Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Szolgáltatás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2017/PSZ08268

Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: „Fogászati egységkészülékek, sterilizálók, polimerizációs lámpák és tanlaboratóriumi munkaasztalok havi, negyedéves, féléves és éves karbantartása, eseti javítása, szükség szerint alkatrészek pótlása”
Ajánlat sorszáma: SZTE/2017/PSZ08268

Ajánlattételi határidő: 2017. október 06 14:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Felek a szerződést a szerződéskötés időpontjától számított 1 évig tartó időtartamra kötik.

A beszerzés rövid ismertetője:

A 2/2015. (IV.16.) sz. rektori-kancellári együttes utasítás alapján a jelen eljárásban – bruttó 1 millió Ft feletti értékű - érvényes szerződés csak az SZTE Gazdasági Szervezet Főigazgatójának jóváhagyásával köthető. Erre tekintettel tájékoztatjuk az ajánlattevőket, hogy jelen eljárásban Ajánlatkérő csak a főigazgatói jóváhagyás megtörténtét követően hirdet eredményt. Ajánlatkérő a főigazgatói jóváhagyás elmaradása esetén az eljárást eredménytelenné nyilvánítja.

 

Fogászati egységkészülékek, sterilizálók, polimerizációs lámpák és tanlaboratóriumi munkaasztalok havi, negyedéves, féléves és éves karbantartása, eseti javítása, szükség szerint alkatrészek pótlása, az alábbiak szerint:

  • Feladatellátás helyei:
    • 6720 Szeged, Tisza Lajos krt. 64-66.
    • 6725 Szeged, Kálvária sgt. 84. Móra Ferenc Szakközép Iskola és Szakmunkásképző Intézet
    • 6724 Szeged, Kossuth Lajos sgt. 37. Rókus 1. sz. Általános Iskola
    • 6726 Szeged, Herke utca 2. Vörösmarty Mihály Általános Iskola
    • 6723 Szeged, Csongor tér 1. Eötvös József Gimnázium
    • 6723 Szeged, József Attila sgt. 116. Gedói Általános Iskola
    • 6723 Szeged, Becsei utca 3. Felsővárosi Iskola
    • 6725 Szeged, Szentháromság utca 72-74. Karolina Elemi iskola és Gimnázium
    • 6791 Szeged, Szent János Tér 2-4. Orczy István Általános Iskola
  • Reakcióidő: Délelőtt 12 óra előtti hibajelzés esetén aznap délutáni munkakezdés, 12 óra utáni hibajelzés esetén pedig másnap délelőtti munkakezdés
  • A szolgáltatást a felhívás csatolmányaként megtekinthető 2. sz. mellékletben részletezett típusú és darabszámú készülékek tekintetében kell biztosítani. Minden fogászati egységkészülékhez tartozik 1 db gyorsító, 1 db turbina, 1 db egyenes darab és 1 db könyökdarab, és minden tanlaboratóriumi munkaasztalhoz tartozik 1 db technikai motor, 1 db turbina, 1 db egyenes darab és 1 db könyök darab.
  • A készülékek darabszáma selejtezéssel csökkenhet, új készülék beszerzésével növekedhet a szerződéshez csatolt kiegészítéssel.
  • Az átalánydíjnak fedezetet kell nyújtania a készülékek havi egyszeri alkalommal történő – a meghatározott esetekben negyedéves, féléves és éves – karbantartására, a karbantartás során szükségessé váló javítások, illetve a hibaelhárítások munkadíjára, a rezsianyagok költségére és a kiszállási díjra. A karbantartási tevékenység körébe tartozik különösen a készülékek üzemképes állapotban tartása, vegyszeres tisztítása, bemérése, beszabályozása, az adott készülékkel kapcsolatban a gyártó által előírt feladatok elvégzése. Megrendelő rezsianyagokon az előző munkák végzésénél használatos segédanyagokat, így különösen a zsírokat, ragasztóanyagokat, kötőelemeket, szigetelőszalagot, forrasztóónt érti. Nem tartoznak a rezsianyagok körébe a nagyfordulatszámú eszközök tisztítására és kenésére használatos olajok, a habzásgátló tabletták, a fertőtlenítő-tisztító vegyszerek – ezek havonta a tényleges felhasználás szerint anyagként kerülnek leszámlázásra. Az átalánydíj fedezetet nyújt a következő kisebb javítások elvégzésére: karbantartás során felmerülő kisebb hibák kijavítására, esetenként izzócserére, helyszínen végezhető amalgán szeparátor tisztításra, tömlőcserére, szűrőbetétek (olaj, levegő, víz) cseréjére.

Amennyiben a javításhoz nettó 30 ezer Ft-ot meghaladó anyag, alkatrész szükséges, úgy a javítás csak engedély birtokában kezdhető meg.

