kvíz (élő)

16.30-17.30 Koncert (élő vagy előre felvett videó)

17.30-18.00 Program zárása



Letölthető állományok:
Felolvasólap.docx
Vállalkozási szerződés.doc

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

Az ellenszolgáltatás összegét a mellékelt Felolvasólap beárazásával kérjük megadni.

Ajánlatkérő a mindösszesen megadott bruttó árakat fogja értékelni a bírálat során.

Az ajánlati árnak fedezetet kell nyújtania minden a szolgáltatással kapcsolatosan felmerülő költségre.


További információk:

Fizetési feltételek: Vállalkozó teljesítésigazolást követően 1 db számlát nyújthat be, mely számlát a Megrendelő a számla kézhezvételétől számított 30 napon belül átutalással egyenlíti ki.

 

Pályázati forrás: 61 25 31-EPP-1-2019-1-FR-EPPKA2-EUR-UNIV, „European University Alliance for Global Health / EUGLOH” projekt.

Ajánlattevővel szembeni elvárások:

Ajánlattevő csatoljon egyszerű referencianyilatkozatot az ajánlattételi felhívás megjelentetését megelőző 2 évben teljesített legalább 1 db online rendezvény lebonyolításához 3D virtulási platform és a rendezvény ideje alatt háttértámogatás biztosításáról. Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, elérhetőségét, a szolgáltatás tárgyát, valamint a 3D virtuális platform megnevezését.



Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető-helyettes

kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Kocsis Lilla dr., projektmenedzser SZTE Stratégiai és Fejlesztési Főigazgatóság, tel: +36 (30) 479-1476

email: kocsis.lilla@szte.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: MISTEMS Innovációs és Szolg. Kft., 9026 Győr, Egyetem tér 1. Új Tudástér. ép.
Nyertes ajánlati ár: 845 000,-Ft+ÁFA