Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Szolgáltatás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2018/PSZ08598

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: „SZTE Informatikai és Szolgáltatási Igazgatóság géptermében üzemelő Symmetra PX80 és Symmetra PX160 szünetmentes tápegységek alkatrészpótlásos átalánydíjas üzemeltetési támogatása”
Ajánlat sorszáma: SZTE/2018/PSZ08598

Ajánlattételi határidő: 2018. január 31 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Felek a szerződést 2018. március 1-től 2020. február 28-ig tartó időszakra kötik. Amennyiben a teljesítés a szerződéses időszak alatt mindkét fél megelégedésére történik, és a 2 éves időszak lejártát megelőző 30. napig írásban történő elégedetlenségi megkeresés egyik fél részéről sem történik, úgy a szerződés automatikusan határozatlan időre meghosszabbodik.

A beszerzés rövid ismertetője:

SZTE Informatikai és Szolgáltatási Igazgatóság géptermében üzemelő Symmetra PX80 és Symmetra PX160 szünetmentes tápegységek alkatrészpótlásos átalánydíjas üzemeltetési támogatása, az alábbiak szerint:

  • Teljesítés helye: 6720 Szeged, Árpád tér 2.
  • Vállalkozónak az éves átalánydíj keretében támogatást kell biztosítania az alábbiakban részletezett Symmetra PX80 és Symmetra PX160 szünetmentes áramellátó rendszerek (a továbbiakban: UPS) üzemeltetéséhez:
    • SYCF80KH: PD0629160115; PDRPPH2000-M: PI0611140016; SYCF8BF: PD0606340501
    • SYCF160KH: PD0948260076; PDUM160H-B: PI0942160059; SYCFXR9: PD0938160015
  • Vállalkozó feladata az UPS-ek hibáinak elhárítása, karbantartása, az esetleges meghibásodások bejelentésének fogadása érdekében ügyeleti rendszer biztosítása. Az ügyeleti rendszernek képesnek kell lennie elektronikus levelezésen és telefonon keresztüli hibabejelentések fogadására és visszaigazolására.
  • Vállalkozónak a hibabejelentések fogadására a hét minden napján 24 órában rendelkezésre kell állnia.
  • Vállalkozó a munkanapokon 16:00 óráig beérkezett hibabejelentés esetén a bejelentést követő munkanapon megjelenik a Megrendelő telephelyén. A munkavégzés időablaka: Munkanapokon 8:00-17:00 óra között.
  • Hardver meghibásodás esetén a Vállalkozó ingyenesen cseréli a hibás egységet. Az egység cseréjét a Vállalkozó által biztosított szervizmérnök végzi.
  • Beépíthető alkatrészek: A power modul és az akkumulátor csomag kivételével minden egyéb részegység. A beépítésre kerülő alkatrésznek a Schneider által biztosított gyári újnak kell lennie. A cserealkatrészt a Szerviz ingyenesen biztosítja.
  • Amennyiben a PX80-hoz nem áll rendelkezésre új alkatrész, akkor a Megrendelővel történt egyeztetés után, felújított, a gyárival minőségben megegyező alkatrész is beépíthető.
  • Beépíthető tartozékok: Power modul és az akkumulátor csomag. Meghibásodás esetén, a cserét a Szerviz ingyenesen végzi, a szükséges tartozékot a Megrendelő a Szerviztől, vagy egyéb forrásból külön eljárás keretében szerzi be.
  • Vállalkozónak évente egyszer el kell végeznie a szünetmentes tápegységek megelőző helyszíni karbantartását. Vállalkozó az első karbantartást a szerződéskötést követő 60 naptári napon belül köteles elvégezni.
  • Az éves megelőző helyszíni karbantartás pontos időpontját felek a szerződéskötést követően, írásban egyeztetik.
  • Vállalkozó a keletkezett veszélyes hulladék jogszabályoknak megfelelő megsemmisítéséről saját maga, vagy partnere útján gondoskodik.
  • A szerződés mindkét fél részéről írásban, indoklás nélkül 30 napos felmondási határidővel felmondható. A szerződés felmondása esetén a Vállalkozó az előre, 1 éves időtartamra kifizetett átalánydíjjal időarányosan köteles elszámolni.
  • Amennyiben a teljesítés a szerződéses időszak alatt mindkét fél megelégedésére történik, és a 2 éves időszak lejártát megelőző 30. napig írásban történő elégedetlenségi megkeresés egyik fél részéről sem történik, úgy a szerződés automatikusan határozatlan időre meghosszabbodik.
  • A részletes szerződéses feltételeket a felhívás csatolmányaként megtekinthető 1. sz. melléklet tartalmazza.


