Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Szolgáltatás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2018/PSZ09334

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: „PPC kampányok létrehozása és futtatása google ads és Facebook rendszerekben az SZTE Nemzetközi és Közkapcsolati Igazgatóság, SZTE Gazdaságtudományi Kar, SZTE Mérnöki Kar, a SZTE Juhász Gyula Pedagógusképző Kar, valamint SZTE Egyetemi Életvezetési Tanácsadó Központ részére”
Ajánlat sorszáma: SZTE/2018/PSZ09334

Ajánlattételi határidő: 2018. október 31 11:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: A szerződéskötés időpontjától 2019. augusztus 31-ig. Az egyes részek részteljesítési időszakai az Oktatási Hivatal időpont változtatásai miatt változhatnak. Ez esetben a változtatással érintett részteljesítési határidő automatikusan meghosszabbodik az Oktatási Hivatal által megadott új időpont függvényében.

A beszerzés rövid ismertetője:

1. rész:

SZTE Nemzetközi és Közkapcsolati Igazgatóság számára:

Google ads rendszerben reklámok készítése, és elhelyezése a google hirdetési felületein.

Üzletviteli tanácsadás: Google ads reklámfiókok beállítása a google ads hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt.

Facebook reklámok készítése, és elhelyezése a Facebook közösségi portál reklámfelületein.

Üzletviteli tanácsadás: Facebook reklámfiókok beállítása a facebook közösségi oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt

A kampányban a fióknyitással és a menedzseléssel együtt a hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszeg: 4.074.803,- Ft + Áfa

A rendelkezésre álló keretösszeget teljes egészében fel kell használni a kampány során, tervezetten az alábbiak szerint:

A kampány részteljesítési időszakai*:

  • Szerződéskötés időpontjától – 2018. november***: Keresztféléves felvételi kampány. A kampányrészben a hirdetési tevékenységre tervezetten elkölteni kívánt keretösszeg: 250.000,- Ft + Áfa
  • 2018. november – 2018. december**: SZTE Nyílt Nap hirdetése. A kampányrészben a hirdetési tevékenységre tervezetten elkölteni kívánt keretösszeg: 500.000,- Ft + Áfa
  • 2018. december – 2019. február 15.***: Felvételi kampány. A kampányrészben a hirdetési tevékenységre tervezetten elkölteni kívánt keretösszeg: 1.250.000,- Ft + Áfa
  • 2018. december – 2019. február***: Nemzetközi felvételi kampány. A kampányrészben a hirdetési tevékenységre tervezetten elkölteni kívánt keretösszeg: 1.574.803,- Ft + Áfa
  • 2019. július – 2019. augusztus: Pótfelvételi és beiratkozási kampány. A kampányrészben a hirdetési tevékenységre tervezetten elkölteni kívánt keretösszeg: 500.000,- Ft + Áfa

*A kampányok teljesítési időpontjai az Oktatási Hivatal időpont változtatásai miatt változhatnak.

**A kampány időszaka az SZTE Nyílt Nap időpontjától függően változhat

***A pontos kampányidőszakról az Egyetem és a vállalkozó a kampányt megelőzően írásban egyeztet. A kampány végdátuma az Oktatási Hivatal időpont változtatása miatt változhat.

Figyelem! A pontos dátum szerint megadott kampányidőszakok esetleges időpont változásáról Megrendelő minden esetben írásban értesíti a Vállalkozót.

 

2. rész:

SZTE Gazdaságtudományi Kar számára:

Google ads rendszerben reklámok készítése, és elhelyezése a google hirdetési felületein.

Üzletviteli tanácsadás: Google ads reklámfiókok beállítása a google ads hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt.

Facebook reklámok készítése, és elhelyezése a facebook közösségi portál reklámfelületein.

Üzletviteli tanácsadás: Facebook reklámfiókok beállítása a facebook közösségi oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt

A kampányban a fióknyitással és a menedzseléssel együtt a hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszeg: 1.537.006,- Ft + Áfa

A rendelkezésre álló keretösszeget teljes egészében fel kell használni a kampány során, tervezetten az alábbiak szerint:

A kampány részteljesítési időszakai*:

