Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Szolgáltatás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2018/PSZ08868

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: „A Szegedi Tudományegyetem EFOP-4.2.1-16-2017-00014 azonosítószámú pályázatának könyvvizsgálata”
Ajánlat sorszáma: SZTE/2018/PSZ08868

Ajánlattételi határidő: 2018. április 27 14:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: A könyvvizsgálat elvégzésének határideje a pályázat tervezett záró időpontjától számított 30. nap. A pályázat megadott, tervezett záró időpontja változhat. A záró időpont esetleges változásáról Megbízó a Közreműködő Szervezet jóváhagyását követően tájékoztatja Megbízottat.

A beszerzés rövid ismertetője:

A Szegedi Tudományegyetem 2020. évben záruló, EFOP-4.2.1-16 konstrukcióban megvalósuló, infrastruktúrafejlesztési projekt könyvvizsgálata, könyvvizsgálói jelentés elkészítése.

A könyvvizsgálat a projektben elszámolható valamennyi költség felhasználását alátámasztó számlára, számviteli bizonylatra kiterjed a Magyar Könyvvizsgálói Kamara standardja alapján (4400-as), mely az alábbiakra van különös tekintettel:

  • A megbízás az EFOP-4.2.1-16-2017-00014 azonosító számú pályázati projekt pénzügyi számviteli információi, dokumentumai megállapodás szerinti vizsgálatának végrehajtására vonatkozik, ideszámítva azt a tényt is, miszerint az elvégzendő vizsgálat nem minősül könyvvizsgálatnak vagy átvilágításnak.
  • A vizsgálat az EFOP-4.2.1-16-2017-00014 azonosító számú pályázati projekt megvalósítási időszaka alatt felhasznált költségvetési támogatás valamennyi költségtételét alátámasztó pénzügyi-számviteli dokumentumokra kiterjed, valamint a benyújtott kifizetési kérelmekre is.
  • A ténymegállapításról szóló jelentés kiállításának tervezett végső dátuma: 2020. április 30. A projekt megvalósításának esetleges csúszása a feladat elvégzésének végső dátumát módosíthatja. A jelentés a ténymegállapításról dokumentumnak a 4400-as standard szerinti minimum követelményeket tartalmaznia kell.

 

Az ellenőrizendő projekt alapadatai:

  • Projektazonosító: EFOP-4.2.1-16-2017-00014
  • Projekt címe: „A SZEGEDI TUDOMÁNYEGYETEM OKTATÁSI-KÉPZÉSI HÁTTERÉNEK INFRASTRUKTURÁLIS FEJLESZTÉSE, EGÉSZSÉGÜGYI SKILL LABOROK KIALAKÍTÁSA, TECHNOLÓGIAI KORSZERŰSÍTÉSE”
  • Támogatás összege (bruttó): 6.899.182.422 Ft
  • A projekt fizikai befejezésének határideje: 2020.03.30.

 

Figyelem! Amennyiben a projekt hosszabbításra kerül, akkor Ajánlattevőnek igazodnia kell Ajánlatkérő ütemezéséhez.

Letölthető állományok:
Szerz tervezet.doc

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

Az ellenszolgáltatás összegét a teljes szolgáltatásra nettó Ft + ÁFA = bruttó Ft-ban kérjük megadni.

 

Ajánlatkérő a megajánlott bruttó könyvvizsgálói díjakat fogja értékelni a bírálat során és a legalacsonyabb összegű ajánlatot adó Ajánlattevőt hirdeti nyertesnek.

Figyelem! Az ajánlati árnak tartalmaznia kell a könyvvizsgálókra előírt jogszabályi és szakmai szabályok szerinti teljes szolgáltatást. Minden, a könyvvizsgálattal kapcsolatban felmerült egyéb költség az Ajánlattevőt terheli.


További információk:

Ajánlattevővel szembeni elvárások:

  • Ajánlattevő nyilatkozzon, hogy kötelezettséget vállal a felhívásban lévő szerződéstervezet megkötésére és teljesítésére, melynek tartalmát megismerte és fenntartások nélkül elfogadja. A szerződéstervezet a felhívás csatolmányaként megtekinthető.
  • Ajánlattevő csatoljon referencianyilatkozatot az ajánlattételi felhívás megjelentetését megelőző 36 hónap időszakban Európai Uniós forrásból megvalósult infrastruktúrafejlesztési vagy eszközbeszerzési projekt tevékenységet magában foglaló, teljesített könyvvizsgálói szolgáltatásairól.

Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, a szolgáltatás tárgyát, továbbá az ellenszolgáltatás összegét. Továbbá adja meg a projekt címét és azonosítószámát, amelynél a könyvvizsgálatot végezte.

Alkalmatlanság: Ajánlattevő alkalmatlan, ha nem rendelkezik az ajánlattételi felhívás megjelentetését megelőző 36 hónapban lezárult, vagy folyamatban lévő legalább 1 db infrastruktúrafejlesztési vagy eszközbeszerzési tevékenységet magában foglaló TIOP // TÁMOP // TOP konstrukcióban, uniós forrásból megvalósított projektben elvégzett könyvvizsgáló szolgáltatással, melynek az össz támogatási értéke minimum bruttó 450m Ft, vagy azt meghaladó összegű.

  • Ajánlattevő rendelkezzen min. 10 mFt/kár kártérítési limitű szakmai felelősségbiztosítással és csatolja a szakmai felelősségbiztosítása, valamint a legutolsó aktuális díj befizetéséről szóló igazolása másolatát.

Alkalmatlanság: Ajánlattevő pénzügyi és gazdasági szempontból alkalmatlan, ha nem rendelkezik érvényes szakmai felelősségbiztosítással.

  • Ajánlattevő rendelkezzen legalább 1 fő, bejegyzett Magyar Könyvvizsgáló Kamarai tag könyvvizsgáló szakemberrel, aki
    • legalább 10 éves költségvetési gazdasági vagy számviteli gyakorlattal rendelkező, a Magyar Könyvvizsgáló Kamara tagja, „költségvetési minősítésű bejegyzett kamarai könyvvizsgáló” szakember, továbbá
    • költségvetési intézmény, vagy egyéb intézmény részére végzett TÁMOP és/vagy TIOP és/vagy KEOP és/vagy TOP konstrukcióban megvalósuló projektre vonatkozó könyvvizsgálói audit készítés gyakorlatával rendelkezik.

Igazolási mód: Mutassa be szakemberét, a szakember önéletrajza és a kamarai hatályos bejegyzés igazolása csatolásával, aki a felhívás tárgyát képező szolgáltatást személyesen végzi.

  • Az eljárásban nem lehet ajánlattevő, alvállalkozó aki

a) Végelszámolás alatt áll, vagy vonatkozásában csődeljárás elrendeléséről szóló bírósági végzést közzétettek, vagy az ellene indított felszámolási eljárást jogerősen elrendelték.

b) Olyan gazdálkodó szervezet, amelynek tagja, vagy vezető tisztségviselője gazdasági, illetőleg szakmai tevékenységével kapcsolatban jogerős bírósági ítéletben megállapított bűncselekményt követett el, amíg a büntetett előélethez fűződő hátrányok alól nem mentesült; illetőleg olyan gazdálkodó szervezet, amelynek tevékenységét a jogi személlyel szemben alkalmazható büntetőjogi intézkedésekről szóló 2001. évi CIV. törvény 5. §-a (2) bekezdésének b), illetőleg g) pontja alapján a bíróság jogerős ítéletében korlátozta, az eltiltás ideje alatt, illetőleg ha az ajánlattevő tevékenységét más bíróság hasonló okból és módon jogerősen korlátozta.

c) A közbeszerzési eljárásokban való részvételtől jogerősen eltiltásra került, az eltiltás ideje alatt.

d) Egy évnél régebben lejárt adó-, vámfizetési vagy társadalombiztosítási járulékfizetési kötelezettségének nem tett eleget, kivéve, ha megfizetésére halasztást kapott.

e) Korábbi – három évnél nem régebben lezárult – közbeszerzési és egyéb pályázati eljárásban hamis adatot szolgáltatott és ezért az eljárásból kizárták, illetőleg a hamis adat szolgáltatását jogerősen megállapították, a jogerősen megállapított időtartam végéig.

Igazolási mód: Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy a fenti kizáró okok hatálya alatt nem áll.


Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Szöllősy Ervin, irodavezető

szollosy.ervin@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Varga Márk, projektmenedzser SZTE Rektori Hivatal Projektmenedzsment Igazgatóság, tel: +36 (62) 545-924, +36 (62) 544-000/5924

email: varga.mark@gmf.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: CONSULTATIO Gazdasági és Adóügyi Tanácsadó Kft., 1121 Budapest, Zugligeti út 6.
Nyertes ajánlati ár: 1 650 000,-Ft+ÁFA