Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Szolgáltatás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2017/PSZ08362

Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: „Installáció az SZTE nyílt napjára”
Ajánlat sorszáma: SZTE/2017/PSZ08362

Ajánlattételi határidő: 2017. november 14 14:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2017. november 30.

A beszerzés rövid ismertetője:

Az SZTE nyílt napjára installáció leszállítása, összeszerelése, majd bontása és elszállítása, az alábbiak szerint:

  • Syma vagy octanorm rendszerű installáció
  • 24 db negyed köríves információs pult,
  • 24 db egységbetűs cégfelirat az információs pult fölé,
  • 48 db bárszék
  • 1 db 100x250 cm-es SYMA vagy Octanorm fogadófal grafikával.
  • Helyszín: SZTE József Attila Tanulmányi és Információs Központ Átrium – Szeged, Ady tér 10.
  • Vállalkozó köteles a teljes installációt a megjelölt napon 7:00 óráig leszállítani és összeszerelni, majd a megjelölt napon 16 órától szétszerelni és elszállítani.
  • A korábbi kiállításon készült fotó az ajánlattételi felhíváshoz csatolva.

 

Pályázati forrás: EFOP-3.4.4-16-2017-00015, "A Szegedi Tudományegyetem készségfejlesztő és kommunikációs programjainak megvalósítása a felsőoktatásba való bekerülés előmozdítására és az MTMI szakok népszerűsítésére" projekt.

Letölthető állományok:
Stand.jpg

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

Az ellenszolgáltatás összegét az alábbi formában kérjük megadni:

 

 

Ajánlati ár

Információs pult, egységbetűs cégfelirat, és bárszék (2 db/inf. pult) leszállításának, összeszerelésének, majd szétszerelésének és elszállításának díja (nettó Ft/1 db teljes installáció):

 

1 db fogadófal leszállításának, összeszerelésének, majd szétszerelésének és elszállításának, valamint grafikai tervezésének díja (nettó Ft):

 

Mindösszesen (nettó Ft/24 db információs pult, egységbetűs cégfelirat, bárszék (48 db) és 1 db fogadófal):

 

Áfa

 

Mindösszesen (bruttó Ft/24 db információs pult, egységbetűs cégfelirat, bárszék (48 db) és 1 db fogadófal):

 

 

Ajánlatkérő a mindösszesen megadott bruttó árakat fogja értékelni.

Ajánlatkérő az ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt, az ajánlati árnak fedezetet kell nyújtania minden a szolgáltatás kapcsán felmerülő költségre.

A teljes installációk darabszáma (24 db) tervezett, mely változhat. Megrendelő a pontos darabszámot legkésőbb 2017. november 15-ig jelzi a Vállalkozó felé. Az elszámolás a megadott egységár alapján a tényleges darabszámnak megfelelően történik. Felek kötelesek a tényleges darabszámot a teljesítésigazolásban rögzíteni.


További információk:

Ajánlattevővel szembeni elvárások:

  • Ajánlattevőnek rendelkeznie kell legalább 100 m2 standterület beépítésére elegendő SYMA vagy OCTANORM típusú installációs rendszerrel.

Igazolási mód: Ajánlattevő csatoljon referencianyilatkozatot az ajánlattételi felhívás megjelenését megelőző 36 hónap során legalább 100 m2 standterületű kiállítási installáció kivitelezéséről, melyet az előírt SYMA vagy OCTANORM típusú installációs rendszerrel valósított meg.

Figyelem!!! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, a szolgáltatás tárgyát, az ellenszolgáltatás összegét.


Fizetési feltételek: Nyertes ajánlattevő a szolgáltatás ellenértékéről teljesítésigazolást követően 1 db számla benyújtására jogosult, melyet ajánlatkérő a számla kézhezvételét követő 60 napon belül átutalással teljesít.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Szöllősy Ervin, irodavezető

szollosy.ervin@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Béres Sándor, PR-referens SZTE Nemzetközi és Közkapcsolati Igazgatóság, tel: +36 (62) 546-484

email: beres.sandor@rekt.szte.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: "FENYVES” Kft., 1102 Budapest, Füzér u. 25.
Nyertes ajánlati ár: 785 000,-Ft+ÁFA