Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Szolgáltatás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2020/PSZ10580

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: „SZTE tűzoltó készülékeinek, valamint tűzcsapjainak karbantartása/javítása”
Ajánlat sorszáma: SZTE/2020/PSZ10580

Ajánlattételi határidő: 2020. április 15 11:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Felek a szerződést 2020. április 21-től számított 12+12+12 hónap időtartamra kötik. Az első 12 hónap lejártát megelőző 30 napig bármelyik fél jogosult a szerződést felmondással megszűntetni a 12. hónap végére. Amennyiben ilyen felmondás nem történik, úgy a szerződés automatikusan további 12 hónappal meghosszabbodik. A második 12 hónap (azaz összesen 24 hónap) lejártát megelőző 30 napig bármelyik fél jogosult a szerződést rendes felmondással megszüntetni a 24. hónap végére. Amennyiben ilyen felmondás nem történik, úgy a szerződés automatikusan további 12 hónappal meghosszabbodik. A szerződést a 36. hónap lejártával meghosszabbítani nem lehet.

A beszerzés rövid ismertetője:
  • A SZTE kézi tűzoltó készülékeinek felülvizsgálata, javítása. Tűzoltó készülék darabszám kb. 2593 darab
  • Az SZTE tűzcsapjainak (földalatti, földfeletti, tűzcsap szekrények, víztároló medencék) felülvizsgálata, javítása. 775 db. + 1 tűzivíz tároló
  • A fenti mennyiségek a szerződéses időszak alatt változhatnak + / − 5% - ban.


Szükségessége:

Az 2013 évi CXCII. törvény (a tűz elleni védekezésről, a műszaki mentésről és a tűzoltóságról szóló a 1996. évi XXXI. törvény módosítása) valamint a az 54/2014.. (XII.5.) BM rendelettel kiadott Országos Tűzvédelmi Szabályzat (Hatályos 2015.03.05.-től) előírja a kötelezettségeket a jogi személyek valamint a jogi személyiséggel nem rendelkező szervezetek számára. Ennek értelmében: kötelesek a közvetlen tűzvédelmüket szolgáló – jogszabályban, hatósági határozatban előírt – tűzvédelmi berendezést, készüléket, felszerelést, technikai eszközt állandóan üzemképes állapotban tartani, időszaki ellenőrzésükről gondoskodni.

 

Teljesítés ütemezése:

A mindenkori érvényben lévő OTSZ előírása szerint. A vállalkozó feladata, kötelessége, és felelőssége a rendeletben előírt gyakoriság szerinti üzemeltetéssel, karbantartással összefüggő ellenőrzések, felülvizsgálatok, javítások elvégzése.

 

Kapcsolattartó és a teljesítés igazolására jogosult személy:

Pap Róbert irodavezető (Védelmi Iroda) az Egyetemmel szerződéses jogviszonyban álló, tűzvédelmi szaktevékenységet ellátó vállalkozó bevonásával.

 

Az ajánlatadó feladatai

  • Kötelező karbantartások elvégzése (OTSZ és egyéb műszaki ajánlások (TVMI) szerint meghatározott gyakorisággal, és szakmai tartalommal)
  • A vállalkozó által megadott egységáraknak tartalmaznia kell, a felülvizsgálatok, javítások során feltárt hibás alkatrészek javításának vagy cseréjének (készülékeken tömlők, nyomásmérő, szelep, tömítés, tűzcsapon csapok javítása, cseréje stb.) a díját is, ezekért a vállalkozó sem munkadíjat sem alkatrész költséget nem számolhat fel. (kivéve a szándékos károkozást, vagy tűzeset eseténi használat)
  • Karbantartással és felülvizsgálattal kapcsolatos dokumentációs feladatok ellátása, épületenként nyomtatott Üzemeltetési napló, valamint az összes épületről a védelmi iroda számára elektronikus formában átküldve.
  • Vállalkozónak kötelessége felülvizsgálati ütemtervet a megrendelő részére elkészíteni, és jóváhagyatni, a szerződéskötéstől számított 1 hónapon belül. Az első felülvizsgálatot követően 30 napon belül az Egyetemen található tűzoltó készülékek, illetve tűzcsapok számáról exel táblát kell készíteni, melyet elektronikus formában a Védelmi iroda rendelkezésére kell bocsájtani. Vállalkozó az első felülvizsgálat során kísérőt kap az egyetemi épületek megismerése céljából, a többi felülvizsgálatot önállóan végzi.
  • Vállalkozó az épületeket és a benne található készülékeket, tűzcsapokat önállóan felkeresi, a felülvizsgálatot elvégzi, a javításra váró készülékeket, tömlőket saját készletből lecseréli, azt önállóan elszállítja, majd javítás (nyomáspróba) után az Üzemeltetési naplóban rögzített helyre (megfelelő gyári számút) önállóan visszahelyezi, üzemeltetési naplóban rögzíti.
  • Vállalkozó feladata, és kötelessége a felülvizsgálat során tapasztalt, rendellenességek azonnali jelzése a megrendelő felé. (műszaki, esztétikai, ergonómiai eltérés)
  • Elektronikus nyilvántartás bevezetése, az ellenőrzött készülékek saját QR-kódot kapnak, melynek használata során egy mobiltelefon segítségével leolvashatók a készülékek állapotára vonatkozó információk, az Egyetem tűzvédelmi szakembereinek hozzáférés biztosítása az elektronikus nyilvántartáshoz.
  • Nyakgyűrű használatának bevezetése. A készülékeket a közép és teljes körű javítás alkalmával, nyakgyűrűvel kell ellátni.