  • Karbantartás során általánosan elvégzendő feladatok:
    • Fogászati egységkészülék és hozzátartozó kezelőszékek:
      • egységkészükékekhez tartozó kuplungok és mikromotorok tömítőgyűrűinek ellenőrzése, zsírzása, helyszínen történő, szükségessé váló alkatrészek cseréje,
      • egységkészülékekhez tartozó kéziarabok ellenőrzése, helyszínen történő, szükségessé váló alkatrészek cseréje,
      • nyálszívók és exhausztorok ellenőrzése, szeparátor ellenőrzése,
      • levegő- és vízszűrők ellenőrzése, helyszínen történő, szükség szerinti cseréje,
      • kondenzvízgyűjtő edények ellenőrzése, ürítése,
      • vizsgálólámpák portalanítása és tisztítása,
      • kezelőszék kárpitozásának ellenőrzése, szükség szerinti cseréje
      • berendezések burkolatainak és elektromos rendszerének ellenőrzése villamosbiztonságtechnikai szempontból / pl. sérült hálózati csatlakozó cseréje /,
      • kézidarabok és mikromotorok víz- és levegőnyomásainak ellenőrzése,
      • kézidarabtömlők és csatlakozások ellenőrzése.
    • Tanlaboratóriumi munkaasztalok hozzátartozó kézidarabokkal:
      • munkaasztalokhoz tartozó kézidarabok és mikromotorok ellenőrzése, helyszínen történő, szükségessé váló alkatrészek cseréje,
      • kondenzvízgyűjtő edények ellenőrzése, ürítése,
      • berendezések burkolatainak és elektromos rendszerének ellenőrzése villamosbiztonság-technikai szempontból / pl.sérült hálózati csatlakozó cseréje /
      • porelszívó motorok ellenőrzése,
      • kézidarabok és mikromotorok víz- és levegőnyomásainak ellenőrzése,
      • kézidarabtömlők és csatlakozások ellenőrzése, szükség szerinti cseréje,
      • fantomfejek ellenőrzése.
    • Kompresszor:
      • légszűrők ellenőrzése, helyszínen történő szükség szerinti cseréje,
      • automata kondenzvíz- leeresztőrendszer ellenőrzése,
      • biztonsági szelepek ellenőrzése,
      • berendezések tisztítása, portalanítása,
      • elektromos rendszer ellenőrzése villamosbiztonságtechnikai szempontból
    • Hőlégsterilizátor:
      • munkatér hőmérsékletének ellenőrzése,
      • túlfűtésvédelem ellenőrzése,
      • burkolatok és elektromos rendszer ellenőrzése villamosbiztonság-technikai szempontból,
      • ajtótömítő gumik ellenőrzése, helyszínen történő, szükség szerinti cseréje.
    • Getinge gőzsterilizátor
      • próbamenet 134C hőmérsékleten,
      • hőmérséklet-és nyomásmérő regisztráló egység ellenőrzése, szükség szerint írótollak cseréje,
      • ajtótömítő gumi állapotának ellenőrzése, szükség szerinti cseréje,
      • munkatér tisztaságának ellenőrzése,
      • ajtó biztonsági reteszkapcsoló ellenőrzése,
      • baktériumszűrő szükség szerinti cseréje,
      • vízszűrők, visszacsapó szelepek ellenőrzése, szükség szerinti tisztítása,
      • vákumszivattyú ellenőrzése,
      • gőzgenerátor ellenőrzése, iszaptalanítás.

A további készülékek, berendezések tekintetében funkcionális ellenőrzés, s helyszínen elvégezhető, szükség szerinti javítás történik.

  • Az átalánydíjjal le nem fedett, a helyszínen vagy a műhelyben történő javítási munka csak az árajánlat elfogadását követően kezdhető meg. A műhelybe történő kiszállítás szükségességéről a Vállalkozó szakembere a Megrendelő helyszíni képviselőjével való egyeztetést követően dönthet, amennyiben a meghibásodás a helyszínen nem javítható. A rezsióradíjnak fedezetet kell nyújtania a helyszínen vagy a műhelyben történő javítás esetén a munkadíjra, a felhasználásra kerülő rezsianyagokra és a műhelyben felhasznált energiára. A szerződéses időszakban az egyes javítások esetén a javításra fordított munkaidőt összeszorozva a rezsióradíjjal kapjuk meg a javítási díjat. A Vállalkozó minden konkrét esetben, a javítás megkezdése előtt árajánlatot ad a javítási díjra, a szállítási díjra (szükség esetén) és az alkatrészek költségeire, melyek összege adja a javítás teljes ellenértékét.
  • Vállalkozó köteles munkanapokon a 730 órától 16 óráig tartó munkaidőben a megadott telefonszámon, e-mailen az elérhetőségét folyamatosan biztosítani.
  • Ha a készülék gazdaságosan nem javítható, abban az esetben Vállalkozó díjmentesen selejtezési javaslatot állít ki.
  • A Vállalkozó köteles a hibás, további használatra alkalmatlan alkatrészeket és veszélyes anyagnak minősülő anyagokat (pld. akkumulátorokat, tömlőket) elszállítani, azzal, hogy a Megrendelő ellenőrizheti azok állapotát, illetve adott esetben igényt tarthat rájuk.
  • Ajánlattevő minősüljön átlátható szervezetnek az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 41. (6) bekezdésében foglaltak alapján. Ajánlatkérő az ajánlatok értékelésekor ellenőrzi, hogy az átláthatóság igazolására szolgáló dokumentum a nyilvántartásában rendelkezésre áll-e, szükség esetén az átláthatósági nyilatkozatot hiánypótlásban kéri be.


