Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Szolgáltatás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2020/PSZ10586

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: „A Szegedi Tudományegyetem telephelyeiről veszélyes hulladékok elszállítása és ártalmatlaníttatása”
Ajánlat sorszáma: SZTE/2020/PSZ10586

Ajánlattételi határidő: 2020. április 15 11:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: A szerződéskötés időpontjától számított 1+1+1 évig tartó időszak. Amennyiben a teljesítés a szerződéses időszak alatt mindkét fél megelégedésére történik, és az 1 éves időszak lejártát megelőző 30 napig írásban történő elégedetlenségi megkeresés egyik fél részéről sem történik, úgy a szerződés automatikusan további 1+1 évig meghosszabbodik.

A beszerzés rövid ismertetője:

A Szegedi Tudományegyetem telephelyeiről veszélyes hulladékok elszállítása és ártalmatlaníttatása. Ajánlatkérő a SZTE telephelyein keletkező veszélyes hulladék mennyiségek elszállítására és ártalmatlaníttatására fog szerződést kötni nyertes ajánlattevővel.

A Szegedi Tudományegyetemen 2019. évben keletkezett veszélyes hulladékainak mennyiségeit kódok és hulladék típusok szerint az 1. sz. melléklet tartalmazza, mely megtekinthető a felhívás csatolmányaként.

A veszélyes hulladékok elkövetkezendő egy évben keletkező mennyiségei előre nem tervezhetők, ezért Ajánlatkérő fenntartja a jogát, hogy az 1. sz. mellékletben veszélyes hulladék típusonként megadott mennyiségektől eltérő mennyiségek elszállítását és ártalmatlaníttatását fogja ténylegesen megrendelni a szerződéses időszak alatt.

 

Főbb szerződéses feltételek:

  • Vállalkozó köteles előre nem látható, azonnal szükséges kármentesítés esetén a bejelentéstől számított 1 órán belül a helyszínre kiérkezni, és a kármentesítést megkezdeni.
  • Megrendelő jogosult a szerződést indoklás nélkül 30 napos felmondási határidővel felmondani.
  • Vállalkozó az egyes veszélyes hulladék típusokra adott egységárait a szerződés időtartama alatt nem változtathatja meg.
  • Az 1. sz. mellékletben kódok szerint, típusonként szereplő hulladékok listája új típusú (a mellékletben nem szereplő kódú) veszélyes hulladék/ok elszállítására felmerülő igény esetén bővülhet a melléklethez csatolt kiegészítéssel. Vállalkozó felmerülő új igény esetén az új típusú veszélyes hulladék/ok elszállításának és ártalmatlaníttatásának 1 kilogrammra vetített díjáról köteles egyeztetni a Megrendelővel.
  • A számla benyújtásának feltétele a kezelőtől visszaigazolt eredeti „SZ” lapoknak a számlához történő csatolása. Megrendelő a kezelőhöz történő elszállítás tényét igazoló szállítólap szállítói példányának számlához való csatolását nem fogadja el, mint a kezelő által aláírt hivatalos igazolás.
  • Amennyiben a szállítás megkezdésekor felmerül annak lehetősége, hogy a szállításra a veszélyes hulladék nem megfelelően lett előkészítve, az ADR-es szakember(ek) erről a helyszínen az átadó kar részére írásos feljegyzést készítenek, és a veszélyes hulladék nem szállítható el.
  • A leadott megrendelésen megadott mennyiségű hulladék a szállításig 10-15 %-kal növekedhet, ezért Vállalkozó köteles az egyes szállítások esetében a veszélyes hulladék biztonságos szállításához a megadott százalékkal nagyobb mennyiségű hulladékmennyiséggel kalkulálni és ezen várható nagyobb mennyiségű hulladék egyszeri elszállítására is alkalmas, megfelelő ADR felszereltségű tehergépjárművet biztosítani. Amennyiben a szállítás nem megfelelő tehergépjármű biztosítása miatt meghiúsul (kétszeri fuvar Szegeden kívül nem vállalható!), Megrendelő jogosult azonnali hatállyal a szerződés felmondására. Ha a szállítandó hulladék mennyisége a megrendelés leadásától a szállításig eltelt időtartam alatt a megadott 15 %-nál nagyobb mennyiségben növekszik, akkor ez ebből fakadó nem megfelelő tehergépjármű biztosítása a Vállalkozó részére semminemű következménnyel nem jár.
  • Vállalkozó kötelezettséget vállal a feladás elfogadásától az ADR-es felelősség teljes átvállalására.





