Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ahol tudás és szándék találkozik

Publikus eljárások  --  Klinikai beszerzések

Ajánlattételi felhívás SZTE/2023/KB12834

Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: Kulcsmásolás, gravírozás, névtáblakészítés
Ajánlat sorszáma: SZTE/2023/KB12834

Ajánlattételi határidő: 2023. január 26 13:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 1 éves (illetve a szerződéses keretösszeg kimerüléséig hatályos keretszerződés szerinti) időtartamra, illetve az eseti megrendelésektől számított 3 munkanapon belüli szállítási idővel. Amennyiben a teljesítés a szerződéses időszak alatt mindkét fél megelégedésére történik, és az 1 éves időszak lejártát megelőző 30 napig írásban történő elégedetlenségi megkeresés egyik fél részéről sem történik, úgy a szerződés automatikusan további 1 évvel meghosszabbodik. Megrendelő jogosult a szerződést indoklás nélkül 30 napos felmondási határidővel felmondani. Amennyiben az 1 éves időszak lejártát, vagy az esetlegesen meghosszabbított +1 év lejártát megelőzően a szerződés keretében beszerzett áruk mindösszes ellenértékei elérik a szerződésben megadott keretösszeg értékhatárát, a szerződés a szerződéses időszak lejártát megelőzően automatikusan megszűnik.

A beszerzés rövid ismertetője:

Kulcsmásolás, gravírozás, névtáblakészítés

Igényelt mennyiség: A tényleges mennyiség a szerződéses időszak alatt nem tervezhető, az egyetemi egységek igénylései alapján készített eseti megrendelők szerint fog történni, az ajánlati ártáblázatban feltüntetett termékek közül. A nyertes ajánlattevő tehát köteles lesz kiszállítani az egyes megrendeléseket a termékek mennyiségtől függetlenül az eseti lehívásokat tartalmazó megrendelésben rögzített szállítási címre.

Teljesítés helye/számlakiküldési cím: az eseti megrendeléstől számított 3 munkanapon belül az Ajánlatkérő által megküldött megrendelésben megjelölt helyszínre (eseti megrendeléseken szereplő címre). A szállítási költséget (felvétel és kiszállás díja/ megrendelés) az árajánlatnak tartalmaznia kell. Részletes terméklista: lásd a csatolt táblázatban.

Megrendelő és Vállalkozó közt VÁLLALKOZÓI KERETSZERZŐDÉS kötődik, így ennek megfelelően a keretszerződés ideje alatt a Vállalkozó az ajánlati árat tartani köteles. A keretszerződés lehívásairól Eladó adatszolgáltatási kötelezettséggel tartozik Megrendelő részére, ennek megfelelőn a keretszerződés terhére történő lehívásokat külön rögzíteni köteles saját rendszerében. A keretszerződés terhére a termékek összlehívása maximum a becsült keretösszegig (mely jelenleg nettó 4 millió Ft) terjedhet ki.

Ajánlatukat egy file-ban kérjük feltölteni.

Megjegyzés: Ajánlattevő rendelkezzen a munka elvégzéséhez szükséges infrasruktúrával és szegedi telephellyel.

A mellékletben szereplő Felolvasólapot és Átláthatósági nyilatkozatot és a nyilatkozatot Katá-s vállalkozók szűrésére kérjük az árajánlattal együtt benyújtani.

Kérjük a Tisztelt Ajánlattevőt, hogy ha az ajánlata megtétele előtt a beszerzési eljárással kapcsolatban kérdése merül fel (az ajánlat megalapozott megtétele érdekében) telefonon vagy e-mailben keresse a szakmai kapcsolattartót:

Puskás Izabella

Telefon:+36/30-361-8734

E-mail: puskas.izabella@szte.hu

Fizetési mód: utólagosan, 60 napos átutalással

(Egyetemünk a számlát csak utólag, teljesítésigazolás után, az Önök által megadott számlaszámra fizeti ki!)

Ajánlati kötöttség a bontást követő 30 nap

Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is.

Ajánlatkérő a webra eljárásban nyertes ajánlattevő (Eladó) fél felé küldött egyedi megrendelésben/egyedi szerződésben minden esetben rögzíti, hogy olyan okból, amelyért Eladó felelős (Ptk. 6:186.§) bármely teljesítéssel késedelembe esik, az egyedi megrendelésből a késedelemmel érintett termékek nettó ellenértéke (vételára) 1%-ának megfelelő mértékű késedelmi kötbér fizetésére kötelezett minden megkezdett naptári nap vonatkozásában, amely késedelmi kamat maximum 20% lehet. A kötbér összege a végszámlából kerül visszatartásra. Amennyiben a késedelem a 15 napot meghaladja, a Vevő jogosult a megrendeléstől (egyedi szerződéstől) elállni/azt felmondani.



Letölthető állományok:
Átláthatósági nyilatkozat.docx
Felolvasólap.docx
ajanlati_artablazat.xlsx
Specifikáció.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás



Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Bányai Emese Adrienn, irodavezető

banyai.emese@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Bajic Lídia, Klinikai beszerzési szakértő SZTE Klinikai Beszerzési Iroda, tel: +36(62)544-000/5964; +36(62)545-964

email: bajic.lidia@szte.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Török László e.v.
Nyertes ajánlati ár: 6 000 000,-Ft+ÁFA