Ajánlat sorszáma:
SZTE/2018/PSZ08598
Ajánlattételi határidő: 2018. január 31 15:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Felek a szerződést 2018. március 1-től 2020. február 28-ig tartó időszakra kötik. Amennyiben a teljesítés a szerződéses időszak alatt mindkét fél megelégedésére történik, és a 2 éves időszak lejártát megelőző 30. napig írásban történő elégedetlenségi megkeresés egyik fél részéről sem történik, úgy a szerződés automatikusan határozatlan időre meghosszabbodik.
A beszerzés rövid ismertetője:
SZTE Informatikai és Szolgáltatási Igazgatóság géptermében üzemelő Symmetra PX80 és Symmetra PX160 szünetmentes tápegységek alkatrészpótlásos átalánydíjas üzemeltetési támogatása, az alábbiak szerint:
- Teljesítés helye: 6720 Szeged, Árpád tér 2.
- Vállalkozónak az éves átalánydíj keretében támogatást kell biztosítania az alábbiakban részletezett Symmetra PX80 és Symmetra PX160 szünetmentes áramellátó rendszerek (a továbbiakban: UPS) üzemeltetéséhez:
- SYCF80KH: PD0629160115; PDRPPH2000-M: PI0611140016; SYCF8BF: PD0606340501
- SYCF160KH: PD0948260076; PDUM160H-B: PI0942160059; SYCFXR9: PD0938160015
- Vállalkozó feladata az UPS-ek hibáinak elhárítása, karbantartása, az esetleges meghibásodások bejelentésének fogadása érdekében ügyeleti rendszer biztosítása. Az ügyeleti rendszernek képesnek kell lennie elektronikus levelezésen és telefonon keresztüli hibabejelentések fogadására és visszaigazolására.
- Vállalkozónak a hibabejelentések fogadására a hét minden napján 24 órában rendelkezésre kell állnia.
- Vállalkozó a munkanapokon 16:00 óráig beérkezett hibabejelentés esetén a bejelentést követő munkanapon megjelenik a Megrendelő telephelyén. A munkavégzés időablaka: Munkanapokon 8:00-17:00 óra között.
- Hardver meghibásodás esetén a Vállalkozó ingyenesen cseréli a hibás egységet. Az egység cseréjét a Vállalkozó által biztosított szervizmérnök végzi.
- Beépíthető alkatrészek: A power modul és az akkumulátor csomag kivételével minden egyéb részegység. A beépítésre kerülő alkatrésznek a Schneider által biztosított gyári újnak kell lennie. A cserealkatrészt a Szerviz ingyenesen biztosítja.
- Amennyiben a PX80-hoz nem áll rendelkezésre új alkatrész, akkor a Megrendelővel történt egyeztetés után, felújított, a gyárival minőségben megegyező alkatrész is beépíthető.
- Beépíthető tartozékok: Power modul és az akkumulátor csomag. Meghibásodás esetén, a cserét a Szerviz ingyenesen végzi, a szükséges tartozékot a Megrendelő a Szerviztől, vagy egyéb forrásból külön eljárás keretében szerzi be.
- Vállalkozónak évente egyszer el kell végeznie a szünetmentes tápegységek megelőző helyszíni karbantartását. Vállalkozó az első karbantartást a szerződéskötést követő 60 naptári napon belül köteles elvégezni.
- Az éves megelőző helyszíni karbantartás pontos időpontját felek a szerződéskötést követően, írásban egyeztetik.
- Vállalkozó a keletkezett veszélyes hulladék jogszabályoknak megfelelő megsemmisítéséről saját maga, vagy partnere útján gondoskodik.
- A szerződés mindkét fél részéről írásban, indoklás nélkül 30 napos felmondási határidővel felmondható. A szerződés felmondása esetén a Vállalkozó az előre, 1 éves időtartamra kifizetett átalánydíjjal időarányosan köteles elszámolni.
