1. rész:
SZTE Nemzetközi és Közkapcsolati Igazgatóság számára:
Google ads rendszerben reklámok készítése, és elhelyezése a google hirdetési felületein. Facebook és instagram reklámok készítése és elhelyezése.
Üzletviteli tanácsadás: Google ads reklámfiókok beállítása a google.com oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt.
Facebook és instagram reklámok készítése, és elhelyezése a www.facebook.com és az instagram.com közösségi portál reklámfelületein a megadott fiókokban.
Üzletviteli tanácsadás: Facebook és instagram reklámfiókok beállítása a www.facebook.com közösségi oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt.
A kampányban a fióknyitással és a menedzseléssel együtt a hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszeg: 9.000.000,- Ft + Áfa
A rendelkezésre álló keretösszeget teljes egészében fel kell használni a kampány során, tervezetten az alábbiak szerint:
A kampány részteljesítési időszakai*:
Részkampányok |
Időszak kezdete |
Időszak vége |
Keretösszeg nettó Ft |
Keresztféléves felvételi kampány* |
Szerződéskötéstől |
2019. november közepe |
250000 |
SZTE Nyílt Nap kampány** |
Szerződéskötéstől |
2019. november vége |
500000 |
Felvételi kampány* |
2019. november közepe |
2020. február |
2500000 |
Jelentkezz első helyen az SZTE-re – sorrendmódosítás* |
2020. május |
2020. július |
250000 |
SZTE Pótfelvételi* |
2020. július |
2020. augusztus |
500000 |
Általános felvételi image támogatás |
Szerződéskötéstől |
2020. augusztus |
2000000 |
Nemzetközi felsőoktatási vásárokon való megjelenés a adott országban |
Szerződéskötéstől |
2020. március |
1000000 |
Stipendium Hungarikum Ösztöndíjprogram kampánya |
2019. december |
2020. február |
500000 |
Jelentkezési Felhívás Felvi-n kívüli teljes képzésekre |
2020. január |
2020. április |
1500000 |
Mindösszesen |
9000000 |
*A kampányok teljesítési időpontjai az Oktatási Hivatal időpont változtatásai miatt változhatnak.
**A kampány időszaka az SZTE Nyílt Nap időpontjától függően változhat
Figyelem! A pontos dátum szerint megadott kampányidőszakok esetleges időpont változásáról Megrendelő minden esetben írásban értesíti a Vállalkozót.
2. rész:
SZTE Gazdaságtudományi Kar számára:
Google ads rendszerben reklámok készítése, és elhelyezése a google hirdetési felületein. Facebook és instagram reklámok készítése és elhelyezése.
Üzletviteli tanácsadás: Google ads reklámfiókok beállítása a google.com oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt.
Facebook és instagram reklámok készítése, és elhelyezése a www.facebook.com és az instagram.com közösségi portál reklámfelületein a megadott fiókokban.
Üzletviteli tanácsadás: Facebook és instagram reklámfiókok beállítása a www.facebook.com közösségi oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt.
A kampányban a fióknyitással és a menedzseléssel együtt a hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszeg: 1.050.000,- Ft + Áfa
A rendelkezésre álló keretösszeget teljes egészében fel kell használni a kampány során, tervezetten az alábbiak szerint:
A kampány részteljesítési időszakai*:
Részkampányok |
Időszak kezdete |
Időszak vége |
Keretösszeg nettó Ft |
Keresztféléves felvételi kampány* |
Szerződéskötéstől |
2019. november |
50000 |
Általános felvételi kampány* |
2019. december |
2020. február |
300000 |
Pótfelvételi és beiratkozási kampány* |
2020. július |
2020. augusztus |
100000 |
Külföldi hallgatók beiskolázása |
2019. december |
2020. május |
600000 |
Mindösszesen |
1050000 |
*A kampányok teljesítési időpontjai az Oktatási Hivatal időpont változtatásai miatt változhatnak.
Figyelem! A pontos dátum szerint megadott kampányidőszakok esetleges időpont változásáról Megrendelő minden esetben írásban értesíti a Vállalkozót.
