Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Szolgáltatás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2019/PSZ09639

Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: „A Szegedi Tudományegyetem telephelyeiről állati melléktermék (állati tetem és alom) elszállítása és ártalmatlanítása/ártalmatlaníttatása”
Ajánlat sorszáma: SZTE/2019/PSZ09639

Ajánlattételi határidő: 2019. március 04 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Felek a szerződést 2019. március 08-tól számított 2 évig tartó időszak. Amennyiben a teljesítés a szerződéses időszak alatt mindkét fél megelégedésére történik, és a 2 éves időszak lejártát megelőző 30 napig írásban történő elégedetlenségi megkeresés egyik fél részéről sem történik, úgy a szerződés automatikusan további 1 évig meghosszabbodik.

A beszerzés rövid ismertetője:

A SZTE Kötelezettségvállalási Szabályzata alapján amennyiben a szerződéses ajánlat értéke meghaladja a bruttó 2 mft-ot érvényes szerződés csak az SZTE Kancellár jóváhagyásával köthető. Erre tekintettel tájékoztatjuk a Szolgáltatót/Szállítót, hogy a kancellári jóváhagyás elmaradása esetén a szerződést a Megrendelőnek nem áll módjában megkötni.

 

A Szegedi Tudományegyetem telephelyeiről állati melléktermék (állati tetem és alom) elszállítása és ártalmatlanítása/ártalmatlaníttatása, az alábbiak szerint:

 

Telephely

Szállítások 2019.évben várható gyakorisága (alkalom)

2018. évben keletkezett mennyiség (kg)

ÁOK Elméleti Intézetek

Anatómiai Intézet-Kossuth Lajos sgt. 40.

 

3753

Farmakológiai Intézet-Dóm tér 12.

7690

Biokémiai Intézet-Dóm tér 9.

4159

Élettani Intézet-Dóm tér 10.

602

Kórélettani Intézet-Semmelweis u. 1.

5420

Orvosi Mikrobiológiai Intézet-Dóm tér 10.

41

Orvosi Informatikai Központ Szeged, Korányi fasor 9.

575

Sebészeti Műtéttani Intézet-Pécsi u. 4.

2892

Népegészségtani Intézet-Dóm tér 10.

30

Sejtbiológiai Intézet-Pécsi u. 4.

70

Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ

I. sz. Belgyógyászati Klinika-Korányi fasor 8-10.

 

0

Szemészeti Klinika-Korányi fasor 11.

0

Neurológiai Klinika-Semmelweis u. 6.

82

ÁOK és Szent-Györgyi Albert Klin. Közp. össz.:

52 alkalom (hetente egyszer)

25.014

GYTK-Eötvös u. 6.

6 alkalom (eseti megrendelés)

750

DNT-Tisza Lajos krt. 111.

8 alkalom (eseti megrendelés)

298

TTIK Élettan-Középfasor 52.

3 alkalom (eseti megrendelés)

460

 

A szerződéses időszak alatt keletkező állati melléktermék mennyisége és szállítási gyakorisága előre nem tervezhető, ezért Ajánlatkérő fenntartja a jogát, hogy a fenti táblázatban megadott mennyiségektől eltérő mennyiségek elszállítását a fentitől eltérő gyakorisággal fogja ténylegesen megrendelni a szerződéses időszak alatt. Kivéve az ÁOK Elméleti Intézeteit, valamint a Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ Klinikáit, mely 13 telephelyről folyamatosan, heti egyszeri alkalommal történik a szállítás. A heti egyszeri szállítás alkalmával Ajánlattevő a megnevezett 13 telephely közül onnan köteles begyűjteni az állati mellékterméket ahonnan hozzá előzetesen szállítási igény érkezett. Függetlenül az igénylő egységek számától az adott heti egyszeri szállítás 1 alkalomnak minősül, melyet a megadott egységáron számolhat el.

