Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Szolgáltatás beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2016/PSZ06754


Az Ajánlattételi felhívás 2. a Gazdaságtudományi Karra vonatkozó részében a részteljesítési időszakok tekintetében elírás történt, melyet az Ajánlatkérő javított.

Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: „PPC kampányok létrehozása és futtatása google adwords és a Facebook rendszerekben az SZTE Közkapcsolati Igazgatóság, SZTE Gazdaságtudományi Kar, SZTE Állam- és Jogtudományi Kar, az SZTE Egészségtudományi és Szociális Képzési Kar, valamint az SZTE Gyógyszerésztudományi Kar részére.”
Ajánlat sorszáma: SZTE/2016/PSZ06754

Ajánlattételi határidő: 2016. július 11 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2016. július 15 - 2017. március 31-ig. Az egyes részek részteljesítési időszakai az Oktatási Hivatal időpont változtatásai, és egyéb körülmények miatt változhatnak. Ez esetben a változtatással érintett részteljesítési határidő automatikusan meghosszabbodik az új időpont függvényében.

A beszerzés rövid ismertetője:

A 2/2015. (IV.16.) sz. rektori-kancellári együttes utasítás alapján a jelen eljárásban – bruttó 1 millió Ft feletti értékű - érvényes szerződés csak az SZTE Gazdasági Szervezet Főigazgatójának jóváhagyásával köthető. Erre tekintettel tájékoztatjuk az ajánlattevőket, hogy jelen eljárásban Ajánlatkérő csak a főigazgatói jóváhagyás megtörténtét követően hirdet eredményt. Ajánlatkérő a főigazgatói jóváhagyás elmaradása esetén az eljárást eredménytelenné nyilvánítja.


1. rész:

SZTE Közkapcsolati Igazgatóság számára:

Google adwords rendszerben reklámok készítése, és elhelyezése a google hirdetési felületein.

Üzletviteli tanácsadás: Google adwords reklámfiókok beállítása a google.com oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt

Facebook reklámok készítése, és elhelyezése a www.facebook.com közösségi portál reklámfelületein.

Üzletviteli tanácsadás: Facebook reklámfiókok beállítása a www.facebook.com közösségi oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt

A kampányban a fióknyitással és a menedzseléssel együtt a hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszeg: 2.500.000,- Ft + ÁFA

A rendelkezésre álló keretösszeget teljes egészében fel kell használni a kampány során, tervezetten az alábbiak szerint:

A kampány részteljesítési időszakai*:

  • 2016. július – 2016. augusztus: Pótfelvételi és beiratkozási kampány. A kampányrészben a hirdetési tevékenységre tervezetten elkölteni kívánt keretösszeg: 500.000,- Ft + Áfa
  • 2016. október – 2016. november: Keresztféléves felvételi kampány. A kampányrészben a hirdetési tevékenységre tervezetten elkölteni kívánt keretösszeg: 250.000,- Ft + Áfa
  • 2016. november – 2016. december 1.**: SZTE Nyílt Nap hirdetése. A kampányrészben a hirdetési tevékenységre tervezetten elkölteni kívánt keretösszeg: 500.000,- Ft + Áfa
  • 2016. december – 2017 február 15***.: Felvételi kampány. A kampányrészben a hirdetési tevékenységre tervezetten elkölteni kívánt keretösszeg: 1.250.000,- Ft + Áfa

*A kampányok teljesítési időpontjai az Oktatási hivatal időpont változtatásai miatt változhatnak.

**A kampány időszaka az SZTE Nyílt Nap időpontjától függően változhat +- 1 héttel.

***A pontos kampányidőszakról az Egyetem és a vállalkozó a kampányt megelőzően írásban egyeztet. A kampány végdátuma az Oktatási Hivatal időpont változtatása miatt változhat.

Figyelem! A pontos dátum szerint megadott kampányidőszakok esetleges időpont változásáról Megrendelő minden esetben írásban értesíti a Vállalkozót.

 

2. rész:

Gazdaságtudományi Kar számára:

Google adwords rendszerben reklámok készítése, és elhelyezése a google hirdetési felületein.

Üzletviteli tanácsadás: Google adwords reklámfiókok beállítása a google.com oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt

Facebook reklámok készítése, és elhelyezése a www.facebook.com közösségi portál reklámfelületein.

Üzletviteli tanácsadás: Facebook reklámfiókok beállítása a www.facebook.com közösségi oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt.

