Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Szolgáltatás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2016/PSZ07152

Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: „SZTE JGYPK ATTI Környezet Biológia és Környezeti Nevelési Tanszék részére 7 db laboratóriumi eszköz javítása/beállítása/kalibrálása (1. részajánlati kör), valamint laboratóriumi eszközök eseti megrendelés alapján történő javítása/karbantartása/hibaelhárítása (2. részajánlati kör)”
Ajánlat sorszáma: SZTE/2016/PSZ07152

Ajánlattételi határidő: 2016. november 10 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 1. részajánlati kör: A szerződéskötés időpontjától számított 4 hónap.; 2. részajánlati kör: A szerződéskötés időpontjától számított 2 éves időtartam.

A beszerzés rövid ismertetője:

Steril munkavégzésre alkalmas (prokariota, sejt, szerv, szervrendszer, és organizmus szintű) környezet toxikológiai laboratórium (makro-biomolekuláris és funkcionális vizsgálatokra alkalmas rendszerű) eszközeinek és berendezéseinek javítása, beállítása, üzembe helyezése, valamint eseti javítása/karbantartása/hibaelhárítása.

1. részajánlati kör:

SZTE JGYPK ATTI Környezet Biológia és Környezeti Nevelési Tanszék részére 7 db laboratóriumi eszköz javítása/beállítása/kalibrálása, az alábbiak szerint:

  • Helyszín: SZTE JGYPK Környezet Biológia és Környezeti Nevelési Tanszék I. em. 125., II. em. 204., valamint 205. laboratóriumi helyiségei – Szeged, Boldogasszony sgt. 6.
  • 1 db B1 lamináris boksz javítása: szűrőcsere, bemérés, ellenőrzés
  • 1 db BL1200 steril fülke javítása: HEPA szűrőcsere, működőképesség biztosítása (hibajelenség: a készülék nem kapcsol be), bemérés ellenőrzés
  • 1 db BA900 steril fülke javítása: HEPA szűrőcsere, beszabályozás, részecskeszámolás
  • 1 db Ohaus Navigator N22120 mérleg ellenőrzése, kalibrálása
  • 1 db Cecil fotométer javítása: pontosság ellenőrzés, beállítás
  • 1 db Hanna pH209 asztali pH mérő javítása: pH elektród cseréje, műszer gyári paramétereinek az ellenőrzése
  • 1 db PTC 150 Minicycler PCR készülék javítása: blokk hőmérséklet validálás
  • Vállalkozó a javítások során esetlegesen feltárt egyéb meghibásodás javítási költségéről a hiba feltárását követően köteles egyeztetni a Megrendelővel. Az esetlegesen feltárt egyéb meghibásodás javítása csak a javítási költségek Megrendelő általi elfogadását követően kezdhető meg.

Rácz László ügyvivő szakértővel történő előzetes időpont egyeztetést követően (tel.: +36 (62) 546-061) a javítandó készülékek az ajánlattételi szakaszban a helyszínen megtekinthetőek.

2. részajánlati kör:

SZTE JGYPK ATTI Környezet Biológia és Környezeti Nevelési Tanszék részére laboratóriumi eszközök eseti megrendelés alapján történő javítása/karbantartása/hibaelhárítása, az alábbiak szerint:

  • Helyszín: SZTE JGYPK Környezet Biológia és Környezeti Nevelési Tanszék I. em. 125., II. em. 204., valamint 205. laboratóriumi helyiségei – Szeged, Boldogasszony sgt. 6.
  • Érintett eszközök, berendezések:
    • 1 db B1 lamináris boksz
    • 1 db BL1200 steril fülke
    • 1 db BA900 steril fülke
    • 1 db Ohaus Navigator N22100 mérleg
    • 1 db Cecil fotométer
    • 1 db Hanna PH209 asztali pH mérő
    • 1 db PTC 150 Minicycler PCR készülék
    • 1 db SL – SHEL LAB széndioxid termosztát
    • 1 db Eppendorf 5702 R centrifuga
    • 1 db HERAUS Biofuge-Fresco centrifuga
    • 1 db Poly-Sc. vízfürdő
    • 1 db Dynatech Minimash cellharwester – BVC vacuumbrand rendszerrel
    • 1 db Zeiss fáziskontraszt (fluorescens funkcióval kiegészített) fénymikroszkóp
    • 1 db Zeiss Telaval 3 fáziskontraszt invertoszkóp
    • 1 db Zeiss fénymikroszkóp
    • 1 db Janeczki K24 centrifuga
    • 1 db UV transzilluminátor UVA-350
    • 1 db gél-dokumentációs rendszer
    • 1 db Power Supply PSE-150/100
    • 1 db Power Supply Model 2000/200
    • 1 db vacuum folyadék-elszívó
  • Az érintett eszközök száma/típusa a szerződéses időszak alatt eszközbeszerzés esetén bővülhet/változhat, eszköz selejtezés esetén csökkenhet.
  • Vállalkozó a szerződésben megadott e-mail és telefon elérhetőségeken munkanapokon 8:00-16:00 óra között köteles maximum 2 órás reagálási időn belül reagálni a Megrendelő megkeresésére.
  • Vállalkozó köteles a hivatalos megrendelés megküldését követő maximum 24 órás reagálási időn belül a helyszínen megkezdeni a javítást/karbantartást/hibaelhárítást.
  • Vállalkozó köteles térítésmentesen cserekészüléket biztosítani a javítás idejére, amennyiben az adott készülék/berendezés a helyszínen nem javítható.
  • Vállalkozó köteles térítésmentesen selejtezési jegyzőkönyvet készíteni, amennyiben az adott készülék/berendezés gazdaságosan nem javítható.
  • Vállalkozó köteles tartani az ajánlata szerinti rezsióradíjat a szerződéses időszak alatt, azon nem emelhet.
Rácz László ügyvivő szakértővel történő előzetes időpont egyeztetést követően (tel.: +36 (62) 546-061) a készülékek az ajánlattételi szakaszban a helyszínen megtekinthetőek.

