Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Klinikai beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2023/KB13212

Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: Keretszerződés javítóanyagok szállítására/ beépítésére
Ajánlat sorszáma: SZTE/2023/KB13212

Ajánlattételi határidő: 2023. június 27 11:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Szerződéskötéstől számított 1 év időtartamra

A beszerzés rövid ismertetője:

Keretszerződés javítóanyagok szállítására/ beépítésére orvosi műszerek és készülékek vonatkozásában:

Altató munkaállomás, altatógép, betegőrző monitor, CTG készülék, defibrillátor, EKG készülék, inkubátor, kardiotokográf, kézi lélegeztető, központi monitorrendszer, laringoscop, LC. műszerkészlet, lélegeztető készülék, magzati vizsgáló monitor, mennyezeti statív, nagyfr.sev.vágókészülék, NO adagoló, pulzoximéter, MASIMO pulzoximéter dokkoló állomással, reanimációs asztal, sürgősségi táska, szülészeti monitor, újszülött melegítő, MASIMO pulzoximéter dokkoló állomással, reanimációs asztal, sürgősségi táska, szülészeti monitor, újszülött melegítő.

Teljesítés helye: SZTE SZAKK Klinikái

Alkalmassági feltétel: A megadott eszközökre érvényes akkreditáció, szakismeret és műszerezettség.
Ajánlatkérő részajánlatot nem fogad el!

Kapcsolattartó az igénylő részéről:
Tóthpál Szabolcs; Tel: 0670/330-4847; E-mail: tothpal.szabolcs@med.u-szeged.hu

A mellékletben szereplő Felolvasólapot és Átláthatósági nyilatkozatot az ártáblázattal együtt cégszerűen aláírva 1 db PDF file formátumban kérjük benyújtani.

Fizetési mód: utólagosan, 60 napos átutalással

(Egyetemünk a számlát csak utólag, teljesítésigazolás után, az Önök által megadott számlaszámra fizeti ki!)

Ajánlati kötöttség a bontást követő 30 nap

Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is.

Ajánlatkérő a webra eljárásban nyertes ajánlattevő (Eladó) fél felé küldött egyedi megrendelésben/egyedi szerződésben minden esetben rögzíti, hogy olyan okból, amelyért Eladó felelős (Ptk. 6:186.§) bármely teljesítéssel késedelembe esik, az egyedi megrendelésből a késedelemmel érintett termékek nettó ellenértéke (vételára) 1%-ának megfelelő mértékű késedelmi kötbér fizetésére kötelezett minden megkezdett naptári nap vonatkozásában, amely késedelmi kamat maximum 20% lehet. A kötbér összege a végszámlából kerül visszatartásra. Amennyiben a késedelem a 15 napot meghaladja, a Vevő jogosult a megrendeléstől (egyedi szerződéstől) elállni/azt felmondani.





Letölthető állományok:
Átláthatósági nyilatkozat.docx
Felolvasólap.docx
Árlista.ods

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás



Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Bányai Emese Adrienn, irodavezető

banyai.emese@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Bajic Lídia, Klinikai beszerzési szakértő SZTE Klinikai Beszerzési Iroda, tel: +36(62)544-000/5964; +36(62)545-964

email: bajic.lidia@szte.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: WQL MED Kft.
Nyertes ajánlati ár: 14 970 900,-Ft+ÁFA