Ajánlat sorszáma:
SZTE/2025/KB14579
Ajánlattételi határidő: 2025. április 29 12:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Szerződéskötéstől számított 24 hónapon belül
A beszerzés rövid ismertetője:
Sysmex XS-1000 típusú hematológiai automata karbantartása 2 éves futamidőre
Évi 1 alkalommal történő karbantarás egységárát kérjük feltölteni
Az éves egyszeri rendes karbantartáson felül 1.000.000.-Ft-os keretösszeg a felmerülő javításokra.
Ajánlatkérő részajánlatot nem fogad el!
Teljesítés helye: SZTE SZAKK Laboratóriumi Medicina Intézet-Deszki Multidiszciplináris Centrum, 6772 Deszk, Alkotmány u. 36.
Ajánlatukat egy file-ban kérjük feltölteni. Az árut deszki kiszállítással kérjük.
A mellékletben szereplő Felolvasólapot és átláthatósági nyilatkozatot egy pdf fájlban kérjük feltölteni.
Kérjük a Tisztelt Ajánlattevőt, hogy ha az ajánlata megtétele előtt a beszerzési eljárással kapcsolatban kérdése merül fel (az ajánlat megalapozott megtétele érdekében) telefonon vagy e-mailben keresse a kapcsolattartót.
Kapcsolattartó:
Sziveri István, telefon: 06/62-546-476, e-mail: sziveri.istvan@med.u-szeged.hu
Fizetési mód: díjbekérő alapján utalással. (Egyetemünk a számlát csak utólag, teljesítésigazolás után, az Önök által megadott számlaszámra fizeti ki!)
Ajánlati kötöttség a bontást követő 30 nap
Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is
Az ajánlati ár csak forintban (HUF) adható meg, amennyiben a benyújtott ajánlaton forintos (HUF) ár nem szerepel, az ajánlatot érvénytelennek nyilvánítjuk. Kérjük, hogy a benyújtott ajánlatokhoz minden esetben tüntessék fel: a forintos nettó egységárat, a forintos nettó/bruttó rész-, és végösszegeket (a kért mennyiségre számítva) ÁFA-t is (a későbbi lehetséges számlakibocsátással egyező árat szerepeltetve a rész- és végösszeg esetében is). A forintos ajánlati ár a rész illetve a végösszesen tekintetében is meg kell, hogy egyezzen a teljesítés napján kiállítandó számlán szereplő összegekkel!
Letölthető állományok:
ÁTLÁTHATÓSÁGI NYILATKOZAT.docxFelolvasólap.docxBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Bányai Emese Adrienn, irodavezető
banyai.emese@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Gyömbér Brigitta, Klinikai beszerzési ügyintéző SZTE Beszerzési Igazgatóság Klinikai Beszerzési Iroda, tel: 62/545-657
email:
gyomber.brigitta@szte.hu
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Az aktuális beszerzési eljárás értékelés alatt áll.