A kampányban a fióknyitással és a menedzseléssel együtt a hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszeg: 1.537.401.- Ft+Áfa

A rendelkezésre álló keretösszeget teljes egészében fel kell használni a kampány során, tervezetten az alábbiak szerint:

A kampány részteljesítési időszakai*:

  • 2016. július – 2016. augusztus: Pótfelvételi és posztgraduális képzések kampánya. A kampányrészben a hirdetési tevékenységre tervezetten elkölteni kívánt keretösszeg: 314.960,- Ft+Áfa
  • A 2016. október – 2016. december**: SZTE GTK Nyílt Nap és Tanulmányi Verseny hirdetése. A kampányrészben a hirdetési tevékenységre tervezetten elkölteni kívánt keretösszeg: 100.000,- Ft+Áfa
  • 2016. december – 2017. február.***: Felvételi kampány. A kampányrészben a hirdetési tevékenységre tervezetten elkölteni kívánt keretösszeg: 650.000,- Ft+Áfa
  • 2016. július-október***: FB és Google kampány 2016 szeptemberi angol nyelvű képzések. A kampányrészben a hirdetési tevékenységre tervezetten elkölteni kívánt keretösszeg: 236.221,- Ft+Áfa
  • 2017. február-március***: FB és Google kampány 2017. őszén induló angol nyelvű képzések. A kampányrészben a hirdetési tevékenységre tervezetten elkölteni kívánt keretösszeg: 236.220,- Ft+Áfa

*A kampányok teljesítési időpontjai az Oktatási Hivatal időpont változtatásai miatt változhatnak.

**A kampány időszakát Megrendelő az SZTE GTK Nyílt Nap időpontjától függően írásban pontosítja Vállalkozóval.

***A pontos kampányidőszakról a Kar és a vállalkozó az adott kampányt megelőzően írásban egyeztet.

Figyelem! A pontos dátum szerint megadott kampányidőszakok esetleges időpont változásáról Megrendelő minden esetben írásban értesíti a Vállalkozót.

 

3. rész:

Állam- és Jogtudományi Kar számára:

Google adwords rendszerben reklámok készítése, és elhelyezése a google hirdetési felületein.

Üzletviteli tanácsadás: Google adwords reklámfiókok beállítása a google.com oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt

Facebook reklámok készítése, és elhelyezése a www.facebook.com közösségi portál reklámfelületein.

Üzletviteli tanácsadás: Facebook reklámfiókok beállítása a www.facebook.com közösségi oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt.

A kampányban a fióknyitással és a menedzseléssel együtt a hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszeg: 300.000.- Ft+Áfa

A rendelkezésre álló keretösszeget teljes egészében fel kell használni a kampány során, tervezetten az alábbiak szerint:

A kampány részteljesítési időszakai*:

  • 2016. július 24. – 2016. augusztus 28.: Pótfelvételi és posztgraduális képzések kampánya. A kampányrészben a hirdetési tevékenységre tervezetten elkölteni kívánt keretösszeg: 100.000,- Ft+Áfa
  • 2016. december – 2017. január**: SZTE ÁJTK Nyílt Nap hirdetése. A kampányrészben a hirdetési tevékenységre tervezetten elkölteni kívánt keretösszeg: 100.000,- Ft+Áfa
  • 2016. december – 2017. február 15.***: Felvételi kampány. A kampányrészben a hirdetési tevékenységre tervezetten elkölteni kívánt keretösszeg: 100.000,- Ft+Áfa

*A kampányok teljesítési időpontjai az Oktatási Hivatal időpont változtatásai miatt változhatnak.

**A kampány időszakát Megrendelő az SZTE ÁJTK Nyílt Nap időpontjától függően írásban pontosítja Vállalkozóval.

***A pontos kampányidőszakról a Kar és a vállalkozó a kampányt megelőzően írásban egyeztet.

Figyelem! A pontos dátum szerint megadott kampányidőszakok esetleges időpont változásáról Megrendelő minden esetben írásban értesíti a Vállalkozót.

 

4. rész:

Egészségtudományi és Szociális Képzési Kar számára:

Google adwords rendszerben reklámok készítése, és elhelyezése a google hirdetési felületein.

Üzletviteli tanácsadás: Google adwords reklámfiókok beállítása a google.com oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt

Facebook reklámok készítése, és elhelyezése a www.facebook.com közösségi portál reklámfelületein.