3. rész:
Mérnöki Kar számára:
Google ads rendszerben reklámok készítése, és elhelyezése a google hirdetési felületein. Facebook és instagram reklámok készítése és elhelyezése.
Üzletviteli tanácsadás: Google ads reklámfiókok beállítása a google.com oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt.
Facebook és instagram reklámok készítése, és elhelyezése a www.facebook.com és az instagram.com közösségi portál reklámfelületein a megadott fiókokban.
Üzletviteli tanácsadás: Facebook és instagram reklámfiókok beállítása a www.facebook.com közösségi oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt.
A kampányban a fióknyitással és a menedzseléssel együtt a hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszeg: 1.200.000,- Ft + Áfa
A kampány részteljesítési időszakai*:
Részkampányok |
Időszak kezdete |
Időszak vége |
Keretösszeg nettó Ft |
Keresztféléves felvételi kampány* |
Szerződéskötéstől |
2019. november |
100000 |
MK nyílt napok hirdetése |
2019. november |
2020. január |
150000 |
Általános felvételi kampány* |
2019. december |
2020. február |
500000 |
Angol nyelvű képzések kampánya |
2020. február |
2020. február |
300000 |
Angol nyelvű képzések kampánya |
2020. július |
2020. augusztus |
100000 |
Pótfelvételi SZTE MK* |
2020. július |
2020. augusztus |
50000 |
Mindösszesen |
1200000 |
*A pontos kampányidőszakról a Kar és a vállalkozó a kampányt megelőzően írásban egyeztet. A kampány teljesítési időpontja az Oktatási Hivatal időpont változtatásai miatt változhat.
Figyelem! Az esetleges időpont változtatás(ok)ról Megrendelő minden esetben írásban értesíti a Vállalkozót.
4. rész:
SZTE Általános Orvostudományi Kar számára:
Google ads rendszerben reklámok készítése, és elhelyezése a google hirdetési felületein. Facebook és instagram reklámok készítése és elhelyezése.
Üzletviteli tanácsadás: Google ads reklámfiókok beállítása a google.com oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt.
Facebook és instagram reklámok készítése, és elhelyezése a www.facebook.com és az instagram.com közösségi portál reklámfelületein a megadott fiókokban.
Üzletviteli tanácsadás: Facebook és instagram reklámfiókok beállítása a www.facebook.com közösségi oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt.
A kampányban a fióknyitással és a menedzseléssel együtt a hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszeg: 1.200.000,- Ft + Áfa
A rendelkezésre álló keretösszeget teljes egészében fel kell használni a kampány során, tervezetten az alábbiak szerint:
A kampány részteljesítési időszakai*:
Részkampányok |
Időszak kezdete |
Időszak vége |
Keretösszeg nettó Ft |
Nemzetközi beiskolázás |
2020. január |
2020. április |
900000 |
ÁOK Nyílt nap kampány** |
Szerződéskötéstől |
2019. november |
100000 |
ÁOK általános felvételi kampány* |
2020. január |
2020. február |
200000 |
Mindösszesen |
1200000 |
*A kampányok teljesítési időpontjai az Oktatási Hivatal időpont változtatásai miatt változhatnak.
**A pontos kampányidőszakról a szervezeti egység és a vállalkozó a kampányt megelőzően írásban egyeztet. A kampány időszaka az SZTE ÁOK Nyílt Nap időpontjától függően változhat
Figyelem! A pontos dátum szerint megadott kampányidőszakok esetleges időpont változásáról Megrendelő minden esetben írásban értesíti a Vállalkozót.
5. rész:
SZTE Bartók Béla Művészeti Kar számára:
Google ads rendszerben reklámok készítése, és elhelyezése a google hirdetési felületein. Facebook és instagram reklámok készítése és elhelyezése.
Üzletviteli tanácsadás: Google ads reklámfiókok beállítása a google.com oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt.
Facebook és instagram reklámok készítése, és elhelyezése a www.facebook.com és az instagram.com közösségi portál reklámfelületein a megadott fiókokban.
Üzletviteli tanácsadás: Facebook és instagram reklámfiókok beállítása a www.facebook.com közösségi oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt.
