Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Szolgáltatás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2018/PSZ09323

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: „A Szegedi Tudományegyetem EFOP-2.2.18-17-2017-00052 azonosítószámú pályázatának könyvvizsgálata”
Ajánlat sorszáma: SZTE/2018/PSZ09323

Ajánlattételi határidő: 2018. október 25 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: A könyvvizsgálat elvégzésének határideje a pályázat tervezett záró időpontjától számított 30. nap. A pályázat megadott, tervezett záró időpontja változhat. A záró időpont esetleges változásáról Megbízó a Közreműködő Szervezet jóváhagyását követően tájékoztatja Megbízottat. Amennyiben a projekt hosszabbításra kerül, akkor Vállalkozónak igazodnia kell Megrendelő ütemezéséhez, és a szerződés teljesítési határideje automatikusan meghosszabbodik az új záró időpont függvényében.

A beszerzés rövid ismertetője:

A Szegedi Tudományegyetem 2018. évben záruló, EFOP-2.2.18-17 kontrukcióban megvalósuló infrastruktúrafejlesztési projektjének könyvvizsgálata, könyvvizsgálói jelentés elkészítése.

A könyvvizsgálat a projektben elszámolható valamennyi költség felhasználását alátámasztó számlára, számviteli bizonylatra kiterjed a Magyar Könyvvizsgálói Kamara 4400-as standardja alapján, mely az alábbiakra van különös tekintettel:

  • A megbízás az EFOP-2.2.18-17-2017-00052 azonosítószámú projekt pénzügyi számviteli információi, dokumentumai megállapodás szerinti vizsgálatának végrehajtására vonatkozik, ideszámítva azt a tényt is, miszerint az elvégzendő vizsgálat nem minősül könyvvizsgálatnak vagy átvilágításnak.
  • A vizsgálat az EFOP-2.2.18-17-2017-00052 azonosítószámú projekt megvalósítási időszakában felhasznált támogatás valamennyi költségtételét alátámasztó pénzügyi-számviteli dokumentumra kiterjed.

 

A projekt alapadatai:

  • Projektazonosító: EFOP-2.2.18-17-2017-00052
  • Projekt címe: Betegbiztonság növelését támogató, gyógyszerelési folyamatokat optimalizáló fejlesztés megvalósítása a Szegedi Tudományegyetem Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ fekvőbeteg-ellátó egységeiben
  • Megvalósítási időszak: 2017. 11. 01-2018. 10. 31.
  • Tervezett záró időpont: 2018. 10. 31.
  • Támogatás összege: 199.898.000 Ft

 

Ajánlatkérő feladatra tervezett keretösszege bruttó 254.000 Ft

Letölthető állományok:
Szerz tervezet.doc

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

Az ellenszolgáltatás összegét a teljes szolgáltatásra nettó Ft + ÁFA = bruttó Ft-ban kérjük megadni.

Ajánlatkérő a megajánlott bruttó könyvvizsgálói díjakat fogja értékelni a bírálat során és a legalacsonyabb összegű ajánlatot adó Ajánlattevőt hirdeti nyertesnek.

Figyelem! Az ajánlati árnak tartalmaznia kell a könyvvizsgálókra előírt jogszabályi és szakmai szabályok szerinti teljes szolgáltatást. Minden, a könyvvizsgálattal kapcsolatban felmerült egyéb költség az Ajánlattevőt terheli.


További információk:

Ajánlattevővel szembeni elvárások:

  • Ajánlattevő nyilatkozzon, hogy kötelezettséget vállal a felhívásban lévő szerződéstervezet megkötésére és teljesítésére, melynek tartalmát megismerte és fenntartások nélkül elfogadja. A szerződéstervezet a felhívás csatolmányaként megtekinthető.
  • Ajánlattevő csatoljon referencianyilatkozatot az ajánlattételi felhívás megjelenését megelőző 36 hónap időszakban európai uniós forrásból megvalósult projektben teljesített könyvvizsgálói szolgáltatásairól.

Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, a szolgáltatás tárgyát, továbbá az ellenszolgáltatás összegét. Továbbá adja meg a projekt azonosítószámát és címét, amelynél a könyvvizsgálatot végezte.

Alkalmatlanság: Ajánlattevő szakmai szempontból alkalmatlan, ha nem rendelkezik az ajánlattételi felhívás megjelenését megelőző 36 hónap időszakban lezárult illetve folyamatban lévő legalább 1 db TIOP, vagy TÁMOP vagy EFOP konstrukcióban, európai uniós forrásból megvalósított projektben végzett könyvvizsgálói szolgáltatással.