Letölthető állományok:
1. sz. melléklet.docx
2. sz. melléklet.docx
szerzodes tervezet(vesz.hull.).doc

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

Az ellenszolgáltatás összegét a melléklet szerinti „Felolvasólap” beárazásával kérjük megadni.

Ajánlattevőnek az ajánlatát a 2. sz. melléklet szerint, a táblázat egyes tételeinek a beárazásával kell megadnia.

Ajánlatkérő a soronként megadott bruttó kg-onkénti egységárak súlyszámok alapján számított súlyozott mindösszesen összegét fogja értékelni a bírálat során.

Figyelem! Az ajánlati egység áraknak tartalmaznia kell a helyszínre történő kiállás költségét és az adminisztrációs költségeket is.


További információk:

Alkalmassági feltételek:

  • Ajánlattevő nyilatkozzon, hogy kötelezettséget vállal a felhívásban lévő szerződéstervezet megkötésére és teljesítésére, melynek tartalmát megismerte és fenntartások nélkül elfogadja. A szerződés tervezet a felhívás csatolmányaként megtekinthető.
  • Ajánlattevő adja meg a veszélyes- és a nem veszélyes hulladékok szállítására, vagy begyűjtésére, és ártalmatlanítására vonatkozó érvényes hatósági engedélyei számát. Az engedélyek másolatai az ajánlathoz kötelezően csatolandók! Amennyiben Ajánlattevő az 1. sz. mellékletben felsorolt kódú, és típusú hulladékok valamelyikének szállítására, vagy begyűjtésére és ártalmatlanítására a csatolt engedélyei alapján nem jogosult Ajánlatkérő érvénytelennek nyilvánítja az ajánlatot és nem veszi figyelembe az értékelés során! 
  • Ajánlattevő nyilatkozzon, hogy a veszélyes hulladékot ártalmatlanítás céljából tőle átvevő rendelkezik a szükséges, érvényes ártalmatlanítási engedéllyel. Az átvevő szervezet megnevezése, hatósági engedélyeinek száma kötelezően megadandó!
  • Ajánlattevő csatoljon referencianyilatkozatot az ajánlattételi határidőt megelőző 36 hónap során teljesített veszélyes vegyszer hulladék szállításával kapcsolatos legalább 1 db kármentesítésről.
Figyelem!!! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, a szolgáltatás tárgyát, valamint a kármentesítéssel érintett veszélyes hulladék megnevezését.

Fizetési mód: Nyertes ajánlattevő minden egyes megrendelést követő szállítás után, teljesítésigazolást követően számlát állíthat ki, melyet a SZTE a szállítási bizonylattal (SZ/K jegy) ellátott számla kézhezvételétől számított 60 napos fizetési határidővel, átutalással fizet ki. Nyertes ajánlattevő az egyes veszélyes hulladék típusokra adott egységárait a szerződés időtartama alatt nem változtathatja meg. Nyertes ajánlattevő köteles a hulladék típusonként 1 kilogrammra megadott egységárai alapján az egyes megrendeléseket követően ténylegesen elszállított, szállítólevél szerinti mennyiségeknek megfelelően elszámolni. Az egyes hulladékok pontos mennyisége hitelesített mérlegen történő mérésről kiállított szállítólevél alapján kerül megállapításra.



Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Szöllősy Ervin, irodavezető

szollosy.ervin@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Maksa Ágnes, környezetvédelmi szakreferens SZTE Műszaki Igazgatóság Védelmi Iroda, tel: +36 (30) 627-8097

email: maksa.agnes@gmf.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Multigrade Környezetvédelmi Kft., 1114 Budapest, Szabolcska M. u. 10/A. mfsz. 2. (Telephely: 6728 Szeged, Dorozsmai út 35.)
Nyertes ajánlati ár: 13 350 000,-Ft+ÁFA