Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Szolgáltatás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2020/PSZ11135

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: „SZTE Horizon Europe munkacsoport, valamint az SZTE Virtus Program social média felületeinek és ehhez szorosan kapcsolódó kommunikációjának menedzselése”
Ajánlat sorszáma: SZTE/2020/PSZ11135

Ajánlattételi határidő: 2020. november 30 12:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Felek a szerződést a szerződéskötés időpontjától számított 5 hónapos időtartamra kötik.

A beszerzés rövid ismertetője:

Horizon Europe munkacsoport marketingkommunikációja:

  • Horizon Europe munkacsoport Facebook menedzsmentje: ppc hirdetések tartalmainak összeállítása képpel - egyedi grafikával ellátott jogtiszta képi tartalommal, célcsoport meghatározása, időzítés beállítása, ügynökségi menedzselési díj, havonta 4 poszt, (a hirdetési költséget a szolgáltató állja),
  • Rendezvényekhez kapcsolódó posztok esetén, posztolás minden rendezvényt megelőző 1 hónapban, szükség szerint egyedi vizuális elemek készítése, elkészült képek utómunkájának biztosítása:
    • Előzetes becslés alapján 4 darab rendezvény a megbízási idő alatt,
    • A rendezvények jellemzően egy-, vagy többnapos képzések/trainingek/ workshopok/konferenciák,
    • Rendezvényenként 1-2 kép utómunkája,
  • LinkedIn oldal tartalom frissítése, meglévő tartalom alapján, külsős által elkészített tartalom közzététele,
  • Közösségi média tanácsadás (legalább havi 7 óra),
  • Riport készítése posztokról, külön kiemelten ppc hirdetésekről.

 

SZTE Virtus Vállalkozáskatalizátor Program marketingkommunikációja:

  • Stratégiaalkotás 0. lépésben, operatív terv a szerződés idejére:
    • 1,5-2 oldal terjedelemben egy Facebook/Instagram marketing terv elkészítése,
    • Facebook/Instagram terv, amely kitér a hirdetések célzására és az Instagramon használandó hashtagek körére. Középpontjában az egyetemi hallgatók és kutatók,
  • Facebook és instagram oldal teljes körű menedzsment:
    • Posztok tartalmainak összeállítása képpel, havonta 10 poszt,
    • A Facebookra és Instagramra kikerülő tartalmak megegyeznek, az eltérést csak az Instagramon használandó hashtagek adják,
    • Ppc hirdetései: ppc hirdetések tartalmainak összeállítása képpel, célcsoport meghatározása, időzítés beállítása, ügynökségi menedzselési díj, (a hirdetési költséget a szolgáltató állja),
  • Rendezvényekhez kapcsolódó posztok esetén, posztolás minden rendezvényt megelőző 1 hónapban, szükség szerint egyedi grafika készítése, elkészült képek utómunkájának biztosítása:
    • Előre láthatólag 20 darab rendezvény a megbízási idő alatt, azonban a helyzetre való tekintettel, ezek lehet, hogy online kerülnek megtartásra,
    • A rendezvények jellemzően egynapos események, vagy többnapos képzések/trainingek/workshopok/konferenciák
  • Közösségi média tanácsadás (legalább havi 7 óra), személyes találkozó havonta minimum 2 alkalommal,
  • Riport készítése posztokról, külön kiemelten ppc hirdetésekről.
  • Virtus weboldal – új wordpress weboldal készítése a megbízó igényeinek megfelelően:
    • Megrendelő biztosít egy Linux alapú virtuális gépet root jogosultsággal, ahol az oldal elkészíthető és migrálható az Egyetem szervereire.
    • Oldalak (kétnyelvű)
      • Egy főoldal elkészítése
      • 8 aloldal elkészítése
        • Hallgatóknak/kutatóknak
          • Demola
          • EUGLOH
          • Mentorprogram
          • Események
          • Startup box
        • Cégeknek
          • Demola
          • Technológia transzfer
          • Események
    • Regisztrációs felület kialakítása és regisztrációhoz kötött belépési lehetőség bizonyos oldaltartalmak eléréséhez (két jogosultsági szint: admin, felhasználó, nem szükséges tovább bontani)
    • Reszponzív felület kialakítása
    • SEO optimalizálás
    • Meglévő scorm formátumú e-learning anyagok oldalba illesztése
  • 12 db, videónként 1 perces technológia bemutató videó készítése:
    • Nyersanyagok felvétele szükséges, azonban a kutatókkal való kapcsolattartás nem része az ügynökség feladatainak. A nyersanyagok elkészítése videónként 1-1 alkalmat jelentene a Megrendelő által meghatározott helyszínen,
    • Kiegészítő egyszerű animációk elkészítése, amely segít jobban megérteni a tartalmat. Pl. egyes elemekre mutató nyíl felirattal,
    • A forgatókönyv képi tervét az ügynökség végzi el a Megrendelő által megküldött forgatókönyv alapján.
  • 2 db virtus bemutató videó elkészítése:
    • videónként 1,5-2 perces hosszú videó,
    • 30 másodperces rövid videó a 1,5-2 perces videó legfontosabb üzeneteire,
    • Többnyire animációs tartalom, ami jól tükrözi a Virtushoz tartozó programok sokszínűségét és célcsoportját. Tartalmazhat élő képi anyagokat is.
  • Virtus intro és outro videókhoz:
    • 3-3 mp-es intro és outro elkészítése hanggal (nem élő hang), amely összhangban van a Virtus program tartalmi és formai elemeivel
Figyelem! A szerződés keretében elkészült anyagok kapcsán a mindenkor hatályos Széchenyi 2020 Kedvezményezetti Arculati Kézikönyvnek megfelelést kérjük biztosítani.