A kampányban a fióknyitással és a menedzseléssel együtt a hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszeg: 100.000,- Ft + Áfa
A rendelkezésre álló keretösszeget teljes egészében fel kell használni a kampány során, tervezetten az alábbiak szerint:
A kampány részteljesítési időszakai*:
Részkampányok |
Időszak kezdete |
Időszak vége |
Keretösszeg nettó Ft |
Nemzetözi beiskolázási kampány* |
2020. január |
2020. június |
100000 |
Mindösszesen |
100000 |
*A pontos kampányidőszakról a szervezeti egység és a vállalkozó a kampányt megelőzően írásban egyeztet.
Figyelem! A pontos dátum szerint megadott kampányidőszakok esetleges időpont változásáról Megrendelő minden esetben írásban értesíti a Vállalkozót.
Kapcsolattartás: Az ajánlatkérő a kampányidőszakok előtt és a kampányidőszakok alatt legalább kétheti rendszerességgel személyes találkozót kezdeményezhet Szegeden, ahol az adott kampányidőszakban résztvevő felek elmondhatják az igényeiket és elképzeléseiket és a kampány céljait.
Figyelem! Valamennyi rész esetében a részteljesítési időszakokra megadott hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszegek tervezettek, melyek változtatásának jogát a Megrendelő fenntartja. Az egyes részekre mindösszesen megadott keretösszeg változatlansága mellett az azokon belüli részteljesítési időszakok hirdetési keretösszegei változhatnak, mely változást/változtatásokat felek kötelesek a teljesítésigazolásban rögzíteni. Bármely rész részteljesítési időszaka hirdetési keretösszegének a változása esetén a fennmaradó összeg az adott rész még hátralévő részteljesítési időszakában/időszakaiban felhasználható. A használt reklámfelületek és eszközök arányáról a felek minden esetben egyeztetnek a kampányok során. A kampányok pénzügyi állapotáról a vállalkozó folyamatosan tájékoztatja a megrendelőt.
bírálati szempont | súlyszám | leírás |
---|---|---|
legalacsonyabb összegű ajánlati ár | 5 |
Ajánlati ár az 1. 2. 3. 4. 5. részre mindösszesen, a kampányfiókok nyitására és a kampánymenedzselésre vonatkozóan (reklámadóval együtt): ………,- Ft + Áfa Ajánlatkérő a 1. 2. 3. 4. 5. rész fiókjainak nyitására és a kampánymenedzselésére (reklámadóval együtt) mindösszesen megajánlott bruttó ajánlati árakat fogja értékelni. |
2. Az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap alatt menedzselt és teljesített Facebook és instagram ppc kampányok során bruttó forintban elköltött hirdetési összegek: ……… Ft | 1 | Figyelem! Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap alatt a Facebook és instagram közösségi oldalon véghezvitt kampányai során mekkora összeget költött hirdetésre bruttó forintban. |
3. Az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap alatt menedzselt és teljesített google ads ppc kampányok során bruttó forintban elköltött hirdetési összegek: ………,- Ft | 1 | Figyelem! Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap alatt a google ads hirdetési felületen véghezvitt kampányai során mekkora összeget költött hirdetésre bruttó forintban. |
Figyelem! Az 1. bírálati szempont szerinti kampányfiókok nyitására és a kampánymenedzselésre vonatkozó ajánlati árat az 1., 2., 3., 4. és 5. részre mindösszesen, a mellékelt felolvasólap kitöltésével kérjük megadni. A reklámadó összegét kérjük, szintén ebbe a részbe kalkulálják a pályázók.
Pontozási szabályozás:
Az adott szempont szerinti legkedvezőbb értéket elérő ajánlattevő 10 pontot kap, míg a többi az ajánlatához képesti arányosított pontot, mely felszorzásra kerül a súlyszámmal. Az egyes szempontok szerint kapott pontértékek összeadását követően a legtöbb pontot kapott ajánlattevő a nyertes.
Ajánlatkérő az összességében legelőnyösebb ajánlatot hirdeti nyertesnek.