  • Szerződéskötés időpontjától - 2018. december**: Nyílt nap és keresztféléves képzések hirdetése. A kampányrészben a hirdetési tevékenységre tervezetten elkölteni kívánt keretösszeg: 100.000,- Ft + Áfa
  • 2018. december - 2019. február 15.***: Felvételi kampány. A kampányrészben a hirdetési tevékenységre tervezetten elkölteni kívánt keretösszeg: 649.606,- Ft + Áfa
  • 2019. február 1. -2019. február 28.: Angol nyelvű képzések kampánya. A kampányrészben a hirdetési tevékenységre tervezetten elkölteni kívánt keretösszeg:  393.700,- Ft + Áfa
  • 2019. július 15. - 2019. augusztus 31.: Angol nyelvű képzések kampánya. A kampányrészben a hirdetési tevékenységre tervezetten elkölteni kívánt keretösszeg:  78.740 Ft + Áfa
  • 2019. július 23. – 2019. augusztus 21.: Pótfelvételi kampány és szakirányú továbbképzések jelentkezés. A kampányrészben a hirdetési tevékenységre tervezetten elkölteni kívánt keretösszeg: 314.960 Ft + Áfa

*A kampányok teljesítési időpontjai az Oktatási Hivatal időpont változtatásai miatt változhatnak.

**A kampány időszakát Megrendelő az SZTE GTK Nyílt Nap időpontjától függően írásban pontosítja Vállalkozóval.

***A pontos kampányidőszakról a Kar és a vállalkozó az adott kampányt megelőzően írásban egyeztet.

Figyelem! A pontos dátum szerint megadott kampányidőszakok esetleges időpont változásáról Megrendelő minden esetben írásban értesíti a Vállalkozót.

 

3. rész:

Mérnöki Kar számára:

Google ads rendszerben reklámok készítése, és elhelyezése a google hirdetési felületein.

Üzletviteli tanácsadás: Google ads reklámfiókok beállítása a google ads hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt.

Facebook reklámok készítése, és elhelyezése a facebook közösségi portál reklámfelületein.

Üzletviteli tanácsadás: Facebook reklámfiókok beállítása a facebook közösségi oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt

A kampányban a fióknyitással és a menedzseléssel együtt a hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszeg: 393.700,- Ft + Áfa

A rendelkezésre álló keretösszeget teljes egészében fel kell használni a kampány során, tervezetten az alábbiak szerint:

A kampány részteljesítési időszakai*:

  • Szerződéskötés időpontjától – 2018. november: Keresztféléves felvételi kampány. A kampányrészben a hirdetési tevékenységre tervezetten elkölteni kívánt keretösszeg: 78.740,- Ft + Áfa
  • 2018. november – 2018. december**: SZTE MK Nyílt Nap hirdetése. A kampányrészben a hirdetési tevékenységre tervezetten elkölteni kívánt keretösszeg: 39.370,- Ft + Áfa
  • 2018. december – 2019. február 15.: Felvételi kampány. A kampányrészben a hirdetési tevékenységre tervezetten elkölteni kívánt keretösszeg: 236.220,- Ft + Áfa
  • 2019. július – 2019. augusztus: Pótfelvételi és beiratkozási kampány. A kampányrészben a hirdetési tevékenységre tervezetten elkölteni kívánt keretösszeg: 39.370,- Ft + Áfa

*A pontos kampányidőszakról a Kar és a vállalkozó a kampányt megelőzően írásban egyeztet. A kampány teljesítési időpontja az Oktatási Hivatal időpont változtatásai miatt változhat.

**A kampány időszaka az SZTE MK Nyílt Nap időpontjától függően változhat

Figyelem! Az esetleges időpont változtatás(ok)ról Megrendelő minden esetben írásban értesíti a Vállalkozót.

 

4. rész:

SZTE Egyetemi Életvezetési Tanácsadó Központ:

Google ads rendszerben reklámok készítése, és elhelyezése a google hirdetési felületein.

Üzletviteli tanácsadás: Google ads reklámfiókok beállítása a google ads hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt.

Facebook reklámok készítése, és elhelyezése a facebook közösségi portál reklámfelületein.

Üzletviteli tanácsadás: Facebook reklámfiókok beállítása a facebook közösségi oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt

A kampányban a fióknyitással és a menedzseléssel együtt a hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszeg: 100.000,- Ft + Áfa

A rendelkezésre álló keretösszeget teljes egészében fel kell használni a kampány során, tervezetten az alábbiak szerint:

A kampány részteljesítési időszakai*:

  • 2018. november – 2019. január.**: A kampányrészben a hirdetési tevékenységre tervezetten elkölteni kívánt keretösszeg: 50.000,- Ft + Áfa
  • 2019. április – 2019. június.**: A kampányrészben a hirdetési tevékenységre tervezetten elkölteni kívánt keretösszeg: 50.000,- Ft + Áfa

*A kampányok teljesítési időpontjai az Oktatási Hivatal időpont változtatásai miatt változhatnak.