Letölthető állományok:
Felolvasólap.docx
Vállalkozói szerződés.doc

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

Az ajánlatot a teljes szolgáltatásra a mellékelt Felolvasólap beárazásával kérjük megadni.

Ajánlatkérő a mindösszesen megadott bruttó díjakat fogja értékelni a bírálat során.

Ajánlatkérő az ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt, az ajánlati árnak fedezetet kell nyújtania minden a szolgáltatással kapcsolatosan felmerülő költségre.


További információk:

Alkalmassági feltételek:

  • Ajánlattevő marketing ügynökség vonjon be a teljesítésbe 1 fő dedikált szenior projektmenedzsert (szeniornak minősül, aki social media szakterületen minimum 3 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik), aki napi min. 1 óra időtartamban (munkanapokon 8 és 16 óra között) a projektben rendelkezésre áll kérdések felmerülése esetén.

Igazolási mód: Ajánlattevő csatolja a dedikált szenior projektmenedzser önéletrajzát, melyből egyértelműen ki kell derülnie a social media szakterületen szerzett minimum 3 éves szakmai tapasztalatnak.

  • Feladatot ellátó marketing ügynökség rendelkezzen minimum 1 éves szakmai múlttal social média felületek menedzselésében.

Igazolási mód: Ajánlattevő marketing ügynökség csatoljon egyszerű referencianyilatkozato(ka)t, melyből egyértelműen ki kell derülnie a min. 1 éves szakmai múltnak social média felületek menedzselésében.

Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a szolgáltatás tárgyát, a teljesítés idejét tól-ig (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését, és a részéről információt adó személy nevét és elérhetőségét.

  • Ajánlattevő marketing ügynökség vonjon be a teljesítésbe 1 fő szakembert, aki felsőfokú közgazdasági végzettséggel rendelkezik.

Igazolási mód: Ajánlattevő csatolja a szakember felsőfokú közgazdasági végzettségét igazoló dokumentuma másolatát.

 

Pályázati forrás: EFOP-3.6.1-16-2016-00008, „Intelligens élettudományi technológiák, módszertanok, alkalmazások fejlesztése és innovatív folyamatok, szolgáltatások kialakítása a szegedi tudásbázisra építve” projekt.

 

Fizetési feltételek: Vállalkozó az ismétlődő feladatok esetében havonta 1-1 db, számla benyújtására jogosult teljesítésigazolást követően, az alábbiak szerint:

  • A szerződéskötés időpontjától számított 5 hónapig: Az adott havi marketingkommunikáció teljesítését követően havonta 1-1 db számla (Horizon Europe munkacsoport),
  • A szerződéskötés időpontjától számított 5 hónapig: Az adott havi marketingkommunikáció teljesítését követően havonta 1-1 db számla (Virtus Vállalkozáskatalizátor Program),

Vállalkozó a nem ismétlődő feladatok esetében 1-1 db, számla benyújtására jogosult teljesítésigazolást követően, az alábbiak szerint:

  • 2021. 01. 01.: A 2 db virtus bemutató videó és a virtus intro és outro videókhoz teljesítését követően 1 db számla,
  • 2021. 05. 10.: A 12 db technológia bemutató videó teljesítését követően 1 db számla,
  • 2021. 05. 10.: A virtus weboldal teljesítését követően 1 db számla,
Megrendelő a számlákat a számlák kézhezvételétől számított 60 napos fizetési határidővel, átutalással teljesíti.






Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető-helyettes

kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Huszár Attila, marketing menedzser SZTE Stratégiai és Fejlesztési Főigazgatóság, tel: +36 (70) 203-0482

email: Huszar.Attila@szte.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Social Steps Agency Kft., 6723 Szeged, Csongrádi sgt. 47.
Nyertes ajánlati ár: 3 316 000,-Ft+ÁFA