Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Szolgáltatás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2019/PSZ09772

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: „Az ELI Science Parkban kialakítás alatt lévő Járműipari Kompetencia Központ (JKK) jelenleg már telepített berendezésének javítása/karbantartása eseti megrendelés alapján”
Ajánlat sorszáma: SZTE/2019/PSZ09772

Ajánlattételi határidő: 2019. április 18 12:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: A szerződéskötés időpontjától számított 1 évig. Amennyiben a teljesítés a szerződéses időszak alatt mindkét fél megelégedésére történik, és az 1 éves időszak lejártát megelőző 30 napig írásban történő elégedetlenségi megkeresés egyik fél részéről sem történik, úgy a szerződés automatikusan további 1 évig meghosszabbodik.

A beszerzés rövid ismertetője:

Az ELI Science Parkban kialakítás alatt lévő Járműipari Kompetencia Központ (JKK) jelenleg már telepített berendezésének javítása/karbantartása eseti megrendelés alapján, az alábbiak szerint

  • A javítással/karbantartással érintett berendezés: konténeres motor tesztpad, valamint a kiterjesztett működési környezetének minden olyan egysége, részegysége, mely a stabil és gazdaságos működéshez szükséges.
  • A Járműipari Kompetencia Központ címe: Szeged, Budapesti út 5.
  • A szerződés keretösszege: nettó 6.000.000,- Ft/2 év. Megrendelő a szerződéses időszak alatt nem rendelhet meg olyan szolgáltatást, amellyel a szerződés keretében beszerzett szolgáltatás mindösszesen ellenértéke meghaladja a nettó 6.000.000,- Ft-os keretösszeget. Amennyiben a szerződéses időszak lejártát megelőzően a megrendelt szolgáltatások mindösszesen ellenértéke eléri a keretösszeget a szerződés automatikusan megszűnik.
  • Vállalkozó az óradíjon felül jogosult leszámlázni a javítások/karbantartások során felhasznált anyagok, alkatrészek, részegységek költségét is, mely anyagok alkatrészek, részegységek költségéről előzetesen köteles egyeztetni a Megrendelő képviselőjével.

 

Szerződéses feltételek:

  • Vállalkozó köteles biztosítani az elektronikus kapcsolattartás lehetőségét Megrendelő részére.
  • Megrendelő az eseti megrendelés alapján elvégzendő szolgáltatásokhoz szükséges információkat, előzetes elvárásokat elektronikus formában bocsátja Vállalkozó részére.
  • Hibás teljesítésnek számít, ha a Vállalkozó által elvégzett javítás/karbantartás eredményeként az éritett berendezés, egység, részegység nem teljesíti Megrendelő előzetes elvárásait. A hibás teljesítést Vállalkozó azonnal köteles javítani. Megrendelő jogosult a szerződést azonnali hatállyal felmondani, amennyiben Vállalkozó kétszer hibásan teljesít.
  • Vállalkozó köteles a szolgáltatás rezsióradíját a szerződéses időszak alatt azonos szinten tartani, azon nem emelhet.
  • Vállalkozó az elvégzett javításokra/karbantartásokra rendeltetésszerű használat mellett 6 hónap garanciát vállal.
  • Megrendelő jogosult a szerződést indoklás nélkül 30 napos felmondási határidővel felmondani.


Letölthető állományok:
Felolvasólap.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

Az ellenszolgáltatás összegét a mellékelt felolvasólap beárazásával kérjük megadni.

Ajánlatkérő a táblázat minden egyes tételére megadott bruttó egységárak és súlyszámok alapján számított súlyozott mindösszesen összegét fogja értékelni a bírálat során.


További információk:

Alkalmassági feltételek:

  • Ajánlattevő cég rendelkezzen a tevékenységére vonatkozó ISO 9001 tanúsítvánnyal.

Igazolási mód: Ajánlattevő csatolja az ISO 9001 tanúsítványa másolatát.

  • Ajánlattevő rendelkezzen főállásban foglalkoztatott legalább 1 fő gépész és/vagy villamos mérnök végzettségű munkatárssal.

Igazolási mód: Ajánlattevő csatolja a szakember önéletrajzát, valamint a végzettségét igazoló dokumentuma másolatát.

  • Ajánlattevő csatoljon egyszerű referencianyilatkozatot az ajánlattételi felhívás megjelentetését megelőző 15 év során végzett legalább 1 db garázsipari tevékenységről.

Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, elérhetőségét, valamint a szolgáltatás tárgyát.

 

Ajánlatkérő jogosult a Szegedi Tudományegyetem EU-s és egyéb pályázati forrásból megvalósuló, eljárás tárgya szerinti szolgáltatás megrendelése esetében a jelen eljárást alkalmazni.

Fizetési feltételek:

Vállalkozó minden egyes megrendelés teljesítését követően, teljesítésigazolás után számlát állíthat ki, melyet a SZTE a számla kézhezvételétől számított 60 napos fizetési határidővel, átutalással fizet ki. Vállalkozó az eseti javításra/karbantartásra adott rezsióradíját a szerződés időtartama alatt nem változtathatja meg. Vállalkozó köteles a megadott óradíja alapján az egyes javítások/karbantartások tényleges időtartamának megfelelően elszámolni. A javítás/karbantartás tényleges időtartama a teljesítésigazolásban kerül rögzítésre. Vállalkozó az óradíjon felül jogosult leszámlázni a javítások/karbantartások során felhasznált anyagok, alkatrészek, részegységek költségét is, melyek költségéről előzetesen köteles egyeztetni (hivatalos árajánlat formájában) Megrendelő képviselőjével.



Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Szöllősy Ervin, irodavezető

szollosy.ervin@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Balázs Ádámné, ügyviteli alkalmazott SZTE TTIK Fizikai Intézet Optikai és Kvantumelektronikai Tanszék, tel: +36 (62) 544-665, +36 (62) 544-000/4665

email: gorabea@titan.physx.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: ENERGOTEST Diagnosztikai és Automatizálási Kft., 2330 Dunaharaszti, Gomba u. 4.
Nyertes ajánlati ár: 6 000 000,-Ft+ÁFA