Üzletviteli tanácsadás: Facebook reklámfiókok beállítása a www.facebook.com közösségi oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt.

A kampányban a fióknyitással és a menedzseléssel együtt a hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszeg: 130.000.- Ft+Áfa

A rendelkezésre álló keretösszeget teljes egészében fel kell használni a kampány során, tervezetten az alábbiak szerint:

A kampány részteljesítési időszakai*:

  • 2016. december – 2017. február 15.*: Felvételi kampány. A kampányrészben a hirdetési tevékenységre tervezetten elkölteni kívánt keretösszeg: 130.000,- Ft+Áfa

*A pontos kampányidőszakról a Kar és a vállalkozó a kampányt megelőzően írásban egyeztet. A kampány teljesítési időpontja az Oktatási Hivatal időpont változtatásai miatt változhat.

Figyelem! Az esetleges időpont változtatás(ok)ról Megrendelő minden esetben írásban értesíti a Vállalkozót.

 

5. rész:

Gyógyszerésztudományi Kar számára:

Google adwords rendszerben reklámok készítése, és elhelyezése a google hirdetési felületein.

Üzletviteli tanácsadás: Google adwords reklámfiókok beállítása a google.com oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt

Facebook reklámok készítése, és elhelyezése a www.facebook.com közösségi portál reklámfelületein.

Üzletviteli tanácsadás: Facebook reklámfiókok beállítása a www.facebook.com közösségi oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt.

A kampányban a fióknyitással és a menedzseléssel együtt a hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszeg: 200.000.- Ft+Áfa

A rendelkezésre álló keretösszeget teljes egészében fel kell használni a kampány során, tervezetten az alábbiak szerint:

A kampány részteljesítési időszakai*:

  • 2016. augusztus – 2016. szeptember.: Gyógyszertári szakasszisztens képzés hirdetése. A kampányrészben a hirdetési tevékenységre tervezetten elkölteni kívánt keretösszeg: 50 000,- Ft+Áfa
  • 2016. december – 2017. február 15.** ***: Felvételi kampány és SZTE GYTK Nyílt Nap hirdetése. A kampányrészben a hirdetési tevékenységre tervezetten elkölteni kívánt keretösszeg: 150.000,- Ft+Áfa

*A kampányok teljesítési időpontjai az Oktatási Hivatal időpont változtatásai miatt változhatnak.

**A kampány időszakát Megrendelő az SZTE GYTK Nyílt Nap időpontjától függően írásban pontosítja Vállalkozóval.

***A pontos kampányidőszakról a Kar és a vállalkozó a kampányt megelőzően írásban egyeztet.

Figyelem! A pontos dátum szerint megadott kampányidőszakok esetleges időpont változásáról Megrendelő minden esetben írásban értesíti a Vállalkozót.

 

Figyelem! Valamennyi rész esetében a részteljesítési időszakokra megadott hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszegek tervezettek, melyek változtatásának jogát a Megrendelő fenntartja. Az egyes részekre mindösszesen megadott keretösszeg változatlansága mellett az azokon belüli részteljesítési időszakok hirdetési keretösszegei változhatnak, mely változást/változtatásokat felek kötelesek a teljesítésigazolásban rögzíteni. Bármely rész részteljesítési időszaka hirdetési keretösszegének a változása esetén a fennmaradó összeg az adott rész még hátralévő részteljesítési időszakában/időszakaiban felhasználható. A használt reklámfelületek és eszközök arányáról a felek minden esetben egyeztetnek a kampányok során. A kampányok pénzügyi állapotáról a vállalkozó folyamatosan tájékoztatja a megrendelőt.

Letölthető állományok:
árazandó táblázat.docx

Bírálati szempont: összességében legelőnyösebb ajánlat
bírálati szempont súlyszám leírás
legalacsonyabb összegű ajánlati ár 5

1. Ajánlati ár az 1. 2. 3. 4. 5. részre mindösszesen, a kampányfiókok nyitására és a kampánymenedzselésre vonatkozóan (reklámadóval együtt): ………,- Ft + Áfa

Ajánlatkérő a 1. és 2. 3. 4. 5. rész fiókjainak nyitására és a kampánymenedzselésére (reklámadóval együtt) mindösszesen megajánlott bruttó ajánlati árakat fogja értékelni. Figyelem! Az 1. bírálati szempont szerinti kampányfiókok nyitására és a kampánymenedzselésre vonatkozó ajánlati árat az 1., 2., 3., 4., és 5. részre mindösszesen, a mellékelt táblázat kitöltésével kérjük megadni. A reklámadó összegét kérjük, szintén ebbe részbe kalkulálják a pályázók.