- Amennyiben a teljesítés a szerződéses időszak alatt mindkét fél megelégedésére történik, és a 2 éves időszak lejártát megelőző 30. napig írásban történő elégedetlenségi megkeresés egyik fél részéről sem történik, úgy a szerződés automatikusan határozatlan időre meghosszabbodik.
- A részletes szerződéses feltételeket a felhívás csatolmányaként megtekinthető 1. sz. melléklet tartalmazza.
Letölthető állományok:
1. sz. melléklet.docBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
Az ellenszolgáltatás összegét az alábbi formában kérjük megadni:
Megnevezés
|
Ajánlati ár
|
Súlyszám
|
Éves átalánydíj (bruttó Ft/év):
|
|
90
|
A karbantartás/hibaelhárítás körébe nem tartozó munkák esetén alkalmazott kiszállási díj (bruttó Ft/alk.):
|
|
5
|
A karbantartás/hibaelhárítás körébe nem tartozó munkák esetén alkalmazott rezsióra díj (bruttó Ft/óra):
|
|
5
|
Ajánlatkérő a táblázat minden egyes tételére megadott bruttó egységárak és súlyszámok alapján számított súlyozott mindösszesen összegét fogja értékelni a bírálat során.
Az átalánydíjnak tartalmaznia kell a készenléti díjat, az ügyeleti rendszer működtetésének díját, valamint a karbantartások, eseti javítások kiszállási díját, munkadíját és anyagköltségét is. (Kivéve a külön eljárásban beszerzendő tartozékok anyagköltségét, de a munkadíjat erre az esetre is tartalmazza.)
További információk:
Ajánlattevővel szembeni elvárások:
- Ajánlattevőnek rendelkeznie kell 7*24 órás ügyfélszolgálattal, amely a hibabejelentéseket e-mailen és telefonon keresztül fogadja.
Igazolás mód: Ajánlattevő adja meg az ügyfélszolgálat elérhetőségeit.
- Ajánlattevő csatoljon referencianyilatkozatot az ajánlattételi felhívás megjelenését megelőző 12 hónap során teljesített legalább 2 db APC SYMMETRA PX készülék javításáról.
Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, a szolgáltatás tárgyát, továbbá az ellenszolgáltatás összegét.
- Ajánlattevő rendelkezzen legalább 1 fő az alkalmazásában levő szakemberrel, aki rendelkezik „APC SYMMETRA PX 160kW service training certificate” minősítéssel.
Igazolás mód: Ajánlattevő csatolja az 1 fő szakembere „APC SYMMETRA PX 160kW service training certificate” minősítése másolatát.
- Ajánlattevő rendelkezzen a Schneider Electric Hungária Villamossági Zrt. által kiállított igazolással, amelyben „UPS szerviz” minősítés szerepel.
Igazolás mód: Ajánlattevő csatolja az „UPS szerviz” minősítést tartalmazó igazolása másolatát.
Fizetési mód: Vállalkozó az éves átalánydíj összegéről a szolgáltatás megkezdését követően évente 1 db számla benyújtására jogosult, melyet a SZTE a számla kézhezvételétől számított 60 napon belüli fizetési határidővel, átutalással teljesít.
Vállalkozó az átalánydíjat 2018. december 31-ig köteles fenntartani, az ezt követő évben/években az átalánydíj az előző évre vonatkozó – a KSH által hivatalosan kiadott – fogyasztói árindex-változásnak megfelelően módosul. A díjváltozásra január 1. napjára visszamenőleges hatállyal kerül sor.
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Szöllősy Ervin, irodavezető
szollosy.ervin@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Zombori Zoltán, osztályvezető SZTE Informatikai és Szolgáltatási Igazgatóság, tel: +36 (62) 544-228, +36 (62) 544-000/4228
email:
zombori.zoltan@cc.u-szeged.hu
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: Wattmester Áramellátó Rendszerintegrátor Kft., 1037 Budapest, Csillaghegyi út 13.
Nyertes ajánlati ár: 10 540 000,-Ft+ÁFA