**A pontos kampányidőszakról a szervezeti egység és a vállalkozó a kampányt megelőzően írásban egyeztet.

Figyelem! A pontos dátum szerint megadott kampányidőszakok esetleges időpont változásáról Megrendelő minden esetben írásban értesíti a Vállalkozót.

 

5. rész

SZTE Juhász Gyula Pedagógusképző Kar:

Google ads rendszerben reklámok készítése, és elhelyezése a google hirdetési felületein.

Üzletviteli tanácsadás: Google ads reklámfiókok beállítása a google ads hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt.

Facebook reklámok készítése, és elhelyezése a facebook közösségi portál reklámfelületein.

Üzletviteli tanácsadás: Facebook reklámfiókok beállítása a facebook közösségi oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt

A kampányban a fióknyitással és a menedzseléssel együtt a hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszeg: 50.000,- Ft + Áfa

A rendelkezésre álló keretösszeget teljes egészében fel kell használni a kampány során, tervezetten az alábbiak szerint:

  • Szerződéskötés időpontjától – 2019. február.**: A kampányrészben a hirdetési tevékenységre tervezetten elkölteni kívánt keretösszeg: 50.000,- Ft + Áfa

**A pontos kampányidőszakról a szervezeti egység és a vállalkozó a kampányt megelőzően írásban egyeztet.

Figyelem! A pontos dátum szerint megadott kampányidőszakok esetleges időpont változásáról Megrendelő minden esetben írásban értesíti a Vállalkozót.

 

Kapcsolattartás: Az ajánlattevő a kampányidőszakok előtt és a kampányidőszakok alatt legalább kétheti rendszerességgel személyes találkozót kezdeményezhet Szegeden, ahol az adott kampányidőszakban résztvevő felek elmondhatják az igényeiket és elképzeléseiket és a kampány céljait.

 

Figyelem! Valamennyi rész esetében a részteljesítési időszakokra megadott hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszegek tervezettek, melyek változtatásának jogát a Megrendelő fenntartja. Az egyes részekre mindösszesen megadott keretösszeg változatlansága mellett az azokon belüli részteljesítési időszakok hirdetési keretösszegei változhatnak, mely változást/változtatásokat felek kötelesek a teljesítésigazolásban rögzíteni. Bármely rész részteljesítési időszaka hirdetési keretösszegének a változása esetén a fennmaradó összeg az adott rész még hátralévő részteljesítési időszakában/időszakaiban felhasználható. A használt reklámfelületek és eszközök arányáról a felek minden esetben egyeztetnek a kampányok során. A kampányok pénzügyi állapotáról a vállalkozó folyamatosan tájékoztatja a megrendelőt.

Letölthető állományok:
Vállalkozói szerződés(ppc).doc
Felolvasólap.docx

Bírálati szempont: összességében legelőnyösebb ajánlat
bírálati szempont súlyszám leírás
legalacsonyabb összegű ajánlati ár 5

Ajánlati ár az 1. 2. 3. 4. 5. részre mindösszesen, a kampányfiókok nyitására és a kampánymenedzselésre vonatkozóan (reklámadóval együtt): ………,- Ft + Áfa


Ajánlatkérő a 1. 2. 3. 4. 5. rész fiókjainak nyitására és a kampánymenedzselésére (reklámadóval együtt) mindösszesen megajánlott bruttó ajánlati árakat fogja értékelni.

Az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap alatt menedzselt és teljesített Facebook ppc kampányok során bruttó forintban elköltött hirdetési összegek: ……… Ft 1

Figyelem! Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap alatt a Facebook közösségi oldalon véghezvitt kampányai során mekkora összeget költött hirdetésre bruttó forintban.

Az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap alatt menedzselt és teljesített google ads ppc kampányok során bruttó forintban elköltött hirdetési összegek: ………,- Ft 1 Figyelem! Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap alatt a google ads hirdetési felületen véghezvitt kampányai során mekkora összeget költött hirdetésre bruttó forintban.


További információk:

Figyelem! Az 1. bírálati szempont szerinti kampányfiókok nyitására és a kampánymenedzselésre vonatkozó ajánlati árat az 1., 2., 3., 4. és 5. részre mindösszesen, a mellékelt táblázat kitöltésével kérjük megadni. A reklámadó összegét kérjük, szintén ebbe a részbe kalkulálják a pályázók.