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás, az alábbiak szerint:

1. részajánlati kör: Az ajánlati árat, az alábbi formában kérjük megadni: A 7 db készülék/berendezés javításának díja …………..,- Ft + Áfa, azaz bruttó ……………,- Ft.

2. részajánlati kör: Az ajánlati árat, az alábbi formában kérjük megadni: javítás/karbantartás/hibaelhárítás rezsióradíja ………………,- Ft + Áfa/óra, azaz bruttó …………….,- Ft/óra

Ajánlatkérő mindkét részajánlati kör esetében a bruttó ajánlati árakat fogja értékelni a bírálat során. Az 1. részajánlati kör esetében a javítás díjának, a 2. részajánlati kör esetében a javítás/karbantartás/hibaelhárítás rezsióradíjának fedezetet kell nyújtania a helyszínre történő kiszállás költségeire is.


További információk:

Ajánlattevővel szembeni elvárások:

  • 1. részajánlati kör esetében: Ajánlattevő csatoljon referencianyilatkozatot az ajánlattételi felhívás megjelentetését megelőző 3 év során teljesített a felhívás tárgya szerinti legalább 4 különböző készülék/berendezés javításáról.
  • 2. részajánlati kör esetében: Ajánlattevő csatoljon referencianyilatkozatot az ajánlattételi felhívás megjelentetését megelőző 3 év során teljesített a felhívás tárgya szerinti legalább 10 különböző készülék/berendezés javításáról.
Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, továbbá a szolgáltatás tárgyát (a javított készülék fajtájának a megadásával).

Részekre történő ajánlattétel lehetősége: Lehetséges, minden részajánlati körre külön-külön.

 

Fizetési feltételek:

Vállalkozó teljesítésigazolás után az 1. részajánlati kör esetében a javítást követően 1 db, a 2. részajánlati kör esetében minden egyes megrendelést követően 1-1 db, számla benyújtására jogosult.

1. részajánlati kör: Vállalkozó a javítás során esetlegesen feltárt egyéb meghibásodás javítási költségéről a hiba feltárását követően köteles egyeztetni hivatalos árajánlat beadásával a Megrendelővel. Az esetlegesen feltárt egyéb meghibásodás javítása csak a javítási költségek Megrendelő általi elfogadását követően kezdhető meg. Ez esetben Vállalkozó jogosult leszámlázni a Megrendelő által elfogadott esetlegesen feltárt egyéb meghibásodás javítási költségét is.

2. részajánlati kör: Vállalkozó jogosult leszámlázni az adott javítás/karbantartás/hibaelhárítás tényleges időtartamának megfelelően a rezsióra díja alapján számított összegen felül, a javítás/karbantartás/hibaelhárítás során beépített alkatrész(ek) költségét is, mely(ek) díjáról előzetesen köteles egyeztetni hivatalos árajánlat beadásával a Megrendelővel.

A szolgáltatás díja átutalással, kerül kifizetésre a számla kézhezvételétől számított 60 napos fizetési határidővel.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Szöllősy Ervin, irodavezető

szollosy.ervin@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Rácz László, ügyvivő szakértő SZTE JGYPK ATTI Környezet-biológia és Környezeti Nevelés Tanszék, tel: +36 (62) 546-061

email: raczlaszlo@jgypk.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Zenon Bio Kft., 6721 Szeged, Maros u. 40.
Nyertes ajánlati ár: 499 900,-Ft+ÁFA

 

Nyertes ajánlattevő: Zenon Bio Kft., 6721 Szeged, Maros u. 40.
Nyertes ajánlati ár: 1 400 100,-Ft+ÁFA