Letölthető állományok:
Felolvasólap.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

Az ajánlatot a mellékelt „Felolvasólap” tételes beárazásával kérjük megadni.

Az ajánlati árnak tartalmaznia kell a felülvizsgálat rezsi anyag költségeit, valamint az Üzemeltetési napló költségét is.

Az árajánlatban feltüntetett felülvizsgálati, javítási összegnek tartalmaznia kell a kiszállási díjat, az külön nem számolható el.

Ajánlatkérő a soronkénti feladatokra megadott bruttó összegek súlyszámok alapján számított súlyozott mindösszesen összegét fogja értékelni a bírálat során.


További információk:

Ajánlattevővel szembeni elvárások:

  • Ajánlattevő csatoljon referencianyilatkozatot az ajánlattételi felhívás megjelentetését megelőző 12 hónap során egy szerződés alapján végzett tűzoltó készülékek felülvizsgálatáról, javításáról, mely szerződés keretében minimum 1200 db tűzoltó készülék felülvizsgálatát, javítását végezték és, amelyet költségvetési, és/vagy állami tulajdonú szervnél végzett. Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a szolgáltatás tárgyát, a teljesítés idejét tól-ig (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését, és a részéről információt adó személy nevét és elérhetőségét.
  • Ajánlatadó rendelkezzen érvényes ISO 9001 tanúsítvánnyal.

Igazolási mód: Ajánlattevő csatolja az ISO 9001 tanúsítvány másolatát.

  • Ajánlattevő rendelkezzen érvényes szakmai felelősségbiztosítással.

Igazolási mód: Ajánlattevő csatolja a szakmai felelősségbiztosítása, valamint a legutolsó aktuális díj befizetéséről szóló igazolása másolatát.

  • Ajánlattevő legalább 2 fő teljesítést végző szakembere rendelkezzen a szükséges szakmai gyakorlattal és a munka elvégzéséhez szükséges szakmai képesítéssel.

Igazolási mód: Ajánlattevő csatolja a teljesítést végző szakemberei szakmai önéletrajzát, szakirányú végzettséget igazoló bizonyítványa egyszerű másolatát. Szakirányú végzettség: A 45/2011. (XII. 7.) BM rendelet a tűzvédelmi szakvizsgára kötelezett foglalkozási ágakról, munkakörökről, a tűzvédelmi szakvizsgával összefüggő oktatásszervezésről és a tűzvédelmi szakvizsga részletes szabályairól

5. Tűzoltó-vízforrások felülvizsgálatát végzők.

7. Tűzoltó készülékek karbantartását végzők.

Szakvizsga bizonyítvány


Ellenszolgáltatás megfizetésének módja:

Vállalkozó teljesítésigazolást követően havonta 1 db számla benyújtására jogosult az adott hónapban ténylegesen elvégzett feladatok darabszámai alapján az egységárai szerint. A SZTE a számlákat a számla kézhezvételétől számított 60 napos fizetési határidővel, átutalással teljesíti.

Teljesítésigazolás kiállításának a feltétele:

A tűzoltó eszközök helyszíneit ellátja az OTSZ és a Felülvizsgálat karbantartás Tűzvédelmi Műszaki Irányelvben előírtaknak megfelelő, „Tűzoltó készülék, ill. Tűzcsap üzemeltetési napló”-val, azt kitölti, majd vezeti, az irányelvben meghatározott formátummal, adattartalommal és gyakorisággal.

A karbantartásokat minden esetben kitöltött üzemeltetési napló másolatával kell dokumentálni, melyeket a megrendelő kapcsolattartójának kell átadni. Ezen napló másolatok alapján állítható ki teljesítésigazolás. A havi teljesítés feltétele a vállalkozó által megadott ellenőrzési ütemterv szerinti munka elvégzése, és a rendszeradatbázis lista megléte.


Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Szöllősy Ervin, irodavezető

szollosy.ervin@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Pap Róbert, irodavezető SZTE Műszaki Igazgatóság Védelmi Iroda, tel: +36 (62) 544-472

email: pap.robert@gmf.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Novo Pyro-Controll Tűzvédelmi és Szolg. Kft., 2096 Üröm, Görgey u. 27.
Nyertes ajánlati ár: 12 000 000,-Ft+ÁFA