2. Az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap alatt menedzselt és teljesített facebook ppc kampányok során euróban elköltött hirdetési összegek: ……… EUR 1

Figyelem! Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap alatt a Facebook közösségi oldalon véghezvitt kampányai során mekkora összeget költött hirdetésre euróban.

3. Az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap alatt menedzselt és teljesített google adwords ppc kampányok során bruttó forintban elköltött hirdetési összegek: ………,- Ft 1 Figyelem! Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap alatt a google adwords hirdetési felületen véghezvitt kampányai során mekkora összeget költött hirdetésre bruttó forintban.


További információk:

Pontozási szabályozás:

Az adott szempont szerinti legkedvezőbb értéket elérő ajánlattevő 10 pontot kap, míg a többi az ajánlatához képesti arányosított pontot, mely felszorzásra kerül a súlyszámmal. Az egyes szempontok szerint kapott pontértékek összeadását követően a legtöbb pontot kapott ajánlattevő a nyertes.

Ajánlatkérő az összességében legelőnyösebb ajánlatot hirdeti nyertesnek.

 

Ajánlatkérő a kiírás tárgyát képező 5 rész tekintetében összességében 1 nyertest hirdet. A részekre történő ajánlattétel lehetősége kizárt. Ajánlatkérő azt az ajánlatot, amely az 5 rész közül bármelyikre nem tartalmaz ajánlati árat érvénytelennek nyilvánítja és nem veszi figyelembe az értékelés során.

 

Az ajánlattevővel szembeni elvárások

  • Alkalmassági feltétel (1): Ajánlattevő csatoljon referencianyilatkozatot az ajánlattételi felhívás megjelentetését megelőző 12 hónap során legalább 1-1 db menedzselt és teljesített facebook közösségi oldalon és google adwords hirdetési rendszerben lebonyolított kampányáról.

Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, a szolgáltatás tárgyát, továbbá az ellenszolgáltatás összegét.

  • Alkalmassági feltétel (2): Ajánlattevő rendelkezzen Facebook hirdetési fiókok menedzselésével kapcsolatos minimum 1 éves szakmai tapasztalattal, valamint google adwords fiókok menedzselésével kapcsolatos minimum 3 éves szakmai tapasztalattal.

Igazolási mód: Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy megfelel a fenti alkalmassági feltételnek.

  • Alkalmassági feltétel (3): Ajánlattevő rendelkezzen szakmai tapasztalattal Felsőoktatási Intézmény részére végzett Facebook hirdetési fiókok menedzselésében, valamint google adwords fiókok menedzselésében.

Igazolási mód: Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy megfelel a fenti alkalmassági feltételnek. Figyelem! Ajánlattevő adja meg a Felsőoktatási Intézmény nevét, és a részéről információt adó személy nevét, elérhetőségét!

  • Alkalmassági feltétel (4): Ajánlattevőnek nem lehet a Szegedi Tudományegyetem felé fennálló, lejárt fizetési kötelezettsége.

Igazolási mód: Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy nincs fennálló, lejárt fizetési kötelezettsége a Szegedi Tudományegyetem felé.

  • Alkalmassági feltétel (5): Ajánlattevő csatoljon nyilatkozatot, hogy a reklámadóról szóló 2014. évi XXII. törvény („Ratv.”), valamint az azt módosító 2014. évi XXXIV. törvényben foglalt rendelkezésekre, hogy a vállalkozó a Ratv. 3. § (1) bek e) pont alapján reklámközzétevőnek minősül. Nyilatkozzon, hogy amennyiben a Ratv. vonatkozó rendelkezése alapján reklámadó bevallási és fizetési kötelezettség terheli, úgy a vállalkozó e kötelezettségnek a reklámadóról szóló hatályos jogszabályoknak megfelelően eleget tesz.

Igazolási mód: Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy reklámközvetítőnek minősül, valamint ha amennyiben a Ratv. vonatkozó rendelkezése alapján reklámadó bevallási és fizetési kötelezettség terheli, úgy e kötelezettségének a reklámadóról szóló hatályos jogszabályoknak megfelelően eleget tesz.