 

Pontozási szabályozás:

Az adott szempont szerinti legkedvezőbb értéket elérő ajánlattevő 10 pontot kap, míg a többi az ajánlatához képesti arányosított pontot, mely felszorzásra kerül a súlyszámmal. Az egyes szempontok szerint kapott pontértékek összeadását követően a legtöbb pontot kapott ajánlattevő a nyertes.

Ajánlatkérő az összességében legelőnyösebb ajánlatot hirdeti nyertesnek.

 

Ajánlatkérő a kiírás tárgyát képező 5 rész tekintetében összességében 1 nyertest hirdet. A részekre történő ajánlattétel lehetősége kizárt. Ajánlatkérő azt az ajánlatot, amely a 5 rész közül bármelyikre nem tartalmaz ajánlati árat érvénytelennek nyilvánítja és nem veszi figyelembe az értékelés során.

 

Az ajánlattevővel szembeni elvárások

  • Alkalmassági feltétel (1): Ajánlattevő csatoljon referencianyilatkozatot az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap során legalább 1-1 db menedzselt és teljesített Facebook közösségi oldalon és google ad ads hirdetési rendszerben lebonyolított kampányáról.

Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, a szolgáltatás tárgyát, továbbá az ellenszolgáltatás összegét.

  • Alkalmassági feltétel (2): Ajánlattevő rendelkezzen Facebook hirdetési fiókok menedzselésével kapcsolatos minimum 3 éves szakmai tapasztalattal, valamint google ads fiókok menedzselésével kapcsolatos minimum 3 éves szakmai tapasztalattal.

Igazolási mód: Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy megfelel a fenti alkalmassági feltételnek.

  • Alkalmassági feltétel (3): Ajánlattevő rendelkezzen szakmai tapasztalattal Felsőoktatási Intézmény részére végzett Facebook hirdetési fiókok menedzselésében, valamint google ads fiókok menedzselésében.

Igazolási mód: Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy megfelel a fenti alkalmassági feltételnek. Figyelem! Ajánlattevő adja meg a Felsőoktatási Intézmény nevét, és a részéről információt adó személy nevét, elérhetőségét!

  • Alkalmassági feltétel (4): Ajánlattevőnek nem lehet a Szegedi Tudományegyetem felé fennálló, lejárt fizetési kötelezettsége.

Igazolási mód: Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy nincs fennálló, lejárt fizetési kötelezettsége a Szegedi Tudományegyetem felé.

  • Alkalmassági feltétel (5): Ajánlattevő csatoljon nyilatkozatot, hogy a reklámadóról szóló 2014. évi XXII. törvény („Ratv.”), valamint az azt módosító 2014. évi XXXIV. törvényben foglalt rendelkezésekre, hogy a vállalkozó a Ratv. 3. § (1) bek e) pont alapján reklámközzétevőnek minősül. Nyilatkozzon, hogy amennyiben a Ratv. vonatkozó rendelkezése alapján reklámadó bevallási és fizetési kötelezettség terheli, úgy a vállalkozó e kötelezettségnek a reklámadóról szóló hatályos jogszabályoknak megfelelően eleget tesz. Amennyiben nem terheli reklámadó fizetési kötelezettség, úgy arról is tegyen nyilatkozatot. Ajánlattevő nyilatkozzon továbbá, hogy a hatályos törvény és jogszabályoknak eleget téve ad árajánlatot a beszerzési kiírásra.

Igazolási mód: Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy reklámközvetítőnek minősül, valamint ha amennyiben a Ratv. vonatkozó rendelkezése alapján reklámadó bevallási és fizetési kötelezettség terheli, úgy e kötelezettségének a reklámadóról szóló hatályos jogszabályoknak megfelelően eleget tesz. Továbbá nyilatkozzon, hogy ajánlatát a hatályos törvény és jogszabályoknak eleget téve adta.

 

A teljesítés feltétele: A nyertes pályázó a PTK szerinti teljesítés hiteles bemutatása érdekében a kampány során alkalmazott google ads és Facebook hirdetési fiókokba betekintési hozzáférést bocsát a megrendelő részére a teljes kampányidőszakra. A kampányok lezárásakor, a számlázás előtt pedig részletes összefoglalást nyújt be a megrendelő részére. Az összefoglaló tartalmazza kampányonként a kampány során alkalmazott hirdetések szövegét és a kulcsszavak listáját valamint a hirdetésekhez kapcsolódó demográfiai szűréseket, valamint a kattintások számát, a CTR és átlagos CPC adatokat. A megrendelő ezen részletes kampány összefoglaló birtokában állítja ki a teljesítésigazolást.