 

Főbb szerződéses feltételek:

  • Amennyiben a teljesítés a szerződéses időszak alatt mindkét fél megelégedésére történik, és a 2 éves időszak lejártát megelőző 30 napig írásban történő elégedetlenségi megkeresés egyik fél részéről sem történik, úgy a szerződés automatikusan további 1 évig meghosszabbodik.
  • Megrendelő jogosult a szerződést indoklás nélkül 30 napos felmondási határidővel írásban felmondani.
  • Vállalkozó az 1 alkalomra megadott vállalkozási díját a szerződés időtartama alatt nem változtathatja meg.
  • A felhívásban és a szerződés tervezetben felsorolt telephelyek száma felmerülő, új igény esetén bővülhet.


Letölthető állományok:
Szerz.terv.(állati melléktermék).doc
Felolvasólap.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

Az ellenszolgáltatás összegét a mellékelt „Felolvasólap” beárazásával kérjük megadni.

Ajánlatkérő az 1 alkalomra megadott bruttó szállítási és ártalmatlanítási/ártalmatlaníttatási díjakat fogja értékelni a bírálat során. Az 1 alkalomra megadott díjnak fedezetet kell nyújtania az állati melléktermék SZTE fent felsorolt telephelyeiről az ártalmatlanítást végző cég telephelyére történő átszállítására, beleértve a felrakodás, a célállomáson történő lerakodás, az ártalmatlanítás/ártalmatlaníttatás, valamint a szállító jármű higiéniai követelményeknek megfelelő fertőtlenítésének a költségeit is.


További információk:

Alkalmassági feltételek:

  • Ajánlattevő nyilatkozzon, hogy kötelezettséget vállal a felhívásban lévő szerződéstervezet megkötésére és teljesítésére, melynek tartalmát megismerte és fenntartások nélkül elfogadja. A szerződés tervezet a felhívás csatolmányaként megtekinthető.
  • Ajánlattevő adja meg a Csongrád Megyei Kormányhivatal Népegészségügyi és Élelmiszerlánc-biztonsági Főosztály Élelmiszerlánc-biztonsági és Állategészségügyi Osztály (6724 Szeged, Vasas Szent Péter u. 9., Tel.: (62) 680-800) által az undort keltő anyagok begyűjtésére vonatkozó, továbbá a közúti szállítóeszközre kiadott érvényes engedélye számát.


Fizetési mód: Vállalkozó a GYTK, TTIK, valamint DNT esetében minden egyes megrendelést követő szállítás után, a leigazolt kereskedelmi okmány alapján – mely a számla alapbizonylatát fogja képezni – számlát állíthat ki, melyet a SZTE a számla kézhezvételétől számított 60 napos fizetési határidővel, átutalással fizet ki. Az ÁOK és Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ esetében a folyamatos, heti egyszeri szállításról havonta a leigazolt Átadás-átvételi lap/szállítólevél és a Kereskedelmi okmány alapján – melyek a számla alapbizonylatát fogják képezni – 1 db számlát állíthat ki a SZTE Műszaki Igazgatóság Védelmi és Szállítási Iroda (Szeged, Tisza L. krt. 47.) részére, melyet a SZTE a számla kézhezvételétől számított 60 napos fizetési határidővel, átutalással fizet ki. Vállalkozó ebben az esetben a havi szállítás összegéről az Átadás-átvételi lap adatain alapuló, az ÁOK Elméleti Intézeteiből és a Szent-Györgyi Albert Klinikai Központból összesen elszállított melléktermék mennyisége alapján és ennek megfelelően köteles 1 db számlát kiállítani. Vállalkozó az egy alkalomra adott vállalkozási egységárát a szerződés időtartama alatt nem változtathatja meg.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Szöllősy Ervin, irodavezető

szollosy.ervin@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Maksa Ágnes, környezetvédelmi szakreferens SZTE Műszaki Igazgatóság Védelmi és Szállítási Iroda, tel: +36 (30) 627-8097

email: maksa.agnes@gmf.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: ATEV Fehérjefeldolgozó Zrt., 1097 Budapest, Illatos út 23.
Nyertes ajánlati ár: 10 629 621,-Ft+ÁFA