Ajánlat sorszáma:
SZTE/2018/PSZ08880
Ajánlattételi határidő: 2018. május 07 15:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Felek a szerződést a szerződéskötés időpontjától számított határozatlan időtartamra kötik.
A beszerzés rövid ismertetője:
Szigorúan titkos egészségügyi dokumentáció elszállítása, majd hosszú ideig tartó tárolása a GCP szerinti elvárásoknak megfelelő helyiségben, az alábbiak szerint:
- A dokumentáció irattartó mappákban található, az ezek tárolására megfelelő dobozokat (mérete: 360x310x310 mm) a Vállalkozónak kell biztosítania, amelyek a továbbiakban Megrendelő tulajdonát fogják képezni.
- Megrendelő a szerződéskötéskor tervezetten 400 dobozt kíván vásárolni, és az első évben tervezetten 300 doboznyi dokumentumot kíván elszállíttatni 2 szállítmány formájában.
- Megrendelő ezt követően évente tervezetten 100-100 dobozt kíván vásárolni, és évente tervezetten 100-100 dobozt kíván elszállíttatni évente egy alkalommal
- Megrendelő a szerződéskötést követő 4 éves időszak alatt összesen megközelítőleg 700 dobozt kíván vásárolni és tervezetten 600 dobozt kíván elszállíttatni, illetve tároltatni.
- Vállalkozó feladata továbbá szükség esetén adott dobozok kikeresése és visszaszállítása Megrendelő telephelyére (terv szerint maximum 6 doboz évente, amelyek kiszállítása a megrendelő székhelyére a vállalkozó feladata) a kérést követő 48 órán belül, majd ezek visszaszállítása a következő évi szállítmánnyal. Tervezetten évi 2 kiszállítás. Vállalkozó kizárólag ezen dobozok szállításával harmadik felet is megbízhat, amennyiben a szállítandó dobozokat plombázva adják annak át, amelyet a Megrendelő nyit fel a szállítás végén.
- Az archiválandó dokumentumok tárolására biztosított helyiségnek meg kell felelnie a GCP által támasztott következő feltételeknek:
- rendelkezzen biztonságos, jogtalan belépést megakadályozó, pl. zárakkal vagy elektromos beléptető rendszerrel, logolt belépéskövetéssel (igény szerint ezen logok rendelkezésre bocsátása);
- legyen ellenálló az időjárási körülményeknek;
- az esetleges tűzoltásra használt vízvezetékeken kívüli egyéb vízvezetékektől legalább 100 m távolságra legyen, hogy az esetleges szivárgások következtében ne sérülhessenek meg az archivált anyagok;
- rendelkezzen automata tűzjelző rendszerrel, valamint automata tűzoltó berendezéssel;
- az archívumban vagy annak közelében nyílt láng vagy sugárzó hőforrás használata tilos;
- az elektromos berendezések használata minimálisra csökkentett;
- legyen biztosított a kártevők (pl. rágcsálók, rovarok) elleni védekezés;
- ellenőrzött legyen legalább hetente egyszer (esetenként gyakrabban is) a hőmérséklet és a páratartalom;
- A 4 évre megadott darab és alkalomszámok tervezettek, melyek változhatnak.
Letölthető állományok:
Felolvasólap irattárazás.docxVállalkozói szerződés KVKI.docBírálati szempont: összességében legelőnyösebb ajánlat
bírálati szempont |
súlyszám |
leírás |
legalacsonyabb összegű ajánlati ár |
8 |
4 évre vonatkozó ajánlati ár (nettó Ft/4 év) Ajánlatkérő a 4 évre mindösszesen megadott nettó árakat fogja értékelni a bírálat során. Az ajánlati árat a felhíváshoz csatolt táblázat beárazásával kell megadni.
A legalacsonyabb árat adó ajánlattevő 10 pontot kap, míg a többi az ajánlatához képesti arányosított pontot, mely felszorzásra kerül a súlyszámmal.
|
Ajánlattevő rendelkezik-e érvényes ISO 14001 tanúsítvánnyal (igen/nem): |
1 |
Igazolási mód: Ajánlattevő csatolja az érvényes ISO 14001 tanúsítványa másolatát.
igen válasz: 1 pont, nem válasz: 0 pont felszorozva a súlyszámmal
|
Ajánlattevő valamely szerződött partnerének volt-e az elmúlt 5 év során sikeres GCP auditja (igen/nem): |
1 |
Igazolási mód: Ajánlattevő csatoljon referencianyilatkozatot az ajánlattételi felhívás megjelentetését megelőző 3 évből távarchiválásról, melyet egészségügyi intézménynek/gyógyszergyártónak/gyógyszerforgalmazónak végez és az adott időszakon belül a szerződött partnerénél GCP audit volt
igen válasz: 1 pont, nem válasz: 0 pont felszorozva a súlyszámmal
|
További információk:
Ajánlattevő az összességében legelőnyösebb ajánlatot hirdeti nyertesnek. Az egyes szempontok szerint kapott pontértékek összeadását követően a legtöbb pontot kapott ajánlattevő a nyertes.
