Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Klinikai beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2023/KB13042

A Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: Orvosi eszközök
Ajánlat sorszáma: SZTE/2023/KB13042

Ajánlattételi határidő: 2023. április 14 11:53

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Szerződéskötéstől számított 90 napon belül

A beszerzés rövid ismertetője:
  • Orvosi eszközök beszerzése a csatolt dokumentumok alapján:
1. részajánlati kör:
ArguSys++ Holter felvevő KARGUPP db 2
ArguSys++FD3 Clinic folyamatos 72 órás, 3 csatornás EKG eseményholter 1 db
felvevővel
FD3
db 1
ArguSys Holter szoftver upgrade (24-ről 72 órás bővítés)
KARGUPP_SW
db 1
MEDITECH ABPM-05 ambuláns vérnyomásmérő monitor
ABPM-05-1
db 2
MEDITECH ABPM-05 ambuláns vérnyomásmérő monitor + EasyABPM kiértékelő szoftver
ABPM-05
db 1
EDAN H100B kézi pulzoximéter (szenzor, 4x AA elem, hordtáska)
H100B
db 7
EDAN H100B/N Ni-Mh akkumulátor és akkumulátor töltő db 7
Ultrahangos kézi doppler db 1
INNOMED Cardio-Aid 360B Defibrillátor (EKG, Nyomtató, Indulókészlet) db 1


2. részajánlati kör:

Digitális érintésmentes lázmérő db 35
Fürdetőszék
db 10
Rozsdamentes műszerasztal: 2 polcos, méret min. 90x60x85 cm db 10
Vérnyomásmérő: Manométeres kivitel, nagyméretű kijelzővel, ütésálló házban. db 6
Mandzsetta - 1 csöves mandzsetta, extra méretben, a kézi vérnyomásmérőhöz illesztkedő db 3
Vércukormérő: DCONT Etalon készülék db 2
Sürgősségi táska, felszerelt Oxy táska db 1
Digitális bőrredőmérő db 1


Csatolt táblázat alapján, melyet kérünk egységárakkal kitölteni és ajánlatukkal együtt feltölteni.


Teljesítés helye: SZTE SZAKK Belgyógyászati Klinika (IKOK) , 6725 Szeged, Állomás u. 3.


Ajánlatkérő részajánlatot elfogad.

- nettó egységárakat kérjük feltüntetni a csatolt táblázatban !!!!

A felsorolt termékekre külön-külön részajánlati körönként tehető ajánlat. Ebben az esetben a részajánlati körökön belül minden egyes tételre érvényes ajánlatot kell benyújtani.

 

Egyszerre több részajánlati körre benyújtott ajánlat esetén, kérjük a részajánlati köröket megnevezni, azokat elkülöníteni és az ajánlati árat részajánlati körönként összesíteni.

 

AJÁNLATTEVŐ TOVÁBBI FELADATA, HOGY AJÁNLATA FELTÖLTÉSÉT KÖVETŐEN TÁJÉKOZTATÓ E-MAILT KÜLD az eljárást lebonyolító Bullás Zsuzsanna ügyintéző részére a bullas.zsuzsanna@szte.hu címre, AZZAL A TARTALOMMAL, HOGY MELY RÉSZAJÁNLATI KÖRRE/KÖRÖKRE NYÚJTOTTAK BE AJÁNLATOT. (Kérjük, más tartalmat ne közöljenek, csak a részajánlati körök sorszámát ahhoz, hogy az elvárt ajánlatszám a rendelkezésünkre áll-e.)

 

Kérjük, hogy feltöltött ajánlata feltétlen tartalmazza az érvényességi idő lejártát, a vállalt fizetési határidőt és a vállalt szállítási határidőt!

Ajánlatukat egy file-ban kérjük feltölteni. Az árut szegedi kiszállítással kérjük.

A mellékletben szereplő Felolvasólapot és átláthatósági nyilatkozatot egy pdf fájlban kérjük feltölteni.

Kérjük a Tisztelt Ajánlattevőt, hogy ha az ajánlata megtétele előtt a beszerzési eljárással kapcsolatban kérdése merül fel (az ajánlat megalapozott megtétele érdekében) telefonon vagy e-mailben keresse a kapcsolattartót.

Kapcsolattartó: Bajusz-Bírkás Gabriella

+36 62 342 141

bajusz-birkas.gabriella@med.u-szeged.hu


Fizetési mód: utólagosan, 60 napos átutalással. (Egyetemünk a számlát csak utólag, teljesítésigazolás után, az Önök által megadott számlaszámra fizeti ki!)

Ajánlati kötöttség a bontást követő 30 nap

Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is

Az ajánlati ár csak forintban (HUF) adható meg, amennyiben a benyújtott ajánlaton forintos (HUF) ár nem szerepel, az ajánlatot érvénytelennek nyilvánítjuk. Kérjük, hogy a benyújtott ajánlatokhoz minden esetben tüntessék fel: a forintos nettó egységárat, a forintos nettó/bruttó rész-, és végösszegeket (a kért mennyiségre számítva) ÁFA-t is (a későbbi lehetséges számlakibocsátással egyező árat szerepeltetve a rész- és végösszeg esetében is). A forintos ajánlati ár a rész illetve a végösszesen tekintetében is meg kell, hogy egyezzen a teljesítés napján kiállítandó számlán szereplő összegekkel!

Ajánlatkérő a webra eljárásban nyertes ajánlattevő (Eladó) fél felé küldött egyedi megrendelésben/egyedi szerződésben minden esetben rögzíti, hogy olyan okból, amelyért Eladó felelős (Ptk. 6:186.§) bármely teljesítéssel késedelembe esik, az egyedi megrendelésből a késedelemmel érintett termékek nettó ellenértéke (vételára) 1%-ának megfelelő mértékű késedelmi kötbér fizetésére kötelezett minden megkezdett naptári nap vonatkozásában, amely késedelmi kamat maximum 20% lehet. A kötbér összege a végszámlából kerül visszatartásra. Amennyiben a késedelem a 15 napot meghaladja, a Vevő jogosult a megrendeléstől (egyedi szerződéstől) elállni/azt felmondani.
















Letölthető állományok:
specifikacio 1 részajánlati kör_orvosi eszközök2_IKOK.pdf
Orvosi eszközök 1 részajánlati kör árazótábla_IKOK.xlsx
specifikáció 2 részajánlati kör_IKOK.pdf
Orvosi eszközök_2 részajánlati kör árazótábla_IKOK.xlsx
Átláthatósági nyilatkozat.docx
Felolvasólap.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás



Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Bányai Emese Adrienn, irodavezető

banyai.emese@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Bullás Zsuzsanna, klinikai beszerzési szakértő SZTE Beszerzési Igazgatóság Klinikai Beszerzési Iroda, tel: 62 545 645

email: bullas.zsuzsanna@szte.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Medirex Zrt.
Nyertes ajánlati ár: 7 192 728,-Ft+ÁFA

 

Nyertes ajánlattevő: Libranorum Kft.
Nyertes ajánlati ár: 3 291 700,-Ft+ÁFA