Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Klinikai beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2023/KB13282

A Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: Gyermekpszichiátriai részleg indításához szükséges orvosi eszközök beszerzése
Ajánlat sorszáma: SZTE/2023/KB13282

Ajánlattételi határidő: 2023. július 24 14:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2023.09.30 napjáig

A beszerzés rövid ismertetője:

SZTE SZAKK Gyermekgyógyászati Klinika és Gyermekegészségügyi Központ Gyermekpszichiátriai részleg indításához szüókséges orvosi eszközök beszerzése

Eszközlista és műszak leírás: csatolt word dokummentumban

Teljesítés helye: SZTE SZAKK Gyermekgyógyászati Klinika és Gyermekegészségügyi Központ Gyermekpszichiátriai részleg - 6720 Szeged, Korányi fasor 14-15.

Kapcsolattartó az igénylő részéről: Bajusz-Birkás Gabriella Tel: 0662/342-141; E-mail: bajusz-birkas.gabriella@szte.hu

Fizetési mód: utólagosan, 60 napos átutalással

(Egyetemünk a számlát csak utólag, teljesítésigazolás után, az Önök által megadott számlaszámra fizeti ki!)

Ajánlati kötöttség a bontást követő 30 nap

Ajánlatkérő részajánlatot nem fogad el! Az árajánlat az Excel árazó-táblázat kitöltésével együtt érvényes.

Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is.

Ajánlatkérő a webra eljárásban nyertes ajánlattevő (Eladó) fél felé küldött egyedi megrendelésben/egyedi szerződésben minden esetben rögzíti, hogy olyan okból, amelyért Eladó felelős (Ptk. 6:186.§) bármely teljesítéssel késedelembe esik, az egyedi megrendelésből a késedelemmel érintett termékek nettó ellenértéke (vételára) 1%-ának megfelelő mértékű késedelmi kötbér fizetésére kötelezett minden megkezdett naptári nap vonatkozásában, amely késedelmi kamat maximum 20% lehet. A kötbér összege a végszámlából kerül visszatartásra. Amennyiben a késedelem a 15 napot meghaladja, a Vevő jogosult a megrendeléstől (egyedi szerződéstől) elállni/azt felmondani. Az ÁFA tv. rendelkezései alapján vevő mind a papír alapú, mind elektronikus számlák kiállítására lehetőséget biztosít. Elektronikus számla kiállítása esetén felhívjuk a szállító figyelmét, hogy a számla befogadásához a vevő elfogadó nyilatkozatot állít ki, melynek feltétele, hogy a szállító a számlát elektronikusan az alábbi címre küldje meg: bejovo.szamla@gmf.u-szeged.hu; másolatban a projektkoordinátor email címére: bajusz-birkas.gabriella@szte.hu Az elektronikus számlának minden esetben tartalmaznia kell az adott ügylethez kapcsolódó szerződés és/vagy kötelezettségvállalás gazdálkodási ügyviteli rendszerben (EOS) rögzített nyilvántartási számát. Ennek hiánya esetén a számla nem azonosítható és nem kerül befogadásra, feldolgozásra, azt a partner részére a Pénzügyi Iroda kifizetés nélkül visszafordítja.



Letölthető állományok:
Műszaki leírás_Orvosi mobiliák és eszközök_GYKL.docx
Árazó és specifikáló tábla_orvosi eszközök.xlsx
Felolvasólap.docx
Átláthatósági nyilatkozat.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás



Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Bányai Emese Adrienn, irodavezető

banyai.emese@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Bajic Lídia, Klinikai beszerzési szakértő SZTE Klinikai Beszerzési Iroda, tel: +36(62)544-000/5964; +36(62)545-964

email: bajic.lidia@szte.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Medirex Zrt.
Nyertes ajánlati ár: 13 260 000,-Ft+ÁFA