Ajánlatkérő a kiírás tárgyát képező 5 rész tekintetében összességében 1 nyertest hirdet. A részekre történő ajánlattétel lehetősége kizárt. Ajánlatkérő azt az ajánlatot, amely a 5 rész közül bármelyikre nem tartalmaz ajánlati árat érvénytelennek nyilvánítja és nem veszi figyelembe az értékelés során.
Az ajánlattevővel szembeni elvárások
Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, a szolgáltatás tárgyát, továbbá az ellenszolgáltatás összegét.
Igazolási mód: Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy megfelel a fenti alkalmassági feltételnek.
Igazolási mód: Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy megfelel a fenti alkalmassági feltételnek. Figyelem! Ajánlattevő adja meg a Felsőoktatási Intézmény nevét, és a részéről információt adó személy nevét, elérhetőségét!
Igazolási mód: Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy nincs fennálló, lejárt fizetési kötelezettsége a Szegedi Tudományegyetem felé.
Igazolási mód: Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy reklámközvetítőnek minősül, valamint ha amennyiben a Ratv. vonatkozó rendelkezése alapján reklámadó bevallási és fizetési kötelezettség terheli, úgy e kötelezettségének a reklámadóról szóló hatályos jogszabályoknak megfelelően eleget tesz. Továbbá nyilatkozzon, hogy ajánlatát a hatályos törvény és jogszabályoknak eleget téve adta.
A teljesítés feltétele: A nyertes pályázó a PTK szerinti teljesítés hiteles bemutatása érdekében a kampány során alkalmazott google ads és Facebook hirdetési fiókokba betekintési hozzáférést bocsát a megrendelő részére a teljes kampányidőszakra. A kampányok lezárásakor, a számlázás előtt pedig részletes összefoglalást nyújt be a megrendelő részére. Az összefoglaló tartalmazza kampányonként a kampány során alkalmazott hirdetések szövegét és a kulcsszavak listáját valamint a hirdetésekhez kapcsolódó demográfiai szűréseket, valamint a kattintások számát, a CTR és átlagos CPC adatokat. A megrendelő ezen részletes kampány összefoglaló birtokában állítja ki a teljesítésigazolást.
Fizetési feltételek: Vállalkozó valamennyi részteljesítés tekintetében előlegszámla beadásra jogosult a részteljesítés keretösszegének maximum 50 %-os mértékig. Vállalkozó vállalja, hogy az előleg elszámolásra a pénzügyi és számviteli előírások szerinti előlegszámlát állít ki. Vállalkozó a kiírás tárgyát képező feladatok elvégzéséről teljesítésigazolást követően valamennyi rész tekintetében részteljesítésenként 1-1 db számlát, mindösszesen az 1. részre vonatkozóan 9 db, a 2. részre vonatkozóan 4 db, a 3. részre vonatkozóan 6 db, a 4. részre vonatkozóan 3 db, az 5. részre vonatkozóan 1 db számlát nyújthat be (külön feltüntetve rajta a munka díját és a kampány során elköltött hirdetési összegeket), melyeket a SZTE a számla kézhezvételétől számított 30 napon belüli fizetési határidővel, átutalással teljesít. Vállalkozó a benyújtott számlákban feltünteti az előleggel való elszámolást.
Valamennyi rész esetében a részteljesítési időszakokra megadott hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszegek tervezettek, melyek változtatásának jogát a Megrendelő fenntartja. Az egyes részekre mindösszesen megadott keretösszeg változatlansága mellett az azokon belüli részteljesítési időszakok hirdetési keretösszegei változhatnak, mely változást/változtatásokat felek kötelesek a teljesítésigazolásban rögzíteni. Bármely rész részteljesítési időszaka hirdetési keretösszegének a változása esetén a fennmaradó összeg az adott rész még hátralévő részteljesítési időszakában/időszakaiban felhasználható.
Az ajánlat elvárt tartalma
Nyertes ajánlattevő: Onlinemarketing.hu Kft., 1068 Budapest, Benczúr u. 35.
Nyertes ajánlati ár: 12 550 000,-Ft+ÁFA
SZTE Gazdasági Szervezet
6720 Szeged, Horváth M. u. 1/B