  • Ajánlattevő csatolja a szakmai felelősségbiztosítása, valamint a legutolsó aktuális díj befizetéséről szóló igazolása másolatát.

Alkalmatlanság: Ajánlattevő pénzügyi és gazdasági szempontból alkalmatlan, ha nem rendelkezik érvényes szakmai felelősségbiztosítással.

  • Ajánlattevő rendelkezzen legalább 1 fő, bejegyzett Magyar Könyvvizsgáló Kamarai tag könyvvizsgáló szakemberrel, aki
    • legalább 5 éves költségvetési gazdasági vagy számviteli gyakorlattal rendelkező, a Magyar Könyvvizsgáló Kamara tagja, „költségvetési minősítésű bejegyzett kamarai könyvvizsgáló” szakember, továbbá
    • költségvetési intézmény vagy egyéb intézmény részére végzett TÁMOP vagy TIOP vagy EFOP európai uniós finanszírozású projektre vonatkozó könyvvizsgálói audit készítés gyakorlatával rendelkezik.

Igazolási mód: Mutassa be szakemberét, a szakember önéletrajza (az önéletrajzból egyértelműen ki kell derülnie a legalább 5 éves költségvetési gazdasági vagy számviteli gyakorlatnak és a költségvetési intézmény vagy egyéb intézmény részére végzett TÁMOP vagy TIOP vagy EFOP európai uniós finanszírozású projektre vonatkozó könyvvizsgálói audit készítés gyakorlatának) és a kamarai hatályos bejegyzés igazolása csatolásával, aki a felhívás tárgyát képező szolgáltatást személyesen végzi.

  • Az eljárásban nem lehet ajánlattevő, alvállalkozó aki

a) Végelszámolás alatt áll, vagy vonatkozásában csődeljárás elrendeléséről szóló bírósági végzést közzétettek, vagy az ellene indított felszámolási eljárást jogerősen elrendelték.

b) Olyan gazdálkodó szervezet, amelynek tagja, vagy vezető tisztségviselője gazdasági, illetőleg szakmai tevékenységével kapcsolatban jogerős bírósági ítéletben megállapított bűncselekményt követett el, amíg a büntetett előélethez fűződő hátrányok alól nem mentesült; illetőleg olyan gazdálkodó szervezet, amelynek tevékenységét a jogi személlyel szemben alkalmazható büntetőjogi intézkedésekről szóló 2001. évi CIV. törvény 5. §-a (2) bekezdésének b), illetőleg g) pontja alapján a bíróság jogerős ítéletében korlátozta, az eltiltás ideje alatt, illetőleg ha az ajánlattevő tevékenységét más bíróság hasonló okból és módon jogerősen korlátozta.

c) A közbeszerzési eljárásokban való részvételtől jogerősen eltiltásra került, az eltiltás ideje alatt.

d) Egy évnél régebben lejárt adó-, vámfizetési vagy társadalombiztosítási járulékfizetési kötelezettségének nem tett eleget, kivéve, ha megfizetésére halasztást kapott.

e) Korábbi – három évnél nem régebben lezárult – közbeszerzési és egyéb pályázati eljárásban hamis adatot szolgáltatott és ezért az eljárásból kizárták, illetőleg a hamis adat szolgáltatását jogerősen megállapították, a jogerősen megállapított időtartam végéig.

Igazolási mód: Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy a fenti kizáró okok hatálya alatt nem áll.

 

Fizetési feltételek: Nyertes ajánlattevő a könyvvizsgálatáról teljesítésigazolást követően 1 db számla benyújtására jogosult, melyet ajánlatkérő a számla kézhezvételét követő 60 napon belül átutalással teljesít. Az ajánlatkérő előleget nem biztosít.


Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Szöllősy Ervin, irodavezető

szollosy.ervin@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Mojzes Gábor, SZTE Rektori Hivatal Projektmenedzsment Igazgatóság, tel: +36 30 / 276 1379

email: mojzes.gabor@gmf.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Juhász Péter e.v., 6100 Kiskunfélegyháza, Bercsényi M. u. 19. és Focus Audit And Advisory Könyvvizsgáló és Tanácsadó Kft., 6000 Kecskemét, Rákóczi út 9. I/7. közös ajánlattevők
Nyertes ajánlati ár: 194 000,-Ft+ÁFA