Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Klinikai beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2023/KB12797

Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: eszközbeszerzés
Ajánlat sorszáma: SZTE/2023/KB12797

Ajánlattételi határidő: 2023. január 10 14:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Megrendeléstől számított 3 héten belül

A beszerzés rövid ismertetője:
Eszközök:
3 db Digitális testsúly mérleg: 4 érintkezős technológia, Digitális mérleg, 180 kg-ig mér, Automata kikapcsolás, 10 személy adatait képes tárolni, 100 gramm pontossággal mér, Háttérvilágítással rendelkezik a kijelzőjén. A következő paramétereket méri: súly, izomtömeg, csonttömeg, testzsír és a test víztartalma

1 db Hallásvizsgáló készülék: Hordozható, önálló légvezetéses audiométer, 11 lépéses frekvenciatartomány, mely 125 és 8000 Hz között változtatható. Állítható intenzitás 10 dB és 100 dB között, 5 dB-es felosztásban Folyamatos vagy pulzáló hang Nagy, könnyen leolvasható LCD kijelző A teszthang fejhallgatón keresztül jut el a vizsgált személyhez A kezelő beállíthatja a frekvenciát, a hallási szintet és a jobb ill. a bal fülbe irányíthatja a teszt hangot Kézivezérlés, automata kikapcsolás 2x1,5 V elemmel

1 db Defibrillátor: SAVER ONE AED P, (Standard 200J) / SVP-B0006 Conf-Norm

1 db Készenléti táska: Compact felszerelt / Omega

2 db Hűtőgép - 60 literes: Oltóanyag tárolására, fagyasztó részére nincs szükség

1 db Látásvizsgáló tábla: Kettesy 2 oszlopos látásvizsgáló tábla keret. Mérete:69x69cm

1 db Látásvizsgáló táblához plexilap szimpla 5 m villa: 5 méteres távolságból ajánlott.

1 db Látásvizsgáló táblához plexilap szimpla 5 m szám: 5 méteres távolságból ajánlott


Teljesítés helye: SZTE SZAKK Családorvosi Intézet ( 6720 Szeged, Tisza Lajos krt. 109.)


Nettó egységárakat kérjük feltüntetni. Ajánlatkérő részajánlatot nem fogad el!

Ajánlatukat egy file-ban kérjük feltölteni. Az árut szegedi kiszállítással kérjük.

A mellékletben szereplő Felolvasólapot és átláthatósági nyilatkozatot egy pdf fájlban kérjük feltölteni.

Kérjük a Tisztelt Ajánlattevőt, hogy ha az ajánlata megtétele előtt a beszerzési eljárással kapcsolatban kérdése merül fel (az ajánlat megalapozott megtétele érdekében) telefonon vagy e-mailben keresse a kapcsolattartót.

Kapcsolattartó: Dr. Nagyvári Péter szakorvos

62/545-556

nagyvari.peter@med.u-szeged.hu


Fizetési mód: utólagosan, 60 napos átutalással. (Egyetemünk a számlát csak utólag, teljesítésigazolás után, az Önök által megadott számlaszámra fizeti ki!)

Ajánlati kötöttség a bontást követő 30 nap

Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is

Az ajánlati ár csak forintban (HUF) adható meg, amennyiben a benyújtott ajánlaton forintos (HUF) ár nem szerepel, az ajánlatot érvénytelennek nyilvánítjuk. Kérjük, hogy a benyújtott ajánlatokhoz minden esetben tüntessék fel: a forintos nettó egységárat, a forintos nettó/bruttó rész-, és végösszegeket (a kért mennyiségre számítva) ÁFA-t is (a későbbi lehetséges számlakibocsátással egyező árat szerepeltetve a rész- és végösszeg esetében is). A forintos ajánlati ár a rész illetve a végösszesen tekintetében is meg kell, hogy egyezzen a teljesítés napján kiállítandó számlán szereplő összegekkel!

Ajánlatkérő a webra eljárásban nyertes ajánlattevő (Eladó) fél felé küldött egyedi megrendelésben/egyedi szerződésben minden esetben rögzíti, hogy olyan okból, amelyért Eladó felelős (Ptk. 6:186.§) bármely teljesítéssel késedelembe esik, az egyedi megrendelésből a késedelemmel érintett termékek nettó ellenértéke (vételára) 1%-ának megfelelő mértékű késedelmi kötbér fizetésére kötelezett minden megkezdett naptári nap vonatkozásában, amely késedelmi kamat maximum 20% lehet. A kötbér összege a végszámlából kerül visszatartásra. Amennyiben a késedelem a 15 napot meghaladja, a Vevő jogosult a megrendeléstől (egyedi szerződéstől) elállni/azt felmondani.





Letölthető állományok:
Átláthatósági nyilatkozat.docx
Felolvasólap.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás



Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Bányai Emese Adrienn, irodavezető

banyai.emese@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Bullás Zsuzsanna, klinikai beszerzési szakértő SZTE Beszerzési Igazgatóság Klinikai Beszerzési Iroda, tel: 62 545 645

email: bullas.zsuzsanna@szte.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Az aktuális beszerzési eljárást eredménytelenné nyilvánítottuk.