Az ajánlatot a mellékelt felolvasólap kitöltésével kérjük megadni.
Ajánlattevővel szembeni elvárások:
- Ajánlattevő nyilatkozzon, hogy kötelezettséget vállal a felhívásban lévő szerződéstervezet megkötésére és teljesítésére, melynek tartalmát megismerte és fenntartások nélkül elfogadja. A szerződéstervezet a felhívás csatolmányaként megtekinthető.
- Ajánlattevő rendelkezzen érvényes felelősségbiztosítással, melynek ki kell terjednie a fentebb felsorolt káresemények fedezetére.
Igazolási mód: Ajánlattevő csatolja a felelősségbiztosítása, valamint a legutolsó aktuális díj befizetéséről szóló igazolása másolatát.
- Ajánlattevő rendelkezzen érvényes ISO 9001 és ISO 27001 tanúsítvánnyal.
Igazolási mód: Ajánlattevő csatolja az érvényes ISO 9001 és ISO 27001 tanúsítványa másolatát.
- Ajánlattevő rendelkezzen üzletmenet-folytonossági tervvel (BCP, Business Continuity Plan).
Igazolási mód: Ajánlattevő csatolja a terv másolatát (BCP egy oldalas összefoglaló valamint tartalomjegyzék).
- Ajánlattevő csatoljon referencianyilatkozatot az ajánlattételi felhívás megjelentetését megelőző 3 évből minimum 3 db távarchiválásról, melyet egészségügyi intézménynek/gyógyszergyártónak /gyógyszerforgalmazónak végez. A 3 db referencia közül – amennyiben van ilyen – 1 db referencia klinikai vizsgálati dokumentáció tárolására vonatkozó legyen, és lehetőség szerint 1 db referencia olyan, ahol az adott időszakon belül GCP audit volt.
Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződő egészségügyi intézmény/gyógyszergyártó /gyógyszerforgalmazó megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, a szolgáltatás tárgyát.
- Ajánlattevő csatolja a biztosítandó helyiség műszaki leírását, amely tartalmazza az elvárásoknak való megfelelőséget.
- Ajánlattevő csatoljon cégszerűen aláírt, lepecsételt nyilatkozatot a helyiség felsorolt GCP feltételeknek való megfelelőségről.
Benyújtandó dokumentumok:
- Felolvasólap
- Ajánlattevői nyilatkozat arról, hogy kötelezettséget vállal a felhívásban lévő szerződéstervezet megkötésére és teljesítésére, melynek tartalmát megismerte és fenntartások nélkül elfogadja.
- A helyiség részletes műszaki leírása, amely tartalmazza az elvárásoknak való megfelelőséget (elvárás az irattár, a tűzjelző és tűzoltó rendszer, a beléptetőrendszer, az őrző-védő rendszer, valamint az igényelt szolgáltatások munkafolyamatainak részletes leírása, fényképek csatolása a helyiségről).
- Aláírt, lepecsételt ügyvezetői nyilatkozat a helyiségnek a GCP által elvárt, a felhívásban felsorolt elvárásoknak való megfelelőségéről.
- Érvényes felelősségbiztosítási kötvény másolat (feltüntetve, hogy mire terjed ki), valamint a legutolsó aktuális díj befizetéséről szóló igazolás másolat.
- Az érvényes ISO tanúsítványok másolatai.
- BCP egy oldalas összefoglaló valamint tartalomjegyzék.
- Az archívumvezető önéletrajza.
- Referencianyilatkozat a megadott minimális tartalommal.
Fizetési feltételek: Vállalkozó teljesítésigazolást követően az egyszeri költségekről (dobozok ára, szállítás, kikeresés, stb.) számla benyújtására jogosult a tényleges darab/alkalom számoknak megfelelően az egységárai alapján, valamint a havi tárolásról teljesítésigazolást követően félévente 1-1 db számla benyújtására jogosult. Megrendelő a számlák összegét a számla kézhezvételétől számított 30 napos fizetési határidővel, átutalással teljesíti.
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Szöllősy Ervin, irodavezető
szollosy.ervin@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Rekecki Major Judit, minőségbiztosítási munkatárs SZTE MSF Klinikai Vizsgálatokat Koordináló Iroda, tel: +36 (30) 626-5908
email:
rekecki.major.judit@rekt.szte.hu
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: Iron Mountain Magyarország Kft., 1093 Budapest, Czuczor u. 10.
Nyertes ajánlati ár: 1 202 784,-Ft+ÁFA