Ajánlat sorszáma:
SZTE/2018/PSZ08879
Ajánlattételi határidő: 2018. május 09 15:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2018. május 18.
A beszerzés rövid ismertetője:
Ötödéves külföldi orvostanhallgatók ballagási bankettjének a lebonyolításához helyszín és egyéb kapcsolódó szolgáltatások biztosítása, az alábbiak szerint:
- Rendezvény: „5th Year Medical Student’s Ballagas Evening Ceremony”
- Időpontja: 2018. május 18. 19.00 órától 2018. május 19. 04.00 óráig
- Helyszínnel szembeni elvárások:
- A helyszín Szeged központjától/belvárosától legfeljebb 5 km távolságra helyezkedjen el;
- A helyszín rendelkezzen 150 fő ültetett formában történő étkeztetésére és bankett lebonyolítására alkalmas teremmel/fedett sátorral, lehetőséggel zene hallgatáshoz és tánchoz.
- Figyelem!!! Az Ajánlattevő által biztosított helyszín megnevezése, címének és elérhetőségének a megadásával kötelező! A fenti paramétereknek nem megfelelő helyszín megadása esetén Ajánlatkérő az ajánlatot érvénytelennek tekinti, és nem veszi figyelembe az értékelés során!
- Vállalkozó feladata a terem dekoráció biztosítása: asztalonként futó színes terítő, asztalközép virágdísz, valamint dekorszalvéták
- Vállalkozó feladata a DJ, valamint a zenéhez szükséges technika biztosítása (keverő, lejátszó, hangrendszer).
- Vállalkozó feladata a rendezvény ideje alatt fotós biztosítása. A profi fotósnak min. 100 db magas minőségű fényképet kell készítenie. Az elkészült fényképeket digitális formában kell átadni az ajánlatkérő részére.
- Vállalkozó feladata a rendezvény ideje alatt biztonsági szolgálat biztosítása: min. 5 főből álló biztonsági szolgálat biztosítása, külön engedély nem szükséges
- Vacsora biztosítása tervezetten 150 fő részére az alábbiak szerint:
-
Főételek: Tárkonyos marharostélyos, Vaslapos csirkecombfilé, Mézben pácolt mediterrán csirkenyárs, Orly csirkeszalagok, Pikáns padlizsánkrémmel töltött csirkemell pankó morzsában
-
Saláta: Görög saláta
-
Desszert: Tiramisu
-
Ital: 0,5 l/fő ásványvíz
- Vállalkozónak az étkezés ideje az étkezés lebonyolításához szükséges számú kiszolgáló személyzetet kell biztosítania.
- Vállalkozó köteles az étkezést megelőzően egyeztetni a részletes menüsort Megrendelő képviselőjével.
- Vállalkozónak biztosítania kell tervezetten 150 fő részére személyenként 2 db italjegyet, mely 0,3 l csapolt sör vagy 0,25 l Pepsi termék vagy 0,1 l bor fogyasztására jogosít.
A rendezvényen résztvevők és étkezők, italjegyre jogosultak száma várhatóan 150 fő, mely tervezett étkezéssel és italjegy jogosultsággal érintett létszámból 63 fő étkezését és italjegyét fizeti csak a Szegedi Tudományegyetem. Vállalkozónak ugyanakkor biztosítani kell a teljes létszámra (tervezetten 150 fő) az étkeztetés és a fejenként 2 db italjegy lehetőségét jelen felhívás szerinti tartalommal és az ajánlata szerinti egy főre eső egységáron. A Szegedi Tudományegyetem által finanszírozott 63 fős létszámon felüli étkező és italjeggyel érintett létszámot Korin Costello-Toft szervező fogja jelezni a Vállalkozó részére. A szervező által lejelentett 63 főn felüli létszám étkezését és italjegyét a résztvevőktől beszedett díjból fizetik. A fizetés részleteit Vállalkozónak a megadott szervezővel kell egyeztetnie.
Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
Az ellenszolgáltatás összegét a helyszín és egyéb kapcsolódó szolgáltatások díjára, az alábbi táblázat kitöltésével kérjük megadni:
|
Ajánlati ár
|
Áfa %-os értéke
|
Éttermi ételszolgáltatás díja (bruttó Ft/fő):
|
|
|
Éttermi italszolgáltatás díja (bruttó Ft/fő):
|
|
|
Egyéb kapcsolódó szolgáltatások díja (helyszín bérlet, dekoráció, DJ, fotós, biztonsági szolgálat) (bruttó Ft):
|
|
|
Mindösszesen (bruttó Ft/63 fő):
|
|
|
A fentitől eltérő ár táblázat is alkalmazható, de tekintve, hogy tervezett létszámról van szó mindenképp tartalmaznia kell a bruttó egységárakat is a tételes elszámolás miatt, valamint eltérő Áfa tartalmú tételek esetében mindenhol kérjük %-os formában feltüntetni, hogy hány százalék az adott tétel Áfa tartalma.
Ajánlatkérő a mindösszesen megadott bruttó árakat fogja értékelni a bírálat során.
Ajánlatkérő az ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt, annak fedezetet kell nyújtania minden a helyszín és egyéb kapcsolódó szolgáltatások biztosításával kapcsolatban felmerülő költségre beleértve a szervizdíjat is.
További információk:
Fizetési feltételek: Vállalkozó a helyszín és egyéb kapcsolódó szolgáltatások biztosításának díjáról (63 főre) teljesítésigazolást követően 1 db számlát nyújthat be, melyet a SZTE, a számla kézhezvételétől számított 60 napon belüli fizetési határidővel, átutalással teljesít.
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Szöllősy Ervin, irodavezető
szollosy.ervin@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Agócsi Lilla, ügyviteli főelőadó SZTE ÁOK Dékáni Hivatal, tel: +36 (62) 545-016
email:
agocsi.lilla.alexandra@med.u-szeged.hu
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: Best Iroda Kft., 1071 Budapest, Városligeti fasor 3.
Nyertes ajánlati ár: 435 723,-Ft+ÁFA