Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Szolgáltatás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2020/PSZ10507

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: A Szegedi Tudományegyetem EFOP-3.5.2-17-2017-00003 azonosítószámú pályázatának könyvvizsgálata
Ajánlat sorszáma: SZTE/2020/PSZ10507

Ajánlattételi határidő: 2020. március 09 10:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: A könyvvizsgálat elvégzésének határideje a pályázat fizikai záró időpontja.

A beszerzés rövid ismertetője:

A beszerzés ismertetése:

A Szegedi Tudományegyetem 2020. évben záruló, EFOP-3.5.2-17 konstrukcióban megvalósuló, felsőoktatási képzések fejlesztése projekt könyvvizsgálata, könyvvizsgálói jelentés elkészítése.


1. A Projekt megvalósulási folyamatának ellenőrzése az alábbiak szerint:

  • A Projekt pénzügyi elszámolásaihoz az SZTE és konzorciumi partnerek (Evangélikus Hittudományi Egyetem, Gál Ferenc Főiskola) dokumentált költségeinek, a források felhasználásának a támogatási szerződésben és 272/2014 Korm. rendeletben meghatározott feltételeinek ellenőrzése,
  • a kötelezettségvállalások (árajánlatok, megrendelések, szerződések stb.) ellenőrzése,
  • a belső szabályozási környezetnek, illetve a Támogató vonatkozó szabályzatainak, eljárásrendjeinek való megfelelőség ellenőrzése,
  • a gazdasági események elkülönített könyvelése megvalósulásának ellenőrzése.

 

2. A Projekt elszámolásainak pénzügyi-számviteli ellenőrzése kiterjed az alábbiakra:

  • A projekttel kapcsolatban felmerült teljesítések, kifizetések, számfejtések dokumentumainak ellenőrzése,
  • az analitikus nyilvántartások kezelésének ellenőrzése,
  • az elkülönített könyvelés és a támogató által elfogadott illetve jóváírt támogatói átutalással rendelkező elszámolásokkal történő egyezőség ellenőrzése (főkönyvi utókalkuláció),
  • a beruházásokkal kapcsolatos tárgyi eszköz-nyilvántartás (üzembe helyezés, aktiválás, értékcsökkenés, leltár) ellenőrzése,
  • a hazai és az Európai Uniós pénzügyi-számviteli vonatkozású jogszabályi előírások érvényesítése.

 

3. Egyéb feladatok:

  • Konzultációs rendelkezésre állás a szerződés időtartama alatt, a könyvvizsgálat kompetenciájába tartozó problémák telefonon történő megbeszélése, illetve e-mail, levél útján történő tisztázása az Ajánlatkérő erre irányuló megkeresésétől számított 5 munkanapon belül,
  • A projekt befejezésekor projektszintű könyvvizsgálat elvégzése, a záró audit jelentés elkészítése,
  • A Megbízott vállalja, hogy a záró kifizetési kérelmek Támogató általi hiánypótlása, korrekciói alapján megfogalmazott módosítási igények átvezetését követően a záró könyvvizsgálati jelentést térítésmentesen felülvizsgálja és módosítja.


Teljesítések helye:

  • Evangélikus Hittudományi Egyetem 1141 Budapest, Rózsavölgyi köz 3.
  • Gál Ferenc Főiskola 6720 Szeged, Dóm tér 6.
  • Szegedi Tudományegyetem 6720 Szeged, Dugonics tér 13.

Kérjük, hogy Ajánlattevő a mellékelt specifikáció alapján nyújtsa be ajánlatát.


Pályázati forrás: EFOP-3.5.2-17-2017-00003, „Duális és gyakorlatorientált felsőoktatási képzések fejlesztése és oktatási innováció a szociális munka és a segítő szakmák terén a Dél-alföldi régióban” projekt.

 

Az ellenőrizendő projekt alapadatai:

  • Projektazonosító: EFOP-3.5.2-17-2017-00003
  • Projekt címe: „Duális és gyakorlatorientált felsőoktatási képzések fejlesztése és oktatási innováció a szociális munka és a segítő szakmák terén a Dél-alföldi régióban”
  • Támogatás összege (bruttó): 392.322.115 Ft
  • A projekt fizikai befejezésének határideje: 2020.03.31.*

 

*Felmerült a projekt fizikai zárásának hosszabbítási lehetősége az SZTE 15/KEF eljárás keretében beszerzett eszközök teljesítési dátumának vis major (Koronavírus miatti gyártói és szállítási fennakadások) késedelme miatt. A projekt hosszabbítást (melynek mértéke előre láthatóan maximum 3 hónap) kérjük az ajánlat benyújtásakor figyelembe venni. A hosszabbítás tényéről a nyertes ajánlattevőt a szerződéskötéskor tájékoztatjuk.

 

Ajánlattevővel szembeni elvárások: Lásd: mellékelt specifikáció.

Ajánlatkérő a megajánlott bruttó könyvvizsgálói díjakat fogja értékelni a bírálat során és a legalacsonyabb összegű ajánlatot adó Ajánlattevőt hirdeti nyertesnek.


Figyelem! Az ajánlati árnak tartalmaznia kell a könyvvizsgálókra előírt jogszabályi és szakmai szabályok szerinti teljes szolgáltatást. Minden, a könyvvizsgálattal kapcsolatban felmerült egyéb költség az Ajánlattevőt terheli.


Letölthető állományok:
Műszaki specifikáció.pdf
Felolvasólap.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás. Az ellenszolgáltatás összegét a csatolt Felolvasólap beárazásával kérjük megadni.

Ajánlatkérő a mindösszesen megadott bruttó árakat fogja értékelni a bírálat során.


További információk:

Fizetési feltételek: Nyertes ajánlattevő a könyvvizsgálatáról teljesítésigazolást követően 1 db számla benyújtására jogosult, melyet ajánlatkérő a számla kézhezvételét követő 60 napon belül átutalással teljesít. Az ajánlatkérő előleget nem biztosít.


Az ajánlat benyújtásához szükséges dokumentumok:

  • Felolvasólap





Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Szöllősy Ervin, irodavezető

szollosy.ervin@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Tamás Éva, titkársági asszisztens SZTE ETSZK Dékáni Hivatal, tel: +36 (62) 545-025, +36 (62) 544-000/5025

email: titkarsag@etszk.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: EAST-AUDIT Zrt., 4025 Debrecen, Széchenyi utca 15.
Nyertes ajánlati ár: 200 000,-Ft+ÁFA