Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Szolgáltatás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2018/PSZ08556

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: „KÖFOP-2.1.2.-VEKOP-15-2016-00001 projekt alprojektjeként az SZTE ÖJI részére /A lakosság az önkormányzatokról/ című omnibuszos kutatás elvégzése”
Ajánlat sorszáma: SZTE/2018/PSZ08556

Ajánlattételi határidő: 2018. január 17 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2018. február 28.

A beszerzés rövid ismertetője:

A 2/2015. (IV.16.) sz. rektori-kancellári együttes utasítás alapján amennyiben a szerződéses ajánlat értéke meghaladja a bruttó 1mft-ot érvényes szerződés csak az SZTE Kancellár jóváhagyásával köthető. Erre tekintettel tájékoztatjuk a Szolgáltatót/Szállítót, hogy a kancellári jóváhagyás elmaradása esetén a szerződést a Megrendelőnek nem áll módjában megkötni.

 

Az SZTE ÖJI kutatási projektje részére „A lakosság az önkormányzatokról” című kérdőíves omnibuszos kutatás elvégzése, az alábbiak szerint:

 

A szolgáltatás tartalma:

  • A Megrendelő által megadott kérdőívi blokk Vállalkozó általi beépítése az aktuális adatfelvétel kérdőívébe, korrekciós igény esetén egyeztetés a Megrendelő képviselőjével
  • Vállalkozó
    • a programozott változatot lekérdezés előtt egyeztetésre megküldi a Megrendelőnek
    • egyeztet a Megrendelővel a blokknak a kérdőív tematikus szerkezetében elfoglalt helyéről
    • tájékoztatja a Megrendelőt az adatfelvételi kérdőív szociológiai háttérváltozóinak köréről és tartalmáról, továbbá
    • a kutatás részfeladatainak időbeni ütemezéséről
    • Megrendelő az adatfelvétel szakmai tartalmát az alábbiak szerint kéri teljesíteni:
    • az alapsokaság az ország felnőtt lakossága legyen
    • a minimális mintanagyság 1000 fő legyen
    • a minta főbb szociológiai paraméterek (nem, életkor, iskolázottság) tekintetében reprezentálja az ország felnőtt lakosságát
    • kéri megadni a minta becsült hibahatárát
    • a lekérdezést személyes (PAPI vagy CAPI) interjú formájában kéri
  • Megrendelő az adatfelvételi design és a kérdezőbiztosok ellenőrzése tekintetében elfogadja Vállalkozó által alkalmazott sztenderdeket.
  • Megrendelő a rögzített és tisztított adatokat tartalmazó adatfile-t az alábbiak szerint kéri:
    • „sav” formátumban
    • a rögzített változók nevének tartalmaznia kell a változóhoz tartozó kérdés kérdőíven belüli sorszámát/jelölését
    • cimkézve kéri megadni a változókat és a válaszlehetőségeket
    • elektronikus változatban

 

Egyéb szabályok:

  • Vállalkozó vállalja a fentiekben részletezett szempontok betartását, s a végterméket képviselő adatbázisnak határidőre történő átadását
  • Megrendelő és Vállalkozó vállalják, hogy a feladat elvégzése során szakmai együttműködésben járnak el
  • Vállalkozó biztosítja, hogy Megrendelő képviselője szükség esetén betekinthessen az adatfelvételi, ellenőrzési és adatrögzítési folyamatba
  • Vállalkozó vállalja, hogy harmadik személy részére nem biztosít hozzáférést sem a kérdőívi blokk tartalmát, sem pedig a végterméket képező adatbázist illetően
  • Vállalkozó szavatossággal tartozik azért, hogy a feladat eredményére vonatkozóan harmadik személynek nincsen olyan joga, amely az SZTE felhasználási jogát akadályozná vagy korlátozná, továbbá az SZTE jelen szerződés szerinti jogainak gyakorlása harmadik személy jogait vagy törvényes érdekeit nem sérti. Vállalkozó kijelenti és szavatosságot vállal, hogy a szerződés tárgyával kapcsolatban szerzői jogi vagy más jellegű igényt az SZTE-vel szemben harmadik személy nem jogosult támasztani, illetőleg vállalja, hogy az ilyen jellegű – SZTE-vel szemben felmerülő – igények esetén az SZTE-t teljes mértékben kártalanítja.


Letölthető állományok:
Vállalkozói szerződés.doc

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

Az ellenszolgáltatás összegét a kiírás szerinti szolgáltatás fentiekben részletezett teljes körű megvalósítására mindösszesen nettó Ft + Áfa formában kérjük megadni.

Ajánlatkérő a mindösszesen megadott bruttó árakat fogja értékelni a bírálat során.

Ajánlatkérő az ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt, annak fedezetet kell nyújtania minden, a szolgáltatás kapcsán felmerülő költségre.


További információk:

Alkalmassági feltétel:

  • Ajánlattevő csatoljon referencianyilatkozatot az ajánlattételi felhívás megjelentetését megelőző 36 hónap során legalább 1 db, minimálisan 1000 fős eredményes megkérdezést tartalmazó személyes megkérdezéses felmérés teljesítéséről.

Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, a szolgáltatás tárgyát, valamint az eredményes megkérdezések darabszámát.

Fizetési feltételek: Vállalkozó a kiírás tárgyát képező szolgáltatás elvégzéséről teljesítésigazolást követően 1 db számla benyújtására jogosult, melyet a SZTE a számla kézhezvételétől számított 60 napon belüli fizetési határidővel, átutalással teljesít.


Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Szöllősy Ervin, irodavezető

szollosy.ervin@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Feleky Gábor dr., tanszékvezető egyetemi docens SZTE BTK Társadalomtudományi Intézet Szociológia Tanszék, tel: +36 (62) 544-256, +36 (62) 544-000/4256, +36 (62) 544-254, +36 (62) 544-000/4254

email: feleky@socio.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Ipsos Zrt., 1139 Budapest, Pap Károly u. 4-6.
Nyertes ajánlati ár: 1 300 000,-Ft+ÁFA