 

A teljesítés feltétele: A nyertes pályázó a PTK szerinti teljesítés hiteles bemutatása érdekében a kampány során alkalmazott google adwords és facebook hirdetési fiókokba betekintési hozzáférést bocsát a megrendelő részére a teljes kampányidőszakra. A kampányok lezárásakor, a számlázás előtt pedig részletes összefoglalást nyújt be a megrendelő részére. Az összefoglaló tartalmazza kampányonként a kampány során alkalmazott hirdetések szövegét és a kulcsszavak listáját valamint a hirdetésekhez kapcsolódó demográfiai szűréseket, valamint a kattintások számát, a CTR és átlagos CPC adatokat. A megrendelő ezen részletes kampány összefoglaló birtokában állítja ki a teljesítésigazolást.

 

Fizetési feltételek: Nyertes ajánlattevő a kiírás tárgyát képező feladatok elvégzéséről teljesítésigazolást követően valamennyi rész tekintetében részteljesítésenként 1-1 db számlát, mindösszesen az 1. részre vonatkozóan 4 db, a 2. részre vonatkozóan 5 db, a 3. részre vonatkozóan 3 db, a 4. részre vonatkozóan 1 db, az 5. részre vonatkozóan 2 db számlát nyújthat be (külön feltüntetve rajta a munka díját és a kampány során elköltött hirdetési összegeket), melyeket a SZTE a számla kézhezvételétől számított 60 napon belüli fizetési határidővel, átutalással teljesít.

Valamennyi rész esetében a részteljesítési időszakokra megadott hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszegek tervezettek, melyek változtatásának jogát a Megrendelő fenntartja. Az egyes részekre mindösszesen megadott keretösszeg változatlansága mellett az azokon belüli részteljesítési időszakok hirdetési keretösszegei változhatnak, mely változást/változtatásokat felek kötelesek a teljesítésigazolásban rögzíteni. Bármely rész részteljesítési időszaka hirdetési keretösszegének a változása esetén a fennmaradó összeg az adott rész még hátralévő részteljesítési időszakában/időszakaiban felhasználható.

 

Az ajánlat elvárt tartalma

  • Fióknyitás és kampánymenedzselés díja az 1., 2., 3., 4., és 5. részre (reklámadóval együtt) mindösszesen, a kiírásban található táblázat beárazásával
  • Az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap alatt menedzselt és teljesített facebook ppc kampányok során euróban elköltött hirdetési összegek (erről egyszerű nyilatkozat)
  • Az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap alatt menedzselt és teljesített google adwords ppc kampányok során bruttó forintban elköltött hirdetési összegek (erről egyszerű nyilatkozat)
  • Referencianyilatkozat az ajánlattételi felhívás megjelentetését megelőző 12 hónap során legalább 1-1 db menedzselt és teljesített facebook közösségi oldalon és google adwords hirdetési rendszerben lebonyolított kampányáról
  • Egyszerű nyilatkozat a facebook reklámkampány területén szerzett minimum 1 éves, valamint google adwords fiókok menedzselésével kapcsolatos minimum 3 éves szakmai tapasztalatról.
  • Egyszerű nyilatkozat, hogy rendelkezik szakmai tapasztalattal Felsőoktatási Intézmény részére végzett Facebook hirdetési fiókok menedzselésében, valamint google adwords fiókok menedzselésében. Adja meg a Felsőoktatási Intézmény nevét, és a részéről információt adó személy nevét, elérhetőségét.
  • Egyszerű nyilatkozat, hogy nincs fennálló, lejárt fizetési kötelezettsége a Szegedi Tudományegyetem felé.
  • Egyszerű nyilatkozat, hogy Ajánlattevő reklámközvetítőnek minősül-e, valamint ha amennyiben a Ratv. vonatkozó rendelkezése alapján reklámadó bevallási és fizetési kötelezettség terheli, úgy e kötelezettségének a reklámadóról szóló hatályos jogszabályoknak megfelelően eleget tesz.



Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Ifkovics Kálmán, irodavezető

ifkovics.kalman@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Bajusz Péter, PR-referens SZTE Közkapcsolati Igazgatóság, tel: +36 (62) 546-353, +36 (62) 544-000/6353

email: bajusz.peter@rekt.szte.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Onlinemarketing.hu Kft., 2000 Szentendre, Stromfeld u. 6.
Nyertes ajánlati ár: 4 667 402,-Ft+ÁFA