 

Fizetési feltételek: Vállalkozó valamennyi részteljesítés tekintetében előlegszámla beadásra jogosult a részteljesítés keretösszegének maximum 50 %-os mértékig. Vállalkozó vállalja, hogy az előleg elszámolásra a pénzügyi és számviteli előírások szerinti előlegszámlát állít ki. Vállalkozó a kiírás tárgyát képező feladatok elvégzéséről teljesítésigazolást követően valamennyi rész tekintetében részteljesítésenként 1-1 db számlát, mindösszesen az 1. részre vonatkozóan 5 db, a 2. részre vonatkozóan 5 db, a 3. részre vonatkozóan 4 db, a 4. részre vonatkozóan 2 db, az 5. részre vonatkozóan 1 db számlát nyújthat be (külön feltüntetve rajta a munka díját és a kampány során elköltött hirdetési összegeket), melyeket a SZTE a számla kézhezvételétől számított 60 napon belüli fizetési határidővel, átutalással teljesít. Vállalkozó a benyújtott számlákban feltünteti az előleggel való elszámolást.

 

Valamennyi rész esetében a részteljesítési időszakokra megadott hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszegek tervezettek, melyek változtatásának jogát a Megrendelő fenntartja. Az egyes részekre mindösszesen megadott keretösszeg változatlansága mellett az azokon belüli részteljesítési időszakok hirdetési keretösszegei változhatnak, mely változást/változtatásokat felek kötelesek a teljesítésigazolásban rögzíteni. Bármely rész részteljesítési időszaka hirdetési keretösszegének a változása esetén a fennmaradó összeg az adott rész még hátralévő részteljesítési időszakában/időszakaiban felhasználható.

 

Az ajánlat elvárt tartalma

  • Fióknyitás és kampánymenedzselés díja az 1., 2., 3., 4. és 5. részre (reklámadóval együtt) mindösszesen, a kiírásban található táblázat beárazásával
  • Az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap alatt menedzselt és teljesített Facebook ppc kampányok során bruttó forintban elköltött hirdetési összegek (erről egyszerű nyilatkozat)
  • Az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap alatt menedzselt és teljesített google ads ppc kampányok során bruttó forintban elköltött hirdetési összegek (erről egyszerű nyilatkozat)
  • Referencianyilatkozat az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap során legalább 1-1 db menedzselt és teljesített Facebook közösségi oldalon és google ads keresőrendszerben lebonyolított kampányáról
  • Egyszerű nyilatkozat a Facebook ppc kampány területén szerzett minimum 3 éves, valamint google ads fiókok menedzselésével kapcsolatos minimum 3 éves szakmai tapasztalatról.
  • Egyszerű nyilatkozat, hogy rendelkezik szakmai tapasztalattal Felsőoktatási Intézmény részére végzett Facebook hirdetési fiókok menedzselésében, valamint google ads fiókok menedzselésében. Adja meg a Felsőoktatási Intézmény nevét, és a részéről információt adó személy nevét, elérhetőségét.
  • Egyszerű nyilatkozat, hogy nincs fennálló, lejárt fizetési kötelezettsége a Szegedi Tudományegyetem felé.
  • Egyszerű nyilatkozat, hogy Ajánlattevő reklámközvetítőnek minősül-e, valamint ha amennyiben a Ratv. vonatkozó rendelkezése alapján reklámadó bevallási és fizetési kötelezettség terheli, úgy e kötelezettségének a reklámadóról szóló hatályos jogszabályoknak megfelelően eleget tesz. Továbbá nyilatkozat arról, hogy ajánlatát a hatályos törvény és jogszabályoknak eleget téve adta.



Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Szöllősy Ervin, irodavezető

szollosy.ervin@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Bajusz Péter, PR-referens SZTE Nemzetközi és Közkapcsolati Igazgatóság Közkapcsolati Iroda, tel: +36 (62) 546-353, +36 (62) 544-000/6353

email: bajusz.peter@rekt.szte.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Onlinemarketing.hu Kft., 1068 Budapest, Benczúr u. 35.
Nyertes ajánlati ár: 6 155 509,-Ft+ÁFA