Letölthető állományok:
1. sz. melléklet(FOK).docx
2. sz. melléklet(FOK).xls
Vállalkozói szerződés.doc

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

Az ellenszolgáltatás összegét a 2. sz. melléklet szerinti táblázat részletes beárazásával, és az 1. sz. melléklet szerinti felolvasólapon is kérjük megadni.

Ajánlatkérő a felolvasólap két tételére megadott bruttó árak súlyszámok alapján számított súlyozott mindösszesen összegét fogja értékelni a bírálat során.

 

Az éves átalánydíjként megadott árnak tartalmazni kell a szolgáltatás ellátásához szükséges valamennyi költséget, amely előre tervezhető, és amely az ajánlattevő szakmai előrelátása alapján tervezhető.


További információk:

Alkalmassági feltétel:

  • Ajánlattevő nyilatkozzon, hogy kötelezettséget vállal a felhívásban lévő szerződéstervezet megkötésére és teljesítésére, melynek tartalmát megismerte és fenntartások nélkül elfogadja. A szerződéstervezet a felhívás csatolmányaként megtekinthető.
  • Ajánlattevő csatoljon referencianyilatkozatot az eljárást megindító felhívás feladásától visszafelé számított megelőző három évből, amely alapján végzett legalább 12 hónap folyamatos időszakban, egészségügyi intézmény számára, fogászati készülékek karbantartását és javítását is magában foglaló szolgáltatást, amelynek mindösszesen éves ellenértéke elérte a nettó 6 millió forintot.

Figyelem! A referencia formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, a szolgáltatás tárgyát, továbbá az ellenszolgáltatás összegét.

  • Ajánlattevő mutassa be legalább 1 fő, a javításban és a karbantartásban résztvevő és a teljesítésért felelős szakemberét, a szakember által aláírt önéletrajza és a továbbképzéseket igazoló oklevelei csatolásával. A szakembernek rendelkeznie kell legalább 3 éves szerviz gyakorlattal, továbbá legalább a Chirana, a Kavo, és az Anthos fogászati egységkészülékekre, a W&H és BienAir fogászati kézidarabokra, valamint az Ecom kompresszorokra a gyártó általi továbbképzést igazoló oklevéllel, amely felhatalmazást ad ezen típusú eszközök javítására és/vagy karbantartására. Az aláírt önéletrajz csatolása mellett a továbbképzéseket igazoló oklevelek másolatainak csatolása is szükséges. Az előírt alkalmassági feltétel több szakember biztosításával is teljesíthető, az elvárt gyakorlati idő azonban mindegyikük tekintetében irányadó.


Fizetési feltételek: Vállalkozó a szerződés szerinti karbantartás és a szükséges eseti javítás elvégzését és a beépített anyagot, alkatrészt a munkalapon, ill. a szállítójegyen köteles leigazoltatni a Megrendelő megbízott képviselőjével. A munkalap, ill. a szállítójegy képezi a havi átalánydíjas és az esetenként megrendelt javítási számla alapbizonylatát. A Megrendelő igazolt teljesítést követően, a havonta benyújtott átalánydíjas és a javításra esetenként benyújtott számla ellenében a számla kézhezvételétől számított 60 napon belüli fizetési határidővel átutalással egyenlíti ki a számlák összegét.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Szöllősy Ervin, irodavezető

szollosy.ervin@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Somodi Beáta, anyagbeszerző SZTE FOK, tel: +36 (62) 342-892

email: somodi.beata@stoma.szote.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: INKU-MED Orvostechnikai, Kereskedelmi és Szolgáltató Kft., 6721 Szeged, Juhász Gyula u. 28.
Nyertes ajánlati ár: 10 262 938,-Ft+ÁFA