Letölthető állományok:
1. sz. melléklet.doc

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

Az ellenszolgáltatás összegét az alábbi formában kérjük megadni:

Megnevezés

Ajánlati ár

Súlyszám

Éves átalánydíj (bruttó Ft/év):

 

90

A karbantartás/hibaelhárítás körébe nem tartozó munkák esetén alkalmazott kiszállási díj (bruttó Ft/alk.):

 

5

A karbantartás/hibaelhárítás körébe nem tartozó munkák esetén alkalmazott rezsióra díj (bruttó Ft/óra):

 

5

Ajánlatkérő a táblázat minden egyes tételére megadott bruttó egységárak és súlyszámok alapján számított súlyozott mindösszesen összegét fogja értékelni a bírálat során.

Az átalánydíjnak tartalmaznia kell a készenléti díjat, az ügyeleti rendszer működtetésének díját, valamint a karbantartások, eseti javítások kiszállási díját, munkadíját és anyagköltségét is. (Kivéve a külön eljárásban beszerzendő tartozékok anyagköltségét, de a munkadíjat erre az esetre is tartalmazza.)


További információk:

Ajánlattevővel szembeni elvárások:

  • Ajánlattevőnek rendelkeznie kell 7*24 órás ügyfélszolgálattal, amely a hibabejelentéseket e-mailen és telefonon keresztül fogadja.

Igazolás mód: Ajánlattevő adja meg az ügyfélszolgálat elérhetőségeit.

  • Ajánlattevő csatoljon referencianyilatkozatot az ajánlattételi felhívás megjelenését megelőző 12 hónap során teljesített legalább 2 db APC SYMMETRA PX készülék javításáról.

Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, a szolgáltatás tárgyát, továbbá az ellenszolgáltatás összegét.

  • Ajánlattevő rendelkezzen legalább 1 fő az alkalmazásában levő szakemberrel, aki rendelkezik „APC SYMMETRA PX 160kW service training certificate” minősítéssel.

Igazolás mód: Ajánlattevő csatolja az 1 fő szakembere „APC SYMMETRA PX 160kW service training certificate” minősítése másolatát.

  • Ajánlattevő rendelkezzen a Schneider Electric Hungária Villamossági Zrt. által kiállított igazolással, amelyben „UPS szerviz” minősítés szerepel.
Igazolás mód: Ajánlattevő csatolja az „UPS szerviz” minősítést tartalmazó igazolása másolatát.

Fizetési mód: Vállalkozó az éves átalánydíj összegéről a szolgáltatás megkezdését követően évente 1 db számla benyújtására jogosult, melyet a SZTE a számla kézhezvételétől számított 60 napon belüli fizetési határidővel, átutalással teljesít.

Vállalkozó az átalánydíjat 2018. december 31-ig köteles fenntartani, az ezt követő évben/években az átalánydíj az előző évre vonatkozó – a KSH által hivatalosan kiadott – fogyasztói árindex-változásnak megfelelően módosul. A díjváltozásra január 1. napjára visszamenőleges hatállyal kerül sor.


Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Szöllősy Ervin, irodavezető

szollosy.ervin@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Zombori Zoltán, osztályvezető SZTE Informatikai és Szolgáltatási Igazgatóság, tel: +36 (62) 544-228, +36 (62) 544-000/4228

email: zombori.zoltan@cc.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Wattmester Áramellátó Rendszerintegrátor Kft., 1037 Budapest, Csillaghegyi út 13.
Nyertes ajánlati ár: 10 540 000,-Ft+ÁFA